Halo 3 ODST
#31 Napisany 13 października 2008 - 21:55
#32 Gość__* Napisany 14 października 2008 - 00:26
p.s xelloss żaden kraj nie zdobył by polski w 7 dni
#33 Napisany 14 października 2008 - 09:55
#34 Gość__* Napisany 14 października 2008 - 11:37
#35 Napisany 17 listopada 2008 - 15:23
- New Mombasa będzie "otwartym światem" - można iść gdzie się chce i kolejność wykonywanych zadań jest dowolna (nowością jest podręczny PDA do oznaczania sobie miejsc).
- Visual Mode (znany z trailera) będzie pokazywał przeciwników i przedmioty.
- Zadaniem jest znalezienie ostatnich znanych miejsc przebywania ludzi z naszego oddziału. Kiedy już takie miejsce znajdziemy odpala się flashback co się działo wcześniej z danym członkiem(!) ODST w postaci konkretnego już levelu (na ok 30minut). Każdy z ODST się czymś różni (jeden ma np snajperkę inny cieższą broń). Czyli czterech ODST = cztery levele (na 2h?) + ten otwarty świat.
Więcej tutaj:
http://www.computera... ... ?id=201842
Bungie widać stara się żeby nie był to zwykły expansion pack. Zapowiada się ciekawie.
#36 Napisany 26 listopada 2008 - 15:25
#37 Gość__* Napisany 26 listopada 2008 - 16:12
#38 Napisany 22 grudnia 2008 - 16:35
#39 Napisany 21 stycznia 2009 - 22:26
Wywiad z Joe Statenem z Bungie. Gra będzie zawierać więcej niż 4 misje + freeroaming stuff. Fajnie.
#40 Napisany 25 stycznia 2009 - 18:12
#41 Napisany 25 stycznia 2009 - 18:58
#42 Napisany 25 stycznia 2009 - 19:19
#43 Napisany 25 stycznia 2009 - 22:11
#44 Napisany 26 stycznia 2009 - 22:00
#45 Napisany 26 stycznia 2009 - 22:06
#46 Napisany 26 stycznia 2009 - 22:37
#47 Napisany 26 stycznia 2009 - 22:38
#48 Napisany 26 stycznia 2009 - 22:41
#49 Napisany 26 stycznia 2009 - 23:47
Oby nigdy ten propagator przemocy nie ujrzał światła dziennego
#50 Napisany 27 stycznia 2009 - 00:25
#51 Napisany 27 stycznia 2009 - 00:34
#52 Napisany 28 stycznia 2009 - 10:43
Ale jakoś chwilę przed eksplozja Elite mogli jakoś walczyć o Ziemię, a chwilę później już nie? Trąci to myszką jak dla mnie.Xelloss, ale schizma już trwała w tamtym czasie. Sangheili stracili całkowicie swoją pozycję na rzecz Jiralhanae. Naturalne chyba, że Propeth nie wysłał na poszukiwanie artefaktu Sangheili.
#53 Napisany 28 stycznia 2009 - 17:01
#54 Napisany 24 lutego 2009 - 22:49
http://www.gameplaye... ... spx?Page=2"If you survey the whole Halo trilogy, our most successful environments were actually very non-linear, or at least offered players lots of tactical, geometric choices,” Staten says, going some way to explain the exact layout of the Halo 3: ODST world. “With Halo 3: ODST, we’ve applied that same philosophy to an urban setting. More broadly, there’s still a linear story to enjoy, but it’s broken into bite-sized pieces that the player can consume in any order he wants as he explores the midnight streets of New Mombasa. The city definitely has limits, but it’s absolutely the largest, most ambitious and wide-open space we’ve ever created.”
WIęcej o żołnierzach ODST, umiejscowieniu gry i multi w artykule w linku.
#55 Napisany 25 lutego 2009 - 19:45
Jestem ciekaw jak graficznie im wyjdzie Mombasa nocą...
#56 Napisany 28 lutego 2009 - 09:58
+ deszcz.Jestem ciekaw jak graficznie im wyjdzie Mombasa nocą...
Co jak co, ale oświetlenie i woda w H3 były na bardzo wysokim poziomie. Licze więć, że i tym razem będzie to świetne połączenie.
#57 Napisany 20 marca 2009 - 19:12
bo nie wiem czy wiecie z Nowej Momabsy wszyscy na łudkach pouciekali i na jachtach, tak w komiksie graphic novel napisane jest
#58 Napisany 20 marca 2009 - 19:14
#59 Napisany 20 marca 2009 - 19:27
#60 Napisany 05 kwietnia 2009 - 17:23
Czyżby menu z bety? Fajna muzyka. I intryguje opcja Headquarters