Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sin & Punishment: Successor of the Skies


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
48 odpowiedzi na ten temat

#1 Pious Napisany 02 października 2008 - 15:13

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
http://www.neogaf.co... ... count=2255 Kolejny koło Punch Out tytuł, na który się ślinię. Jedynka jest świetna i polecam pobrać na VC jak ktoś nie zna.
  • 0

#2 gruby Napisany 02 października 2008 - 15:14

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Ja nie znam. To znaczy znam, ale nie grałem. To tylko celowniczek, czy coś jeszcze?

Screen:
http://www.onlinepla... ... mi_02b.jpg
  • 0

#3 Pious Napisany 02 października 2008 - 15:18

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Niby celowniczek, bo akcja cię ciągnie, ale masz kontrolę nad postacią, a gra jest przemiodna. Grałem w to na emulatorze i jest świetne, poza tym jedynka ma wysokie oceny, choćby 9 na IGN.
  • 0

#4 Kaxi Napisany 02 października 2008 - 17:31

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Zapowiedz tej gry cieszy mnie bardziej niz Punch Outa, gdyz slyszalem o pierwszej czesci wiele dobrego. To byla chyba ostatnia dobra gra na N64, jesli pamiec mnie nie myli to jedna z niewielu sprzedawana tylko pełnoletnim.

Jednak z racji tego ze to shooter na szynach, powinien powalac grafika. Naprawde nie widze lepszej okazji by dorzucic troche efektow, rozmyc itepe jak wlasnie to tego typu gier. Sama idea S&P2 bardzo mi pasi, ale na razie wygląda jak produkt na DC. Mysle jednak ze dluga droga przed ta gra i moze sie sporo poprawic.
  • 0

#5 Malutki Napisany 02 października 2008 - 22:10

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Sin and Punishment 2
Debut Teaser
http://www.gametrail...ayer/40742.html
W ruchu ładnie wygląda ta gra.Za bardzo nie lubię celowniczków , Pious jak się ma sytuacja do kontroli .Oglądałem filmik na youtube ( wersja 64 )i widziałem jak bohater poruszał się gdzie chciał ( zależy to od poziomu ? ).
  • 0

#6 Pious Napisany 03 października 2008 - 07:49

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Mówiłem, że akcja ciągnie cię sama, ale poruszać postacią można swobodnie w obrębie ujęcia. Gra jest genialna, nawet na niewygodnej klawiaturze fajnie się w to gra.
  • 0

#7 Kaxi Napisany 02 czerwca 2009 - 23:15

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:


Trailer.
  • 0

#8 ogqozo Napisany 03 czerwca 2009 - 02:13

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
No, to jest Sin&Punishment 2, gra jest robiona przez Treasure, i właśnie tak to wygląda. Chyba muszę pograć w inne tego typu gry i zobaczyć, czy taka rozgrywka nadal mnie kręci. Może wrócę do Bangai-O.
  • 0

#9 Ryan Napisany 05 czerwca 2009 - 03:57

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wywiad/pokaz ficzerów
HD:
SD:

Wygląda na dosyć powolną. :/
  • 0

#10 Kaxi Napisany 05 czerwca 2009 - 09:09

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Powolna? My ogladamy ten sam film?
Dla mnie wygląda OK, ale nie napalam się, bo w sumie nie grałem w poprzedniczkę i nie widzę tu niczego wyjątkowego.
  • 0

#11 Malutki Napisany 11 czerwca 2009 - 11:49

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
E3 2009: Sin & Punishment 2 Hands-on
The sequel we never thought we'd get.

It's a very minor issue though, and the overall gameplay demo was pretty dang fun. There was only one mission (and one difficulty) available, but the game mixed up plenty of bullet-hell moments with huge foreground melee enemies, swarms of flying creatures, mini-bosses that would scatter before being destroyed, only to return again later in the level, and a conclusion "boss rush" of sorts with three heavy opponents at the end. As a few other random notes, I haven't seen any real reason to not fly around the whole time (your jetpack is infinite in the demo, though that might just be the stage itself) and the demo level today was very wide open, giving it a half Sin & Punishment feel, and an almost Star Fox-like backdrop. I can't wait to play more ? or see if there are any punishingly difficult modes included outside of the main game ? but with a Q1 2010 release date it may be a while before we see more on Nintendo's ode to the hardcore.

http://wii.ign.com/a...9/989923p1.html
  • 0

#12 Kaxi Napisany 11 czerwca 2009 - 12:09

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Czy ktoś kto grał w pierwszą część może powiedzieć mi czy do tej gry jest dorobiona jakaś ciekawa (w jakikolwiek sposób) historyjka? Bo tytuł intryguje 8)
  • 0

#13 ogqozo Napisany 11 czerwca 2009 - 14:06

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Jest jakaś skomplikowana, antyutopijna fabuła, może nie zabija, ale można ją zaliczyć do atutów.
  • 0

#14 Kaxi Napisany 20 października 2009 - 14:02

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
W nowym Famitsu gra zgarnęła 4 dziewiątki. (przy okazji: Bayonetta dostała same dychy!)
  • 0

#15 ogqozo Napisany 02 listopada 2009 - 16:28

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Who cares about Famitsu. Niedługo będzie można sobie zamówić to 40/40 SMS-em, tak łatwo jest je zdobyć.
  • 0

#16 Malutki Napisany 23 listopada 2009 - 20:04

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:

W nowym Famitsu gra zgarnęła 4 dziewiątki. (przy okazji: Bayonetta dostała same dychy!)

Fałszywe informacje Kaxi podałeś :P
Famitsu review

Sin and Punishment 2 (Wii) – 8/8/8/7

http://www.nintendoe...ng.com/?p=26262
Kontrowersyjny magazyn ocenił grę :
EDGE review :

Sin and Punishment: 8

http://www.neogaf.co...ad.php?t=380226
  • 0

#17 Kaxi Napisany 23 listopada 2009 - 21:57

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Następnym razem jak będę wysysał coś z palca wybiorę inny palec :wink:
  • 0

#18 Malutki Napisany 27 kwietnia 2010 - 09:38

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Premiera w Europie przewidywana jest na 7 maja .
Nowy filmik :
Castle in the Sky Gameplay (Cam)

  • 0

#19 Kaxi Napisany 27 kwietnia 2010 - 17:04

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Amerykańcom przenieśli na później, ale NoE uparcie broni 7 maja. I dobrze, sprawiedliwość musi być.
  • 0

#20 Malutki Napisany 07 maja 2010 - 09:03

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Ktoś już gra ?? Jakie są Wasze wrażenia ??
  • 0

#21 Malutki Napisany 07 maja 2010 - 15:16

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Sorry , że post pod postem , ale w sieci pojawiła się pierwsza recka ...
Ign review :
http://uk.wii.ign.co.../1088063p1.html
Ocena :
Spoiler

:shock:
Kolejna porcja recek :
Eurogamer review :
9/10
http://www.eurogamer...he-skies-review
Edge review :
8/10
http://www.edge-onli...ssor-to-the-sky
Ngamer review :
8.7 /10
http://www.computera...e.php?id=245663
  • 0

#22 Tawotnica Napisany 24 maja 2010 - 09:25

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:

Ktoś już gra ?? Jakie są Wasze wrażenia ??


Ja jestem zachwycony. Overkill, Dead Space i Residenty się chowają przy tym celowniczku. Nie mogę przestać zacieszać widząc jak licznik rozpykanych przeciwników co chwila wskakuje ponad 1000 ^^ Po co-opie spodziewałem się więcej niż po prostu dodanie kolejnego celownika, ale to nie jest takie do końca złe - drugi gracz może się koncentrować wyłącznie na radosnym strzelaniu. Fabuła jest głupia i ja bym jej do atutów nie zaliczył, ale chyba nie o fabułę w tej grze się rozchodzi. Pierwsza część, którą kiedyś z VC zassałem była nie do przejścia, głównie przez osobliwe sterowanie padem. Wiilot + grucha znacznie ułatwiają sprawę, bo w mgnieniu oka można zmieniać cel na całym ekranie. Warto jednak pokombinować z różnymi sposobami sterowania - w niektórych miejscach wydajniej grało się na classic controllerze. Ciekawostką jest, że Nintendo kazało Treasure zrobić grę... trudniejszą! Przez wyżej wymienioną zaletę Wiilota, trzeba było podnieść nieco poziom trudności.

Iwata:
That’s why it was easy to defeat the enemies. But did you actually tell Treasure, of all companies, to make it more difficult? (laughs)
Matsushita:
Yes. During the last stage of development.


a ja myślałem, że kazali im wprowadzić easy mode ^^
  • 0

#23 ACZ Napisany 24 maja 2010 - 11:27

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:

Ciekawostką jest, że Nintendo kazało Treasure zrobić grę... trudniejszą!

Wątpię w to. Od kiedy Treasure robi proste strzelaniny? I tak sami z siebie by zrobili nie tak prostą grę.
  • 0

#24 Tawotnica Napisany 24 maja 2010 - 12:14

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Przecież podałem odpowiedni cytat w swoim ostatnim poście, ale jak chcesz się sam przekonać zapraszam na http://www.nintendo....6937_16938.html zakładka "Increased Difficulty"
  • 0

#25 ACZ Napisany 24 maja 2010 - 12:52

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
Jakoś nie mogę odnaleźć cytatu, że Nintendo kazało Treasure zrobić grę trudniejszą. Sądzę, że mnie oszukujesz, OLO.
  • 0

#26 Tawotnica Napisany 24 maja 2010 - 13:05

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 075 Postów:
Owszem, pan Matushita na pewno żartował ^^

Iwata:
Well, if you did that, it wouldn’t be much fun. (laughs) But it really surprises me to hear you say that Nintendo told Treasure to make it more difficult. If it weren’t for “Iwata Asks,” I’d never have known!


  • 0

#27 lukaszSA Napisany 24 maja 2010 - 16:57

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 919 Postów:
Tawotnica Czychu po prostu nie zrozumiał tego, bo to jest po angielsku
  • 0

#28 gruby Napisany 30 maja 2011 - 22:50

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Właśnie zakończyłem pierwszą sesję z Sinem i trzeba oddać sprawiedliwość Treaser. Na robieniu shooterów znają się jak mało kto. Świetne tempo rozgrywki, świetne patenty i co dziwne, momentami bardzo fajna grafika i design. Gorszy z niej celowniczek niż z HotD Overkill, ale to nadal światowy poziom, wprowadzający kilka bardzo zanych patentów.
  • 0

#29 gruby Napisany 03 czerwca 2011 - 09:03

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Wczoraj pękł kolejny level i S&P2 ma nowego fana. Muszę przyznać, wciągnęło mnie na maksa. Różnorodność tej gierki, dynamika starć i system gry to esencja gier video. Oczywiście nie jest to pozycja dla każdego, ale ze mną rezonuje jak ta lala. Gdyby na Cafe zapowiedzieli trójkę w HD i z obsługą wiilota, brałbym nawet w premierę. Niestety szansa jest mała, bo jak wiele perełek pozycja od Treasere sprzedała się chyba marnie. Myślę, że dla fana gierek arcade, któremu spodobał się HotD:O, czy Excite Truck (nie wiem dlaczego, grając w Sin ciągle mi się przypomina ET... może przez muzykę ;)) Sin2 powinien być pozycją obowiązkową. Na screenach nie czuć potęgi tej gry. Nawet filmiki nie oddają jej sprawiedlowości. Trzeba to poczuć na własnej skórze. Dla posiadaczy Wii - mus!
  • 1

#30 gruby Napisany 10 czerwca 2011 - 10:43

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Czy ktokolwiek przeszedł tego final popieprzeńca? Nie wiem jaki jest na niego sposób, nic nie widzę przez ilość pocisków jakimi we mnie pruje i mogę mu zabrać ze 3 paski życia z miliarda, jakie zapewne ma. Sub bosowie przed tą walką byli prości, ale to jest jakaś hardcorowa masakra.
  • 0