MAG: Massive Action Game
#91 Napisany 26 stycznia 2010 - 20:00
Meristation - 80%
#92 Napisany 26 stycznia 2010 - 21:04
#93 Napisany 26 stycznia 2010 - 21:06
#94 Napisany 26 stycznia 2010 - 21:10
Jeżeli gra jest dla wąskiego grona odbiorców to, po co aż 256 graczy?? Komuś to na pewno przypadnie do gustu, mnie raczej nie. Jeżeli to ma grafikę na 8 to multi w takim Killzonie powinno mieć chyba na 20.
Wąskie grono odbiorców to np 300.000 graczy. 256 osób na mapie jest właśnie po to aby grać taktycznie, co powinno być możliwe dzięki mniejszej ilości casuali niż zazwyczaj w takich strzelankach.
#95 Napisany 26 stycznia 2010 - 21:19
No i klany po minimum 128 osób to ciężka sprawa. LAN party chcę zobaczyć na to
#96 Napisany 26 stycznia 2010 - 21:25
#97 Napisany 26 stycznia 2010 - 21:38
Wąskie grono odbiorców to np 300.000 graczy. 256 osób na mapie jest właśnie po to aby grać taktycznie, co powinno być możliwe dzięki mniejszej ilości casuali niż zazwyczaj w takich strzelankach.
No nie wiem, ja nie jestem tym tytułem zainteresowany, dla mnie jest po prostu kiepski. Tak jak napisałem wcześniej komuś się na pewno spodoba.
#98 Napisany 26 stycznia 2010 - 21:47
Faktycznie, przesadziłem i głupotę powiedziałem, nie mniej wciąż nie widzę zgrania tych 128 osób, bo to zbyt pięknie wygląda
No i te klany, te klany.
#99 Napisany 26 stycznia 2010 - 22:20
#100 Napisany 26 stycznia 2010 - 22:29
#101 Napisany 26 stycznia 2010 - 22:49
#102 Napisany 30 stycznia 2010 - 11:08
#103 Napisany 30 stycznia 2010 - 12:46
#104 Napisany 01 lutego 2010 - 19:13
#105 Napisany 03 lutego 2010 - 12:55
#106 Napisany 07 lutego 2010 - 21:36
Ogólnie wyszła z tego dobra gra i jestem zdziwiony, że średnia ocen wynosi grubo powyżej 75%. Przed premierą obstawiałem szrota na okolice 60%. Gra i tak nie znajdzie zainteresowania, bo lepszych strzelanek na rynku są tony, więc cały czas twierdzę, że produkcja takiej gry była bez sensu. Ale szacun dla Zipper Interactive, że dali radę i zrobili grę lepszą od ostatniego Socoma.
#107 Napisany 08 lutego 2010 - 04:58
#108 Napisany 19 lutego 2010 - 14:01
Chciałbym grających w MAG zaprosić do nowo utworzonego klanu Take No Prisoners albo poprostu do wspolnego grania po stronie Valor.
Mój PSN_ID - SIN_PL
Gram codziennie po 19:00
Pozdrawiam
#109 Napisany 04 marca 2010 - 15:20
#110 Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:16
#111 Napisany 19 września 2010 - 13:48
http://www.ps3site.p...miesiacu/53814/
- będzie Wsparcie dla PlayStation Move
- liczba poziomów doświadczenia zwiększona do 70
- udoskonalone drzewko umiejętności, z możliwością kustomizacji postaci jakiej FPS-y jeszcze nie widziały
- Nowy system zdobywania waluty w grze i wydawanie jej również w nowym sklepie
- Opcja 'Clan Deploy', która pozwoli dowódcom klanów na łatwe zaproszenie nawet 128 członków do gry
- Strona 'MAG News', która po zalogowaniu pozwoli graczom na zapoznanie się z nowościami w grze
- Aktualizacje do broni, map, pojazdów i rożnych innych elementów gry
- wyeliminowanie wszystkich błędów jakie zauważyli gracze
Ja MAGa prędzej czy później zakupię, jakoś ciągnie mnie do tej gry. Gra od premiery została mocno poprawiona kolejnymi patchami.
#112 Napisany 19 września 2010 - 18:18
#113 Napisany 19 września 2010 - 19:19
#114 Napisany 21 grudnia 2010 - 22:33
#115 Napisany 22 grudnia 2010 - 14:07
#116 Napisany 15 stycznia 2011 - 16:22
#117 Napisany 16 stycznia 2011 - 15:31
Ziomek stwierdził że najlepiej zacząć karierę (i nabijanie PD) jako snajper i w sumie ma chyba rację
Pogram więcej to coś na pewno jeszcze dopiszę
#118 Napisany 16 stycznia 2011 - 16:42
MAGa kupiłem, aby mieć o grze wiedzę, a nie żeby w niego ciąć miesiącami.
#119 Napisany 28 stycznia 2011 - 22:10
Dobra strzelanka online z zacięciem taktycznym ze średnią oprawą.
7/10