Skocz do zawartości

Pomoc techniczna


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
734 odpowiedzi na ten temat

#31 AVErsiv Napisany 28 październik 2004 - 07:49

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
Niestety nie sam chcialem cos takiego kupic ale ...
  • 0

#32 Voo Napisany 28 październik 2004 - 21:42

Voo

    ...

  • Forumowicze
  • 691 Postów:
zobacz tutaj, własnie znalazłem:

http://www.apexsys.c...oducts_id=15156

nie jest taniej ale za to produkt renomowany
  • 0

#33 Gość__* Napisany 05 listopad 2004 - 17:19

Gość__*
  • Goście
Czy może ktos mi pomoc ? Mam PS2 przywiezone z Usa czyli model NTSC i jest straszny problem z grami na taka konsole... Co moge zrobic aby moc grac w gry kupione w polsce ktore niestety sa w Pal ?? Pomocy bo grac sie chce....
  • 0

#34 AVErsiv Napisany 09 listopad 2004 - 13:00

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
Odpowiedz jest tak prosta ze gorzej byc nie moze
poprostu przestraja sie konsole ( mod-chip ) np ripper.

I prosze mozesz grac w gry PAL i NTSC a i przy okazji kopie sie odpala ale wiem ze granie na kopiach bezpieczenstwa jest bez sensu zkoro oryginal jest w dobrym stanie :wink:
  • 0

#35 Gość__* Napisany 09 listopad 2004 - 15:15

Gość__*
  • Goście
Dzieki za odpowiedz ale mam jeszce inny problem moja konsola to model V10 i w Szczecinie nikt niechce w niej grzebac bo podobno ciezko jest tam zainstalowac (mod-chip-a).
  • 0

#36 AVErsiv Napisany 09 listopad 2004 - 15:45

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
ok moge ci polecic kolesia ktory to zrobi
ALE piszac tu na forum jego namiary reklamowal bym jego uslugi a niewiem czy mozna bo niechcialo mi sie czytac tego jak to sie nazywa no tych zasad forumowania na neonie ;p
  • 0

#37 Gość__* Napisany 10 listopad 2004 - 01:52

Gość__*
  • Goście
jesli chcesz mozesz podac mi jego namiary na GG moj nr. 4126554 z gory dzieki za pomoc :)
  • 0

#38 AVErsiv Napisany 10 listopad 2004 - 07:33

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
To jest sklep tyle ze w nim mozna zakupic przestrojona konsolke jest tam tez dobry serwis .
Moze i i sa inne sklepy i tez sa dobre serwisy ale ja z kumplem bralismy dla ruznych ludzi konsolki i wrzystko jest OK
  • 0

#39 Gość__* Napisany 10 listopad 2004 - 14:31

Gość__*
  • Goście
Czy kabel RGB do PSXa bedzie tez dzialal z PS2?
  • 0

#40 AVErsiv Napisany 10 listopad 2004 - 15:25

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
Oczywiscie bez zadnego problemu !!


Kable RGB ruznia sie miedzy soba tym ze maja kostke z wyjsciami CHINCH i kondensatorkami ( moze sie ruznic natezenie koloru )

wrzystie kable od PSXa pasuja do PS2 nawet konwerter RFU
  • 0

#41 syon Napisany 15 listopad 2004 - 14:01

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
1) Mam pytanie; otóż czy opłaca się kupić coś takiego jak płytke do czyszczenia lasera?

2) Czy oprócz ścierania kurzu z samej konsoli trzeba wykonywać jakiś inny (wewnętrzny[?]) przegląd, tak dla świętego spokoju.

3) Czy wyżej wymienione sprawy mogą wpływać na jakość rozrywki (działanie konsoli) czy też nie? A jeśli tak, to jak?
  • 0

#42 Scorpio Napisany 15 listopad 2004 - 14:13

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Czyszczenie lasera pozostawiam firmie komputerowej (20 minut roboty). Robię to raz na 3-4 miesiące i tak, to znacząco wpływa. Gdy wyczyściłem laser pierwszy raz, po półtora roku użytkowania, to:
- gry mi szybciej czytał ładował
- kilka filmów DVD które ruszyć nie chciały (dwuwarstwówki) zaczął czytać i to piknie panocku, piknie
Polecam więc to robić, ale z tego co widziałem to laser czyści się pałeczką z jakimś płótnem nasączoną odpowiednim środkiem (by nie uszkodzić) a nie płytką z zmiotką z włosia (mam taką do CD-Romu w mym PC). To jakbyś grał w rosyjską ruletkę :D
  • 0

#43 AVErsiv Napisany 15 listopad 2004 - 17:57

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
Co do czyszczenia laserka to jezeli sie na tym nie znasz lub nigdy tego nie robiles to lepiej NIE DOTYKAC

Nawet nie mysl o wkladaniu plytek czyszczacych do konsolki !!! jest to strata kasiory czasu i mozna w ten sposob wiecej zaszkodzic niz pomoc

A co do czyszczenia konsolki to tak owszem czysci sie cala optyke i zasilacz z kurzu ale nie uzywa sie do tego celu zmiotek otkuzaczy czy powietrza w puszce to wazne powietrze w puszce jest dobre aby przeczyscic klawiature w piecu ale nie do elektroniki


co do czytniczka w konsoli to czyszczenie nie konczy sie na czyszczeniu soczewki wlasciwie najwazniejsze jest czyszczenie Talezyka na ktorym lezy Plyta DVD i to w glownej mierze przez ten talezyk a raczej jego zakuzenie. Plytka sie slizga i czytnik traci kontakt z plytka i przezto sie niszczy .
  • 0

#44 Scorpio Napisany 15 listopad 2004 - 20:33

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
To znaczy, tak to się w pełni odbywa. To, że napisałem o samym laserze może być mylące. Ale powiem teraz na głos jedną rzecz:

Nie czyście lasera w warunkach domowych, jeśli się nie znacie na tym w stopniu co najmniej bardzo dobrym

Bo laser i elektronika kosztują więcej niż regularne czyszczenie przez 2 lata :wink:
  • 0

#45 AVErsiv Napisany 15 listopad 2004 - 20:50

AVErsiv

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 998 Postów:
Dokladnie to samo mowie klientom :D:D:D:D:D
a tak sero to jezeli bierzecie sie za czyszczenie sami lub same to rubta to ludzie ostroznie i najlepiej nie phac nic na soczewke zabrudzenia soczewki sa tak zadkie ze ho ho szczegolnie jak ktos duzo gra ale zato talezyk dokladnie odwrotnie zreszta do serwisa co miesiac ludziki a konsolka bedzie smigac po wrze czasu :P

nie no zartuje ale to naprawde pomaga ja chodz czytnika prawie wogole nie uzywam ( hdd ) to i tak robie przeglada co jakis czas .
  • 0

#46 Gość__* Napisany 16 listopad 2004 - 16:38

Gość__*
  • Goście
witajcie sposób czyszczenia lasera i opis rozkrecenia konsoli znajdziecie na mojej stronie zapraszam do działu tutorial ps2
http://www.daxboxser...turiale_ps2.htm
chciałbym dodać że brak odczytu płyt DvD i CDr nie koniecznie oznacza spalenie lasera.
  • 0

#47 Gość__* Napisany 22 listopad 2004 - 21:07

Gość__*
  • Goście
Co jest najlepsze, żeby móc grać w gry NTSC/UC na konsoli PAL. Oczywiście nie chce przerabiać, mając w perspektywie NA. Kiedyś czytałem coś o jakimś "Swap Magicu". Wkładasz płytke, czary-mary, wkładasz płytke NTSC i chula. Wiecie gdzie to można kupić :?: No i czy jakość obrazu się wtedy nie pogarsza, albo coś w tym stylu :?: Pomóżcie, ja chce MGSa 3 JUŻ :!:
  • 0

#48 Shinigami Napisany 22 listopad 2004 - 21:16

Shinigami

    Mam grube kości!

  • Forumowicze
  • 32724 Postów:
Swap Magic, czyli opcja grania na piratach bez przerabiania konsoli. Nie wiem czy to działa także z NTSC. Cała procedura przebiega tak:
Specjalnym haczykiem wyciągasz szufkladkę na płyty, wkładasz płyte sterującą SM i naciskasz na padzie X (konsola włączona oczywiście). Płyta się wsuwa i wczytuje. Teraz wysuwasz zapodajnik przyciskiem, wyjmujesz płytę i wkładasz grę. Proste, ale nie wiem czy takie bezpieczne. Jak dla mnie, wysuwając szufkladkę w ten sposób można ją uszkodzić i, jak to się mówi, klops. Jeśli chcesz jednak wykorzystać tą opcję, to skontaktuj się z kimś kto tego używa i zapytaj o wrażenia.
  • 0

#49 Gość__* Napisany 22 listopad 2004 - 21:19

Gość__*
  • Goście
To akurat wiem. Ale o mnie się nie bój- Konami Tokyo nigdy bym nie okradł :)
  • 0

#50 ACZ Napisany 22 listopad 2004 - 21:41

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 30870 Postów:
.
  • 0

#51 Gość__* Napisany 24 listopad 2004 - 12:12

Gość__*
  • Goście

Co jest najlepsze, żeby móc grać w gry NTSC/UC na konsoli PAL. Oczywiście nie chce przerabiać, mając w perspektywie NA. Kiedyś czytałem coś o jakimś "Swap Magicu". Wkładasz płytke, czary-mary, wkładasz płytke NTSC i chula. Wiecie gdzie to można kupić :?: No i czy jakość obrazu się wtedy nie pogarsza, albo coś w tym stylu :?: Pomóżcie, ja chce MGSa 3 JUŻ :!:

===============================================
Osobiscie nie polecam tego badziewia jest to zabujstwo dla mechaniki napedu uwierzcie mi prowadze servis konsol to wiem cos o tym jak myslicie ile razy wyszarpiecie tacke konsoli 100 razy? 150? jak taka mechanika i precyzyjny mechanizm lasera moze pracowac prawidłowo!
Dlatego zastanówcie się! myslicie ze w servisie sony nie wiedzą oco chodzi w konsolce z połamaną tacką?;D
  • 0

#52 Gość__* Napisany 29 listopad 2004 - 08:50

Gość__*
  • Goście
Hej mam taki problem otóż wkładam nieskazitelnie czystą płytkę do konsoli gram koło 2 godzin wyciągam płytę i nie ma rys ale płyta jest jakby dziwnie zakurzona wczoraj jak wyciągnąłem płytę z san andreas i na obrzeżach płyty były jakby małe okrągi z kurzu to są bardzo cienkie warstwy ale jednak wiecie co sie może dziać?
  • 0

#53 Gość__* Napisany 29 listopad 2004 - 17:04

Gość__*
  • Goście
po prostu stary masz w środku konsolki tonę kurzu i tyle. obracanie siuę płyty sprawia, że powstają opisane przez ciebie "kręgi". musisz odkurzyś nieco środek. jeśli nie będziesz czyścił soczewki po jakimś czasie czytnik zacznie mieć problemy z odczytywaniem cedeków. niestety takijuż urok laserowych soczewek:)
  • 0

#54 Gość__* Napisany 30 listopad 2004 - 16:17

Gość__*
  • Goście
A czym czyscic soczewke??
  • 0

#55 Gość__* Napisany 01 grudzień 2004 - 21:22

Gość__*
  • Goście
Chcialem sie dowiedziec czegos na temat hdd do ps2. Czy jest mozliwe zgrywanie gier na dysk i w ten sposob w nie grac (nie meczac lasera)? Niewiem czy sa oryginalne hdd do ps2... Szczerze, to nic nie wiem. Doradzcie
  • 0

#56 Gość__* Napisany 02 grudzień 2004 - 17:02

Gość__*
  • Goście
Grałem sobie w GTA: SA az tu nagle moja konsolka zaczela wydawac glosny, ciagly dzwiek. Gra jednak ciagle dzialala. Odrazu wylaczylem konsole (przerobiona) i chcialem wyjac plytke. Znow mozna bylo uslyszec ten glosny dzwiek, ale plyte wyjalem. Teraz przy kazdym wlaczeniu konsoli slychac ten dzwiek, a ja boje sie przy nim grac (i tak jest baaardzo glosny). Czemu tak sie dzieje i jak to naprawic?

P.S.
Ten dzwiek to nie jest dzwiek doczytywanie plyt. Ten jest jakis inny jakis glosny turkoy czy coś!
  • 0

#57 Gość__* Napisany 03 grudzień 2004 - 23:37

Gość__*
  • Goście
Zna ktoś może kody do DBZ Budokai 3????
  • 0

#58 Neq Napisany 04 grudzień 2004 - 00:07

Neq

    Mokujin

  • Narybek
  • 31 Postów:

Zna ktoś może kody do DBZ Budokai 3????


tutaj masz link do kodów: http://www.gamefaqs....ode/920505.html
Mam nadzieje, że dobre, sam nie sprawdzałem bo gry nie mam :) .
  • 0

#59 Gość__* Napisany 05 grudzień 2004 - 20:51

Gość__*
  • Goście

Grałem sobie w GTA: SA az tu nagle moja konsolka zaczela wydawac glosny, ciagly dzwiek. Gra jednak ciagle dzialala. Odrazu wylaczylem konsole (przerobiona) i chcialem wyjac plytke. Znow mozna bylo uslyszec ten glosny dzwiek, ale plyte wyjalem. Teraz przy kazdym wlaczeniu konsoli slychac ten dzwiek, a ja boje sie przy nim grac (i tak jest baaardzo glosny). Czemu tak sie dzieje i jak to naprawic?

P.S.
Ten dzwiek to nie jest dzwiek doczytywanie plyt. Ten jest jakis inny jakis glosny turkoy czy coś!

Witaj no to jest problem jest kilka wersji płyt mówie o nagrywanym GTA-SA i fakt chłopaki dobrze zabespieczyli gre ale słyszałem ze jest taka kopia ze działa spoko nie podaje namiaru ale jak jestes z Wawy to powinieneś wiedzieć gdzie uderzyć:D np stadjon!:D yehaw!
  • 0

#60 Gość__* Napisany 05 grudzień 2004 - 20:58

Gość__*
  • Goście

Chcialem sie dowiedziec czegos na temat hdd do ps2. Czy jest mozliwe zgrywanie gier na dysk i w ten sposob w nie grac (nie meczac lasera)? Niewiem czy sa oryginalne hdd do ps2... Szczerze, to nic nie wiem. Doradzcie

Witaj luknij na mój tutorial apropo HDD do ps2 jest dokładny opis co i jak
http://www.daxboxservice.krypton.pl
znajdziesz w tutorial ps2
  • 0