No More Heroes 2 (czyli oficjalny temat GOTY 2010)
#121 Napisany 04 lutego 2010 - 11:14
#122 Napisany 04 lutego 2010 - 11:22
#123 Napisany 06 lutego 2010 - 14:12
Wracając natomiast do zasadniczej kwestii, może i gra dzięki temu zyska na poprawie grafiki (szczególnie pewnie na podbiciu rodzielczości), a tym samym ewentualnym rozbudowaniu. Choć akurat w ten aspekt powątpiewam, przedewszystkim dlatego, że uwarzam potraktowanie poruszania się po mieście, a dokładniej jego ubogi wygląd (tak pieje do tych pustych przestrzeni praktycznie bez żywej duszy) jako zamierzone działanie twórcy. Twórcy, który bardziej postawił na inne aspekty gry.
Wiadomo jednak, że gra dużo jednak straci na braku "specyficznego" sterowania, jakie daje wiilot. Choć trzeba przyznać się, że wybitnie dużo machania w niej nie było, ale dodawało to jednak bardzo dużo frajdy płynącej z gry. A tak jakoś nie potrafię sobie wyobrazić jak miały by wyglądać elementy gdzie trzeba było by machnąć wiilotem, na zwykłych padach. Choć w przypadku PS3 można jeszcze zastosować "trząchnięcia" padem, ale jednak nie należało by to do wygądnych rozwiązań.
Więc gra zapewne dzięki poprawie grafiki zyska w oczach ludzi dla których najważniejsza jest właśnie grafika, ale też dużo straci na sterowaniu - ale w sumie nie można mieć wszystkiego .
Natomiast co do rozwiązań zastosowanych w dwójce, to dziwię się się decyzji twórców odnośnie poruszania się po mieście (które notabene czasami było nudne), bo raczej obstawiałem, że "wzbogacą" ten aspekt gry, a nie praktycznie go usuną. Ale biorąc pod uwagę, że to jednak był najsłabszy element jedynki, to nie dziwi mnie wygodniejsze rozwiązanie w dwójce. I zapewne wynika to też z faktu, że gra jest za to bardziej rozbudowana w innych aspektach, i tego typu dłużyzny mogły by jej zaszkodzić. Szkoda tylko, że to oznacza że raczej nie pojeżdzimi sobie motorem Travis'a.
Za to na plus uwarzam gienialne rozwiązanie w przypadku zadań zarobkowych, które zostały utrzymane w klimatach konsol 8-bitowych. Co tym bardziej podkreśla specyficzny humor i klimat gry, która nie jest dla wszystkich.
#124 Napisany 07 lutego 2010 - 00:48
Poza tym Niemieckie USK przyznało łatkę 18+ więc chyba jedyną, dostępną wersją będzie ta bez cenzury!
#125 Napisany 07 lutego 2010 - 00:57
Bardziej rozbudowana w innych aspektach? Jakich to znowu? Oprócz 8bitowych gierek i jednej katany więcej niż w jedynce nie można mówić tu o rozbudowaniu. Nawet więcej, przez wyrzucenie miasta gra jest uboższa. Dodatkowo przez uproszczenie spraw z Jobsami, oraz wyrzucenie konieczności zbierania sum pieniędzy, żeby ruszyć ranking, grę można przejść w jeden dłuższy wieczór. No chyba, że się zębów nie wypluje przy ostatniej walce.Natomiast co do rozwiązań zastosowanych w dwójce, to dziwię się się decyzji twórców odnośnie poruszania się po mieście (które notabene czasami było nudne), bo raczej obstawiałem, że "wzbogacą" ten aspekt gry, a nie praktycznie go usuną. Ale biorąc pod uwagę, że to jednak był najsłabszy element jedynki, to nie dziwi mnie wygodniejsze rozwiązanie w dwójce. I zapewne wynika to też z faktu, że gra jest za to bardziej rozbudowana w innych aspektach, i tego typu dłużyzny mogły by jej zaszkodzić.
#126 Napisany 07 lutego 2010 - 12:06
Druga sprawa jest taka, że gdyby wyalić te miasto, i te całe łażenie/poruszanie się po nim, to tak naprawdę okaże się, że jedynka też wybitnie długa by nie była - no chyba, że ktoś miał kłopoty z przechodzeniem bossów .
A w dwójkę nie grałem, więc trudno powiedzieć, czy jest dłuższa czy krótsza, swoją opinię opieram na tym co udało mi się na temat tej gry wyczytać. A za te uproszczenia dostaniemy choćby wygodę i brak monotonii, a tym samym dodatkowe grywalne postacie, i podobno więcej bossów. Więc ja uwarzam, że nie jest tak żle, bowiem lepiej zrobić moim zdaniem krótszą grę niż nie potrzebnymi dłużyznami ją zepsuć.
Wystarczy popatrzyć na nowego COD'a (ot taki przykład, który przychodzi mi do głowy), gra starcza (mówię tu o trybie dla samotnika) na 6-7 godzin. Myślisz, że gdyby zrobili dłuszą grę, a tym samym wprowadzili dodatkowe dłużyzny gra by na tym zyskała? Bo ja jakoś w to wątpie.
Natomiast wracając do tematu, to mimo tego co napisałem uwarzam, że ekipa Sudy51 mogla ten aspekt inaczej rozwiązać, i zostawić miasto, ale z teleportami, do których miało by się dostęp dopiero po ich odkryciu. I ci co co by chcieli pobójać się po mieście dostali by swoje, i ci którym to w jedynce przeszkadzało też by dostali wygodniejsze rozwiązanie. No i wówczas zapewne każdy by był zadowolony .
#127 Napisany 11 lutego 2010 - 22:21
http://gameinformer.com/b/features/archive/2010/02/11/afterwords-suda51-talks-no-more-heroes-2.aspxGI: You've made comments about the No More Heroes series continuing on a new platform. Do you expect to make a No More Heroes 3? And do you think No More Heroes 2 might eventually be rereleased on Xbox 360 like the original in Japan?
Suda51: If there is a chance to continue No More Heroes, I am interested in making NMH3. I personally think that NMH is a game for Wii, so I would be very happy if I could make a game for the Wii’s successor, whenever that might be. I was not involved in the production of the 360 version of NMH1, so I don’t know anything about that.
Rising Star Games confirms uncensored No More Heroes: Desperate Struggle release in Europe this April
Thursday 11th February 2010: Leading videogames publisher Rising Star Games, today confirms that No More Heroes 2: Desperate Struggle, exclusively for the Nintendo Wii, is on track to be released throughout Europe at the end of April 2010.
Soaked in slick graphic novel-style visuals, No More Heroes 2 is clever, mature and further validates the series' reputation as one of the most original and unique games on the Wii. The story follows Travis Touchdown who now finds himself the 51st ranked assassin - placed at the bottom of the UAA (United Assassins Association) table. He has to fight his way back to the top, while seeking revenge for the murder of his best friend.
Legendary developer Suda 51 is naming No More Heroes 2 the game he's always wanted to make - playing on the original's strengths - complete with smart storyline, refined combat (utilising two beam katanas) and characters, and red blood. Lots and lots of red blood.
"The first No More Heroes game fast built a reputation as a benchmark in the Wii's capabilities, and was brave and bold enough to stand out from the crowd as an antidote to the glut of party games on the market for the console," says Martin Defries, managing director, Rising Star Games. "It was one of the few games on the Wii that truly deserved the undivided attention of gamers across all formats and No More Heroes 2 promises to take this to the next level."
Accolades for a new IP on the Wii were impressive too. NGamer scored the original No More Heroes 94%, Edge awarded it 9/10, GamesMaster and GamesTM scored it 90%, and Official Nintendo Magazine gave it 88%.
In the US, No More Heroes 2: Desperate Struggle continues to live up to the series' expectations.
• 1up: "Leaner, meaner, and pretty much what an action game sequel should be" A-
• GamesRadar: "It's one of the most relentlessly entertaining games to surface so far this year, and it easily earns its place as one of the best on the Wii" 9/10
• GameSpy: "A brilliantly twisted love letter to the videogame medium, scrawled in blood and pixels" 5/5
No More Heroes 2: Desperate Struggle launches throughout Europe on Nintendo Wii at the end of April.
http://www.gonintend...y.php?id=114003
#128 Napisany 11 lutego 2010 - 23:05
Natomiast drugiego news'a z którego również się ciesze, udało mi się przeczytać na stronie europejskiego wydawcy, gdzie jestem akurat zarejestrowany, więc takie info jakoś nie mogło mi przejść koło nosa .
W sumie cieszy fakt, że w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i dostaniemy wersje nie ocenzurowaną. Choć mi tam brak krwi jakoś nie przeszkadzał w jedynce, ale jeśli są ludzie, którym do dobrej zabawy grą nie zbędna jest domieszka "czerwieni", to niech mają coś też od życia .
#129 Napisany 12 lutego 2010 - 19:58
#130 Napisany 24 lutego 2010 - 19:25
#131 Napisany 10 marca 2010 - 19:57
#132 Napisany 10 marca 2010 - 20:01
#133 Napisany 20 marca 2010 - 13:57
#134 Napisany 20 marca 2010 - 15:53
#135 Napisany 20 marca 2010 - 18:15
#136 Napisany 20 marca 2010 - 20:56
#137 Napisany 20 marca 2010 - 21:05
#138 Gość_Vladirov_* Napisany 22 marca 2010 - 18:38
#139 Napisany 27 marca 2010 - 13:31
Po tym co powiedział o Ericu Chai cenię go jeszcze bardziej
#140 Napisany 27 marca 2010 - 13:44
#141 Napisany 27 marca 2010 - 14:56
#142 Napisany 06 kwietnia 2010 - 23:09
Można się ciąc
#143 Napisany 06 kwietnia 2010 - 23:49
#144 Napisany 07 kwietnia 2010 - 08:09
#145 Napisany 09 kwietnia 2010 - 02:31
#146 Napisany 20 maja 2010 - 18:47
Dlatego przychodzę z newsem o bieliźnie wzorowanej na No More Heroes 2!
Viral marketing przed premierą?
#147 Napisany 20 maja 2010 - 21:47
#148 Napisany 22 maja 2010 - 13:59
#149 Napisany 26 maja 2010 - 09:41
http://www.nintendoeverything.com/40188/Suda51 on making another No More Heroes game with Travis or perhaps another character…
“Unfortunately, the story for Travis alone is completed in No More Heroes 2. I am very curious about his life after this; however, we have no plan for No More Heroes 3.”
Suda51 on why MotionPlus was dropped from No More Heroes 2…
“I chose the same controller system as NMH1, yet at the same time we wanted the system to be more evolved for NMH2, but not radically different.”
Suda51 on whether he’d like to make a MotionPlus game…
“If there is a chance in the future, I would like to try.”
Suda51 on whether No More Heroes 2 will not be a Wii-exclusive in the future…
“I’ve heard that NMH2 is Wii-exclusive at this present stage. I personally think that this game should remain Wii-exclusive, but unfortunately Grasshopper doesn’t have the right to decide this.”
Suda51 on whether No More Heroes for DS would be possible…
“I’ve never thought about that, but this is an interesting suggestion.”
Suda51 on whether he’d like to see Killer 7 re-released or re-made…
“killer7? killer7 is a very very important game for me. The creative challenge of both the team at Grasshopper and me is packed into the game. killer7 is the part of my soul. A remake? No, but if I get the opportunity, I am certainly interested in making a new killer7.”
Suda51 on his relationship with Capcom and whether he’d like to see Capcom vs. Grasshopper…
“Capcom is indeed very ‘close;’ it takes only five minutes to get to Capcom’s office from Grasshopper on foot!! *laughs* Capcom vs. Grasshopper!? It will be fantastic if it happened for real!!!!!!!!!!!!!!!!!!! If Grasshopper is able to keep making better games, I think that it’s no longer an impossible dream, and we will translate this into reality. That way we are able to repay them for their support in the past!”