Sin & Punishment: Successor of the Skies
#31 Napisany 10 czerwca 2011 - 10:54
#32 Napisany 10 czerwca 2011 - 10:56
#33 Napisany 25 września 2011 - 11:36
#34 Napisany 25 września 2011 - 12:13
#35 Napisany 26 września 2011 - 18:17
#36 Napisany 26 września 2011 - 19:41
#37 Napisany 26 września 2011 - 20:36
#38 Napisany 27 września 2011 - 15:28
#39 Napisany 07 stycznia 2013 - 13:03
#40 Napisany 07 stycznia 2013 - 14:19
#41 Napisany 07 stycznia 2013 - 14:21
#42 Napisany 07 stycznia 2013 - 18:04
Sterowanie jest czułe, tyle że po krótkim czasie nawalania uniku boli mnie ręka, ten wiilot jest tragiczny, tylko skończone fanboje mogą mówić że jest wygodny.
uniki nawalasz gruchą, co ma Wiilot do tego? Naparzanie ZL na CCP jest równie "wygodne". Najlepiej się sprawdza pad od GCN. Celowanie gałką z kolei jest dużo wolniejsze od pointera, coś za coś.
#43 Napisany 07 stycznia 2013 - 18:24
Trochę skrót myślowy, chodziło mi o cały zestaw Wiilot + nunczak. Spust Wiilota też do najwygodniejszych nie należyuniki nawalasz gruchą, co ma Wiilot do tego?
Mam CCP, ale na nim nie grałem, właśnie ze względu na błyskawiczne celowanie pointerem. Pada od GCN nie mamNaparzanie ZL na CCP jest równie "wygodne". Najlepiej się sprawdza pad od GCN. Celowanie gałką z kolei jest dużo wolniejsze od pointera, coś za coś.
#44 Napisany 07 stycznia 2013 - 18:32
Trochę skrót myślowy, chodziło mi o cały zestaw Wiilot + nunczak. Spust Wiilota też do najwygodniejszych nie należy
a, ok. Do celowniczków akurat wydaje się jeszcze najlepiej zaprojektowany. Mnie dużo bardziej irytowały gry, w których trzeba trzymać Wiilota jak pada od NESa.
#45 Napisany 07 stycznia 2013 - 20:53
#46 Napisany 09 stycznia 2013 - 14:57
#47 Napisany 09 stycznia 2013 - 16:06
#48 Napisany 07 stycznia 2018 - 01:10
Po WiiU wygrzebałem jeszcze Wii i jak przysiadłem ok 18:00 tak teraz skończyłem. Czysty seks pod względem dizajnu poziomów i bossków. Takie Mario Galaxy rail shooterów, tyle tu się dzieje. Plansza w lesie z latarką. Patent z podnoszeniem jak na windy równolegle z prawej i lewej strony, żeby Kachi nie spadła. Boss fight z Hibaru na miecze (). Sin & Punishment kipi pomysłowością, a mechanicznie to mały majstersztyk. Uniki, odbijanie pocisków mieczem, lock-on jak robi się za gorąco - jak to do dzisiaj pięknie wszystko ze sobą współgra
Ta gierka to testament jakim zajebistym wynalazkiem był Wiimote+Nunchuck. Próbowałem znowu na padzie, da się, ale nic nie pobije to czułości pointera.