Skocz do zawartości

Zdjęcie

PunchOut Wii


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
58 odpowiedzi na ten temat

#1 gruby Napisany 02 października 2008 - 15:06

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Nie grałem w poprzednika, ale to wygląda bajerancko. Oby tylko była obsługa Motion+ po jednym na każdą rękę, a dla dzieci z ADHD wagi z wii fit.

fotki: http://i33.tinypic.com/160564g.jpg
  • 0

#2 Pious Napisany 02 października 2008 - 15:09

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Właśnie chciałem założyć ten temat :evil: Wygląda świetnie! A w ruchy (widziałem całe 3 sekundy) jeszcze lepiej. Jak tylko będą dobre noty to biorę od razu.
  • 0

#3 gruby Napisany 02 października 2008 - 15:11

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#4 Kaxi Napisany 02 października 2008 - 17:11

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Animacja postaci godna podziwu ale gierka wygląda mi prostacko. Nie gralem w oryginal ale mi to wyglada na box z wii sports w innej oprawie i tyle. Mam obawy ze glebi daleko bedzie do Ready 2 Rumble czy Facebreakera, nie mowiac o Final Night.
  • 0

#5 Pious Napisany 02 października 2008 - 17:20

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Obyś się mylił. Ja liczę na mocno dopieszczony Wii Sports Box z porządnym sterowaniem, a nie tak jak tam, macham na 150 sposobów i za nic nie mogę zrobić sierpowego.
  • 0

#6 Malutki Napisany 02 października 2008 - 22:35

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Punch-Out!!
Debut Trailer

http://www.gametrail...ayer/40745.html
Ja tu widzę drugie Wii box , różnica jedynie w grafice .Oby była bardziej rozbudowana niż wszystkim znany odpowiednik dodawany z konsolą .
  • 0

#7 Pious Napisany 03 października 2008 - 07:56

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Dla mnie wypas, wygląda świetnie. Oby była rozbudowana.
  • 0

#8 me&myself Napisany 03 października 2008 - 11:47

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
Wygląda na to, że to będzie jedynie remake NESowego PunchOuta. Te same postacie, te same ciosy...
  • 0

#9 Krill Napisany 03 października 2008 - 22:49

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Zdecydowanie wolałbym remake odsłony ze SNESa. I to jeszcze jak!...Ale i tak jestem pełen podziwu dla Nintendo- zdecydowali się odswieżyc serię po tylu latach przerwy. Z trailera wyłania się obraz intensywnego, aracade'owego boksu. Czekam na opis sterowania, pewnie korzystającego z dobrodziejstw osławionego Wii Motion Plus :^^:
  • 0

#10 Kaxi Napisany 14 października 2008 - 08:37

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Bardzo mnie cieszy że Punch Out robi Next Level Games. Można nie lubić Mario Football, ale obiektywnie rzecz ujmując to były bardzo dobrze wykonane gry. Do tego Charged był chyba pierwszą grą na Wii z rozgrywką online i jedną z pierwszych, która nie wyglądała jak na GCN. Widać że umiejętności mają, więc myślę że to dobra decyzja Nintendo.
  • 0

#11 gruby Napisany 14 października 2008 - 12:14

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Charged jest fantastyczne w multi. Też jestem zadowolony, że to akurat temu teamowi Nintendo powierzyło robotę. Myślę, że PunchOut ma szansę kosić w multi jeszcze mocniej.
  • 0

#12 Pious Napisany 14 października 2008 - 13:59

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Ja mam inne zdanie. Football jest dobry tylko w singlu i to na krótko. Szybko się nudzi, a multi jest tak monotonny ze względu na niewielkie boiska i mało akcji, że można g tylko sprawdzić. Przynajmniej ja tak miałem. Oby boks im lepiej wyszedł.
  • 0

#13 gruby Napisany 15 października 2008 - 11:22

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
No to tu się nie zgodzimy, bo ja gram w SMS niemalże od premiery w multi ze znajomym w przerwach od Pesa :) I znudził nam się owszem, ale dopiero jakis 2 tygodnie temu :)
  • 0

#14 Pious Napisany 15 października 2008 - 13:22

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Widać kwestia gustu. Mnie ostatnio takie gry nudzą, np. Mario Karta zrobiłem na 100% i nie grałem za bardzo poza kilkoma razami w online. Multi nie dla mnie, chyba że COOP.
  • 0

#15 Malutki Napisany 30 października 2008 - 10:13

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Shigeru Miyamoto Interviews Me About Hardcore Games, Also Talks ‘Punch-Out’ And ‘Mario,’ ‘Zelda’ Shortcomings

I’m working on that game as a producer. I think people who are fans of the original will be very thrilled to see the kind of style we’ve designed the game in. It will feel very classic. But at the same time, with the 3D polygons and the polygonal rendering of the characters, I think is going to make for some very nice cut-scenes and a little bit deeper story. - Miyamoto

http://multiplayerbl... ... da-portal/
  • 0

#16 P-chan Napisany 31 października 2008 - 19:30

P-chan

    Link

  • Forumowicze
  • 311 Postów:
Po tej wypowiedzi jestem coraz bardziej spokojny o ten tytuł, tylko niech będzie dość solidnie rozbudowana, bowiem najbardziej ten aspekt rozgrywki mnie niepokoi dość bardzo.
  • 0

#17 Malutki Napisany 18 lutego 2009 - 10:22

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Punch-Out!! Wii ESRB rating pops up

Punch-Out!!

Platform: Wii

Rating: Everyone 10+

Content descriptors: Cartoon Violence, Comic Mischief

Rating summary: This is a boxing game in which players compete in boxing matches against a cast of colorful, fictional characters. While players can use standard boxing moves (jabs, hooks, uppercuts), most fights are performed in a comical fashion with an assortment of “dizzy stars,” “cartoony” sound effects, and slapstick signature moves (e.g., growling, dropping shorts, conking oneself on the head, twirling, etc.). Boxers’ faces show lumps and bruises after taking damage, and some knockouts are depicted in slow motion as players are sent flying across the canvass. One character flexes his pectoral and glute muscles prior to a fight, while another boxer belches during a cutscene.

http://www.esrb.org/... ... cate=26338
  • 0

#18 Malutki Napisany 27 lutego 2009 - 12:17

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Boxart :
Dodany obrazek
  • 0

#19 Krill Napisany 27 lutego 2009 - 23:39

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Gra została zapowiedziana bodajże na 20 maja. Szybko z tym!
  • 0

#20 Malutki Napisany 04 marca 2009 - 13:28

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Punch-Out!! Supports Classic Control
Nintendo's forthcoming Wii boxer to use motion-based or classic control for purists.

March 3, 2009 - Nintendo of America officially revealed this week that the upcoming Wii boxer, Punch-Out!!, based on the classic franchise of the same name, will support multiple control options when it debuts exclusively for the platform later this year. According to the company, players will be able to use the Wii remote motion or classic control to play the game. Control descriptions below:

Motion Control (Wii Remote and Nunchuk controllers)
Punch-Out!! uses the Wii Remote and Nunchuk controllers to simulate throwing punches. Use the Nunchuk to throw a left punch and the Wii Remote to throw a right punch.

Classic Control (Wii Remote NES style)
Fans of the NES version and core gamers will be excited to see Nintendo has also included the option to play Punch-Out!! using the classic layout from the original NES controller. Use the 1 and 2 buttons along with the cross pad to throw hooks and jabs or to dodge.

http://wii.ign.com/a...8/958936p1.html
Kilka nowych artów :
http://media.wii.ign...716/imgs_1.html

KEY INFORMATION
One of the biggest names in boxing returns after a 15-year hiatus. Grab a Wii Remote™ controller in one hand and a Nunchuk™ controller in the other and step back into the ring with a modern update of the classic Punch-Out!!

* Little Mac is back! Everyone’s favorite underdog from the 1980s joins the best of the original Punch-Out!! cast in a modern re-imagination of the series. Players will find familiar names like Glass Joe, King Hippo and trainer Doc Louis. These boxers come to life again in cel-shaded 3-D, complete with hilarious fighting animations and back stories that capture all the fun and flair of the original Punch-Out!! games.

* The motion-sensitive controls of the Wii console mean that when players throw punches, Little Mac throws punches as well. Additionally, you can control hooks and jabs by combining motion control with control-stick movement. The motion-sensing Wii Remote and Nunchuk controllers turn real-life swings into on-screen punches, so anyone can play. The game can also be played with classic NES-style controls by turning the Wii Remote sideways.

Characters: Little Mac, Glass Joe, King Hippo, Doc Louis, Von Kaiser and other unannounced favorites.

Special powers/weapons/moves/features: Players can obtain special “Star Punches,” which allow Little Mac to take more Health from his rival in a single punch.

Control options:

* Motion Control (Wii Remote and Nunchuk controllers)
Punch-Out!! uses the Wii Remote and Nunchuk controllers to simulate throwing punches. Use the Nunchuk to throw a left punch and the Wii Remote to throw a right punch.

* Classic Control (Wii Remote NES™ style)
Fans of the NES version and core gamers will be excited to see Nintendo has also included the option to play Punch-Out!! using the classic layout from the original NES controller. Use the 1 and 2 buttons along with the cross pad to throw hooks and jabs or to dodge.

Press Room


  • 0

#21 Kaxi Napisany 23 marca 2009 - 19:52

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
http://gonintendo.com/?p=76574


Nowy trailer.
Grafika ładna, ale jak dla mnie nie widać w nim funu. Na filmiku brak jakiegokolwiek wyzwania, tylko klepanie nieruchawych przeciwników. Niech lepiej zmontują coś ciekawszego :twisted:
  • 0

#22 ramzes64 Napisany 23 marca 2009 - 21:19

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
Dzis widzialem filmik tej gry od Don King'a - tamta bardziej mi sie podobala - caly trailer, wykorzystanie "Wagi" - lepsiejsza niz ta (tamta nawet cos przypominala WiiSports-BOX) a ta niby tez, ale dziwnie to wyglada.

Mi nie podchodzi
  • 0

#23 cybercotlet Napisany 23 marca 2009 - 21:58

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 576 Postów:

http://gonintendo.com/?p=76574


Nowy trailer.
Grafika ładna, ale jak dla mnie nie widać w nim funu. Na filmiku brak jakiegokolwiek wyzwania, tylko klepanie nieruchawych przeciwników. Niech lepiej zmontują coś ciekawszego :twisted:

Żeby tylko nie zrobili z tego typowo casualowego crapu w stylu pick up and smash up everyone in 2 hours czy coś w tym stylu :wink: .
  • 0

#24 Kaxi Napisany 23 marca 2009 - 22:05

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Pewnie będzie jakiś tryb easy, ale ilość ukłonów w stronę fanów 8bitowego oryginału jest zbyt duża by zrobić z tego totalną casual game. Poza tym wierzę w Next Level Games, przy Charged! spisali się doskonale, choć tamta gra ofkoz nie była hc, ale tez nie była WiiShitem (dawno nie używałem tego zwrotu :lol: )
  • 0

#25 Krill Napisany 24 marca 2009 - 08:02

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Dla mnie wygląda zajawkowo. Ciekawe czy Motion Plus zostanie tu fachowo zaimplementowany. No i macie rację- oby właśnie nie okazało się, że gra będzie zbyt łatwa...
  • 0

#26 Kaxi Napisany 24 marca 2009 - 11:09

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Ta gra chyba nie ma korzystać z M+...
  • 0

#27 Krill Napisany 26 marca 2009 - 12:13

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
A mnie się wydaje, że właśnie ogłoszono, że wykorzysta Motion Plusa :hmmm: ...Głowy za to nie dam co prawda, no ale... Może to ktoś zweryfikować ?
  • 0

#28 Kaxi Napisany 26 marca 2009 - 18:12

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Ogłoszono że opcjonalnie skorzysta z Balance Boarda. Motion Plus w tej grze nie ma większego sensu, bo niby co miałby dać? Grucha i tak pozostałaby tak samo nieprecyzyjna jak jest teraz.
  • 0

#29 Krill Napisany 28 marca 2009 - 15:50

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Aha, no to kwestia wyjasniona. Ciekawe, że deseczka jest wykorzystywana, a nowa zabawka Nintendo nie. Myślałem, że w przypadku tej gry zastosowany będzie podobny schemat sterowania do boksu z Wii Sports.
  • 0

#30 Kaxi Napisany 28 marca 2009 - 17:36

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Nie ogarniam Cię Krill :shock:


1. Przecież sterowanie (jedno z dwóch) JEST jak (no podobne) w Wii Sports. I przecież w WiiSports nie było Motion+!
2. Co w tym dziwnego skoro BB jest na rynku od roku i ma 13 mln posiadaczy a Motion + nie wiadomo czy się wyrobi na maj?
3. Już to napisałem ale napisze jeszcze: co Ci da M+? Wtedy prawą ręką zadawałbyś dokładne ciosy a lewą takie jak w WiiSPorts? Bez sensu.


Aha, ja nie jestem wkurzony ani na Ciebie nie skaczę :) Tylko zrobiłe takie coś O_O gdy przeczytałem posta, bo go nie ogarniam i tego, dlaczego napisałeś to co napisałeś. Więc peace :)
  • 0