Ktillowi chyba idzie o dual wielding. 2 x wiimote plus 2 x motion +.
PunchOut Wii
Rozpoczęte przez
gruby
, 02 10 2008 15:06
58 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 31 marca 2009 - 13:41
#32 Napisany 10 kwietnia 2009 - 10:20
http://www.gametrail...ayer/47808.html
World Exclusive, filmik z multi w Punch Out plus nowa postać. Multi mi się podoba, wydaje się bardzo dynamiczne
World Exclusive, filmik z multi w Punch Out plus nowa postać. Multi mi się podoba, wydaje się bardzo dynamiczne
#33 Napisany 11 kwietnia 2009 - 14:22
OK, powaliło mi się, kwestia juz wyprostowana Luzik.
#34 Napisany 25 kwietnia 2009 - 12:04
http://www.gamespot.... ... ow;thumb;1
Obrazki z filmków wprowadzających nowych fighterów.
Obawy o krótki gameplay trochę się rozwiały ponieważ wyszło na jaw, że zadaniem gracza w głównym trybie jest nie tylko zdobycie mistrzostwa ale też (co jest dość naturalne) obronienie go - wcześniej pokonani bokserzy będą próbowali się zemścić, ale przed tym nauczą się nowych ciosów i pozmieniają taktykę.
Obrazki z filmków wprowadzających nowych fighterów.
Obawy o krótki gameplay trochę się rozwiały ponieważ wyszło na jaw, że zadaniem gracza w głównym trybie jest nie tylko zdobycie mistrzostwa ale też (co jest dość naturalne) obronienie go - wcześniej pokonani bokserzy będą próbowali się zemścić, ale przed tym nauczą się nowych ciosów i pozmieniają taktykę.
#35 Napisany 05 maja 2009 - 16:01
#36 Napisany 10 maja 2009 - 14:35
... r_embedded
Zobaczcie jak N reklamuje grę! True love dla korowej publiczności, która pamięta czasy NESa i SNESa. Tutaj (w Polszy) nie ma może zbyt wielu fanów gry, ale zdaje się, że Punch Out Wii został zrobiony od początku do końca z myślą o fanach, zwłaszcza biorąc pod uwagę te wszystkie smaczki, które Next Level wrzuca do gry (i o których czytam na GAFie bo w oryginał nie miałem przyjemności).
Mnie osobiście ta gra nie satysfakcjonuje jako przeprosiny za zeszły rok (casualowy do bólu), ale dla wielu własnie może takim czymś być.
Zobaczcie jak N reklamuje grę! True love dla korowej publiczności, która pamięta czasy NESa i SNESa. Tutaj (w Polszy) nie ma może zbyt wielu fanów gry, ale zdaje się, że Punch Out Wii został zrobiony od początku do końca z myślą o fanach, zwłaszcza biorąc pod uwagę te wszystkie smaczki, które Next Level wrzuca do gry (i o których czytam na GAFie bo w oryginał nie miałem przyjemności).
Mnie osobiście ta gra nie satysfakcjonuje jako przeprosiny za zeszły rok (casualowy do bólu), ale dla wielu własnie może takim czymś być.
#37 Napisany 11 maja 2009 - 16:23
Świetna reklama, jest też druga, ale do powyższej się nie umywa.
#38 Napisany 11 maja 2009 - 16:51
#39 Napisany 13 maja 2009 - 21:52
Zajebiste dwie reklamy już widzieliście, czas na związane z grą gadżety. Np taki dresik z trailera:
Kampania reklamowa gry w USA zdecydowanie rządzi i nabiera tempa, a do tego jest skierowana głównie do hc fanów firmy, pamiętających tamte czasy (lub też ex-gracyz, o których N zapowiadało że będzie walczyć!). Zdecydowanie N traktuje Punch Out jako AAA title i szkoda tylko, że nie ma on takiej sławy w Europie/Polsce.
Kampania reklamowa gry w USA zdecydowanie rządzi i nabiera tempa, a do tego jest skierowana głównie do hc fanów firmy, pamiętających tamte czasy (lub też ex-gracyz, o których N zapowiadało że będzie walczyć!). Zdecydowanie N traktuje Punch Out jako AAA title i szkoda tylko, że nie ma on takiej sławy w Europie/Polsce.
#40 Napisany 15 maja 2009 - 15:39
Wiem, że nikt tego nie ogląda, ale mi się te trailery podobają Tym razem historyczny:
http://gonintendo.com/?p=82588
http://gonintendo.com/?p=82588
#41 Napisany 15 maja 2009 - 22:37
Ja oglądam I tak, fajne są. Ale nadal nie czuję tego hype'a na ową pozycję. Ot, prosta zręcznościówka. A kreują z tego jakiś cud świata
#42 Napisany 15 maja 2009 - 22:42
Zazwyczaj krytykuje się Nintendo za dawanie dobrym grom gorszej promocji niż na to zasługują, jak dają lepszą to też niedobrze A kampanie reklamowe "shitowych" Need for Speedów, czy takiego choćby Heavenly Sword nikogo nie rażą O tempora, o mores...
A Game Informer daje 9 :
http://gameinformer.... ... .18078.htm
A Game Informer daje 9 :
http://gameinformer.... ... .18078.htm
#43 Napisany 17 maja 2009 - 07:32
#44 Napisany 17 maja 2009 - 17:52
IGN dał 8.8.
http://wii.ign.com/a...3/983268p1.html
No jest dobrze. Kogoś w Polsce w ogóle obchodzi ta gra, czy jak zwykle?
http://wii.ign.com/a...3/983268p1.html
No jest dobrze. Kogoś w Polsce w ogóle obchodzi ta gra, czy jak zwykle?
#45 Napisany 17 maja 2009 - 18:08
Mam Smasha, więcej popierdółkowatych bijatyk mi nie trzeba
#46 Napisany 17 maja 2009 - 19:30
Jak zwykle.Kogoś w Polsce w ogóle obchodzi ta gra, czy jak zwykle?
#47 Napisany 19 maja 2009 - 12:56
Chłopaki z Gafa się podniecają, gra już dostępna w Europie. Jak tylko znajdę upoluję. Wideo bardzo mi się podobało. Chyba, że zobaczę gdzieś Litlle King Stories, wtedy może być różnie.
#48 Napisany 19 maja 2009 - 13:08
Pytanie. Czy gra dostaje tak wysokie noty, bo jest świetną i prostą grą dla casuali czy może jest to także świetna gra z głębią dla corowców?
#49 Napisany 19 maja 2009 - 13:08
#50 Napisany 19 maja 2009 - 16:42
Dla casuali raczej nie jest (choć jak to gra od Nintendo, nie jest brutalną wyżynką dla wybranych), jest za to ogrooomnym ukłonem w stronę oryginału, z wieloma smaczkami dla fanów. Powiedziałbym że to gra dla corowych fanów Nintendo.
#51 Napisany 21 maja 2009 - 08:34
8.5 od gamespotu http://www.gamespot.... ... eview.html
#52 Napisany 24 maja 2009 - 23:21
Szkoda, ach szkoda, że ta gra mało kogo obchodzi tu u nas Ale ja, jak już pisałem, mam szczególne wspomnienia z Punch-Outem na SNESa i z pewnością zaopatrzę się w najnowszą część na Wii. To ukłon w stronę hardkorowych fanów Big N, jak napisał Kaxi. Nie do przeoczenia, tym bardziej, że oceny są naprawdę wysokie. Czekam teraz na recenzję w Neo Plus.
#53 Napisany 25 maja 2009 - 11:31
Dopiero położyłem łapy na grze, a numer prawie zamknięty więc niestety recka poczeka miesiąc. Deadline'ów nie pokonam.
Jestem bardzo ciekaw pierwszych wyników sprzedaży PO!!, zwłaszcza w USA, gdzie podobno (wg GAFu) gra schodzi na pniu. Miała też ekstra kampanię reklamową - to chyba pierwsza gra Nintendo na Wii skierowana konkretnie do twardych fanów i do tego bardzo głośno reklamowana jako produkt AAA, więc porażka komercyjna pewnie zaowocowałaby serią WiiFit Spring/Summer/Fall/Winter (4 osobne pozycje ofkoz).
Jestem bardzo ciekaw pierwszych wyników sprzedaży PO!!, zwłaszcza w USA, gdzie podobno (wg GAFu) gra schodzi na pniu. Miała też ekstra kampanię reklamową - to chyba pierwsza gra Nintendo na Wii skierowana konkretnie do twardych fanów i do tego bardzo głośno reklamowana jako produkt AAA, więc porażka komercyjna pewnie zaowocowałaby serią WiiFit Spring/Summer/Fall/Winter (4 osobne pozycje ofkoz).
#54 Napisany 25 maja 2009 - 22:56
No tak, niestety gra na złość pojawiła się pod koniec maja, a nie na początku miesiąca. Szkoda, bo ostrzyłem sobie ząbki na ten tekst, no ale trudno. Jeśli możesz, to napisz chociaż jak pierwsze wrażenia, czy jest ta zajawka. Taki mały sneak peek .
Domyślam się, że zabawa musi być przednia, bo poprzednia część to pasieka pełna miodu. Wstrzymuję się właśnie z kupnem MadWorld czy jakiejkolwiek innej gry na Wii bo najarałem się na Punch-Outa!!...W pełni rozumiem ekscytację Amerykanów a jednocześnie pozostaje mi tylko spuścic zasłonę milczenia na fakt, że w Polsce tym tytułem interesuje się chyba tylko garstka miłośników N zaglądających tu na forum do działu o Wii. Ech.
Domyślam się, że zabawa musi być przednia, bo poprzednia część to pasieka pełna miodu. Wstrzymuję się właśnie z kupnem MadWorld czy jakiejkolwiek innej gry na Wii bo najarałem się na Punch-Outa!!...W pełni rozumiem ekscytację Amerykanów a jednocześnie pozostaje mi tylko spuścic zasłonę milczenia na fakt, że w Polsce tym tytułem interesuje się chyba tylko garstka miłośników N zaglądających tu na forum do działu o Wii. Ech.
#55 Napisany 26 maja 2009 - 11:43
Ja się interesuję. Założenia i egzekucja bardzo mi się podobają. Czuję, że to kolejna wyjątkowa pozycja w bibliotece Wii. 8)
#56 Napisany 26 maja 2009 - 14:32
Sneak Peek? Proszę.
Otóż gra jest nieźle hardcore'owo przegięta. Jedynie opcja gry z machaniem plus pierwsza część kariery (ta w której zdobywamy pas) są całkiem przyjazne, potem to już masakra (tryb Title Defense). Gram oczywiście na przyciskach, gdyż potrzebny tu jest nieludzki refleks (prawie jak w VF ), a przez krzyżak wiimota nabawiłem się bolącego kciuka System walki jest głębszy niż się z pcozątku wydaje, ale bez przesady - chodzi przede wszystkim o refleks i nauczenie się przeciwnika. Tych jest sporo, są śmieszni i ciekawi, większość zapada w pamięć.
Do tego tryb Exhibition w którym walki mają dodatkowe wytyczne, które to już wymagają poznania gra na wylot.
Gierka jest śliczna, ma mnóstwo smaczków, ale nie stawiałbym jej w samej czołówce, gdyż areny są raczej oszczędne (i całe trzy).
Brak mi tu online i nieco więcej rozmachu w filmikach.
Gra zdecydowanie nie jest krótka, można się przy niej nieźle naprzeklinać (podchodząc po raz 20 do tego samego przeciwnika, wiedząc że wina lezy tylko w naszej zręczności), jest miło oldschoolowa i do tego Nintendowa. Next Level Games naprawdę odwalają dla N kawał swietnej roboty.
Otóż gra jest nieźle hardcore'owo przegięta. Jedynie opcja gry z machaniem plus pierwsza część kariery (ta w której zdobywamy pas) są całkiem przyjazne, potem to już masakra (tryb Title Defense). Gram oczywiście na przyciskach, gdyż potrzebny tu jest nieludzki refleks (prawie jak w VF ), a przez krzyżak wiimota nabawiłem się bolącego kciuka System walki jest głębszy niż się z pcozątku wydaje, ale bez przesady - chodzi przede wszystkim o refleks i nauczenie się przeciwnika. Tych jest sporo, są śmieszni i ciekawi, większość zapada w pamięć.
Do tego tryb Exhibition w którym walki mają dodatkowe wytyczne, które to już wymagają poznania gra na wylot.
Gierka jest śliczna, ma mnóstwo smaczków, ale nie stawiałbym jej w samej czołówce, gdyż areny są raczej oszczędne (i całe trzy).
Brak mi tu online i nieco więcej rozmachu w filmikach.
Gra zdecydowanie nie jest krótka, można się przy niej nieźle naprzeklinać (podchodząc po raz 20 do tego samego przeciwnika, wiedząc że wina lezy tylko w naszej zręczności), jest miło oldschoolowa i do tego Nintendowa. Next Level Games naprawdę odwalają dla N kawał swietnej roboty.
#57 Napisany 26 maja 2009 - 19:14
Brzmi naprawdę zajawkowo Co do poziomu trudności- Punch-Out!! na SNESa także był chwilami bezwględny. Ile to się wtedy naprzeklinałem, a gry nie zdołałem przejść, choć wtedy dopiero co zacząłem granie, więc nic dziwnego...A tymczasem pozostaje juz tylko czekać na samo mięsko w kolejnym N+.
#58 Napisany 17 czerwca 2009 - 22:05
N naprawia błędy przeszłości i reklamuje Punch Out nawet po premierze, np. w komiksach w dość ciekawy sposób:
http://gonintendo.co...ry.php?id=86228
Bardzo przebiegła taktyka, zwłaszcza że PO!! miał sięgnąć po ex-graczy Nintendo, a ci w wieku, kiedy jarali się nesem i snesem, zapewnie też czytali komiksy. Jeśli czytają je dalej, to może wrócą i do gier.
http://gonintendo.co...ry.php?id=86228
Bardzo przebiegła taktyka, zwłaszcza że PO!! miał sięgnąć po ex-graczy Nintendo, a ci w wieku, kiedy jarali się nesem i snesem, zapewnie też czytali komiksy. Jeśli czytają je dalej, to może wrócą i do gier.
#59 Napisany 08 września 2017 - 17:27
Holy Shit Fuck Soulsy, Fuck Ninja Gaiden, Fuck Legend of Zelda II - oto prawdziwy potwór, hard-Core uber trudna gra. Przeszedłem i punch out z mikiem Tysonem i Super Punch Out obie nie były nawet w połowie tak trudne (no oprócz walki z Tysonem, ale to co się #$%$#^%$ w Title Defense to po prostu jakieś kpiny (Tysonx10). Contry przeszedłem, a tu po prostu wymiękłem. Ale abstrahując od Title Defense to gierka jest bardzo fajna i ładnie podtrzymuje tradycje punch outu. Ode mnie 8-.