MAG: Massive Action Game
#1 Gość__* Napisany 18 lipca 2008 - 01:27
#2 Napisany 18 lipca 2008 - 01:32
#3 Gość__* Napisany 18 lipca 2008 - 01:40
Chyba nie rozumiem:Gra wygląda ciekawie i ma tylko dwa mankamenty: 1. deweloper 2. jest brązowa...
1. Deweloper? SOCOM'y które wyszły z pod ich ręki to całkiem udane gry, więc w czym ty widzisz mankament?
2. Możesz rozwinąć?
#4 Napisany 18 lipca 2008 - 02:00
Chyba nie rozumiem:Gra wygląda ciekawie i ma tylko dwa mankamenty: 1. deweloper 2. jest brązowa...
1. Deweloper? SOCOM'y które wyszły z pod ich ręki to całkiem udane gry, więc w czym ty widzisz mankament?
Wrog twierdzi, że są klopoty z płynnością przy 32 graczach a tutaj ma byc 256.
#5 Napisany 18 lipca 2008 - 02:19
#6 Napisany 18 lipca 2008 - 04:03
#7 Gość__* Napisany 18 lipca 2008 - 15:48
Nie grałem w SOCOM’a przez sieć, tylko w single’a, więc się nie będę z Tobą spierał. Jednak jak sam zauważyłeś, na PS2 usługa grania online dopiero co raczkowała a gry, które wykorzystywały jej dobrodziejstwa może ich było więcej niż palców u jednej ręki, ale i tak stanowiły/stanowią znikomy margines na tej konsoli – ja w tym widzę jakieś usprawiedliwienie. Teraz sytuacja trochę się zmieniła, jakość usług online od tamtego czasu Sony zdecydowanie poprawiło a twórcy gry mają jeszcze przed sobą prawie rok czasu do wydania MAG i zdaje się to bardzo dużo skoro podobno już są prowadzone beta testy gry w wewnątrz firmy (mówi o tym w wywiadzie Scott Rohde, fragment 1:04 – 1:20). Więc na razie nie widzę podstaw do obaw o tą pozycję.Przez kilka lat grałem nałogowo w sieci we wszystkie części Socoma (trójkę tak zepsuli, że podziękowałem) i widziałem jak poczyna sobie Zipper, dlatego ciężko mi na razie uwierzyć, że uda im sie z tego zrobić hiciora. Mieli zawsze fajne pomysły, ale nigdy nie udawało im się ich do końca przenieść do gry i sprawić, by prawidłowo funkcjonowały. Pewnie sporo problemów powodowało badziewne PlayStation Network w tamtych zamierzchłych czasach, ale w Socomie 3 się tak popisali, że u mnie nie mają żadnego kredytu zaufania.
#8 Napisany 18 lipca 2008 - 16:22
#9 Napisany 18 lipca 2008 - 23:30
A kiedy będzie?? może wtedy gdy będzie miał te wszystkie dodatki typu rozmowy w trakcie gry, trofea, informacje o graczach (nie wiem bo nie widziałem na własne oczy live) Ważne jest że podczas gry sieciowej można się wyśmienicie bawić w kilkunastu na kilkunastu bez lagów. Trochę mnie osobiście drażni porównywanie Livea do PSN, jakby mi były potrzebne te wszystkie dobrodziejstwa z livea.. na psn doszły trofea i już w comments znajomych widzę opisy typu "mam w dupie trofea" Mi wystarczy to że mogę sobie pograć bez lagów w wypasioną onlinową grę, reszta bajerów jest mi zbędna.Tak dużo to się z tym PSN wcale nie zmieniło, Xbox Live to ciągle nie jest.
Tak więc niech wypuszczą tytuł ten bez opcji dodatkowych aby można było zoptymalizować rozgrywkę tak aby gra była miodna i dawała fun i się nikomu nie poskarżę.. czy może chodzi o to aby ponarzekać że nie można archiventcośtam dostać bo w momencie uzyskania go gra laguje ?!
#10 Napisany 19 lipca 2008 - 00:19
#11 Napisany 20 lipca 2008 - 22:18
http://kotaku.com/50... ... -sonys-mag
Gra jest najwyraźniej w powijakach skoro focus test opierał się wyłącznie na badaniu gruntu.
#12 Napisany 20 lipca 2008 - 22:31
#13 Napisany 20 lipca 2008 - 22:50
Ale po co komu naraz aż 256 graczy. Nie kumam tego.
Jak dadzą samoloty to ja zrozumiem sens istnienia tej gry. 100+ leszczyków uciekających przedemna, powietrznym siewcą śmierci, w Thunderbolcie
Niezapomniane przeżycia dla mnie i droga przez piekło dla wszystkich graczy którzy nie dostapia zaszczytu bycia moimi podkomendnymi
#14 Gość_Zero_* Napisany 20 lipca 2008 - 23:43
Mimo wszystko pomysł bardzo mi się podoba Niech dodadzą myśliwce i już znam swoje miesce :>
#15 Napisany 20 lipca 2008 - 23:49
#16 Gość_Zero_* Napisany 20 lipca 2008 - 23:55
#17 Napisany 20 lipca 2008 - 23:57
#18 Napisany 21 lipca 2008 - 01:24
#19 Napisany 21 lipca 2008 - 01:34
#20 Napisany 21 lipca 2008 - 03:24
#21 Gość__* Napisany 05 kwietnia 2009 - 16:52
#22 Napisany 05 kwietnia 2009 - 18:14
#23 Napisany 05 kwietnia 2009 - 18:45
#24 Napisany 05 kwietnia 2009 - 20:48
#25 Napisany 06 kwietnia 2009 - 09:19
#26 Napisany 06 kwietnia 2009 - 09:59
#27 Gość__* Napisany 08 kwietnia 2009 - 09:29
#28 Gość__* Napisany 08 kwietnia 2009 - 15:13
Na razie nie ma na niej nic ciekawego oprócz zakłóceń radiowych jakie się wydobywają po wskazaniu na mapie świata danego regionu.