...Albo kupa wąż z Blue Dragon.
358 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 23 lutego 2009 - 17:55
#32 Napisany 23 lutego 2009 - 18:40
Trailer nie taki zły - trochę drętwe te akcje i z dupska wyssane, np. rozwalenie krucyfiksem całej hordy zombiaków było nie na miejscu jakby. No i ta hydra (or whatever) zbyt różowa - chociaż widac, ze design odjechany moze byc
#33 Napisany 23 lutego 2009 - 18:49
Kupsko w Blue Dragon rządzi. Mani jak zwykle się nie popisał.
#34 Napisany 23 lutego 2009 - 19:29
Nie wiem co Wy macie do penisodemonów z 2-giego kręgu piekła...
#35 Napisany 23 lutego 2009 - 19:51
No ąz taki zły to on nie jest. Tylko design bohatera jest ostro oklepany.
#36 Napisany 24 lutego 2009 - 00:49
Jak oni właściwie widzą to "oparcie na Boskiej Komedii"? Będą czerpać z niej fabularnie? Czy chodzi tylko o pomysł "jest sobie Dante i schodzi on do piekła, hej"? I jeszcze "w głębi ciemnego znalazłem się lasu" z intra? Ja rozumiem, że to piękne strofy, ale fabularnie jest kiepsko, kiepsko, nie bardzo jest z czego czerpać, nie ma akcji, nie ma konfliktu, całość sprowadza się do zwiedzania: "proszę wycieczki, oto Dis, po lewej złodzieje, po prawej kłamcy, a naprzeciwko pederaści". A poza tym - gdzie jest Wergiliusz?
Wydaje się też, że atrakcja Boskiej komedii brała się w dużej mierze z obecności wielu znanych ówczesnym czytelnikom postaci, teraz bez przypisów się tego nie rozgryzie. Może powinni ją nieco uwspółcześnić pod tym względem?
Ja tam nie mam nic przeciw porządnej sieczce w piekielnych klimatach (design Cerbera jest rewelacyjny), tylko niech ktoś mi jeszcze powie, po co ten Alighieri leje te wszystkie cierpiące duszyczki i dlaczego postanowił zmagać się z Szatanem? Aż chce się krzyknąć: poeci do piór! Ach, już wiem - wybrał się ratować Beatrycze.
Wydaje się też, że atrakcja Boskiej komedii brała się w dużej mierze z obecności wielu znanych ówczesnym czytelnikom postaci, teraz bez przypisów się tego nie rozgryzie. Może powinni ją nieco uwspółcześnić pod tym względem?
Ja tam nie mam nic przeciw porządnej sieczce w piekielnych klimatach (design Cerbera jest rewelacyjny), tylko niech ktoś mi jeszcze powie, po co ten Alighieri leje te wszystkie cierpiące duszyczki i dlaczego postanowił zmagać się z Szatanem? Aż chce się krzyknąć: poeci do piór! Ach, już wiem - wybrał się ratować Beatrycze.
#37 Napisany 24 lutego 2009 - 01:03
Ja bym dodał do gry jakieś cycate gazele.
#38 Napisany 24 lutego 2009 - 01:47
Succuby Czychu Succuby
#39 Napisany 24 lutego 2009 - 20:48
Oj, Czyś, zapewne będą. Gra w takich klimatach bez gołych lasek? Niet
#40 Napisany 24 lutego 2009 - 21:19
Jak czytam fora GT czy same komenty na gamersyde to sie zastanawiam czy my przypadkiem nie jesteśmy za bardzo wymagający gdyż tamci to sie jarają tym trailerem a ja sie pytam CO W NIM JEST TAKIEGO ZAJEBISTEGO ?! Bo nie widze. Ten pierwszy teaser był zajebisty ale ten obecny to jakaś taka kupa normalnie.
#41 Napisany 24 lutego 2009 - 21:56
Hydra? Ja myślałem, że to Cerber
Ni pies, ni hydra.
#42 Napisany 25 lutego 2009 - 12:44
Pewnie dostaniemy 7 kręgów a 8 i 9 będzie jako płatne DLC.
#43 Napisany 25 lutego 2009 - 17:21
Co Ty, trzecia głowa lucyfera i zjazd pod lód będą tru zakończeniem w DLC.
#44 Napisany 25 lutego 2009 - 17:39
i koń... i zbroja
#45 Napisany 25 lutego 2009 - 19:23
...a neostrada TP doda ci drukarkę
#46 Napisany 01 marca 2009 - 17:36
Bieda miszczu bieda. 4 nowe screeny. Bieda i bez klimatu. Kompletnie nic do tej pozycji nie czuje na dzień dzisiejszy.
http://images.gamers... ... 1_0001.jpg
http://images.gamers... ... 1_0002.jpg
http://images.gamers... ... 1_0003.jpg
http://images.gamers... ... 1_0004.jpg
http://images.gamers... ... 1_0001.jpg
http://images.gamers... ... 1_0002.jpg
http://images.gamers... ... 1_0003.jpg
http://images.gamers... ... 1_0004.jpg
#47 Napisany 01 marca 2009 - 18:02
Ostatni screen, kalka z GoWa, czyli zjeżdzanie po linie.
#48 Napisany 01 marca 2009 - 18:17
Na co oni robią tę grę, na PSXa ?!
#49 Napisany 01 marca 2009 - 18:19
Ostatni screen, kalka z GoWa, czyli zjeżdzanie po linie.
Weź zamilcz
#50 Napisany 01 marca 2009 - 19:27
Za co?? Za to, że powiedział prawdę. Cała ta gra sprawia wrażenie jednego, bardzo długiego etapu w Hadesie z GoW.
#51 Napisany 01 marca 2009 - 20:07
Wygląda gorzej od GoW'a 1.
#52 Napisany 01 marca 2009 - 20:26
Wogóle wygląda jakby była pre-pre-pre-pre alpha. IMO długa droga jeszcze przed tym tytułem. I na Boga czy to, że gościu zjeżdża po linie już jest kalką GoW ? to tylko w GoWie był taki patent ?
#53 Napisany 01 marca 2009 - 20:36
No nie, ale to faktycznie wygląda jak screen z GoWa.I na Boga czy to, że gościu zjeżdża po linie już jest kalką GoW ? to tylko w GoWie był taki patent ?
#54 Napisany 01 marca 2009 - 21:12
Mnie nie bardzo. Ale co tam. Gra słabo na tych screenach sie prezentuje.
#55 Napisany 01 marca 2009 - 21:13
Tekstury, ilość polygonów, obiektów na ekranie - gra wygląda jak GoW1 w HD. Aż dziw że to od studia odpowiedzialnego za Dead Space.
#56 Napisany 01 marca 2009 - 21:14
Moim zdaniem wygląda nawet gorzej.
#57 Gość__* Napisany 01 marca 2009 - 21:18
Ale tytuł może być bogaty w różne ciekawe koncepcje na tle fabuły, lub elementów gameplay'u. Czytałem kiedyś, że autorzy chcą przedstawić twórczość Dant'ego poprzez grę. To może być ciekawe, podobnie jak sam artysta.
#58 Napisany 01 marca 2009 - 21:37
Robią grę w gatunku który wręczy wymaga koszącej oprawy przez to że stawia na efektowność. Jakoś nie przypominam sobie wysoko ocenianej siekanki z przeciętną grafiką, za to brzydkich crapów było mnóstwo. GOW, DMC i NG były jednymi z najładniejszych gier na swoje platformy, jeśli nie najładniejszymi, to nie przypadek że wszystkie są zbliżone gatunkowo.
#59 Gość__* Napisany 01 marca 2009 - 21:50
Ale np. taki No More Heroes także jest siekanką, przy czym nie posiada oprawy najwyższych lotów a pomimo tego faktu otrzymał noty średnio po 9 dzięki ciekawym patentom w kwestii urozmaicenia rozgrywki. Podobnie może być z Dante's Inferno.
#60 Napisany 01 marca 2009 - 22:08
Jak na razie nie widać w Inferno nic oryginalnego, więc z ochami i achami się wstrzymuję.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Immortals of AveumRozpoczęte przez ACZ , 14 kwi 2023 EA, Ascendant Studios, PS5, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
NFS UnboundRozpoczęte przez torq314 , 06 paź 2022 EA, Criterion, wyścigi, NFS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Wild HeartsRozpoczęte przez Tawotnica , 27 wrz 2022 Omega Force, EA, KoeiTecmo, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Star Wars Jedi: SurvivorRozpoczęte przez Stan , 27 maj 2022 Respawn, EA, XSX, XONE, PS5, PS4 i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Deathsmiles IIRozpoczęte przez Tawotnica , 24 kwi 2022 Cave, City Connection, Arcade i 4 więcej... |
|
|