SD: http://www.gametrail...ayer/43685.html
HD: http://www.gametrail...ayer/43684.html
Z trailera nie wynika nic, poza tym, że ga będzie bluźniercza, brutalna i... brązowa.
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 12:53
Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 12:53
Bluźnisz, Gregu, bluźnisz.Oczywiście, że NIE! DMC ssie jeszcze bardziej niż Dante
- Redwood ShoresElectronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) announced today that EA Redwood Shores, the studio behind the hit horror game Dead Space, is now working on another original property -- this one based on the medieval epic poem The Divine Comedy by Dante Alighieri. The dark fiction gave birth to the Tuscan Italian dialect and is widely considered the work that has defined the western world's contemporary conception of hell and purgatory. The poem tells the tale of Dante who journeys through the twisted, menacing nine circles of hell in pursuit of his beloved Beatrice. Dante's tortured and tormented world is an ideal setting for this 3rd person action and adventure of a video game, Dante's Inferno.
Written in the 14th Century, The Divine Comedy was published and read aloud in Italian (unlike the Bible), thereby making the poem accessible to the mass public. The poem delivers a striking and allegorical vision of the Christian afterlife and the punishments of hell. In part one, known as Dante's Inferno, Dante traverses all nine circles of hell; limbo, lust, gluttony, greed, wrath, heresy, violence, fraud and treachery.
"The time is right for the world of interactive entertainment to adapt this literary masterpiece, and to re-introduce Dante to an audience who, until now, may have been unfamiliar with the remarkable details of this great work of art," said Jonathan Knight, Executive Producer for Dante's Inferno. "It's the perfect opportunity to fuse great gameplay with great story."
Ano właśnie. Dlatego zwróciłem uwagę na to, co cytowałeś i trailer. Bardziej pasowałaby tak "reinterpretacja". Choć kto ich tam wie.Przecież nie zrobią z tego interaktywnego dema, w którym chodzisz sobie po piekle i oglądasz potępionych.
Czy gra na podstawie "Boskiej komedii" Dante Aligheri'ego ma szansę bytu? Tak, jednak obawiam się, iż spłycenie jej do zwykłej sieczki może zabić dobry pomysł. Najwyraźniej jednak Electronic Arts nie ma takowych obaw, gdyż Dante's Inferno zapowiadane jest jako miszmasz Dead Space i God of War. Najnowszy numer PlayStation Magazine 3 dostarcza nam nowych informacji odnośnie produkcji Redwood Shores.
Animacja, podobnie jak w serii z Kratosem w roli głównej, trzyma stałe 60 klatek na sekundę i prezentuje się wyśmienicie, zarówno u przeciwników, jak i bohatera. Tym zaś będzie oczywiście sam Dante Aligheri, który z poety został zmieniony w wysokiego, umięśnionego rycerza, obdarzonego magicznymi mocami. Taki zabieg ma na celu dostosowanie go do realiów gry. Dante schodzi do piekła w celu uratowania swojej ukochanej Beatrycze, która została zamordowana i niesłusznie skierowana do królestwa mroku.
Jednym z pierwszych bossów, który stanie nam na drodze w pierwszym kręgu piekielnym "Limbo" (przedpiekle, miejsce w którym dusze nie ochrzczonych cierpią z powodu bliskości Boga, do którego nigdy nie dotrą) będzie to sama śmierć. Dante ukradnie biedaczce jej kosę, zanim ruszy dalej. Kolejnym czynnikiem łączącym produkcję EA z dziełem Sony Santa Monica jest sterowanie, identyczne w obu tytułach. Nawet skrzynie otwiera się przy pomocy kółka.
Na głównego artystę odpowiedzialnego za wygląd Dante's Inferno wybrano Wayne'a Barlowe'a, człowieka, który pod wpływem dzieła Dantego stworzył kolekcję prac nazwaną Barlowe's Inferno. Część z niej możecie zobaczyć w galerii. W przeciwieństwie do poematu gra przeprowadzi nas tylko przez dziewięć kręgów piekła, pomijając czyściec i niebo (może następne części?). Najprawdopodobniej pod koniec każdego kręgu, gracz będzie walczył z większym przeciwnikiem, kończąc na samym szatanie.
Ciężko jest w tej chwili powiedzieć, czy Electronic Arts dostarczy nam tytuł przynajmniej bardzo dobry. Na pewno potencjał jest ogromny i odpowiadają za niego właściwi ludzie. Sam mam pewną wizję tego świata i ciekaw jestem, czy twórcom uda się do niego zbliżyć.
http://www.neogo.pl/newsy/15580
Jestem pewny, że troche golizny i zmienisz zdanie. Obstawiam nawet, że bez pre-ordera się nie obędzie :]Zapowiada się kolejny marny slasher.
W sumie? Jakby jakieś półnagie sukuby były w piekle (i pisząc jakieś mam na myśli wiele) to czemu nie? Jeśli wyjdę z pracy o rozsądnej porze, to pogram dzisiaj w X-Blades.Jestem pewny, że troche golizny i zmienisz zdanie. Obstawiam nawet, że bez pre-ordera się nie obędzie :]
O, to, to, to, to! Rzadko przerywam oglądanie filmików w połowie, ale do końca tego... czegoś nie mogłem wytrzymać. X_xTo jest nudne
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Immortals of AveumRozpoczęte przez ACZ , 14 kwi 2023 EA, Ascendant Studios, PS5, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
NFS UnboundRozpoczęte przez torq314 , 06 paź 2022 EA, Criterion, wyścigi, NFS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Wild HeartsRozpoczęte przez Tawotnica , 27 wrz 2022 Omega Force, EA, KoeiTecmo, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Star Wars Jedi: SurvivorRozpoczęte przez Stan , 27 maj 2022 Respawn, EA, XSX, XONE, PS5, PS4 i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Deathsmiles IIRozpoczęte przez Tawotnica , 24 kwi 2022 Cave, City Connection, Arcade i 4 więcej... |
|
|