No brawo, to cztery razy lepiej niż poprzednio. Może jest jeszcze jakaś nadzieja dla tej gry.- 16 typów misji, brak kieszonkostwa i podsłuchiwania
Assassin's Creed 2
Rozpoczęte przez
Nyjacz
, 27 11 2008 11:40
Ubisoft Montreal Ubisoft PS4 PS3 XONE X360 PC
1093 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 10 kwietnia 2009 - 11:16
#62 Napisany 10 kwietnia 2009 - 11:21
O w sumie cieszy jeszcze brak kradziezy kieszonkowej. Było to strasznie nudne i w sumie mało przydatne. Na dodatek dali jeszcze za to achievementa
#63 Napisany 10 kwietnia 2009 - 11:22
ja bym chciał żeby deszcz był
#64 Napisany 10 kwietnia 2009 - 11:23
Nawet jeśli misji jest szesnaście to dalej mamy schemat i będziemy cały czas powtarzać te szesnaście różnych misji. Zapowiada się na rozwinięcie AC. Fajnie, że będzie zmienna pora dnia.
#65 Napisany 10 kwietnia 2009 - 11:36
Ale przy szesnastu, nie sądzę by którakolwiek była powtórzona więcej niż cztery razy, więc wrażenia powtarzalności raczej nie będzie. Jeśli uda im się podbić rozmaitość i różnorodnosć gameplayu, jest szansa na bardzo dobrą grę. W pierwszej części właściwie tylko to szwankowało - co prawda znacznie psuło to grę, ale jest szansa że uda im się to naprawić.
#66 Napisany 10 kwietnia 2009 - 12:19
Mi osobiście w jedynce najbardziej nie pasowali rycerze zakuci w zborje od stóp do głów skaczący z dachu na dach
#67 Napisany 10 kwietnia 2009 - 12:39
Dlatego, żeTopór? U zabójcy? Seriously...
- You can disarm enemies and use their own weapons against them this time.
Warto przeczytać te "spoile" ze strony Screw Attack. Nie zdradzają o fabule prawie nic, a można się dowiedzieć kilku rzeczy, o których Ryan nie wspomniał
#68 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2009 - 13:28
#69 Napisany 10 kwietnia 2009 - 13:32
Niby "new hero" a w sumie to ten sam Altair. Tak jakby.
#70 Napisany 10 kwietnia 2009 - 14:37
Olo 2 sztylety, ciekawe jakie będą countery przy ich uzyciu. Przebijanie czaszki ukrytym ostrzem w jedynce rządziło po całości. Shinigami dzięki, czekałem na kogoś kto by sprawdził te spoile
edit: Aha i teraz niech osoby twierdzące, że Bractwa z pierwszej i drugiej części gry nie będą powiązane, wytłumaczy mi design ubrania nowego bohatera. Toć to Altair
edit: Aha i teraz niech osoby twierdzące, że Bractwa z pierwszej i drugiej części gry nie będą powiązane, wytłumaczy mi design ubrania nowego bohatera. Toć to Altair
#71 Napisany 10 kwietnia 2009 - 14:57
slaby design, nie podoba mi sie dodanie tych renesansowych wzorkow... jeszcze falbanki powinni mu dorobic... slabe
#72 Napisany 10 kwietnia 2009 - 15:02
Właśnie fajne Te szerokie rękawy i peleryna, prawie jak muszkieter jakiś 8)
#73 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2009 - 16:14
#74 Napisany 10 kwietnia 2009 - 17:09
co za pedal...
#75 Napisany 10 kwietnia 2009 - 17:43
kurna myślalam ze ten art to jakis fake bo przeciez nie daliby tego samego Altaira tylko z jakimiś badziewnymi akcesoriami o_O
ale przynajmniej krajobrazy będą ładne
ale przynajmniej krajobrazy będą ładne
#76 Gość_Zero_* Napisany 10 kwietnia 2009 - 17:46
za mało epicki
#77 Napisany 10 kwietnia 2009 - 18:11
Szczerze mówiąc podoba mi się bardziej od Altaira. Tylko gdyby nazywał się jakoś porządnie...
#78 Napisany 10 kwietnia 2009 - 18:24
Ecjo nie jest takie złe...
#79 Napisany 10 kwietnia 2009 - 19:01
Za mnicha raczej już nie będzie robić...
#80 Napisany 10 kwietnia 2009 - 19:17
Ma falbankijeszcze falbanki powinni mu dorobic...
#81 Napisany 10 kwietnia 2009 - 19:22
pumba, masz mad paint sklillz
#82 Napisany 10 kwietnia 2009 - 19:31
Ehh.. pasuje?
#83 Gość_Zero_* Napisany 10 kwietnia 2009 - 19:34
kółko nie jest idealne
#84 Napisany 10 kwietnia 2009 - 19:44
Tak, to forum to zuo w postaci spamu.
#85 Napisany 10 kwietnia 2009 - 19:52
Odcinek nie jest prostopadły do okręgu.
Altair na dużym zrzucie jest nieco inny od tego z okładki. Lepszy, nie uśmiecha się głupkawo. Ciuchy full wypas.
Altair na dużym zrzucie jest nieco inny od tego z okładki. Lepszy, nie uśmiecha się głupkawo. Ciuchy full wypas.
#86 Napisany 10 kwietnia 2009 - 21:22
Fajnie jest, nie narzekać mi tu
#87 Napisany 11 kwietnia 2009 - 03:19
casualom się podoba wiadomo
#88 Napisany 11 kwietnia 2009 - 08:16
Co do lokacji, które mają być w grze: Ponte di Rialto skończono budować w 1591 roku (przynajmniej kamienna wersja), więc albo Ubisoft nie zna historii albo poznamy niejednego przodka Desmonda.
#89 Napisany 11 kwietnia 2009 - 08:18
Ewentualnie Enzio bedzie chrononauta
#90 Napisany 11 kwietnia 2009 - 11:52
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|