#331 Napisany 06 października 2010 - 22:55
#332 Napisany 07 października 2010 - 01:17
#333 Napisany 07 października 2010 - 11:06
#334 Napisany 07 października 2010 - 14:24
#335 Napisany 07 października 2010 - 16:19
#336 Napisany 12 października 2010 - 20:05
Oczywiście ogromnym nadużyciem prawdy, byłoby stwierdzenie, że graficznie DI > GoW III (osobiście jednak uważam, że przygody Dantego wyglądają całkiem dobrze) jednak w kwestii grywalności jako takiej, wcale nie jest powiedziane "GoW ownzor DI". Znam osoby, które wola tę drugą. Kto ich wyśmieje ma jakieś dyktatorskie ciągotki.
Ale za av z Howardem i tak zasługuje CDW na pizzę.
#337 Napisany 06 lutego 2011 - 22:36
Ogólnie tak jak poczytałem co tu piszecie, to zgodzę się z bodaj cyckiem i Zeratulem, że gra nie jest az tak słaba jak maluja recki, choc do b.dobrej jej nieco brakuje.
Mnie najbardziej drażniły niedoróbki w sterowaniu, ile razy postać spadła mi do wody/bagna/etc bo podczas podciągania na krawędzi nacisnąłem przycisk skoku (odruch w sumie) albo przeciwny kierunek niz ustawiona była kamera - momentami miałem wrażenie, ze gra jest zaprogramowana na jedną perspektywę i nie ma znaczenia czy postac jest przodem czy tyłem do mnie bo ta sama komenda da inny efekt....Do tego kilka razy kamera słabiutko pokazywała odległość od np liny na która musiałem skoczyć z wyższej półki czyli krótko mówiąc tak fajnie nazywane przez Angolów 'cheap deaths' sa tutaj częste, co w sumie frustruje, ale mimo wszystko mnie gra na tyle wciągnęła, ze jakoś mnie to nie zrażało.
Na kolejny minus jest mimo wszystko oprawa, choć i tak wykreowane levele jak na setting w jakim mogły byc prezentowane nie były az tak monotonne jak sadziłem, choć wiadomo - kolorowy i zróżnicowany GoW 2 to to nie jest. Ogólnie miałem wrazenie, że bliżej graficznie tej gierce do GoWów z PS2 niż z PS3 - modele postaci sa prościutkie, otoczenie nie grzeszy geometrią, tekstury czasami tez słabe. Ale ogólnie jakos zdaje to egzamin. No i poziom trudności wydał mi sie źle zbalansowany bo tak w 1/3 gry miałem kilka momentów, ze musiałem sie na easy przełączyć (btw easy powinno sie tu nazywac 'retarded' czy coś w tym stylu lol), a ostatniego bossa na normalu za 1szym razem rozwaliłem.
Na plusy tak naprawdę cała reszta - fabuła może jakaś szczególna nie ejst, ale nawet jakiś element zaskoczenia się w niej trafia, system walki na pewno głębszy niz w GoWie, albo takie sprawia wrażenie, szybki i przyjemny - mi sie podobał i akurat cenię sobie małe skomplikowanie w tym aspekcie bo nie chce mi się meczyc z każdym przeciwnikiem. Spoko jest tez ogólna progresja w grze - ciagle cos sie dzieje, zagadki sa szybkie ale pasują dobrze do gry, bossowie systematycznie stają na drodze i tez są na plus. Czasem nawet jakąś tam skalę czuć, OLO Ogólnie wszystko to pachniało mi najbardziej pierwszym GoWem, czasem az za bardzo bo ewidentne zrzynki z gry S.Monica to lekkie przegięcie, Visceral chyba stać na więcej niż kopiuj-wklej. Acha, i to ciagłe klepanie B przy używaniu fontann to wymysł jakiegoś zjeba, czemu niby miało to służyć!?
Ogólnie na sequel mimo wszystko nie czekam, ciekaw jestem jaki pomysł miałoby Visceral na kontynuację, bo wynika z zakończenia, ze będzie. Chyba tylko jakis nowy wielki dungeon wchodzi w gre bo powrotu do piekiełka nie przełknę ;] Albo miejscówka z zakończenia
#338 Napisany 06 lutego 2011 - 22:52
A to nie jest tak, że przeszliśmy już całe piekło (wszystkie kręgi) i w dwójce na tapetę pójdzie z kolei czyściec?Chyba tylko jakis nowy wielki dungeon wchodzi w gre bo powrotu do piekiełka nie przełknę ;] Albo miejscówka z zakończenia
#339 Napisany 06 lutego 2011 - 22:55
Mnie rozgrzeszanie podobalo sie nieco mniej bo ta minigierka choc ok nie bardzo pasowala mi do gry, troche od czapy byla, a potepianie to konkrecik, miecz w gardloni po sprawie olo
#340 Napisany 06 lutego 2011 - 22:58
w sumie nie wiem, chyba byloby podobnie, jak w piekle, lol.Co niby mialoby sie tam dziac?
#341 Napisany 06 lutego 2011 - 23:01
#342 Napisany 06 lutego 2011 - 23:38
Skończyłem, niecałe 8h mi to zajęło. Mocne 7.
Ogólnie tak jak poczytałem co tu piszecie, to zgodzę się z bodaj cyckiem i Zeratulem, że gra nie jest az tak słaba jak maluja recki, choc do b.dobrej jej nieco brakuje.
Recki ją malują lepiej niż Ty, bo gra ma średnią 73/100, a Ty dałeś 7
Czyściec raczej nie pasuje do koncepcji. Co w niebie? Bayonetta walcząca z aniołami? Ostatni boss to Bóg? Ciekawy jestem co Visceral wymyśli.
#343 Napisany 07 lutego 2011 - 20:42
#344 Napisany 07 lutego 2011 - 20:57
Nie chce być drobiazgowy, ale mocne 7 to, tak na chłopski rozum, coś bliżej 8, whatever...interesują mnie recenzje 4-5ciu najważniejszych serwisów, reszta to sztuczny tłok :]
Można wiedzieć jakie to serwisy? Napisze Ci czy dobrymi się sugerujesz
#345 Napisany 07 sierpnia 2011 - 13:40
#346 Napisany 15 sierpnia 2011 - 15:08
I co, na zielonej trawce wsrod obloczkow i aniolkow patroszylbys sw Piotra ??? Boje sie pomyslec kim bylbyostatni boss, olo
Taki boss wymagałby kończenia a'la Helios z GOWa 3. Już widzę te tłuste, niezadowolone twarze, kretynów z transparentami i słupki sprzedaży idące w górę.
#347 Napisany 30 sierpnia 2011 - 18:28
#348 Napisany 04 lutego 2012 - 23:40
#349 Napisany 04 lutego 2012 - 23:54
#350 Napisany 05 lutego 2012 - 11:22
Ma ktoś dodatek "Trials of St Lucia"? Do zdobycia 100% brakuje mi tych 15 triali w coopie i za nic nie mogę znaleźć nikogo do gry. Pomoże ktoś?
Mam, ale przyznam, że jeszcze w nie nie grałem. Może je sprawdzę w niedługim czasie i jak mi przypną do gustu, to je zaliczymy.
#351 Napisany 06 lutego 2012 - 21:43
@Sylvan Wielki w takim razie mam nadzieję, że przypadną ci do gustu Jak co to pisz ale spoko, nie pali mi się. Dzisiaj albo jutro kończę Crysisa, a potem jeszcze mam do zrobienia trofiki w Brutal Legend (też multi). Od Dante's Inferno muszę odpocząć chociaż tydzień
#352 Napisany 12 czerwca 2012 - 18:14
#353 Napisany 12 czerwca 2012 - 21:49
#354 Napisany 12 czerwca 2012 - 21:51
#355 Napisany 12 czerwca 2012 - 22:29
#356 Napisany 12 czerwca 2012 - 23:14
ale po co na sile chcesz miec 100%? nie styknie ci platyna z podstawki?
No właśnie nie styknie Czemu? Bo po pierwsze te 98% głupio wygląda, a po drugie gra jest fajowa i z samej ludzkiej ciekawości chcę obadać tego co-opa. Nie po to kupowałem dodatek, żeby go w całości nie ograć
@Debeef z góry dzięki; w poniedziałek dam znać czy ktoś się znalazł.
#357 Napisany 12 czerwca 2012 - 23:16
ile godzin? ile przejsc? trzeba cisnac harda? ciezko? zbieractwo meczace jest? da sie cos pominac? jest chapter select?
#358 Napisany 12 czerwca 2012 - 23:18
I zbieractwo jest dosyć upierdliwe.
#359 Napisany 20 czerwca 2012 - 11:17
Można grać na najniższym poziomie. Niespełna dwa pełne przejścia - do zrobienia w jakieś dwanaście godzin. Sporo rzeczy można pominąć.dobra nawijać jak to jest z calakiem / platyna bo zostaly mi MSP i na dante starczy a byloby milo gdyby ten 1000GS wpadl
ile godzin? ile przejsc? trzeba cisnac harda? ciezko? zbieractwo meczace jest? da sie cos pominac? jest chapter select?
Wyboru poziomu nie ma. Jedno osiągnięcie jest wielce problematyczne - chodzi o znajdźkę, która jest umieszczona w takim miejscu, że doskoczenie doń wydaje się nierealne i potrzeba generalnie licznych prób by ja zdobyć - jak masz skilla to powinno się w kilku(nastu) próbach to zamknąć.
Widok olbrzymiej fai Rogatego na końcu może to jakoś załagodzić.
Zależy kto gra.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Immortals of AveumRozpoczęte przez ACZ , 14 kwi 2023 EA, Ascendant Studios, PS5, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
NFS UnboundRozpoczęte przez torq314 , 06 paź 2022 EA, Criterion, wyścigi, NFS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Wild HeartsRozpoczęte przez Tawotnica , 27 wrz 2022 Omega Force, EA, KoeiTecmo, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Star Wars Jedi: SurvivorRozpoczęte przez Stan , 27 maj 2022 Respawn, EA, XSX, XONE, PS5, PS4 i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Deathsmiles IIRozpoczęte przez Tawotnica , 24 kwi 2022 Cave, City Connection, Arcade i 4 więcej... |
|
|