MAG: Massive Action Game
Rozpoczęte przez
Gość
, 18 07 2008 01:27
119 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 08 kwietnia 2009 - 17:30
Też mam nadzieję że będzie jak Warhawk - średnia ocen 84%
#32 Napisany 08 kwietnia 2009 - 18:59
ocenami sobie tylek wlasnie podcieram... warhawk=lair=brzydko pachnaca kupa
#33 Napisany 08 kwietnia 2009 - 19:05
Grałem w Warhawk za któtko żeby dobrze ocenić, ale wiem że ludzie sobie go bardzo chwalili, a 3 wypuszczone dodatki świadczą o dużej popularności gry.
#34 Napisany 08 kwietnia 2009 - 19:26
i bardzo rowniez narzekali na zwalony system rang... warhawk jest moim zdaniem IMO niegrywalny, robilem 5 podejsc do wkrecenia sie w ta gre. za kazdym razem niepowodzenie.
#35 Gość__* Napisany 09 kwietnia 2009 - 21:55
Mała ciekawostka - jak się okazuje, na oficjalną podstronę o MAG założoną przez Sony (o której już informowałem pare postów wcześniej) można też wejść z innego, alternatywnego adresu: http://www.magshadowwar.com/. Czyżby więc to miało oznaczać, że MAG doczeka się w przyszłości podtytułu 'Shadow War'?
PushSquare: "Just a follow up to the earlier article about MAG's website launch. It seems people are able to access the same website from an alternative URL, http://www.n4g.com/ps3/News-308994.aspx
#36 Gość__* Napisany 13 kwietnia 2009 - 17:21
Nowe informacje na temat MAG (to, co istotne):
[*:t0xgtkvy] dedykowane serwery z nową architekturą sieciową mają zapewnić płynną grę;
[*:t0xgtkvy] system PunkBuster będzie sprawdzać uczciwość rozgrywki eliminując oszustwa;
[*:t0xgtkvy] dostępny widok będzie tylko z pierwszej osoby;
[*:t0xgtkvy] gra przeniesie nas 20 lat w przyszłość, do walk określanych mianem Shadow War pomiędzy 3-ma dowódcami;
[*:t0xgtkvy] wskutek tego będą dostępne 3 frakcje. Dwie z nich to: Raven (najbardziej wyszkoleni żołnierze na Ziemi z wysoce zaawansowaną technologicznie bronią) i Sver (bojownicy z Bliskiego Wschodu i centralnej Azji, zahartowani w walce). Trzecia frakcja jest jeszcze nieujawniona;
[*:t0xgtkvy] dostępne, ujawnione tryby: Domiantion (256 graczy) - atakujący i broniący próbują zagarnąć/zachować jak największe połacie terytorium pod swoją kontrolą; Acquisition (128 graczy) - kradzież 2-óch prototypów z ochranianego transportu i przeniesienie ich do miejsca swojej strefy; Sabotage (64 graczy) - kontrola 2-óch punktów przez X czasu, następnie zniszczenie danego, wskazanego obiektu; Suppression (64 graczy) - zespołowy deathmatch;
[*:t0xgtkvy] możliwość dobierania kamuflażu, głosu i opancerzenia;
[*:t0xgtkvy] brak ustalonego systemu klas żołnierzy, ale można sobie samemu takie stworzyć i zapisać (do 3-ech profili) poczym odpowiednio dobierać do rozgrywki;
[*:t0xgtkvy] snajperzy mogą zdobywać więcej punktów doświadczenia (XP) niż normalnie, eliminując wrogów, jeśli znajdują się na obszarze o strategicznym znaczeniu;
[*:t0xgtkvy] w zależności od pozycji w rankingu uzyskuje się dostęp do nowych broni, doświadczeń czy przywództwa;
[*:t0xgtkvy] struktura zespołu: 8 graczy w oddziale → 4 oddziały w plutonie → 4 plutony w kompanii (dla US Military);
[*:t0xgtkvy] rozdzielność zadań dla poszczególnych drużyn (oddziałów i plutonów);
[*:t0xgtkvy] gracz z rangą weterana może zostać liderem zespołu, któremu będzie wydawać polecenia i koordynować działania drużyn;
[*:t0xgtkvy] deweloperzy przeprowadzają już wewnętrzne testy z 256 graczami online od listopada 2008, niewykluczone są w przyszłości otwarte beta testy;
Więcej info: http://www.ps3center... ... s-for-mag/
[*:t0xgtkvy] dedykowane serwery z nową architekturą sieciową mają zapewnić płynną grę;
[*:t0xgtkvy] system PunkBuster będzie sprawdzać uczciwość rozgrywki eliminując oszustwa;
[*:t0xgtkvy] dostępny widok będzie tylko z pierwszej osoby;
[*:t0xgtkvy] gra przeniesie nas 20 lat w przyszłość, do walk określanych mianem Shadow War pomiędzy 3-ma dowódcami;
[*:t0xgtkvy] wskutek tego będą dostępne 3 frakcje. Dwie z nich to: Raven (najbardziej wyszkoleni żołnierze na Ziemi z wysoce zaawansowaną technologicznie bronią) i Sver (bojownicy z Bliskiego Wschodu i centralnej Azji, zahartowani w walce). Trzecia frakcja jest jeszcze nieujawniona;
[*:t0xgtkvy] dostępne, ujawnione tryby: Domiantion (256 graczy) - atakujący i broniący próbują zagarnąć/zachować jak największe połacie terytorium pod swoją kontrolą; Acquisition (128 graczy) - kradzież 2-óch prototypów z ochranianego transportu i przeniesienie ich do miejsca swojej strefy; Sabotage (64 graczy) - kontrola 2-óch punktów przez X czasu, następnie zniszczenie danego, wskazanego obiektu; Suppression (64 graczy) - zespołowy deathmatch;
[*:t0xgtkvy] możliwość dobierania kamuflażu, głosu i opancerzenia;
[*:t0xgtkvy] brak ustalonego systemu klas żołnierzy, ale można sobie samemu takie stworzyć i zapisać (do 3-ech profili) poczym odpowiednio dobierać do rozgrywki;
[*:t0xgtkvy] snajperzy mogą zdobywać więcej punktów doświadczenia (XP) niż normalnie, eliminując wrogów, jeśli znajdują się na obszarze o strategicznym znaczeniu;
[*:t0xgtkvy] w zależności od pozycji w rankingu uzyskuje się dostęp do nowych broni, doświadczeń czy przywództwa;
[*:t0xgtkvy] struktura zespołu: 8 graczy w oddziale → 4 oddziały w plutonie → 4 plutony w kompanii (dla US Military);
[*:t0xgtkvy] rozdzielność zadań dla poszczególnych drużyn (oddziałów i plutonów);
[*:t0xgtkvy] gracz z rangą weterana może zostać liderem zespołu, któremu będzie wydawać polecenia i koordynować działania drużyn;
[*:t0xgtkvy] deweloperzy przeprowadzają już wewnętrzne testy z 256 graczami online od listopada 2008, niewykluczone są w przyszłości otwarte beta testy;
Więcej info: http://www.ps3center... ... s-for-mag/
#37 Napisany 29 kwietnia 2009 - 19:35
Trailer z scenami z gry:
http://www.insidegam... ... deos/10315
Wygląda to porządnie, powinna być dobra gra
http://www.insidegam... ... deos/10315
Wygląda to porządnie, powinna być dobra gra
#38 Napisany 29 kwietnia 2009 - 19:48
http://www.gametrail...ayer/48620.html
Wywiad. Przyznam, że jestem bardzo ciekawy jak będzie w akcji wyglądała rozwałka na 256 osób.
Wywiad. Przyznam, że jestem bardzo ciekawy jak będzie w akcji wyglądała rozwałka na 256 osób.
#39 Napisany 30 kwietnia 2009 - 22:10
Hands on z tego crapa http://www.gamespot.... ... slot;img;4
#40 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:29
Szkoda że pokazali na E3 MAG, a nie np nowego Ratcheta. Takie strzelanki są nie do oceny w kilka minut, trzeba w nie zagrać, zobaczyć jak to wszystko razem działa. Tylko zaszkodzili tej grze.
#41 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:31
Prezentacja na e3 potwierdziła moje przypuszczenia. To bedzie kolejny crap od zippera.
#42 Gość__* Napisany 03 czerwca 2009 - 06:57
MAG może być ciekawy ale za duży chaos widać było na prezentacji
#43 Napisany 03 czerwca 2009 - 07:28
Prezentacja na e3 potwierdziła moje przypuszczenia. To bedzie kolejny crap od zippera.
Najgorsza prezentacja na koncie Sony. Kompletny brak zainteresowania z mojej strony. I chyba nie tylko mojej.
#44 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:02
#45 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:05
Ta gra to będzie uberspektakularny niewypał
#46 Napisany 03 czerwca 2009 - 14:00
pokaz na konfie Sony zamulił chyba cały świat.
#47 Napisany 03 czerwca 2009 - 14:40
Ja nawet o grze nie chcę się wypowiadać, traktuję ten tytuł dosłownie jak powietrze.
#48 Napisany 03 czerwca 2009 - 15:54
#49 Napisany 23 lipca 2009 - 17:30
Europejska okładka
#50 Napisany 23 lipca 2009 - 19:50
YETI sie nia podniecal, a IMO wyglada srednio... ale jaka gra, taki jej tytul, taka okladka...
#51 Napisany 23 lipca 2009 - 19:58
fuj.
#52 Napisany 23 lipca 2009 - 20:36
Dawno nie widziałem tak słabej okładki
Generalnie gra zapowiada się słabo, przewiduje średnią ocen na poziomie 65%
Generalnie gra zapowiada się słabo, przewiduje średnią ocen na poziomie 65%
#53 Napisany 23 lipca 2009 - 21:32
Słaba okładka dla słabej giereczki. Do pieca z tym crapem
#54 Napisany 26 lipca 2009 - 00:30
Jeżeli im nie wyjdzie z tą grą to już nie zobaczymy SOCOMA. Pogubili się.
#55 Napisany 22 września 2009 - 09:42
#56 Napisany 22 września 2009 - 15:46
A ja gdzieś na vg chartz czytałem nawet, że ludzie są zadowoleni z gameplayu z bety.
#57 Napisany 22 września 2009 - 15:48
Na Gametrailers też piszą że gra jest bardzo dobra.
#58 Napisany 23 września 2009 - 17:44
You've been recruited into the MAG beta
Muahahahaha
Muahahahaha
#59 Napisany 23 września 2009 - 19:15
same here.
tylko wielka ta beta, kiedy ja to ściągnę ...
no nic, trzeba zbierać dużą ekipe polaków i zrobić rozpierdziel online
tylko wielka ta beta, kiedy ja to ściągnę ...
no nic, trzeba zbierać dużą ekipe polaków i zrobić rozpierdziel online
#60 Napisany 23 września 2009 - 20:05
A ja znowu pech i nic
A przydałoby się bo dawno żadnego tekstu/zapowiedzi nie napisałem
A przydałoby się bo dawno żadnego tekstu/zapowiedzi nie napisałem