Sin & Punishment: Successor of the Skies
#1 Napisany 02 października 2008 - 15:13
#2 Napisany 02 października 2008 - 15:14
Screen:
http://www.onlinepla... ... mi_02b.jpg
#3 Napisany 02 października 2008 - 15:18
#4 Napisany 02 października 2008 - 17:31
Jednak z racji tego ze to shooter na szynach, powinien powalac grafika. Naprawde nie widze lepszej okazji by dorzucic troche efektow, rozmyc itepe jak wlasnie to tego typu gier. Sama idea S&P2 bardzo mi pasi, ale na razie wygląda jak produkt na DC. Mysle jednak ze dluga droga przed ta gra i moze sie sporo poprawic.
#5 Napisany 02 października 2008 - 22:10
Debut Teaser
http://www.gametrail...ayer/40742.html
W ruchu ładnie wygląda ta gra.Za bardzo nie lubię celowniczków , Pious jak się ma sytuacja do kontroli .Oglądałem filmik na youtube ( wersja 64 )i widziałem jak bohater poruszał się gdzie chciał ( zależy to od poziomu ? ).
#6 Napisany 03 października 2008 - 07:49
#7 Napisany 02 czerwca 2009 - 23:15
Trailer.
#8 Napisany 03 czerwca 2009 - 02:13
#9 Napisany 05 czerwca 2009 - 03:57
HD:
SD:
Wygląda na dosyć powolną.
#10 Napisany 05 czerwca 2009 - 09:09
Dla mnie wygląda OK, ale nie napalam się, bo w sumie nie grałem w poprzedniczkę i nie widzę tu niczego wyjątkowego.
#11 Napisany 11 czerwca 2009 - 11:49
The sequel we never thought we'd get.
http://wii.ign.com/a...9/989923p1.htmlIt's a very minor issue though, and the overall gameplay demo was pretty dang fun. There was only one mission (and one difficulty) available, but the game mixed up plenty of bullet-hell moments with huge foreground melee enemies, swarms of flying creatures, mini-bosses that would scatter before being destroyed, only to return again later in the level, and a conclusion "boss rush" of sorts with three heavy opponents at the end. As a few other random notes, I haven't seen any real reason to not fly around the whole time (your jetpack is infinite in the demo, though that might just be the stage itself) and the demo level today was very wide open, giving it a half Sin & Punishment feel, and an almost Star Fox-like backdrop. I can't wait to play more ? or see if there are any punishingly difficult modes included outside of the main game ? but with a Q1 2010 release date it may be a while before we see more on Nintendo's ode to the hardcore.
#12 Napisany 11 czerwca 2009 - 12:09
#13 Napisany 11 czerwca 2009 - 14:06
#14 Napisany 20 października 2009 - 14:02
#15 Napisany 02 listopada 2009 - 16:28
#16 Napisany 23 listopada 2009 - 20:04
Fałszywe informacje Kaxi podałeśW nowym Famitsu gra zgarnęła 4 dziewiątki. (przy okazji: Bayonetta dostała same dychy!)
Famitsu review
http://www.nintendoe...ng.com/?p=26262Sin and Punishment 2 (Wii) – 8/8/8/7
Kontrowersyjny magazyn ocenił grę :
EDGE review :
http://www.neogaf.co...ad.php?t=380226Sin and Punishment: 8
#17 Napisany 23 listopada 2009 - 21:57
#18 Napisany 27 kwietnia 2010 - 09:38
Nowy filmik :
Castle in the Sky Gameplay (Cam)
#19 Napisany 27 kwietnia 2010 - 17:04
#20 Napisany 07 maja 2010 - 09:03
#21 Napisany 07 maja 2010 - 15:16
Ign review :
http://uk.wii.ign.co.../1088063p1.html
Ocena :
Kolejna porcja recek :
Eurogamer review :
9/10
http://www.eurogamer...he-skies-review
Edge review :
8/10
http://www.edge-onli...ssor-to-the-sky
Ngamer review :
8.7 /10
http://www.computera...e.php?id=245663
#22 Napisany 24 maja 2010 - 09:25
Ktoś już gra ?? Jakie są Wasze wrażenia ??
Ja jestem zachwycony. Overkill, Dead Space i Residenty się chowają przy tym celowniczku. Nie mogę przestać zacieszać widząc jak licznik rozpykanych przeciwników co chwila wskakuje ponad 1000 ^^ Po co-opie spodziewałem się więcej niż po prostu dodanie kolejnego celownika, ale to nie jest takie do końca złe - drugi gracz może się koncentrować wyłącznie na radosnym strzelaniu. Fabuła jest głupia i ja bym jej do atutów nie zaliczył, ale chyba nie o fabułę w tej grze się rozchodzi. Pierwsza część, którą kiedyś z VC zassałem była nie do przejścia, głównie przez osobliwe sterowanie padem. Wiilot + grucha znacznie ułatwiają sprawę, bo w mgnieniu oka można zmieniać cel na całym ekranie. Warto jednak pokombinować z różnymi sposobami sterowania - w niektórych miejscach wydajniej grało się na classic controllerze. Ciekawostką jest, że Nintendo kazało Treasure zrobić grę... trudniejszą! Przez wyżej wymienioną zaletę Wiilota, trzeba było podnieść nieco poziom trudności.
Iwata:
That’s why it was easy to defeat the enemies. But did you actually tell Treasure, of all companies, to make it more difficult? (laughs)
Matsushita:
Yes. During the last stage of development.
a ja myślałem, że kazali im wprowadzić easy mode ^^
#23 Napisany 24 maja 2010 - 11:27
Wątpię w to. Od kiedy Treasure robi proste strzelaniny? I tak sami z siebie by zrobili nie tak prostą grę.Ciekawostką jest, że Nintendo kazało Treasure zrobić grę... trudniejszą!
#24 Napisany 24 maja 2010 - 12:14
#25 Napisany 24 maja 2010 - 12:52
#26 Napisany 24 maja 2010 - 13:05
Iwata:
Well, if you did that, it wouldn’t be much fun. (laughs) But it really surprises me to hear you say that Nintendo told Treasure to make it more difficult. If it weren’t for “Iwata Asks,” I’d never have known!