Skocz do zawartości

Zdjęcie

Cursed Mountain


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
20 odpowiedzi na ten temat

#1 Malutki Napisany 31 lipca 2008 - 09:24

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Kolejny survival horror na Wii
Gra ma zawierać bardzo ładną grafikę , cudowna scenerie , innowacyjne sterowanie i to co najważniejsze w horrorach , przemoc i strach .Brzmi całkiem ciekawie , zapraszam do zapoznania się z całym artykułem :) .
http://wii.ign.com/a...5/895191p1.html
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#2 gruby Napisany 31 lipca 2008 - 11:05

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Wygląda naprawdę fajnie, szczególnie jeśli chodzi o setting. Czuję z art worków ducha Eternal Darkness :) Ofkoz może być z tego wielkie nic, ale track record developera wygląda całkiem nieźle. Będę śledził ten projekcik, Deep Silver dostaje u mnie oficjalne zatwierdzenie do dalszych prac. 8)
  • 0

#3 Malutki Napisany 14 sierpnia 2008 - 09:02

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Gra będzie wykorzystywała specjalnie zaprojektowany silnik przystosowany dla Wii , a nazywa się Athena .Za bardzo nie chce mi się tłumaczyć jakie kwestie podejmuje , więc wkleję tekścik pod spodem :wink: .

To deliver on these goals, the Sproing team relies on its proprietary "Athena" game engine, which is rendering the Himalayas on Wii at a quality never seen before. The engine highlights of "Athena" include amongst others, HDR-Rendering, shader simulations developed especially for Wii in order to display ice, heat and water (realistic reflections and refractions), an ultra-fast particle system for amazing snow storms, soft particles for realistic fog and smoke, depth of field, motion blur, dynamic soft shadows, spherical harmonics lighting, as well as a high performance level-of-detail and streaming system in order to provide long viewing distance of the entire surrounding. In order to create an exciting atmosphere when battling the ghosts, the game employs a number of custom-created special effects such as the shader simulations as well as a newly developed post-processing framework. "Our engine technology really takes the Wii hardware to its limits and Wii gamers can really look forward to a heart-stopping, and breath-taking world that comes alive with this title," said Gerhard Seiler, Technical Director of Sproing.
"Aside from the challenge to develop an innovative title with spectacular levels and new controls, the focus in Cursed Mountain is the overwhelming environment of the Himalayas," said Harald Riegler, CEO of Sproing. "It is really important to us that the player experiences nature's powers as realistically as possible, and that the game's viewing distance allows the player to see the monumental landscapes at all times. We are also going to great lengths to make the dead souls look as convincing as possible in order to deliver the level of immersion necessary for really effective and believable survival horror."

http://www.411mania.... ... untain.htm
Cursed Mountain ma ukazać się w 2009 roku.
  • 0

#4 Gość__* Napisany 14 sierpnia 2008 - 09:10

Gość__*
  • Goście
Wii konsolą "martwych" gatunków? Platformówki (SMG, Paper Mario), point`n`click (Zack&Wiki), survival horrory (Fatal Frame 4)...
Kurczę, rozkręca się te Wii, oby więcej gier dla normalnych graczy
  • 0

#5 gruby Napisany 14 sierpnia 2008 - 09:13

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Mam nadzieję, że prezentacja da radę, bo temat wydaje mi się dość ciekawy. Bardzo chcę zobaczyć Cursed Mountain w ruchu.
  • 0

#6 Voo Napisany 14 sierpnia 2008 - 12:54

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:

Wii konsolą "martwych" gatunków? Platformówki (SMG, Paper Mario), point`n`click (Zack&Wiki), survival horrory (Fatal Frame 4)...
Kurczę, rozkręca się te Wii, oby więcej gier dla normalnych graczy


Nie wiem jak survival horrory ale point'n'click jest gatunkiem umarłym tylko w umysle DrMaxa, którzy pewnie 10 lat temu przestał grać na PC i wydaje im się, że gdy czegoś nie widzi to wówczas to coś nie istnieje (odsyłam do ostatniego numeru Neo+). Point'n'click ma obecnie podobny status jak np. symulatory lotnicze - z gatunku niegdys masowego stał się produktem dla wąskiej ale wiernej grupy odbiorców i sporo mniejszych i większych developerów gry w tym gatunku co jakiś czas wypuszcza. Rocznie daje to kilkanaście - kilkadziesiąt premier, z których co najmniej kilka to pozycje wysoko oceniane i warte zagrania nawet przez najbardziej wybrednego gracza. Jak dla mnie to całkiem nieźle jak na "umarły" gatunek. Wystarczy zajrzeć na serwisy takie jak adventure-zone.info czy przygodoskop.pl, żeby zrozumieć dlaczego każdy fan przygodówek kiwa z politowaniem głową gdy czyta wypowiedzi dyletantów, że to w co grają i na co tracą kasę tak naprawdę "nie istnieje" ;)
  • 0

#7 Malutki Napisany 21 sierpnia 2008 - 19:39

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Mamy pierwszy trailer z GC :
http://www.gametrail...ayer/38797.html
Polecam obejrzeć filmik , grafika jest całkiem niezła jak na Wii :) .
  • 0

#8 Scorpio Napisany 21 sierpnia 2008 - 22:02

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Niby tak, ale trailer sam z siebie jakoś dużo nie przedstawiał a i jego reżyseria woła o pomstę do nieba. Mogliby się wzorcować na tych od Fatal Frame 4, bo ten wygląda jak projekt niespełnionego dzieciaka :/
  • 0

#9 Kaxi Napisany 18 września 2008 - 10:51

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
http://wii.ign.com/d... ... 91708.html

To chyba nowy trailer, lub chociaż zawiera nowe urywki. Grafika przeciętna, zwłaszcza głowny bohater ciosany siekierą. Czuję grę w porywach na 6.
  • 0

#10 Malutki Napisany 20 października 2008 - 22:07

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Nintendo Power - Cursed Mountain preview

-Use Tibetan Prayer movements to exorcise demons.
-Enter the ‘Bardo’ or Tibetan Spiritual Realm to see otherwise invisible ghosts.
-Combat mechanics are why developer Deep Silver chose Wii.
-Wanted a survival horror that wouldn’t let you clutch the controller close, saying that the open armed movements make you feel ‘very vulnerable,’ which adds to the experience.
-The mountain itself offers exciting challenges, including a balance act that requires you to tilt the remote for balance as you cross a narrow passage.

Cursed Mountain - interview
http://www.revogamer... ... ain-4.html
  • 0

#11 Malutki Napisany 30 października 2008 - 10:21

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Nowe screeny:
http://consoleninten... ... prise.html
  • 0

#12 Malutki Napisany 27 listopada 2008 - 19:17

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Nowy trailer :
http://wii.ign.com/d... ... ttra2.html
Lepszy od poprzedniego filmiku .
  • 0

#13 Mani Napisany 03 grudnia 2008 - 15:52

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
http://www.gametrail...ayer/43280.html

nowy trailer+ mniejwiecej wytłumaczona fabuła.

EDIT : To ten sam trailer co na IGN ...boże ale opóźnienie na tym GT.
  • 0

#14 Kaxi Napisany 22 stycznia 2009 - 15:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
http://www.gamekyo.c... ... ntain.html

Nowe screeny. Moim zdaniem przeciętne. Wprawdzie Eternal Darkness przed premierą też nikt nie wróżył sukcesu (do dziś pamiętam umiarkowane wrażenia N+ z E3), ale nie wydaje byśmy tutaj mieli do czynienia z podobnym przypadkiem. No chyba, że w kwestii sprzedaży :twisted:
  • 0

#15 gruby Napisany 22 stycznia 2009 - 16:17

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
O. Ja na przykłąd myślałem, że będzie gorzej, więc jestem mile zaskoczony. Chcialbym zobaczyć gameplay, ale poziom grafiki może ujść w tłoku przy założeniu, że efekty i animacja będą fajne. to plus olbrzymi draw distance. Czuje pozytywne wibracje, ale na razie niezbyt silne. ;) Eternalowy vajb jest kul...
  • 0

#16 Kaxi Napisany 04 kwietnia 2009 - 18:00

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Dodany obrazek

Europejska okładeczka. W dobie zapowiedzi Silent Hilla, Dead Space czy Another Code, zainteresowanie moje tą pozycją drastycznie spadło a już wcześniej nie było wysokie. Myślę że oceny więcej niż 6 będą rzadkością.
Przy okazji, poprawiłem nazwę tematu.
  • 0

#17 gruby Napisany 07 kwietnia 2009 - 12:48

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Cienizna. Widziałem już sto miliardów takich okładek.
  • 0

#18 Kaxi Napisany 27 maja 2009 - 19:18

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
http://gonintendo.co...ry.php?id=83947
nowy trailer

na 99,9 % to będzie cienizna albo średniak, ale ten jedne promil to fakt że ED też nie zapowiadało się jakoś super wyjątkowo. Pamiętam średnie wrażenia z E3 by N+...
  • 0

#19 Kot Fritz Napisany 21 lutego 2010 - 12:05

Kot Fritz

    Mega Man

  • Narybek
  • 143 Postów:
Gierkę wczoraj ukończyłem. Generalnie wrażenia pozytywne, ale trzeba lubić - jak ja - gry powolne, skoncentrowane na generowania w graczu określonych uczuć i emocji. W tym przypadku jest to głównie osamotnienie. Co najlepsze w tej produkcji to GÓRA. Samotna podróż najpierw przez podgórze, a później pokonywanie stromych ścian wypadła rewelacyjnie. Faktycznie czuje się, że rzeczywistym wrogiem gracza jest on sam w zmierzeniu z górą. Fabuła dobrze współgra z tym bardziej bazowym doświadczeniem. I w ogóle jest git. Dojrzała i interesująca, z pewnością nie jedna z tych, które mają wywołać zaskoczenie, tanie wow. Przy tym jest to raczej dramat psychologiczny wzbogacony o wątki przygodowe, a horrorem jedynie w dalszej perspektywie. Najgorzej wypada walka, ale i tak nie jest źle. Jak dla mnie zupełnie spartolone finisze oparte na gestach są paradoksalnie ok, ponieważ w ogniu starcia nigdy nie wiadomo, czy się udają. Podgrzewa to atmosferę, a nie irytuje, bo gra jest stosunkowo łatwa.
Także polecam; mimo że gra nie jest wybitna, ma niepowtarzalny klimat.

Moja ocena: 6+/10
  • 0

#20 Kaxi Napisany 22 lutego 2010 - 13:52

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Coś w tej grze jest, ale jest w niej też dużo błędów i niedoróbek, przez co nie ma szans na kwalifikacje do 1 ligi.
  • 0

#21 me&myself Napisany 23 lutego 2010 - 11:18

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
Zastanawiałem się kiedyś nad zakupem tej gierki. Bardzo podoba mi się klimat, a jeśli ten jest dobry potrafię przymknąć oko na techniczne niedoróbki czy kaprawość samego gameplaya. To że nie jest to gra z 1szej ligi absolutnie u mnie jej nie przekreśla. Mój ulubiony przykład Killer7, obiektywnie gra z 2 czy nawet 3 ligi, jednak w moim subiektywnym rankingu jest to jak najbardziej ekstraklasa! Może kiedyś się na to skusze, zdaje sobie sprawę, że z biegiem czasu będzie coraz ciężej ją dostać. Podobno studio, które ją pisało zbankrutowało ze względu na słabą sprzedaż. Niemniej jednak ciesze się z opinii Kota bo utwierdza mnie tylko w przekonaniu, że jest to tytuł, którym mimo wszytko warto się zainteresować.
  • 0