jest po to żeby się wkręcic. ja zrobiłem tam 6 sezonów (czyli aż do mistrzostw klasy r1). w międzyczasie zorientowałem się, ze system podrzuca zaliczone juz turnieje, dlatego zawsze brałem ten z "zobacz nowe trasy". poźniej leciałem z tabelki - mega wygodna sprawa, zadnego grzebania w sub-menusach...Wiec na co ten tryb kariery, moze mi ktos to wyjasnic? Vag ? ktory 2 lata sprzedzil z gra
Forza Motorsport 3
#661 Napisany 29 maja 2011 - 18:02
#662 Napisany 29 maja 2011 - 18:14
Po szarych polach widze, ze musze kupic pare aut- good, bo mam tyle siana, ze nie wiem co z tym robic.
#663 Napisany 26 września 2011 - 18:32
#664 Napisany 26 września 2011 - 18:35
I to nie jest trasa z Top Gear.
#665 Napisany 26 września 2011 - 18:39
#666 Napisany 26 września 2011 - 19:04
#667 Napisany 26 września 2011 - 19:37
PS.Szukam kogoś z kim można by było się przejechać ot tak na Le Mans , dla czystej zabawy .
#668 Napisany 19 kwietnia 2012 - 13:13
Forzę 3 kupiłem taniej niż nowy Wiesiek kosztuje bo potrzebowałem odskoczni od Skyrima i po jednym dniu grania muszę przyznać, że jest o wiele fajniej niż w 2, kalendarz wyścigów zaczerpnięty z Juiced, prowadzenie bardziej dynamiczne i lepiej czuć furki, ściągnąłem te 3 furki Stiga i.. jedyne moje rozczarowanie odnośnie tras - czemu są te samo co w 2?? Czy tak trudno wymyślić coś nowego, co nie pozwoli się graczom nudzić? Już normalnie mnie chwilami skręca oglądanie tych samych zakrętów, na których zjadłem zęby w 2. Ma to taki plus, że znam je na pamięć więc wyścigi na poziomie trudnym zw wszystkim poza absem powyłączanym i ręczną skrzynią przechodzę w większości za pierwszym podejściem, ale liczyłem na coś nowego. Na razie tylko na 2 nowych trasach jeździłem czyli tej we włoskich Alpach i testowej, a reszto to jedno wielkie deja vu. Fajny jest ten system szybkich ulepszeń
Poza tym widać, że twórcy poprawili wszystko - jest przejrzyście w menusach, jest muzyka podczas jazdy, bo w 2 z tego co pamiętam nie było, nawet całkiem przyjemna dla ucha. Graficznie też jest lepiej. Ogólnie nawet pomimo znudzenia trasami gra mi się świetnie. Aż boję się myśleć co nam zaserwują w kolejnej odsłonie No i najważniejsze - jest Meganka mojego taty, natomiast mojej z 2003 nie ma, ale i tak jest i jeździ super
#669 Napisany 19 kwietnia 2012 - 13:40
Aż boję się myśleć co nam zaserwują w kolejnej odsłonie
pobawie sie w proroka w skrócie - w kolejnej odsłonie wszystkiego jest więcej, jest jeszcze ładniejsza i usprawniona w paru miejscach (np genialny widok z wnętrz). jest parę fajnych nowych tras (indianapolis, hockenheim, infineon...) + prawie wszystkie stare. tryb kariery znów do dupy i znów sie wszystko jeździ z olbrzymiej tabelki. ale jest wiecej samochodów, fajne tła w menu i jak zwykle rządzące opcje oglądania, fotografowania, tuningu, malowania itd...
ps. mojego samochodu tez niestety nie ma (tzn jest tylko w nowszej wersji, a to nie to samo )
#670 Napisany 19 kwietnia 2012 - 13:58
Dzięki, za info o nowych trasach - bardziej zmotywuje mnie do jazdy, bo przez chwilę zrobiło mi się smutno, ale teraz wiem, że będzie ciekawiej Co do kariery, to myślę, że masz rację, bo jest pozbawiona 'duszy' i polega tylko na suchym graniu kolejnych wyścigów z kalendarza, ale imo to i tak krok do przodu w stosunku do 2 - niby bardziej urzeczywistnia. Rozwaliło mnie np. gdy dostałem informację, że kolejny championship odbędzie się 24 kwietnia -> patrzę w kalendarz na ścianie WTF?! mam tyle czekać?
#671 Napisany 19 kwietnia 2012 - 20:29
#672 Napisany 19 kwietnia 2012 - 20:56
#673 Napisany 18 maja 2012 - 11:41
Fujimi Kaido jest za***iste!!
#674 Napisany 20 maja 2012 - 18:54
Jeździsz aktualnie Neonem?
aktualnie tak. neon mk1 2.0, a w fm3 i fm4 jest neon mk2 2.4. trochę inna bajka, ale jeździ się fajnie, szczegolnie po przerobieniu napędu na wszystkie koła z fwd
gratulacje! samą mocą się nie sugeruj. liczy się przeciez jeszcze waga czy aerodynamika. indeksy wydajności miały takie same? jesli tak, to na tym przykładzie widać jak są one... dyskusyjne.LOL dzisiaj po owalu przejechałem się Meganką i tak samo odpicowanym Fokusem (różnica 3 KM) i Meggie wszystkich zostawiła w tyle o mało nie dublując ostatniego w stawce, a Focus nie był w stanie dogonić trzeciego samochodu o_O Myślałem, że będzie na odwrót! Szacun Renault
#675 Napisany 21 maja 2012 - 08:28
bmw m5
i mazda rx7
bmw wygrane - było w standardzie i koloru srebrnego, a mazda kupiona z salonu w kolorze czarnym.
Mazdzie zrobiłem customowy kolorek wybierając kolory niestandardowe i zmieniłem 1 i 2 z okienka koloru, dzięki czemu wyszedł kameleon: niebieski róż - efekt jak wyżej.
Bmkę pomalowałem na biało podstawowym kolorem (nie chciałem aby było za dużo refleksów), natomiast maska to błyszczący szary z niezliczoną ilością czarnych pasków co w efekcie ma imitować carbon Mam nadzieję, że się udało Przepis: pomalowałem maskę na szaro, potem zrobiłem 5 pasków czarnych i metodą kopiuj/wklej wykleiłem całą maskę w jedną stronę i w drugą Zapisałem cały szablon i przetestowałem na Scirocco - teraz wystarczy sekunda aby mieć carbonową maskę w każdym innym aucie. Warto było i nie pytajcie ile to robiłem Pewnie już nie gracie, ale jeżeli macie zdjęcia Waszych furek to wklejcie - fajnie jest się inspirować czyimiś pomysłami, a jeszcze prawie 500 innych autek czeka na pomalowanie.
#676 Napisany 21 maja 2012 - 10:05
#677 Napisany 21 maja 2012 - 10:33
#678 Napisany 13 czerwca 2012 - 14:39
#679 Napisany 11 lipca 2012 - 20:54
#680 Napisany 16 lipca 2012 - 19:24
#681 Napisany 16 lipca 2012 - 19:33
#682 Napisany 16 lipca 2012 - 19:34
#683 Napisany 16 lipca 2012 - 19:44
#684 Napisany 15 sierpnia 2012 - 19:14
#685 Napisany 15 sierpnia 2012 - 19:57
ja robiłem to osiągnięcie na nurburgringu. chyba łatwiej.
#686 Napisany 15 sierpnia 2012 - 20:29
A czym robiłeś? Ja tym M3.
A tutaj recka:
http://crazypumpkins.../08/15/forza-3/
Praktycznie skończyłem Forzę 3 – imo najlepszą samochodówkę w jaką grałem do tej pory.. no może obok TDU2
Kilka lat temu w czytniku kręciła się Forza 2, ale w pewnym momencie byłem nią zbyt znudzony, aby kontynuować rozgrywkę, toteż z niemałą obawą sięgnąłem po 3 – nie chciałem przeżyć deja vu. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że odsłona 3 nie tylko mnie wciągnęła po uszy, ale w dodatku zachwyciła stylem jazdy, świeżością i grafiką.
Zacznijmy jednak od początku, czyli stylu jazdy. Furki już nie są kartonowymi pudłami, które mają tendencję do wypadania z trasy. Tutaj doskonale czuć auto i nawet zdobycie aczika za 100.000 punktów driftu nie nastręcza wielu problemów. Wybieramy Fujimi Kaido, bmkę i siepiemy rękawy. W tym momencie warto wspomnieć o świeżości. Otóż mamy tryb driftu włączany krzyżakiem klikając przycisk po lewej. Dzięki temu w każdej chwili i w każdym wyścigu możemy przejść do trybu driftu, a jak zakręt nam się nie uda, to cofamy czas(!!) i próbujemy wejść w niego jeszcze raz – do skutku, aż będziemy w pełni zadowoleni z efektu. Cofanie czasu to świetna sprawa, bo zaoszczędza go w rl, szczególnie w wyścigach gdzie mamy 12 okrążeń i popełnimy pod koniec błąd. W dwójce powtarzanie takich zawodów kosztowało mnie masę utraconych nerwów – tutaj odczuwamy emocje, ale tylko w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Ostatnim elementem jest grafika. Niewiele różni się od TDU2, ale już w porównaniu do Forzy 2 odczuwa się wyraźny przeskok. Samochody są prześliczne i menu gry nie wydaje się tak sterylne jak poprzednio. W tle możemy pooglądać zbliżenia na aktualnie używany samochód, a wszystkie opcje i ekrany są niezwykle intuicyjne.
Zapomniałem wspomnieć, że gra podzielona jest na sezony, ostatni aczik jest za sezon 6, gdzie głównie jeździmy autami z klasy R1. Natomiast zawsze mamy do wyboru 3 imprezy do wyboru: jedna odblokowuje nam nowe tory i zazwyczaj ścigamy się 1vs1. Drugie zawody to główna oś gry i są najlepiej punktowane/opłacane. Najczęściej odblokowujemy w nich wyższą klasę pojazdów. Trzecie to zawody dedykowane – producentów lub terytorialne np. furek pochodzących z Japonii. Warto dodać, co też jest nowością, że w trakcie wyścigów przygrywa nam muzyka, czego szczególnie brakowało mi w 2. Każdy ukończony wyścig dodaje nam punkty doświadczenia (maks 50 poziom) oraz zwiększa poziom pojazdu (maks 5) przy opkazji odblokowując zniżki na części u danego producenta.
Czekam na darmowy weekend live'a to bym dobił te ostatnie acziki