Cieszmy się, bo Cing zapowiedział sequel fantastycznego Another Code! Nie ma chyba zbyt wielu informacji, ale gra i tak zarulzuje!
Another Code R: A Journey into Lost Memories
Rozpoczęte przez
gruby
, 02 10 2008 11:40
57 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 02 października 2008 - 11:40
#2 Napisany 02 października 2008 - 13:27
na wii bedzie? super wersja na ds to pierwsza gra ktora przeszedlem na ta konsole i wspominam ja rewelacyjnie!
#3 Napisany 02 października 2008 - 15:00
To samo u mnie DS-a zdobyłem w sumie głównie dla AC. I warto było, bo patenciki były niczego sobie. Jedyne co moim zdaniem nie zagrało w tej pozycji, to liniowość, ale dało się to przeżyć.
Zastanawiam się tylko jak wypadnie wcielenie gry na Wii, bo chyba stacjonarka ma mniej "dziwnych" funkcji niż DS. Tam już sam mikrofon oraz rozdzielność ekranów odgrywały sporą rolę, a tu mamy tylko pilota (podejrzewam, że bez nunchaka). Zobaczymy.
Zastanawiam się tylko jak wypadnie wcielenie gry na Wii, bo chyba stacjonarka ma mniej "dziwnych" funkcji niż DS. Tam już sam mikrofon oraz rozdzielność ekranów odgrywały sporą rolę, a tu mamy tylko pilota (podejrzewam, że bez nunchaka). Zobaczymy.
#4 Napisany 02 października 2008 - 15:18
pewnie bedzie wykorzystywac ten nowy sensor i w zwiazku z tym bardzo zaawansowanie bedzie korzystac z wiilota oby, bo pierwszy AC mial zagadki swietne same w sobie a uzycie mozliwosci DSa bylo naturalne a nie na sile
#5 Napisany 02 października 2008 - 16:38
No to widze nie jestem sam ktory czeka na ta gre z niecierpliwoscia
#6 Napisany 02 października 2008 - 16:51
Oczywiscie ze nie!
Another Code to jedna z najlepszych zabawek na DS, choc juz mocno wiekowa. W najsmielszych snach nie snilem o Another Code na Wii a tu prosze bardzo. I to w 3D, z filmiku widac ze calkiem slicznym. 2009 wlasnie zostal wygrany przez Wii
Another Code to jedna z najlepszych zabawek na DS, choc juz mocno wiekowa. W najsmielszych snach nie snilem o Another Code na Wii a tu prosze bardzo. I to w 3D, z filmiku widac ze calkiem slicznym. 2009 wlasnie zostal wygrany przez Wii
#7 Napisany 03 października 2008 - 17:57
Nie powiem rok 2009 zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie, a nowa odsłona Another Code wędruje od razu na półeczkę tytułów na które czekam. Mimo tego, że jeszcze nie miałem okazji grać w jedynkę (DS'a mam od jakiś dwóch miesięcy dopiero i jestem w trakcie nadrabiania zaległości - w tym szukam właśnie pierwszego AC).
#8 Napisany 12 listopada 2008 - 18:31
http://www.gamekyo.c... ... japan.html
Kłótnie w Pogadankach kłótniami, a tu pojawia się taki miły news, ustanawiający wstępną datę premiery najbardziej wyczekiwanej przygodówki roku już na 22 stycznia w Japonii! Wcześniej niż śmiałbym sądzić, czyli gra musiała być w produkcji od dawien dawna, a to złe i brzydkie Nintendo się nie chwaliło.
W każdym razie mam nadzieję na rychłą premierę anglojęzycznej wersji.
Kłótnie w Pogadankach kłótniami, a tu pojawia się taki miły news, ustanawiający wstępną datę premiery najbardziej wyczekiwanej przygodówki roku już na 22 stycznia w Japonii! Wcześniej niż śmiałbym sądzić, czyli gra musiała być w produkcji od dawien dawna, a to złe i brzydkie Nintendo się nie chwaliło.
W każdym razie mam nadzieję na rychłą premierę anglojęzycznej wersji.
#9 Napisany 10 grudnia 2008 - 23:23
Trochę oficjalnego info przetłumaczone z japońskiego pisma. Premiera rzeczywiście jest już tuż za rogiem!
takes place two years after first Trace Memory title
- Ashley Robbins is the main character
- Ashley believed her parents to do dead, but found out that her father was still alive, and she was reunited with him
- Ashley has been invited to Juliet Lake, a campground near her father’s research lab
- this campground brings back memories of Ashley’s mother, who was killed during a robbery. Ashley’s mom was a scientist researching the human brain and memories
- explore Juliet Lake to find out what happened to your mother
- point-and-click like the original
- camers, water-testing kids, and other items to solve puzzles
- the locals will help you out, such as Dan Maxwell (this man helps you when your backpack is stolen), Tommy Harrison (works at the lake’s guest house, and is a bit creepy)
- due out Jan. 22nd 2009 in Japan
takes place two years after first Trace Memory title
- Ashley Robbins is the main character
- Ashley believed her parents to do dead, but found out that her father was still alive, and she was reunited with him
- Ashley has been invited to Juliet Lake, a campground near her father’s research lab
- this campground brings back memories of Ashley’s mother, who was killed during a robbery. Ashley’s mom was a scientist researching the human brain and memories
- explore Juliet Lake to find out what happened to your mother
- point-and-click like the original
- camers, water-testing kids, and other items to solve puzzles
- the locals will help you out, such as Dan Maxwell (this man helps you when your backpack is stolen), Tommy Harrison (works at the lake’s guest house, and is a bit creepy)
- due out Jan. 22nd 2009 in Japan
#10 Napisany 11 grudnia 2008 - 09:08
No, no. Trzymam co się da, żeby AC2 zarządził. Szkoda, że gra jest skazana na fatalną sprzedaż, ale może CING jakoś się w przyszłości odkuje. Najważniejsze, że powróci ten dziwaczny klimat, bo brakowało mi tego typu gier. Hotel Dusk na DS jest ostro przegadany, a od Another Code mineło już dużo czasu.
#11 Napisany 11 grudnia 2008 - 18:37
http://www.gamekyo.c...s1_4_29413.html
Dwa skany nowe. Może bez rewelacji ale na pewno ładnie, stylowo. Ashley jest słodka
Błagam, niech N troszkę tę grę popromuje.
Dwa skany nowe. Może bez rewelacji ale na pewno ładnie, stylowo. Ashley jest słodka
Błagam, niech N troszkę tę grę popromuje.
#12 Napisany 11 grudnia 2008 - 19:00
Przydała by się promocja tej gry od samego Nintendo, by więcej ludzi się tym tytułem zainteresowało. A na razie jak widzę w tym aspekcie, bez żadnych rewelacji, a szkoda bo gra zapewne utonie w morzu innych gier i tylko nie liczni docenią tę produkcje.
#13 Napisany 12 grudnia 2008 - 09:58
AC jest mega niszowe. Nie wiem czy reklama coś tutaj da- takie gry są genetycznie naznaczone i nie mają szans przebić się do box office'u szczególnie na stacjonarnych platformach. Osiągnięcie 400 tysięcy sprzedanych egzemplarzy na całym świecie w uznam za nielichy wyczyn. Cing na pewno dobrze o tym wie i tak montuje budżet, więc na mega fajerwerki z oprawą i dźwiękiem bym nie liczył.
#14 Napisany 12 grudnia 2008 - 11:12
no 400 000 to ładny wynik, w sumie genialny, porównywalny do NMH przecież czy Zacka, czyli też gier świetnych, ale mniej lub bardziej niszowych. Chodzi o to by gra nie skonczyla jak Disaster, ktore nawet 100 000 chyba nigdy nie zobaczy.
#15 Napisany 12 grudnia 2008 - 12:55
Dokładnie - Zack i AC to według mnie ta sama nisza. NMH moim zdaniem miał i nadal ma olbrzymie szanse i potencjał na wielki komercyjny sukces. Może przy okazji drugiej części. Suda wypracował formułę, która dobrze wykonana przyniesie mu kokosy, sam Travis moim zdaniem jest bohaterem równie nośnym popkulturowo jak Snake, czy Lara Croft, potrzeba tylko wysiłku, żeby go podpromować. Jednak AC2 czy Zack to nie ta liga. To spokojne, nienachalne programy, z wielkim czarem i urokiem, ale nie posiadające w moim odczuciu potencjału sprzedażowego z racji swojej mechaniki. Tak samo jak Disaster zresztą. Dlatego 400.000 sprzedanych egzeplarzy uznam w przypadku CING za masakratorski wynik. Zack sprzedał się obecnie w ilości +600.000 o ile mnie nie zwodzi pamięć, mając za sobą markę Capcomu. CING takiej renomy nie ma.
#16 Napisany 12 grudnia 2008 - 13:42
I dlatego to boli, że właśnie mamy taki a nie inny rynek elektronicznej rozrywki, gdzie tytuły takie jak AC czy choćby właśnie Zack słabo się sprzedają, a cześć gier, które na to nie zasługują (jest to tylko moje zdanie) sprzedają się rewelacyjnie.
Niestety, takie prawa rynku.
Szkoda tylko, że ludzie postrzegający Wii, widzą praktycznie same mini gierki, nie zaglądając pod "powierzchnie", gdzie jest naprawdę wiele rewelacyjnych gier.
Wracając natomiast to AC i jej podobnym grom, to może i lepiej, że tak jest bo przynajmniej komercja nie zagląda tym tytułom w twarz, tak jak to choćby dzieje się teraz z serią FF (która moim zdaniem schodzi powoli na psy).
Niestety, takie prawa rynku.
Szkoda tylko, że ludzie postrzegający Wii, widzą praktycznie same mini gierki, nie zaglądając pod "powierzchnie", gdzie jest naprawdę wiele rewelacyjnych gier.
Wracając natomiast to AC i jej podobnym grom, to może i lepiej, że tak jest bo przynajmniej komercja nie zagląda tym tytułom w twarz, tak jak to choćby dzieje się teraz z serią FF (która moim zdaniem schodzi powoli na psy).
#17 Napisany 23 grudnia 2008 - 12:14
Jest, jest, jest!
Okładka.
Okładka.
#18 Napisany 05 stycznia 2009 - 19:14
Porcja świeżych filmików z gry :
1 http://gamekyo.com/v... ... video.html
2 http://gamekyo.com/v... ... video.html
3 http://gamekyo.com/v... ... video.html
4 http://gamekyo.com/v... ... video.html
1 http://gamekyo.com/v... ... video.html
2 http://gamekyo.com/v... ... video.html
3 http://gamekyo.com/v... ... video.html
4 http://gamekyo.com/v... ... video.html
#19 Napisany 05 stycznia 2009 - 19:26
Hmm, moje mokre sny okazały się jednak nieco lepsze od rzeczywistości.
Na minus:
- liczyłem że sam bieg postacią będzie odbywał się za pomocą analoga (może będzie taka opcja, ale gra nie będzie wymagała nunchaka)
- czytane dialogi na litość boską!!! (może chociaż w jakichś przerywnikach?)
Na plus:
- urocza oprawa
- fajny pomysł dzielenia ekranu, zwłaszcza gdy ma się wybór odpowiedzi (filmik chyba nr 3)
Ogólnie dalej czekam z niecierpliwością Choć widać, że nie to jets wysokobudżetowa pozycja.
Na minus:
- liczyłem że sam bieg postacią będzie odbywał się za pomocą analoga (może będzie taka opcja, ale gra nie będzie wymagała nunchaka)
- czytane dialogi na litość boską!!! (może chociaż w jakichś przerywnikach?)
Na plus:
- urocza oprawa
- fajny pomysł dzielenia ekranu, zwłaszcza gdy ma się wybór odpowiedzi (filmik chyba nr 3)
Ogólnie dalej czekam z niecierpliwością Choć widać, że nie to jets wysokobudżetowa pozycja.
#20 Napisany 07 stycznia 2009 - 20:21
Kilka nowych screenów :
http://www.famitsu.c...21075_1124.html
Heh , patrze na te trailery i na myśl przychodzi mi Dragon Quest Swords .
http://www.famitsu.c...21075_1124.html
Heh , patrze na te trailery i na myśl przychodzi mi Dragon Quest Swords .
#21 Napisany 15 stycznia 2009 - 10:50
#22 Napisany 15 stycznia 2009 - 20:18
http://gamekyo.com/n... ... mages.html
A tutaj jeszcze więcje nowy screenów, pochodzących z filmiku, którego zalinkował Malutki.
Już pod koniec stycznia Japończycy powiedzą nam czy jest na co czekać
A tutaj jeszcze więcje nowy screenów, pochodzących z filmiku, którego zalinkował Malutki.
Już pod koniec stycznia Japończycy powiedzą nam czy jest na co czekać
#23 Napisany 22 stycznia 2009 - 18:50
Gruby, jeszcze raz nie wrzucisz linka do nowego trailera z Another Code a będzie ostrzeżenie!
Nie licząc ocen i wyników sprzedaży, chyba przestanę oglądać te filmiki by się nie dowiedzieć, jak rozwiązać zagadki.
http://www.gamekyo.c... ... ailer.html
A na deser reklama z dżapanii:
http://www.gamekyo.c... ... ement.html
Nie licząc ocen i wyników sprzedaży, chyba przestanę oglądać te filmiki by się nie dowiedzieć, jak rozwiązać zagadki.
http://www.gamekyo.c... ... ailer.html
A na deser reklama z dżapanii:
http://www.gamekyo.c... ... ement.html
#24 Napisany 22 stycznia 2009 - 20:05
Nawet ban mnie nie zmusi do oglądania nowych materiałów i spoilowania sobie gry przygodowej roku 2009
#25 Napisany 04 lutego 2009 - 10:33
#26 Napisany 04 lutego 2009 - 10:40
Ojoj. Coś się nie udało?
#27 Napisany 04 lutego 2009 - 10:51
Oceny nie są aż takie złe , jest to po prostu dobra gra i tyle .Ojoj. Coś się nie udało?
#28 Napisany 04 lutego 2009 - 11:06
Przeczytalem uwagi i ta część kładzie mocniejszy akcent na historię niż puzzle.
#29 Napisany 04 lutego 2009 - 11:46
Another Code przecież też nie dostał mega ocen. Średnia na gamerankings to lekko ponad 70%. To jest po prostu gra dla takich starych pryków jak my. Dla reszty jest zbyt statyczna, trudna, dziwna...
#30 Napisany 04 lutego 2009 - 11:59
Oby tak było. Ale w recenzjach wypunktowano, że w grze jest mało zagadek a dużo gadki. Dla mnie, choć i fabularnie byłook, to właśnie puzzle stanowiły o wyjątkowości AC. Ale oczywiście grę kupuję, żeby obczaić samemu co i jak