Skocz do zawartości

Zdjęcie

Overlord Dark Legend


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 Malutki Napisany 14 sierpnia 2008 - 08:45

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Kilka szczegółów:
-gra jest bardzo podobna do Pikmina
-nie jest to żaden port
-gra ma wykorzystywać potencjał kontrolera :P .
-więcej szczegółów będzie podane na tegorocznym GC
Screeny :
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Artykuł :
http://wii.ign.com/a...8/898651p1.html
Grał ktoś z Was w poprzednie części ?
  • 0

#2 Gość__* Napisany 14 sierpnia 2008 - 08:48

Gość__*
  • Goście
Grałem na X360 (to chyba jedyna częśc) i nic specjalnego. Ot, gra na 7, w porywach na 7.5. Pikmin zjada Overlorda na śniadanko :)
  • 0

#3 gruby Napisany 14 sierpnia 2008 - 09:15

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Ja grałem w demo na PS3 i bardzo mi się podobało, aczkolwiek podpytałem na naszym forum i wszyscy mówili, że gierka się robi monotonna. Pikmin mi nie leżał ze względu na odrzucający design. nie mam nic do kwiatków i lubię słodkie gierki, ale to już kurde była przesada. Natomiast design Overworlda jest naprawdę fajny więc i gra podoba mi się bardziej.
  • 0

#4 Voo Napisany 14 sierpnia 2008 - 12:58

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
Ale Pikmin też się przejadał z czasem i jechał na jednym koncepcie a tutaj przynajmniej design podpasuje ludziom lubiącym tradycyjne zachodnie fantasy. Ja tam wolę śmierdzącego trola z toporkiem od biegającej marchewki z oczami i antenką na głowie ;)
  • 0

#5 Malutki Napisany 15 sierpnia 2008 - 08:59

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Kilka nowych screenów:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Graficznie nie ma jakiegoś wielkiego szału , ale mi się podoba :) .
  • 0

#6 Malutki Napisany 16 stycznia 2009 - 14:24

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Overlord: Dark Legend interview - the success of this game will help determine Codemasters’ future approach to Wii

RG: Is it completely new, everything we’ve seen in the game?

DS: Yeah, it’s entire. Everything in the game has been built form scratch for the Wii system. We didn’t want to do what other publishers do and just try and port an existing game to the Wii platform, so we’ve built an entirely new Overlord game for Wii. There are a number of reasons why we needed to do that, I mean, the way that the Wii game plays, you know the levels in the PS3 and the 360 just wouldn’t go with how the pointer kind of interacts with the game, we had to do that stuff anyway. And obviously, you can’t just save a 360 game and turn it into a Wii game, because the 360 is so much more powerful that you couldn’t build that stuff for the Wii. And also, we wanted to build a strong kind of new game. We want Overlord to be a really big franchise to Codemasters and the only way we can do that, the only way we can kind of make sure that we’re still making a Wii Overlord game is like we’re doing for the first time: we need to take the time to make a cool kind of unique product. So that’s what we’ve done. So, as you say, in the timeline of the Overlord games, the Wii version is a prequel to what’s on the 360 version, so a lot of the events in the gameplay, in the 360 version, are explained in the Wii game, like how the war between the elves and the dwarves started… [He goes on explaining some story details that we won’t spoil] If you haven’t played an Overlord game before, it’s not important you don’t pick upon these references, but for our hardcore fans, -they’re into Overlord gameplay- this is an incredible kind of an Overlord product.

RG: Ok so I guess we can expect more games from Codemasters. At this time, there is only a little amount of games from Codemasters. Starting with Overlord, can we expect more of these types of games from Codemasters? You have, for example, two racing games: you have F1 and you have the new Colin McRae, and these two are coming to Wii…

DS: Codemasters, as a company, we have to take Wii seriously and make Wii games in the right way. To be honest, something like Overlord is going to utterly determine how much more of this kind of content Codemasters pretends. This is a risk for us: we’re assuming that come next summer, there’s going to be a big market for this game to make it work for a while. We’re sure that’s going to work out, and I hope that we’re right. If we are proved really, really wrong and all Wii games that you want to play is Wii Fit, then it comes the problem. But, at this moment in time, I don’t work in the racing group of Codemasters or anywhere with action games, but as you said, the likes of McRae, the likes of F1, those will also come to Wii.

http://www.revogamer... ... ita-5.html
  • 0

#7 Kaxi Napisany 16 stycznia 2009 - 18:04

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 155 Postów:
Skoro ta gra ma określić stosunek Codemasters do Wii, to kiepsko to widzę.
W sumie do tej pory myślałem, że to jest port, a do portów z mocniejszych konsol na Wii mam przez Ubisoft jednoznaczny stosunek. Dlatego się nie interesowałem, choć gra na shotach wygloąda spoko jak na sprzęt N.
Życzę im jak najlepiej bo chyba się starają, ale nie sądzę by odnieśli oszałamiający sukces w czasie gdy Pikminy dostają nowe sterowanie, Pikmin 3 zmierza juz na Wii, a przy okazji wychodzą takie tytuły jak Mad World, Tenchu czy The Conduit, ktore pewnie zaskarbią sobie większość uwagi core'owych graczy.
  • 0

#8 Kaxi Napisany 19 stycznia 2009 - 00:29

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 155 Postów:
Z okazji że własnie skończyłem pisać esej, wyświaczę Wam przysługę i wrzucę nowe info o najbardziej wyczekiwanej gry roku wszechplatform:

- Europe: tentative June release
- Wiimote provides FPS-like camera control
- Point and click to send minions to a specific area
- use Z to attack with main character
- due to Wiimote-pointing, you can now send minions to zones that you cannot reach right away
- shake Wiimote to charge minions like a bomb. Shake too much and they’ll explode. Launch minions and they’ll explode on impact. Guide minions slightly by tilting Wimote
- No sex or alcohol references
- up to 25 minions at once, different types as well
- 12-14 hours of playtime with lots of replayability
- there is a castle that acts as a hub
- 5 themes in the game, one including Little Red Riding Hood-turned-into-a-wolf final boss
- Links to Overlord 1 plot
  • 0

#9 Malutki Napisany 08 lutego 2009 - 19:17

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Nowy trailer :
http://gonintendo.co...=71948#comments
Bardzo ładnie to wygląda w ruchu :shock: , ale otoczenie w oddali się dorysowuje :P .
  • 0

#10 Malutki Napisany 21 lutego 2009 - 12:24

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Overlord: Dark Legend Hands-on
Be the bad guy for a change.

The developers tell us they are making Overlord: Dark Legend for the hardcore Wii gamers, and from what we've played so far we think it will appeal to the core audience. It's set for release this June alongside Overlord: Minions on the Nintendo DS.

http://wii.ign.com/a...5/955882p1.html
Nowe trailery :
http://media.wii.ign...777/vids_1.html
  • 0