Cursed Mountain
#1 Napisany 31 lipca 2008 - 09:24
Gra ma zawierać bardzo ładną grafikę , cudowna scenerie , innowacyjne sterowanie i to co najważniejsze w horrorach , przemoc i strach .Brzmi całkiem ciekawie , zapraszam do zapoznania się z całym artykułem .
http://wii.ign.com/a...5/895191p1.html
#2 Napisany 31 lipca 2008 - 11:05
#3 Napisany 14 sierpnia 2008 - 09:02
http://www.411mania.... ... untain.htmTo deliver on these goals, the Sproing team relies on its proprietary "Athena" game engine, which is rendering the Himalayas on Wii at a quality never seen before. The engine highlights of "Athena" include amongst others, HDR-Rendering, shader simulations developed especially for Wii in order to display ice, heat and water (realistic reflections and refractions), an ultra-fast particle system for amazing snow storms, soft particles for realistic fog and smoke, depth of field, motion blur, dynamic soft shadows, spherical harmonics lighting, as well as a high performance level-of-detail and streaming system in order to provide long viewing distance of the entire surrounding. In order to create an exciting atmosphere when battling the ghosts, the game employs a number of custom-created special effects such as the shader simulations as well as a newly developed post-processing framework. "Our engine technology really takes the Wii hardware to its limits and Wii gamers can really look forward to a heart-stopping, and breath-taking world that comes alive with this title," said Gerhard Seiler, Technical Director of Sproing.
"Aside from the challenge to develop an innovative title with spectacular levels and new controls, the focus in Cursed Mountain is the overwhelming environment of the Himalayas," said Harald Riegler, CEO of Sproing. "It is really important to us that the player experiences nature's powers as realistically as possible, and that the game's viewing distance allows the player to see the monumental landscapes at all times. We are also going to great lengths to make the dead souls look as convincing as possible in order to deliver the level of immersion necessary for really effective and believable survival horror."
Cursed Mountain ma ukazać się w 2009 roku.
#4 Gość__* Napisany 14 sierpnia 2008 - 09:10
Kurczę, rozkręca się te Wii, oby więcej gier dla normalnych graczy
#5 Napisany 14 sierpnia 2008 - 09:13
#6 Napisany 14 sierpnia 2008 - 12:54
Wii konsolą "martwych" gatunków? Platformówki (SMG, Paper Mario), point`n`click (Zack&Wiki), survival horrory (Fatal Frame 4)...
Kurczę, rozkręca się te Wii, oby więcej gier dla normalnych graczy
Nie wiem jak survival horrory ale point'n'click jest gatunkiem umarłym tylko w umysle DrMaxa, którzy pewnie 10 lat temu przestał grać na PC i wydaje im się, że gdy czegoś nie widzi to wówczas to coś nie istnieje (odsyłam do ostatniego numeru Neo+). Point'n'click ma obecnie podobny status jak np. symulatory lotnicze - z gatunku niegdys masowego stał się produktem dla wąskiej ale wiernej grupy odbiorców i sporo mniejszych i większych developerów gry w tym gatunku co jakiś czas wypuszcza. Rocznie daje to kilkanaście - kilkadziesiąt premier, z których co najmniej kilka to pozycje wysoko oceniane i warte zagrania nawet przez najbardziej wybrednego gracza. Jak dla mnie to całkiem nieźle jak na "umarły" gatunek. Wystarczy zajrzeć na serwisy takie jak adventure-zone.info czy przygodoskop.pl, żeby zrozumieć dlaczego każdy fan przygodówek kiwa z politowaniem głową gdy czyta wypowiedzi dyletantów, że to w co grają i na co tracą kasę tak naprawdę "nie istnieje"
#7 Napisany 21 sierpnia 2008 - 19:39
http://www.gametrail...ayer/38797.html
Polecam obejrzeć filmik , grafika jest całkiem niezła jak na Wii .
#8 Napisany 21 sierpnia 2008 - 22:02
#9 Napisany 18 września 2008 - 10:51
To chyba nowy trailer, lub chociaż zawiera nowe urywki. Grafika przeciętna, zwłaszcza głowny bohater ciosany siekierą. Czuję grę w porywach na 6.
#10 Napisany 20 października 2008 - 22:07
Cursed Mountain - interview-Use Tibetan Prayer movements to exorcise demons.
-Enter the ‘Bardo’ or Tibetan Spiritual Realm to see otherwise invisible ghosts.
-Combat mechanics are why developer Deep Silver chose Wii.
-Wanted a survival horror that wouldn’t let you clutch the controller close, saying that the open armed movements make you feel ‘very vulnerable,’ which adds to the experience.
-The mountain itself offers exciting challenges, including a balance act that requires you to tilt the remote for balance as you cross a narrow passage.
http://www.revogamer... ... ain-4.html
#11 Napisany 30 października 2008 - 10:21
#12 Napisany 27 listopada 2008 - 19:17
#13 Napisany 03 grudnia 2008 - 15:52
nowy trailer+ mniejwiecej wytłumaczona fabuła.
EDIT : To ten sam trailer co na IGN ...boże ale opóźnienie na tym GT.
#14 Napisany 22 stycznia 2009 - 15:21
Nowe screeny. Moim zdaniem przeciętne. Wprawdzie Eternal Darkness przed premierą też nikt nie wróżył sukcesu (do dziś pamiętam umiarkowane wrażenia N+ z E3), ale nie wydaje byśmy tutaj mieli do czynienia z podobnym przypadkiem. No chyba, że w kwestii sprzedaży
#15 Napisany 22 stycznia 2009 - 16:17
#16 Napisany 04 kwietnia 2009 - 18:00
Europejska okładeczka. W dobie zapowiedzi Silent Hilla, Dead Space czy Another Code, zainteresowanie moje tą pozycją drastycznie spadło a już wcześniej nie było wysokie. Myślę że oceny więcej niż 6 będą rzadkością.
Przy okazji, poprawiłem nazwę tematu.
#17 Napisany 07 kwietnia 2009 - 12:48
#18 Napisany 27 maja 2009 - 19:18
nowy trailer
na 99,9 % to będzie cienizna albo średniak, ale ten jedne promil to fakt że ED też nie zapowiadało się jakoś super wyjątkowo. Pamiętam średnie wrażenia z E3 by N+...
#19 Napisany 21 lutego 2010 - 12:05
Także polecam; mimo że gra nie jest wybitna, ma niepowtarzalny klimat.
Moja ocena: 6+/10