Nie wierzę w to , że screeny które podałem są z Wii .Według mnie zbyt brzydko to wygląda jak na konsole NFate of Atlanstis to moja ulubiona przygodówka. Ale muszą dostarczyć dobrą grę główną, żebym się bonusem zainteresował, a te dotychczasowe screeny to żal.pl
Indiana Jones and the Staff of Kings
#31 Napisany 04 lutego 2009 - 10:48
#32 Napisany 04 lutego 2009 - 15:25
#33 Napisany 05 lutego 2009 - 21:14
#34 Napisany 05 lutego 2009 - 22:40
Jonesy nie był tak chudy w barach, zwłaszcza nie tak jak na pierwszym ujęciu
#35 Napisany 05 lutego 2009 - 22:46
#36 Napisany 06 lutego 2009 - 08:22
#37 Napisany 06 lutego 2009 - 13:58
#38 Napisany 07 lutego 2009 - 12:56
http://nintendo.wiki...endo_Power_V239The game, titled Indiana Jones and the Staff of Kings, was rumored to be on the cover when the teaser was revealed last issue. The game retains its classic roots and features plenty of action and a story that would be fit for a movie that focuses on the biblical item. Some of the news revealed includes:
* Hold the B button and swing the Wii Remote to use Indiana Jones' whip. The whip is used for smashing obstacles, swinging over pits or grasping onto objects.
* Gestures include right and left jabs, hooks and uppercuts. The attack will be determined by the player's own gestures with the Wii Remote and Nunchuck.
* A is used to dodge, while B is used to counterattack. Z is used to grapple.
* Indiana Jones can take advantage of his surroundings. He can use various different items that are simply laying around.
* Indiana Jones will travel the entire world, from locations such as California, Central America, Istanbul, and Nepal.
* The game takes place after the third film in 1939.
* The game's villain is Magnus Voller.
* Near the beginning of the game the player will have to control a plane, doing so by holding the WIi Remote upright and using it to steer. The b button is used to shoot. Other vehicles in the game include boats and motorcycles.
* The Havok engine will be used to add a sense of unpredictability.
* Maggie O'Malley plays the role of leading lady.
* A cooperative mode is present, though LucasArts didn't reveal who the second playable character is, albeit it is someone from the series' past, and someone who all Indy fans will recognize.
* The game will include a multitude of unlockable content from movie trailers, concept art, to alternate costumes and skins for Indiana Jones, as well as a classic Indiana Jones video game as well.
* A Nintendo DS version of the game is also in the works, though virtually nothing is known about it.
#39 Napisany 08 lutego 2009 - 19:27
http://www.nintendoe...ing.com/?p=9846
Ja już nie mam wątpliwości , że są to screeny z Wii , szczególnie po tym obrazku :
http://www.nintendoe... ... ones-1.jpg
#40 Napisany 08 lutego 2009 - 19:35
#41 Napisany 08 lutego 2009 - 20:33
Słyszałem głośne "aua" posiadaczy Wii za oknem czy wydaje mi się?
a na którym piętrze mieszkasz? od odpowiedzi wbrew pozorom dużo zależy.
#42 Napisany 08 lutego 2009 - 21:05
Przypomina mi się odcinek South Parka gdzie był wątek z gwałceniem Indiego przez Lucasa i Stevena
#43 Napisany 08 lutego 2009 - 21:22
#44 Napisany 09 lutego 2009 - 00:07
#45 Napisany 26 marca 2009 - 18:36
#46 Napisany 04 kwietnia 2009 - 10:41
Co wogóle robi ten topic w dziale Wii. Przecież ta gra to multiplatforma, wyjdzie jeszcze na PSP/PS2 i DSa
#47 Napisany 04 kwietnia 2009 - 10:44
#48 Napisany 04 kwietnia 2009 - 11:02
Wszystkie te wersje trochę się różnią od siebie .Q&A http://www.gamespot.... ... e=previews
Co wogóle robi ten topic w dziale Wii. Przecież ta gra to multiplatforma, wyjdzie jeszcze na PSP/PS2 i DSa
Indiana Jones and the Staff of Kings devs discuss platform-specific features, first footage of ‘Fate of Atlantis’ running on Wii
http://www.gamespot.... ... id=6207400GS: What about content? Will there be any unique content on the different platforms?
MV/JS: Indy explores the catacombs underneath Paris in that DS-exclusive location. On the PSP version the game begins in 1922 when Indy is just a young lad exploring ancient Mayan ruins with a schoolmate who will eventually become his archnemesis. On the Wii version you’ll be able to drive a motorbike, fly planes using the Wii Remote like a flight stick, drive tanks, and escape sudden death in a raft by rowing.
Trailer Fate of Atlantis :
http://gonintendo.com/?p=77954
#49 Napisany 07 kwietnia 2009 - 23:15
#50 Napisany 02 maja 2009 - 22:06
#51 Napisany 06 maja 2009 - 11:15
NA IGN są wrażenia z 30 minut gry, całkiem optymistyczne. Po skasowaniu wersji HD studio dostało chyba więcej kasy i dopracowalo grafę. Bonus to potęga. Szkoda tylko barku Forda, jego glos jest nie do podrobienia... Ale szykuje się bardzio sympatyczna gierka a la Tomb Raider. Fajno.
#52 Napisany 06 maja 2009 - 17:52
#53 Napisany 11 maja 2009 - 12:30
Ale i tak zagram, tyle, ze na PS2.
#54 Napisany 09 czerwca 2009 - 22:38
Wprawdzie to dopiero dwie recenzje, ale chyba nie dostaliśmy crapa Kto by pomyślał...
#55 Napisany 10 czerwca 2009 - 08:43
#56 Napisany 10 czerwca 2009 - 11:16
Na metacritic jest trzecia nota od Game Informer - 50%
Jak pojawi się więcej recek to nie liczcie na to, że będzie to gra na poziomie.
#57 Napisany 10 czerwca 2009 - 13:38
Kaxi za dużo nadziei sobie robisz ... w tym przypadku Czysiek ma racjęhttp://www.gamerankings.com/wii/957999-indiana-jones-and-the-staff-of-kings/index.html
Wprawdzie to dopiero dwie recenzje, ale chyba nie dostaliśmy crapa Kto by pomyślał...
#58 Napisany 11 czerwca 2009 - 11:03
Ocena: 7You'll love
* Environmentally aware brawling
* Environments look lovely
* The most authentic Indy game yet
You'll hate
* Too many remote-waggling quick-time events
* Falls back on terrible minigames
* Sometimes frustrating and dull
http://www.gamesrada... ... 4437750005
#59 Napisany 17 czerwca 2009 - 08:30
http://www.eurogamer... ... ngs-reviewOcena : 5 /10
Indiana Jones and the Staff of Kings Review
Indy fights his greatest enemy to date: blundered motion controls.
Ocena : 5.0Closing Comments
Staff of Kings is an odd game because it has so much going for it, including fun level designs, great variety, and a wealth of unlockables, but the end experience is inescapably marred by stupidly implemented motion controls on Wii. I wouldn't say they completely break the gameplay scenarios, but they absolutely do detract from them. Smart Wii developers learned a long time ago never to rely solely on motion because 1) nobody actually wants to waggle their way through a five- plus-hour game and 2) they aren't very reliable. That LucasArts and A2M chose to use gestures so religiously demonstrates a breathtaking level of ignorance to these truths, which is unfortunate, because the simple inclusion of an alternate control scheme would have made a lot of gamers happy. If you're an Indy fan, you'll still like the adventure to be had -- true enough, there are still some engaging puzzles and the sheer variety in challenges and locales is remarkable. Everyone else, however, is better off leaving the Staff of Kings undiscovered.
http://wii.ign.com/a...4/994513p1.html
#60 Napisany 17 czerwca 2009 - 10:46
Jak mówiłem, nic dobrego z tego nie wyszło.