Dostałem kod, ale wielkość betki mnie skutecznie od niej odpycha. Nie wytrzymam tyle ściągania... pieprzę to. Chce ktoś kod?
MAG: Massive Action Game
Rozpoczęte przez
Gość
, 18 07 2008 01:27
119 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 23 września 2009 - 20:36
#62 Napisany 23 września 2009 - 20:38
Ja chcę
#63 Napisany 23 września 2009 - 21:12
też mogę użyczyć klucza
#64 Napisany 23 września 2009 - 21:17
Poproszę
#65 Gość_Zero_* Napisany 23 września 2009 - 22:42
jak ktoś miałby jeszcze koda to bym plosił
#66 Napisany 24 września 2009 - 08:58
Widzę że oczywiście nie zdążyłem
Chętnie udostępnię coś z PS Store za klucz
Chętnie udostępnię coś z PS Store za klucz
#67 Napisany 24 września 2009 - 14:03
Tak właściwie, ile waży beta?
#68 Napisany 24 września 2009 - 14:31
300 MB, ale potem się ściąga wewnątrz gry 2.6GB
#69 Napisany 24 września 2009 - 16:51
I wolno się ściąga na dodatek, serwery są obciążone, ja odpaliłem jakieś 3 godziny temu i dopiero mi zassało 480 MB przy 2 Mb łączu tepsy.
A tak sobie myślałem o co biega z tą ilością, zassałem wczoraj 300 MB w trimigi i w kimę, dzisiaj sobie odpalam aby w opcjach poszperać a tu suprise!!!
A tak sobie myślałem o co biega z tą ilością, zassałem wczoraj 300 MB w trimigi i w kimę, dzisiaj sobie odpalam aby w opcjach poszperać a tu suprise!!!
#70 Gość__* Napisany 29 września 2009 - 16:05
Gra ma potencjał, ale jest sporo błędów jak na razie (przycina się np. kucanie i kładzenie na ziemi) i grafika mocno średnia. Obiekty w ogóle nie są "interaktywne". Nic się nie da zniszczyć, śladów po kulach nie widziałem, a woda pryska tylko pod pociskami, ale jak jadę pojazdem to jak po lodzie, ani jedna fala się nie pojawia. Ani grama zniszczeń na otoczeniu to spory mankament. Ma się przez to wrażenie jakby to był jakiś sztuczny poligon i paintball. Nie jest dla mnie pojęte, że mogę się schować przed strzałem z bazooki na przykład za dwoma skrzynkami drewnianymi, stojącymi jedna na drugiej i nic mi się nie stanie. Skrzynkom również, ani nawet nie drgną po przyjęciu trafienia. Fizyka zatem chyba jeszcze nie jest w pełni zaimplementowana, a zniszczenia w ogóle. Jeśli chodzi o osnowę do całej rozgrywki to całkiem klimatyczna. Fajnie nakreślony konflikt i walka o wpływy. Ja się zapisałem do korporacji Raven, która była założona w Austrii i faktycznie da się czuć akcent. Killer app to może nie będzie, ale jak włożą w to jeszcze trochę pracy, to otrzymamy solidną grę.
PS. Gra faktycznie mocny nacisk kładzie na grę zespołową. Dość powiedzieć, że respawning następuje w równych interwałach czasowych i pojawiamy się razem ze wszystkimi którzy zginęli w danym momencie i tak jak my czekali na moment zrzutu (w zależności od punktu respawnu który wybierzemy, możemy zostać zrzuceni również jako desant). Czas oczekiwania na respawn nie jest właśnie dlatego stały, tylko uzależniony od momentu następnego "zrzutu", co jest fajnym rozwiązaniem i już od początku poruszamy się grupką (no chyba, że akurat nikt nie zginął, albo nie wybrał tego samego punktu zrzutu).
PS. Gra faktycznie mocny nacisk kładzie na grę zespołową. Dość powiedzieć, że respawning następuje w równych interwałach czasowych i pojawiamy się razem ze wszystkimi którzy zginęli w danym momencie i tak jak my czekali na moment zrzutu (w zależności od punktu respawnu który wybierzemy, możemy zostać zrzuceni również jako desant). Czas oczekiwania na respawn nie jest właśnie dlatego stały, tylko uzależniony od momentu następnego "zrzutu", co jest fajnym rozwiązaniem i już od początku poruszamy się grupką (no chyba, że akurat nikt nie zginął, albo nie wybrał tego samego punktu zrzutu).
#71 Napisany 25 listopada 2009 - 17:14
Mam do wydania jeden klucz do betki, kto chce niech w poetycki sposób uzasadni najlepszość swojej kandydatury. Później wybiorę oficjalnego zwycięzcę
#72 Napisany 25 listopada 2009 - 17:50
wyślij mi klucz proszę
ja jeden jakiś czas temu dostałem i się beta skończyła na tydzień przed tym, jak miałem działającą konsolę
uruchom empatię
ja jeden jakiś czas temu dostałem i się beta skończyła na tydzień przed tym, jak miałem działającą konsolę
uruchom empatię
#73 Napisany 25 listopada 2009 - 20:05
dawaj klucza k*rwa!
#74 Napisany 25 listopada 2009 - 20:26
Jak na razie nie robicie na mnie żadnego wrażenia
#75 Gość__* Napisany 25 listopada 2009 - 20:29
Jestem the bestest
Proszę zatem o klucz, bo wydam z siebie jęk, który spali trzewia wszystkich grających beze mnie, a na ich rodziny naślę inwazję kupców z KDT.
Proszę zatem o klucz, bo wydam z siebie jęk, który spali trzewia wszystkich grających beze mnie, a na ich rodziny naślę inwazję kupców z KDT.
#76 Napisany 25 listopada 2009 - 22:21
Bo ja nie chcę klucza to się i nie starałemJak na razie nie robicie na mnie żadnego wrażenia
#77 Napisany 25 listopada 2009 - 22:39
A już miałem Ci go dać, ale skoro nie
#78 Napisany 25 listopada 2009 - 22:48
Co ja będe w krapiszaka i to jeszcze jego betkę ciął
#79 Napisany 25 listopada 2009 - 23:51
Dobra, słabi jesteście. Kto pierwszy, ten lepszy.
HTAA-FABL-CEGL
HTAA-FABL-CEGL
#80 Gość__* Napisany 25 listopada 2009 - 23:59
Berek!
Dzięki.
Dzięki.
#81 Napisany 21 grudnia 2009 - 23:13
Hura! MAG w złocie! Info roku Przy okazji na początku stycznie rusza open beta. Nie warto ściągać.
Aaa, premiera 29 stycznia.
Aaa, premiera 29 stycznia.
#82 Gość_vikor_* Napisany 11 stycznia 2010 - 16:09
bardzo przeciętny tytuł, 7+ to max dla tej gry. Średnia grafa, kiepski gameplay, co z tego że dużo ludzi jak jest totalny chaos, lepiej zasiąść przy prawdziwym taktyku jak AA czy cs 1.6, a nie grać w MAG'a, warto zobaczyć i pograć maxymalnie godzinke ;f
#83 Napisany 11 stycznia 2010 - 17:07
jest to słabe, brzydkie, rozmiaru gry nie czuć, sterowanie jest słabe maks, podobnie jak levelowanie postaci i chyba cała reszta
3/10
3/10
#84 Napisany 11 stycznia 2010 - 19:42
Zgadzam się z Kamionkiem tyle, że ja bym dał 2/10
#85 Napisany 12 stycznia 2010 - 21:27
Jedyne co ta gra może zaoferować to tych 256 graczy na raz, może jak by to wyszło 2 lata temu to by jakoś wyglądało, a tak to nawet nie wiem co mam powiedzieć o tym tytule chyba że faktycznie pełna wersja będzie wyglądać lepiej w co wątpię . Dla mnie to 1/10
#86 Napisany 12 stycznia 2010 - 21:32
Sony powinno zamknąć Zipper Interactive. Nie wiem po jakiego wała finansują i godzą się na takie produkcje, tak jakby strzelanin było za mało na rynku.
#87 Napisany 13 stycznia 2010 - 02:27
Muszę przyznać, że gra przypadła mi do gustu.
#88 Napisany 13 stycznia 2010 - 03:26
A ja dla funu przypomnę emocje jakie wywoływał MAG zaraz po premierze na E3'08.
* Optymizm (szklanka do połowy pełna!)
Kaxi: Nie no, zapowiedzi DC Universe Online, MAG i GoW 3 uratowały tę przegadaną konferencję.
* Umiarkowany optymizm
Kaxi: Na siłę znalazłbym coś co mi się podobało (WiiMotionPlus pewnie się przyda, MAG jest ambitny, RE5 zarządzi) no ale to żadna zajawka.
* Hiperoptymizm
hav3n: MAG bardzo ciekawy projekt mam nadzieje ze wyjdzie im z tego cos konkretnego bo napewno dla tej gry PS3 kupie
* Wiara
pawel_k: MAG może namieszać (tylko pewnie w 2011 roku )
* Zaskoczenie
Kakolukian: Jedynie MAG mnie zaskoczył.
* Ciekawość
shinian: Było trochę interesujących: MAG
Olfeusz: Zainteresowało mnie jeszcze inFAMOUS oraz MAG, ale o tej grze za wiele nie wiadomo.
* Obawa
wrog: Osoby podniecające się MAG pragnę skromnie poinformować, iż za tą produkcją stoi studio Zipper, które nie było w stanie poradzić sobie z kodem sieciowym dla 32 osób w przypadku Socoma 3.
* Znudzenie
Czychu3: Ten MAG to mnie zupełnie nie interesi. Kolejna gra wojskowa, a takich gier po sam czubek głowy na rynku. IMO kozacko prezentuje się inFamous, wygląda na miodny gameplay.
* Zdegustowanie
Ryan: MAG to kolejna próba powiększenia sobie penisa.
Niektórzy, pozbawieni emocji, przewidywali (trafnie!) przyszłość:
Matrox: GoW3 i MAG to gry pewnie na 2010r. (...) W sumie jedyne co mnie zainteresowało to MAG, chociaż obawiam się, że w grze będzie spory chaos.
* Optymizm (szklanka do połowy pełna!)
Kaxi: Nie no, zapowiedzi DC Universe Online, MAG i GoW 3 uratowały tę przegadaną konferencję.
* Umiarkowany optymizm
Kaxi: Na siłę znalazłbym coś co mi się podobało (WiiMotionPlus pewnie się przyda, MAG jest ambitny, RE5 zarządzi) no ale to żadna zajawka.
* Hiperoptymizm
hav3n: MAG bardzo ciekawy projekt mam nadzieje ze wyjdzie im z tego cos konkretnego bo napewno dla tej gry PS3 kupie
* Wiara
pawel_k: MAG może namieszać (tylko pewnie w 2011 roku )
* Zaskoczenie
Kakolukian: Jedynie MAG mnie zaskoczył.
* Ciekawość
shinian: Było trochę interesujących: MAG
Olfeusz: Zainteresowało mnie jeszcze inFAMOUS oraz MAG, ale o tej grze za wiele nie wiadomo.
* Obawa
wrog: Osoby podniecające się MAG pragnę skromnie poinformować, iż za tą produkcją stoi studio Zipper, które nie było w stanie poradzić sobie z kodem sieciowym dla 32 osób w przypadku Socoma 3.
* Znudzenie
Czychu3: Ten MAG to mnie zupełnie nie interesi. Kolejna gra wojskowa, a takich gier po sam czubek głowy na rynku. IMO kozacko prezentuje się inFamous, wygląda na miodny gameplay.
* Zdegustowanie
Ryan: MAG to kolejna próba powiększenia sobie penisa.
Niektórzy, pozbawieni emocji, przewidywali (trafnie!) przyszłość:
Matrox: GoW3 i MAG to gry pewnie na 2010r. (...) W sumie jedyne co mnie zainteresowało to MAG, chociaż obawiam się, że w grze będzie spory chaos.
#89 Napisany 13 stycznia 2010 - 03:43
nie-sa-mo-wi-te! po raz pierwszy w świecie elektronicznej rozrywki oczekiwania nie pokryły się z rzeczywistością
w sumie fajnie, że sony dało ludziom betkę, teraz o wiele mniej ludzi utopi pieniądze, które mogą wydać na lepsze gry
w sumie fajnie, że sony dało ludziom betkę, teraz o wiele mniej ludzi utopi pieniądze, które mogą wydać na lepsze gry
#90 Napisany 26 stycznia 2010 - 19:33
IGN UK dał 7.6
http://ps3.ign.com/a.../1063592p2.html
Jak na grę tylko online ocena jest w porządku. Gra jest dla wąskiego grona odbiorców, ale na pewno nie jest crapem, tak jak niektórzy wieścili.
http://ps3.ign.com/a.../1063592p2.html
Jak na grę tylko online ocena jest w porządku. Gra jest dla wąskiego grona odbiorców, ale na pewno nie jest crapem, tak jak niektórzy wieścili.