Skocz do zawartości

MAG: Massive Action Game


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
119 odpowiedzi na ten temat

#91 ACZ Napisany 26 stycznia 2010 - 20:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Destructoid - 80%
Meristation - 80%
  • 0

#92 Miśkoff Napisany 26 stycznia 2010 - 21:04

Miśkoff

    Blanka

  • Narybek
  • 239 Postów:
Jeżeli gra jest dla wąskiego grona odbiorców to, po co aż 256 graczy?? Komuś to na pewno przypadnie do gustu, mnie raczej nie. Jeżeli to ma grafikę na 8 to multi w takim Killzonie powinno mieć chyba na 20.
  • 0

#93 117 Napisany 26 stycznia 2010 - 21:06

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
musze nagrac filmik tego szrota... wiec bede testowal jak tylko znajde wersje do wypozyczenia w blockbusterze
  • 0

#94 Danteusz Napisany 26 stycznia 2010 - 21:10

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:

Jeżeli gra jest dla wąskiego grona odbiorców to, po co aż 256 graczy?? Komuś to na pewno przypadnie do gustu, mnie raczej nie. Jeżeli to ma grafikę na 8 to multi w takim Killzonie powinno mieć chyba na 20.


Wąskie grono odbiorców to np 300.000 graczy. 256 osób na mapie jest właśnie po to aby grać taktycznie, co powinno być możliwe dzięki mniejszej ilości casuali niż zazwyczaj w takich strzelankach. 
  • 0

#95 Scorpio Napisany 26 stycznia 2010 - 21:19

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Z całym szacunkiem, ale 256 graczy ma grać taktycznie? Czasem w 4 osoby ciężko planować a tutaj 256 dzieciaków puszczonych na arenę. Mikrotaktyka na oddział-dwa przejdzie, ale nie spodziewałbym się prawdziwej taktycznej zabawy. Im większe doświadczenie, tym łatwiej, jasne. Ale i tak nie widzę tej taktyki. Co najwyżej w malutkim procencie gier.
No i klany po minimum 128 osób to ciężka sprawa. LAN party chcę zobaczyć na to :D
  • 0

#96 Danteusz Napisany 26 stycznia 2010 - 21:25

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
 Czytałeś cokolwiek o MAG? Po tym co piszesz widać że nie. Gracze są podzieleni na drużyny, z których każda ma dowódce, te z kolei tworzą oddziały nad którymi czuwają gracze o najwyższej randze. Walki toczą się na olbrzymich mapach, sytuacje w których tłum graczy ostrzeliwuje się w jednym miejscu raczej nie mają miejsca. Gra jest mocno taktyczna, właśnie z tego powodu odpuściłem mocno ograniczoną pod względem trybów gry betę (dostępny w danym momencie jeden tryb na jednej mapie, co jakiś czas się zmieniał), po prostu nie chciało mi się wgryzać w wersję testową gry która wymaga poświęcenia sporej ilości czasu. 
  • 0

#97 Miśkoff Napisany 26 stycznia 2010 - 21:38

Miśkoff

    Blanka

  • Narybek
  • 239 Postów:

Wąskie grono odbiorców to np 300.000 graczy. 256 osób na mapie jest właśnie po to aby grać taktycznie, co powinno być możliwe dzięki mniejszej ilości casuali niż zazwyczaj w takich strzelankach. 


No nie wiem, ja nie jestem tym tytułem zainteresowany, dla mnie jest po prostu kiepski. Tak jak napisałem wcześniej komuś się na pewno spodoba.
  • 0

#98 Scorpio Napisany 26 stycznia 2010 - 21:47

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Czytałem i widziałem kilka gameplayów. Tak, walka zwykle ogranicza się do potyczek kilkuosobowych oddziałów, czyli de facto całe to wielkie hasło 256 graczy leci tylko na liczbę. Mamy dowódców do oddziałów, dowódców dla nich, etc. Jest drabinka, ok. I to będzie działać, gdy będzie jako-takie rozeznanie, zwłaszcza w dowodzeniu. Ale jakoś wątpię, by opanowanie tego nazwać można tak dużym słowem jak taktyka. Tu rzuci się jeden oddział, tam drugi, będzie kilka frontów, możliwe będzie gdzieś koncentracja sił, ale i tak całość ogranicza się do coś ala trybu Assault.
Faktycznie, przesadziłem i głupotę powiedziałem, nie mniej wciąż nie widzę zgrania tych 128 osób, bo to zbyt pięknie wygląda :unsure:
No i te klany, te klany.
  • 0

#99 Danteusz Napisany 26 stycznia 2010 - 22:20

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
256 graczy robi różnicę, co prawda grałem w trybie na "zaledwie" 128, ale i tak czułem że toczy się bitwa w której jestem pionkiem. Klany mogą być mniejsze, przecież nie musi być rozgrywka wyłącznie klan vs klan ;) No i jest tryb na 64 graczy, klan na 32 osoby spokojnie da się zorganizować
  • 0

#100 117 Napisany 26 stycznia 2010 - 22:29

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
mowisz dante, ze juz zlozyles zamowienie? czy podniecasz sie na papierze bo pograles w betke?
  • 0

#101 Danteusz Napisany 26 stycznia 2010 - 22:49

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
Ah, to teraz nawet granie w grę to za mało do pisania na jej temat?
  • 0

#102 davids01 Napisany 30 stycznia 2010 - 11:08

davids01

    Mega Man

  • Narybek
  • 94 Postów:
Panowie... Czy będę mógł grać w MAGa na 1 megowym łączu?
  • 0

#103 ACZ Napisany 30 stycznia 2010 - 12:46

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Tak.
  • 0

#104 Ryan Napisany 01 lutego 2010 - 19:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Jest sobie taki program o polityce i plotkach - TYT - który ostatnio zabrał się za recenzje gier. Najpiękniejsze w tym jest, że prowadzący nie mają pojęcia o grach więc zapraszają kogoś, kto ma. Ale pytania jakie zadają i sposób w jaki pytają jest przegenialny. :) Dla mnie much lulz, pewnie część będzie irytowało "jak można tak mało wiedzieć o grach". Można. :D Recka MAG:

  • 0

#105 MonsieurWoland Napisany 03 lutego 2010 - 12:55

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
8.0 od g-spotu.
  • 0

#106 ACZ Napisany 07 lutego 2010 - 21:36

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Gametrailers dał 8.2 (za gameplay 8.4).

Ogólnie wyszła z tego dobra gra i jestem zdziwiony, że średnia ocen wynosi grubo powyżej 75%. Przed premierą obstawiałem szrota na okolice 60%. Gra i tak nie znajdzie zainteresowania, bo lepszych strzelanek na rynku są tony, więc cały czas twierdzę, że produkcja takiej gry była bez sensu. Ale szacun dla Zipper Interactive, że dali radę i zrobili grę lepszą od ostatniego Socoma.
  • 0

#107 117 Napisany 08 lutego 2010 - 04:58

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
a dalo sie w ogole zrobic gorsza?
  • 0

#108 wiedziu Napisany 19 lutego 2010 - 14:01

wiedziu

    Blanka

  • Narybek
  • 168 Postów:
Witam

Chciałbym grających w MAG zaprosić do nowo utworzonego klanu Take No Prisoners albo poprostu do wspolnego grania po stronie Valor.

Mój PSN_ID - SIN_PL

Gram codziennie po 19:00

Pozdrawiam :)
  • 0

#109 XoR Napisany 04 marca 2010 - 15:20

XoR

    Toad

  • Narybek
  • 2 Postów:
zacząłem przedwczoraj grać w MAGa i nie wiem wogóle co jest nie tak z grafiką <_< AA, AF, realistyczne cienie, całkiem niezłe tekstury, dobra widoczność, ładnie chodzi i co najważniejsze nie laguje :klaszcze: Grafika imho trzyma poziom. Może KZ2 ładniejszy ale mapy sa małe... poza tym technicznie imho poza kilkoma filtrami to to samo... :|
  • 0

#110 Danteusz Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:16

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
Wiem że MAG NIKOGO, ale teraz będzie NIKOGO z użyciem MOVE
http://uk.ps3.ign.co.../1113527p1.html
  • 0

#111 ACZ Napisany 19 września 2010 - 13:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Patch 2.0 w przyszłym miesiącu.
http://www.ps3site.p...miesiacu/53814/

- będzie Wsparcie dla PlayStation Move
- liczba poziomów doświadczenia zwiększona do 70
- udoskonalone drzewko umiejętności, z możliwością kustomizacji postaci jakiej FPS-y jeszcze nie widziały
- Nowy system zdobywania waluty w grze i wydawanie jej również w nowym sklepie
- Opcja 'Clan Deploy', która pozwoli dowódcom klanów na łatwe zaproszenie nawet 128 członków do gry
- Strona 'MAG News', która po zalogowaniu pozwoli graczom na zapoznanie się z nowościami w grze
- Aktualizacje do broni, map, pojazdów i rożnych innych elementów gry
- wyeliminowanie wszystkich błędów jakie zauważyli gracze


Ja MAGa prędzej czy później zakupię, jakoś ciągnie mnie do tej gry. Gra od premiery została mocno poprawiona kolejnymi patchami.
  • 0

#112 Shinigami Napisany 19 września 2010 - 18:18

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Ta gra w ogóle już wyszła? Jeśli tak, to czemu na PSS jest znów beta?
  • 0

#113 ACZ Napisany 19 września 2010 - 19:19

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Już dawno wyszła.
  • 0

#114 ACZ Napisany 21 grudnia 2010 - 22:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Niedługo MAG dla plusowców będzie do pogrania za darmo. Gra będzie darmowa, ale pozwoli na osiągnięcie tylko ósmego poziomu doświadczenia.
  • 0

#115 Shin Ryu Napisany 22 grudnia 2010 - 14:07

Shin Ryu

    Polish Dragon

  • Forumowicze
  • 760 Postów:
Jak ktoś będzie chciał pograć online niech da znać, giera czeka na zainstalowanie i wspólne zabijanie ;)
  • 0

#116 ACZ Napisany 15 stycznia 2011 - 16:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Kupiłem grę i za jakiś tydzień ją odpalę. Ponoć po tych wszystkich patchach jakie wyszły to całkiem spoko strzelanka online.
  • 0

#117 Shin Ryu Napisany 16 stycznia 2011 - 15:31

Shin Ryu

    Polish Dragon

  • Forumowicze
  • 760 Postów:
Pograłem trochę (jakoś 6 poz) i muszę powiedzieć że jest ciężko. Ratio mam coś koło 0.90 (gdzie w U2 miałem 1.25, a w BO 1.43). Jest sporo snajperów i trzeba bardzo uważać. Zginiesz i trzeba spory kawałek zapierniczać do walki. Kasiory na sprzęt też mało, a bez dodatków na broni to niezbyt komfortowe granie. Mapy są średniej wielkości (z tendencją do duże) i dość dużo ludzi gra, jednak trochę trzeba czekać na swoją kolej. Raz (lub dwa razy dziennie) jest Happy Hour i wtedy nalicza PD x2.
Ziomek stwierdził że najlepiej zacząć karierę (i nabijanie PD) jako snajper i w sumie ma chyba rację :rolleyes:
Pogram więcej to coś na pewno jeszcze dopiszę :cool:
  • 0

#118 ACZ Napisany 16 stycznia 2011 - 16:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Ja w to pogram jedynie do połowy lutego. Potem przerzucam się na KZ3 i BC2.
MAGa kupiłem, aby mieć o grze wiedzę, a nie żeby w niego ciąć miesiącami. :cf:
  • 0

#119 ACZ Napisany 28 stycznia 2011 - 22:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 139 Postów:
Pograłem kilka dni, nabiłem 20 level żeby mieć pojęcie o grze i styka.
Dobra strzelanka online z zacięciem taktycznym ze średnią oprawą.
7/10
  • 0

#120 Psycho-Mantis Napisany 29 stycznia 2011 - 03:10

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Kurcze fela, jak w krzakach leży 128 snajperów wroga to na mapie chyba nie idzie bąka puścić bo istne gradobicie następuje. :mrgreen:
  • 0