No More Heroes 2 (czyli oficjalny temat GOTY 2010)
#1 Napisany 09 października 2008 - 07:50
http://www.gametrail...ayer/41032.html
#2 Napisany 09 października 2008 - 07:52
#3 Napisany 09 października 2008 - 08:07
#4 Napisany 09 października 2008 - 16:22
Wiedzialem ze sie doczekam, ale nie wiedzialem ze tak szybko!!!! Pokłony dla Sudy, mimo przeciętnej choć nie tragicznej sprzedazy NMH!!!
PS. Zeby ostudzic zapal: podtytul moze sygerowac ze to gra na DS.
#5 Napisany 09 października 2008 - 17:23
A jednak Wii. I rok 2010...
Jak napisal ktos na neogafie: "Cholera. Mamy dopiero 2008 a Wii juz zgarnelo GOTY 2010."
Mozna zalozyc juz jakis temat czy tez przemianowac ew. ten oficjalnie
#6 Napisany 09 października 2008 - 18:31
#7 Napisany 09 października 2008 - 20:54
#8 Napisany 09 października 2008 - 22:16
#9 Napisany 09 października 2008 - 22:28
#10 Napisany 10 października 2008 - 06:52
FUCK YEAH!!!!! Nawet nie wiecie jak się podjarałem faktem, że nadchodzi sequel jednej z trzech najlepszych gier na Wii !!! Moje modlitwy zostały wysluchane!!! HELL YEAH !!! Travis is back in da town, muthafuckaz !!! IT'S GAME TIME !!!
[silent cumshot]
...Aha, niech ochłonę...Zmieńcie temat na: No More Heroes: Desperate Struggle
EDIT: PODOBNO JEST JUŻ W SIECI FILMIK ! Nie mam czasu na szukanie go bo lecę na uczelnię, ale wiem że jak wrócę to ktoś już go wrzuci
#11 Napisany 10 października 2008 - 10:17
#12 Napisany 10 października 2008 - 10:20
http://gamekyo.com/v... ... da-51.html
Suda chce wprowadzić zmiany w grze , przede wszystkim w "systemie walki"
Dobra wiadomość :
Europe will get two versions of No More Heroes: Desperate Struggle…extreme violence, and less violence
http://www.eurogamer...ticle_id=256788Grasshopper Manufacture's Suda 51 has told Eurogamer that No More Heroes: Desperate Struggle, the sequel to his cult Wii action game that was announced yesterday, will release in two versions in Europe, one censored for heavy violence.
"We won't be able to make the same game for all territories," Suda 51 said in interview at the Tokyo Game Show. "For Europe, we're going to release two versions. One extreme version, and one with less violence."
The first No More Heroes featured dismemberment, beheading and showers of blood in the US, but in the Japanese version, enemies exploded in fountains of ash and coins. The European version was the same as the Japanese, which caused some controversy.
No More Heroes: Desperate Struggle will follow the same route, but both versions will be made available in Europe, to please hardcore fans as well as supermarket bosses and German censors.
"The last time I did a European press tour, everyone asked me this," the eccentric creator said. "With No More Heroes 2 we want to please the fans too. I want the European users to be able to experience the extreme version."
However, Suda 51 denied that either version of the first No More Heroes could be considered the original. "When I first had the concept, I had both the bloody version and the milder version in mind," he said.
"So when I worked on the US version, it wasn't a problem for me to make, but when I made the Japanese version, I needed to rethink it a little bit. But I did both at the same time."
We'll publish a full interview with Suda 51 soon.
Krill , ten filmik już był podawany wyżej .EDIT: PODOBNO JEST JUŻ W SIECI FILMIK ! Nie mam czasu na szukanie go bo lecę na uczelnię, ale wiem że jak wrócę to ktoś już go wrzuci
#13 Napisany 10 października 2008 - 14:17
#14 Napisany 10 października 2008 - 14:19
#15 Napisany 10 października 2008 - 14:22
Masz rację gruby, nie każdego zajarała pierwsza część, ale ja jestem nią zachwycony i aż boje się pomyśleć co Goichi Suda pokaże w sequelu. Teaser jest obiecujący. I cholernie bym chciał, aby Wii Motion Plus był kompatybilny z Desperate Struggle.
Teraz czekamy na wywiad na Eurogamerze, mam nadzieję, że Suda powie coś więcej o zmianach w systemie walki.
#16 Napisany 10 października 2008 - 14:29
Mam nadzieję też że NMH2 skorzysta z MotionPlusa, który wtedy będzie już na rynku prawie rok, więc nie powinno być żadnej wtopy. System walki z NMh jeszcze lepszy? Zdecydowanie chcę to zobaczyć!!!
#17 Napisany 10 października 2008 - 18:29
#18 Napisany 10 października 2008 - 22:33
Nazwę tematu zostawiam, bo nie podoba mi się podtytuł ;p Jak inny mod zmieni, jego prawo.
A tu kilka nowych informacji, choć bardzo zdawkowych:
http://gonintendo.com/?p=58831
- first sequel Grasshopper has done
- urge to make another game with Travis motivated the team
- Travis is motivated by revenge in the sequel
- Travis will take a more serious approach to fighting this time
- Team from NMH1 is involved with NMH2
To co podkreśliłem - zgadzam się w 100%. Cieszy mnie NMH2 GŁÓWNIE z tego powodu, ze znow zagram tym głupkowatym Travisem
#19 Napisany 11 października 2008 - 09:22
Brzmi dość enigmatycznie. Jak pamiętamy, NMH (real ending) należy do typu "cliffhanger", ale przypuszczam, że nasz ulubieniec będzie chciał wyrównać rachunki z Harrym. Ale gdzie tu miejsce dla Sylvii? No i najbardziej zastanawiająca mnie jeśli chodzi o fabułę kwestia to czy znowu będziemy załatwiać kolejnych wykręconych assassinów? Wnioskując z teasera jest to wielce prawdopodobne...
#20 Napisany 11 października 2008 - 10:19
GOTY 2010
Sonyboje od 3 (!!!) lat podniecają się Killzone 2, więc cóż jest te półtora roku do NMH2? Można się spokojnie pojarać gierką.
#21 Napisany 11 października 2008 - 18:49
http://www.gamepro.c... ... suda-says/“We wanted to do it for the Xbox 360, but the Wii’s motion controlled interface feels the best. We don’t have plans for an Xbox 360 No More Heroes. There is nothing of that sort scheduled in our development cycle. There’s still room for the Wii’s graphics to get better and better.” - Suda51
#22 Napisany 11 października 2008 - 20:27
I słusznie bo gra straciłaby cały swój urok na innych konsolach!Suda - No More Heroes Desperate Struggle is Wii-exclusive, and don’t count out Wii graphics
http://www.gamepro.c... ... suda-says/“We wanted to do it for the Xbox 360, but the Wii’s motion controlled interface feels the best. We don’t have plans for an Xbox 360 No More Heroes. There is nothing of that sort scheduled in our development cycle. There’s still room for the Wii’s graphics to get better and better.” - Suda51
#23 Napisany 12 października 2008 - 14:12
#24 Napisany 12 października 2008 - 14:29
Widać, że nie grałeś w gre. Odejmując tej grze sterowanie z wii stała by sie bardzo przeciętna ... właśnie w unikalnym sterowaniu tkwi jej caly urok. Dobrym przykladem gry ktorej odjeto coś z gameplaya (przez co stracila urok) jest Jet Set Radio Future (Xbox) które nie umywa sie do oryginału z dreamcasta (rysowanie graffiti analogiem było przezajebiste!) kto grał wie o czym mówię, w przypadku NMH napewno byłoby tak samo.byzydura Dobra gra broni się niezależnie od platformy a już na pewno nie traci nagle "klimatu". Pewnie chodzi o takie "drobiazgi" jak choćby koszty produkcji - wersja na XO musiałaby zwielokrotnić nakłady a ostatecznie mogłaby skonczyć jako oryginalna ale słabo sprzedająca się ciekawostka w zalewie innych dobrych gier. Ja to rozumiem tak - "Jesteśmy małym zespołem i możemy zrobić grę tylko na jedną platformę więc robimy ją na Wii. Na tę okazję zasuniemy wam ckliwą historyjkę o super sterowaniu. Jakbyśmy byli więksi i bogatsi to chętnie zrobilibyśmy to na wszystkie mozliwe platformy i zarobili kupę kasy ale jest jak jest"
Fajnie, że dadzą wersje GORE w europie przynajmniej nie będzie trzeba kupować znów wersji NTSC.
#25 Napisany 12 października 2008 - 14:30
#26 Napisany 12 października 2008 - 18:44
Dobrym przykladem gry ktorej odjeto coś z gameplaya (przez co stracila urok) jest Jet Set Radio Future (Xbox) które nie umywa sie do oryginału z dreamcasta
Na szczęście nie grałem w JSR na Dreamcascie i może dlatego JSRF na Xboxie wydawało mi się grą niesłychanie wprost miodną i urokliwą. Jeśli nie wiesz, że coś tracisz (czyli np. nie masz Wii i nie grałeś na Wii w NMH tak jak ja nie grałem na DC w JSR) to nie masz poczucia, że coś jest gorzej, że coś tam tracisz. Ale może masz rację, nie chcę brnąć w offtopa
#27 Napisany 13 października 2008 - 22:29
http://tinycartridge... ... end-of-theTaking place three years after the end of the first title, No More Heroes: Desperate Struggle sees hero Travis Touchdown embark on a mission of revenge following the murder of his best friend. Featuring improvements to the game engine and graphics, Suda51 also promises a far busier Santa Destroy, much darker tone and also a few surprises to come.
#28 Napisany 14 października 2008 - 06:44
No i zapowiedzi Sudy że podrasowany engine zapewni lepszą grafę, większe miasto (czyli jednak wciąż będzie free-roaming!) a także jeszcze mroczniejszy klimat są niezwykle obiecujące i sprawiają że nie mogę już doczekać się roku 2010...
#29 Napisany 14 października 2008 - 08:27
#30 Napisany 14 października 2008 - 08:35
http://www.nintendoe...ing.com/?p=4939“I would like to use Wii MotionPlus for No More Heroes 2 if I could…I haven’t even touched Wii MotionPlus yet so I am not aware with how it works so that’s why I am not sure yet.” - Suda51
Oby Suda wykorzystał motion plus.Krill , może chodzi o tego sprzedawce w sklepie Beef Head.