Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dragon Age: Origins

BioWare EA PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
570 odpowiedzi na ten temat

#31 Voo Napisany 11 maja 2009 - 12:34

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:

Większa skala, słabsza grafa. Nie ma w tym żadnej magii


Większa skala w filmikach jak sądzę. W trakcie gry chyba takie hordy nie będą się przewalać po ekranie. Oczywiście mogę się mylić.

Dla mnie problemem jest nie tyle grafa co raczej okrrrrrrrutna sztampowość i sztywność jaka bije z zapowiedzi tej gry. Wielcy kolesie z wielkimi mieczami walczący w zbrojach płytowych, z naramiennikami jak wieże kościelne, tłukący się na pieszo (a jakże), smoki, dziewice, księzniczki, płomienie, wilkołaki i jucha tryskająca jak w Kill Bill. No i okrutnie zły Główny Okrutnie Zły. W tle powinien lecieć Manowar. Właśnie to, w połączeniu z grafiką, która jest jaka jest powoduje, ze mam wrażenie podróży w czasie. Pewnie będzie to łakomy kąsek dla miłośników fantasy ja jednak poczekam aż BioWare powróci w kosmos ;)
  • 0

#32 Kradziej Napisany 11 maja 2009 - 15:40

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Ja bym się nie obraził na powrót do starożytnych Chin :)
Co mi się nie podoba w trailerach Dragon Age'a to szczególnie animacja. Bida z nędzą, kompletna. Ja wiem, że skala itp, ale w przypadku cut-scenek się mogli bardziej postarać :/
  • 0

#33 Stan Napisany 11 maja 2009 - 16:31

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
Kradziej, ty specu mój. Grafika i animacja jest ładna, nie nadzwyczajna ale ładna. A i kradziej w takiej grze jak L4D grafa Ci nie przeszkadza, a też wygląda jakby była sprzed 4-5 lat.
Voo - mnie ta sztampowość pociąga, lubię takie klimaty, klasyczne fantasy podlane hektolitrem krwi.
Na koniec nie wiem o co wam chodzi z ostatnim trailerem,mnie sie podobał, może dlatego, że nie przeszkadza mi metal, a nawet pasuje według mnie do średniowiecza..No i faktem jest że BioWare nie zawodzi.
.
  • 0

#34 Kradziej Napisany 11 maja 2009 - 16:37

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Mówiłem - animacja. Jak na trailer to jest biedna, jakby wzięli zwyczajny gameplay i zapuścili standardowe ruchy postaci. A to są z reguł gorsze od cut-scenkowych. Sama piosenka w trailerze też mi pasowała ;)
  • 0

#35 Stan Napisany 11 maja 2009 - 16:42

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
Bo cut-scenki sa na silniku gry?
  • 0

#36 Kradziej Napisany 11 maja 2009 - 16:46

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Ale story-trailery na silniku gry już dawno wyszły z mody.
  • 0

#37 Stan Napisany 11 maja 2009 - 16:48

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
W ME cutscenki tez były na silniku gry.
  • 0

#38 Ryan Napisany 11 maja 2009 - 16:54

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ale w ME cała gra była w małej skali (graficznej, nie fabularnej). Tutaj mają się pojawić przejścia między małymi potyczkami (a'la BG) a wojną w olbrzymiej skali. Całoć wygląda zatem jak najmniejszy wspólny mianownik i ograniczona jest możlościami kompów/konsol radzenia sobie z wielkimi obszarami pełnymi jednostek.
  • 0

#39 Stan Napisany 11 maja 2009 - 17:03

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
No nie do końca, mogliśmy robić przecież przejażdżki po planetach. Ja w DA:O wierzę, ale w grę raczej zagram na PC, chociaż kto wie.
  • 0

#40 MonsieurWoland Napisany 11 maja 2009 - 23:29

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Wreszcie pojawiły sie te screeny które zostały ostatnio podmienione przez obrazki z 30 marca http://www.gamespot.... ... id=6209448
  • 0

#41 MonsieurWoland Napisany 12 maja 2009 - 18:31

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Dragon Age: Origins Updated Combat Impressions http://www.gamespot.... ... e=previews
  • 0

#42 Kyo Napisany 12 maja 2009 - 20:00

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:

Dla mnie problemem jest nie tyle grafa co raczej okrrrrrrrutna sztampowość i sztywność jaka bije z zapowiedzi tej gry. Wielcy kolesie z wielkimi mieczami walczący w zbrojach płytowych, z naramiennikami jak wieże kościelne, tłukący się na pieszo (a jakże), smoki, dziewice, księzniczki, płomienie, wilkołaki i jucha tryskająca jak w Kill Bill. No i okrutnie zły Główny Okrutnie Zły.


Dokładnie. To ma być to uniwersum, które tworzyli przez te wszystkie lata? Pierwsze wrażenie zawodzi :/ .
  • 0

#43 rikku100 Napisany 12 maja 2009 - 21:37

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
jak dla mnie np Mass Effect wyglada na maksymalnie sztampowe Sci-fi, liczy się to co jest w środku x_X
  • 0

#44 MonsieurWoland Napisany 13 maja 2009 - 12:43

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Interview: http://www.gamespot....e/video/6209584

-sex i przemoc potwierdzone
- jedno przejscie gry zajmuje około 80h
- Główna postać możemy wybrać spośród 6 startowych, każda z nich posiada inna linie fabularna.
- W grze 2 rzucone po sobie czary beda mogły wywołać 3 efekt: np. rzucamy najpierw chmure sennosci - przeciwnicy zasypiaja, potem fireball - kula ognia po uderzeniu w cel, zapala cała chmure które powoduje dodatkowe obrażenia.
- W grze wystepuje coś na wzór codecu, który rejestruje przydatne fakty np. różne sposoby użytecznego mixowania czarów .
  • 0

#45 rikku100 Napisany 13 maja 2009 - 12:51

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:

jedno przejscie gry zajmuje około 80h


jasne ^ ^
  • 0

#46 MonsieurWoland Napisany 13 maja 2009 - 13:02

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Pewnie wliczone sa questy poboczne. Fallout 3 w takich warunkach zajmuje około 100h, Obek też. Fakt, że KoTOR1/Jade Empire/Mass Effect zajmowały 20-40h nie ma tu nic do rzeczy :foch:
  • 0

#47 Kradziej Napisany 13 maja 2009 - 13:11

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
No, te 80h to nawet możliwe jest - w końcu Baldur zajmował 200, nie? ;P
  • 0

#48 xell Napisany 13 maja 2009 - 14:08

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
Przecież długość gry nie ma żadnego znaczenia. Liczy się, co się dzieje w trakcie jej trwania.
  • 0

#49 Kradziej Napisany 13 maja 2009 - 15:15

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Nie, długośc gry nie ma żadnego znaczenia... absolutnie żadnego... pfff, kogo obchodzi długość gry w ogóle?!
  • 0

#50 Arasz Napisany 13 maja 2009 - 16:11

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:
140 godzin Wieśka, przechodząc go na wszelkie możliwe sposoby to się nie liczy? :wink:
  • 0

#51 Voo Napisany 13 maja 2009 - 18:39

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:

jak dla mnie np Mass Effect wyglada na maksymalnie sztampowe Sci-fi, liczy się to co jest w środku x_X


oczywiście, że ME było sztampowym SF ale w odniesieniu do setek książek i filmów bo lista konsolowych i pecetowych erpegów będących staroszkolnym (nie steampunkowym, nie postapokaliptycznym) SF jest dramatycznie krótka :) Dlatego ME w świecie gier było dla mnie czymś świezym i ciężko mi teraz w pamięci znaleźć podobną grę.

Natomiast gdyby chcieć wymienić gry prezentujące podobny klimat do Dragon Age to chyba prędzej klawiatura rozleciałaby się niż bym skonczył pisać dlatego osmieliłem się nazwać DA "sztampową". Rycerze, ksieżniczki, czarnoksiężnicy i pewnie jakiś zajebisty artefakt. Czyli witamy w latach 70-tych, pokulajmy sobie kostką ;) Ale BioWare tak naprawdę od dawna czegoś takiego nie zrobiło i pewnie ich ciągnie do korzeni

Nad długością gry nie ma się co rozwodzić bo pewnie da się ją przejść i w 15 h a jak ktoś będzie chciał to znajdzie zajęcia na to wspomniane 80h.
  • 0

#52 Kradziej Napisany 13 maja 2009 - 18:47

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Ale Wiedzia nie robiło Bajołer :P
  • 0

#53 Stan Napisany 13 maja 2009 - 19:33

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:
1000h CoD4 na wszystkie sposoby, góra i dołem i w bok to sie nie liczy!:) A tak na serio to sadze ze te 40h będzie + z 40h pobocznych.
  • 0

#54 MonsieurWoland Napisany 21 maja 2009 - 09:18

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Od 16:30 troche gameplaya+troche o historii+ info o mechanice http://www.gamespot.... ... eo/6210078
  • 0

#55 xell Napisany 29 maja 2009 - 09:41

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 326 Postów:
http://gamersyde.com...m_11071_en.html
Trailer przedstawiający okolicę Redcliffe. A na gametrailers trailer CGI z dwoma kilogramami metalu.
http://www.gametrail... ... 4?type=flv
  • 0

#56 MonsieurWoland Napisany 29 maja 2009 - 22:14

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Premiera 20 pazdziernika (przynajmniej stanach) http://www.gamespot....ws/6210513.html
  • 0

#57 MonsieurWoland Napisany 02 czerwca 2009 - 11:56

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Trailer z wczorajszego pokazu EA http://e3.gamespot.c... ... s;title;15
  • 0

#58 Ryan Napisany 02 czerwca 2009 - 23:59

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ładne tapetki. :^^:
http://dragonage.bio...wallpapers.html
  • 0

#59 MonsieurWoland Napisany 03 czerwca 2009 - 00:13

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Pierwsze dwie sa swietne, reszta meh.
  • 0

#60 Kyo Napisany 03 czerwca 2009 - 10:50

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:
ogółem są fajne jako artworki, zaś na wallpapery rzeczywiście tylko te pierwsze dwie się nadają, ewentualnie ostatnia ;P .
  • 0



Inne z tagami: