Nie no po prostu stawiam wyżej mariaż dobre fabuły, ciekawych postaci i dobrego strzelania zamiast schematycznego napier.dalania w kill roomach.
Zdefiniuj co to znaczy "dobre strzelanie". Akurat gameplayowo Doom to jest mistrzostwo wracające do korzeni serii: dynamika urywająca dupsko, zróżnicowani przeciwnicy, bardzo dobre strzelanie połączone z parkourem, ładnie w to wplecione power upy, wymagające walki z bossami. Schematyczne? Trochę. Nudne? Pojebało mocno. Wystarczy już pseudo-shooterków prowadzących za rączkę z punktu a do punktu b, z obowiązkowym stosem skryptów po drodze i dziesiątkami filmików. Jak potrzebujesz więcej oglądania, a mniej dobrego grania to polecam raczej sięgnąć po produkcje "mistrzów" z Telltale Games.
Sięgnąlem juz po wszystkie produkcje mistrzów z Telltale Games, dzięki za troskę.
No dobre strzelanie, które nudzi się po godzinie gdzie w takim Wolfensteinie po godzinie misji miałem jeszcze jakieś postaci i cel żeby grać dalej i znów wrócić do mordowania nazistów przez co gra nie zdążyła mnie przesycić samą wyrzynką bo była dawkowana. A Doom? No jest cisza więc chodzisz korytarzami a zaraz zamyka się killroom i bijesz kosmitów. Pasjonujace.
Ale że Doom 3 lepszy od czwóreczki? Tak samo schematyczny i monotonny - idziesz, zbierasz audiologi, strzelasz, idziesz, zbierasz audiologi i strzelasz. Tylko, że to strzelanie nędzne. Klimacik był niezły i rozumiem, że rekompensuje średni gameplay. Lubię trójeczkę, ale koło dwójki i czwórki nie stała.
Czwórka jest tak schematyczna, jak schematyczne są, no nie wiem, slashery? MGSV (podobno)? Jeśli gameplay roksi, to nie widzę problemu.
No ma ciekawszy klimat wystarczy.
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 21 marca 2018 - 12:52