Killzone
GTA (obojętnie które)
FiFa
NFS: MW
By nie było wstydu... Must-have'y na PS2
Rozpoczęte przez
Pico
, 28 01 2009 14:25
52 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 19 lutego 2009 - 18:51
#32 Napisany 19 lutego 2009 - 19:59
Fifa?? Na pewno nie na PS2. Jak piłka to tylko PES. Mnie przypadł do gustu i 5 i 6, lecz podobno najlepszy to PES3.
Ech... a GT4 nikt nie wymienia
Ech... a GT4 nikt nie wymienia
#33 Napisany 19 lutego 2009 - 20:34
Wychowałem się na Fifie, więc jej nie zdradze z jakąś inną chodźby równie dobrą grą.
A GT4 to nie trzeba mówić ze jest najlepsze na PS2 bo to wszyscy od urodzienia wiedzą
A GT4 to nie trzeba mówić ze jest najlepsze na PS2 bo to wszyscy od urodzienia wiedzą
#34 Napisany 20 lutego 2009 - 14:53
Jak piłka to tylko PES. Mnie przypadł do gustu i 5 i 6, lecz podobno najlepszy to PES3.
Gdyby tylko piłkarze się starzeli w PES3 Master League to ten tytuł byłby nieśmiertelny. Zaraz za nim część 5 według mnie.
#35 Napisany 06 marca 2009 - 14:06
ja tylko w PES6 grałem i zrobił na mnie dużo lepsze wrażenie od fifek pomio bardzo ubogich licencji
#36 Napisany 07 marca 2009 - 02:19
Miałem wielkie oczekiwania wobec tej gry, ale nie sprostała moim oczekiwaniom Model jazdy super, fury, trasy. grafa wszystko git, ale jak już dochodziło do wyścigów to naprawdę patologia. Z przeciwników można robić sobie bandy bez żadnych konsekwencji Przez taki oto feler zrezygnowałem z grania w tą grę, wyścigi były po prostu makabrycznie nie naturalne. Jeśli ktoś chce się ścigać z ziomkami czy bić lap recordy to fakt giera może być, ale kariera mnie wielce zawiodła.A GT4 to nie trzeba mówić ze jest najlepsze na PS2 bo to wszyscy od urodzienia wiedzą
A z must havów to tak wyglądają cztery/pięć (PES jako całość) najlepsze tytuły wg mnie:
Pes - najlepiej 3 lub 5
MGS 3: Snake Eater
RE 4
Yakuza
Są jeszcze tytuły, o których trzeba wspomnieć jak Okami, Gow, DMC3:DA, SoTC, B3:Takedown, no i wiele innych, ale za dużo tego by było...
I jeszcze jedno odnośnie jednej gry - Fifa SSIE PAŁĘ!!
#37 Gość__* Napisany 24 czerwca 2009 - 16:26
Podobno edycja 2009 kopie PES'a po jajach.
Mast plej:
platformówki: Jak & Daxter, Rachet & Clank (1)
wyścigi: Burnout: Takedown/Revenge, Gran Turismo 3/4
sportówki: PES3, Fifa 2009, Tony Hawk: Underground/American Wasteland
RPG: FFX, FFXII, Persona 3 i 4, Kingdom Hearts II
strzelaniny: RE4, Killzone
bijatyki: Tekken 5, Soul Calibur 2 DMC1, DMC3:DA/SE, GoW 1 i 2
przygodówki:
- surv.horror: Silent Hill 2, Fatal Frame (1)
- stealth action: MGS3, Splinter Cell 3: Chaos Theory
- inne: Tomb Raider: Anniversary, GTA: Vice City/San Andreas
widziałeś te gry = widziałeś wszystko co najlepsze
Mast plej:
platformówki: Jak & Daxter, Rachet & Clank (1)
wyścigi: Burnout: Takedown/Revenge, Gran Turismo 3/4
sportówki: PES3, Fifa 2009, Tony Hawk: Underground/American Wasteland
RPG: FFX, FFXII, Persona 3 i 4, Kingdom Hearts II
strzelaniny: RE4, Killzone
bijatyki: Tekken 5, Soul Calibur 2 DMC1, DMC3:DA/SE, GoW 1 i 2
przygodówki:
- surv.horror: Silent Hill 2, Fatal Frame (1)
- stealth action: MGS3, Splinter Cell 3: Chaos Theory
- inne: Tomb Raider: Anniversary, GTA: Vice City/San Andreas
widziałeś te gry = widziałeś wszystko co najlepsze
#38 Napisany 24 czerwca 2009 - 19:25
To żeś przyładował - God of Wary w bijatykach To prędzej bym to zaliczył do przygodówek. W Twoim zestawieniu brakuje PoPów i IMO Guitar Herosów - jak kryterium jest zobaczenie wszystkiego co najlepsze. Poza tym warto spotkać Shadow of the Collosus (w ICO nie miałem przyjemności).
#39 Gość__* Napisany 24 czerwca 2009 - 19:34
W Shadowa jeszcze niestety nie grałem, a ICO pomimo swojego genialnego klimatu jakoś ogólnie nie wgniótł mnie ziemię. Popy nie prezentują sobą nic specjalnie nadzwyczajnego IMO (może za wyjątkiem pierwszej części).
GoW przygodówką? A no tak, zapomniałem, że Kratos czasem przełączy jakąś wajchę albo przesunie skrzynię.
GoW przygodówką? A no tak, zapomniałem, że Kratos czasem przełączy jakąś wajchę albo przesunie skrzynię.
#40 Gość__* Napisany 24 czerwca 2009 - 19:37
Patrzta i uczta się: GoW i DMC to slashery. Slashery.
#41 Gość__* Napisany 25 czerwca 2009 - 14:50
FRONT MISSION 4,FRONT MISSION 5(z nastawieniem na czesc 5.),TR Anniversary,Black,BLOODRAYNE(za niezpomniany klimat),RE 4,Zone Of The Enders 2,Shadow Hearts COVENANT,GOW,GOW II,MGS2,MGS3 i pewnie jakies jeszce bym dodla,ale w tej chwili nie pamietam...
#42 Gość__* Napisany 06 sierpnia 2009 - 16:02
Front Mission 5 wyszło po angielsku?
Do tego:
- Okami
- Rez
- Persona 3
- Shin Megami Tensei - Lucifer's Call
- Devil May Cry 1
- God of War 1
- MGS2
EDIT: Fahrenheit!!
Do tego:
- Okami
- Rez
- Persona 3
- Shin Megami Tensei - Lucifer's Call
- Devil May Cry 1
- God of War 1
- MGS2
EDIT: Fahrenheit!!
#43 Napisany 06 sierpnia 2009 - 19:41
Losowa kolejność
Oba God of War'y
oba Final Fantasy [10 za swietną fabułę i relaksacyjne walki]
Kingdom hearts 2
Shadow of the colosus
Ace combat 05 [4 częśc ma lepsze sterowanie ale 5 ma fantastyczna fabułę]
Oba MGS [filmowość]
Sportowych nie polecam gdyż nie katuje takich pozycji tylko okazyjnie w nie gram
Tyle must have
Osobiście poleciłbym jeszcze Onimushe 3 za to, że jest fajnym połączeniem sieczki + time travell sci-fi.
Rise to honor - jeśli lubicie Jeta Li to faktycznie jest MUST HAVE!!
Oba God of War'y
oba Final Fantasy [10 za swietną fabułę i relaksacyjne walki]
Kingdom hearts 2
Shadow of the colosus
Ace combat 05 [4 częśc ma lepsze sterowanie ale 5 ma fantastyczna fabułę]
Oba MGS [filmowość]
Sportowych nie polecam gdyż nie katuje takich pozycji tylko okazyjnie w nie gram
Tyle must have
Osobiście poleciłbym jeszcze Onimushe 3 za to, że jest fajnym połączeniem sieczki + time travell sci-fi.
Rise to honor - jeśli lubicie Jeta Li to faktycznie jest MUST HAVE!!
#44 Gość__* Napisany 06 sierpnia 2009 - 23:05
Jeśli lubicie Daniela Radcliffe'a to faktycznie nawet seria o Harrym Potterze jest MUST HAVE!!!Rise to honor - jeśli lubicie Jeta Li to faktycznie jest MUST HAVE!!
#45 Napisany 21 października 2009 - 23:32
Must have...napewno Killzone, Resident Evil 4. Twie dwie gry to prawdziwe killery czarnuli. Do tego dodałbym jeszcze: Okami (wspaniałe wykonanie), Ico, God of War, Metal Gear Solid Snake Eater.
#46 Napisany 07 czerwca 2010 - 15:37
Za dużo tego. Trzeba by podzielić wszystkie gry na kategorie i dopiero wybrać po 5-10 wartościowych tytułów. Ggry które zrobiły na mnie największe wrażenie to:
FFX
GTA San Andreas
MGS3
DMC3
PES5
RE4
Killzone
Tekken 5
Silent Hill 2
I nawet teraz chciałbym tą listę jeszcze rozwinąć.
FFX
GTA San Andreas
MGS3
DMC3
PES5
RE4
Killzone
Tekken 5
Silent Hill 2
I nawet teraz chciałbym tą listę jeszcze rozwinąć.
#47 Napisany 21 lipca 2010 - 21:28
- Fifa Street obojętnie która
- Okami
- Seria PoP
- Seria GoW
- Tekken 5
- Kingdom Hearts (też obojętnie które)
- Jak (najlepiej 3)
- Seria Naruto: Ultimate of Ninja
- DB Budokai 3
- Oczywiście SSX (najlepiej ON TOUR
- MK Shaolin Monks
- Seria Final Fantsy
- Rachet: Gladiator
- Sonic Unleashed
- Sonic Mega Collection Plus
- Bakugan Battle Brawlers
- Worms 4: Mayhem
- Któryś SingStar
- Władca Pierścieni: Powrót Króla
- The Ultimate Spiderman i Spiderman 3
No, chyba o niczym nie zapomniałem...
- Okami
- Seria PoP
- Seria GoW
- Tekken 5
- Kingdom Hearts (też obojętnie które)
- Jak (najlepiej 3)
- Seria Naruto: Ultimate of Ninja
- DB Budokai 3
- Oczywiście SSX (najlepiej ON TOUR
- MK Shaolin Monks
- Seria Final Fantsy
- Rachet: Gladiator
- Sonic Unleashed
- Sonic Mega Collection Plus
- Bakugan Battle Brawlers
- Worms 4: Mayhem
- Któryś SingStar
- Władca Pierścieni: Powrót Króla
- The Ultimate Spiderman i Spiderman 3
No, chyba o niczym nie zapomniałem...
#48 Napisany 29 lipca 2010 - 20:18
Kolejność losowa.
Okami
Resident Evil 4
Devil May Cry 1 i 3
God Of War 1 i 2
Final Fantasy X i XII
Beyond Good & Evil
Prince of Persia Trilogy
ICO
Shadow of the Colossus
MGS 2 i 3
Silent Hill 2,3,4
The Warriors
Manhunt
Canis Canem Edit
GTA 3, Vice City, San Andreas
Tomb Raider Legend i Anniversary
Burnout Revenge i Takedown
Jak and Daxter i Jak 2 Renegade
Ratchet and Clank
Psychonauts
Mortal Kombat Shaolin Monks
Wipeout Fusion
Onimusha seria
Okami
Resident Evil 4
Devil May Cry 1 i 3
God Of War 1 i 2
Final Fantasy X i XII
Beyond Good & Evil
Prince of Persia Trilogy
ICO
Shadow of the Colossus
MGS 2 i 3
Silent Hill 2,3,4
The Warriors
Manhunt
Canis Canem Edit
GTA 3, Vice City, San Andreas
Tomb Raider Legend i Anniversary
Burnout Revenge i Takedown
Jak and Daxter i Jak 2 Renegade
Ratchet and Clank
Psychonauts
Mortal Kombat Shaolin Monks
Wipeout Fusion
Onimusha seria
#49 Napisany 20 września 2010 - 18:54
Ja mam takie gry:
- MGS 2
- MGS 3: Subsistence
- ICO
- Shadow of the Colossus
- Silent Hill 2
- Residen Evil 4
- Killzone
- Fahrenheit
- Tomb Raider Anniversary
Do szczęścia więcej mi nie potrzeba
Zakupcę jeszcze kiedyś Tekkena 5
- MGS 2
- MGS 3: Subsistence
- ICO
- Shadow of the Colossus
- Silent Hill 2
- Residen Evil 4
- Killzone
- Fahrenheit
- Tomb Raider Anniversary
Do szczęścia więcej mi nie potrzeba
Zakupcę jeszcze kiedyś Tekkena 5
#50 Napisany 20 września 2010 - 19:34
Absolutne must-havey które raczej nie stracą nic ze swojej magii przez lata i beda wciaz zachwycac nawet jesli nawet sam system stanie sie archaiczny:
- Ico
- Shadow of the Colossus
- MGS 3
- Okami
- Silent Hill 2
- Devil May Cry (1 część)
- Psychonauts
- Prince of Persia: The Sands of Time
Gry które raczej będą za parę lat trącić myszką ale w które i tak będzie warto zagrać bo były świetnymi grami (często pionerskimi) i definiowały czarnulkę
- God of War 1
- Final Fantasy X
- Persona 3 Fes
- Persona 4
- Resident Evil 4
- GTA 3
- GTA Vice City
- GTA San Andreas
- Deus Ex
Gry które były doskonałe swego czasu ale teraz nie ma sensu w nie grać bo są nowsze i lepsze odsłony odsłony lub zwyczajnie ich czas minął
- Burnout 3
- PES 1,3 i 5 i generalnie dowolna sportowa gra
- NFS Underground
- Gran Turismo 3 i 4
- Tony Hawks Proskater dowolna część
Gry które warto sprawdzić za excellence w jednej dziedzinie (grafika, dzwiek, styl, rozgrywka), sama gra nie musi być genialna:
- Odin Sphere
- Rez
- Gregory Horror Show
- Killer 7
- Beyond Good and Evil
- Mark of Kri
- Kingdom Hearts 1
- God Hand
- Viewtiful Joe
- Ar Tonelico 2
- Outrun 2006: Coast to Coast
- Ring of Red
- Grim Grimoire
- Katamari Damacy
- Ico
- Shadow of the Colossus
- MGS 3
- Okami
- Silent Hill 2
- Devil May Cry (1 część)
- Psychonauts
- Prince of Persia: The Sands of Time
Gry które raczej będą za parę lat trącić myszką ale w które i tak będzie warto zagrać bo były świetnymi grami (często pionerskimi) i definiowały czarnulkę
- God of War 1
- Final Fantasy X
- Persona 3 Fes
- Persona 4
- Resident Evil 4
- GTA 3
- GTA Vice City
- GTA San Andreas
- Deus Ex
Gry które były doskonałe swego czasu ale teraz nie ma sensu w nie grać bo są nowsze i lepsze odsłony odsłony lub zwyczajnie ich czas minął
- Burnout 3
- PES 1,3 i 5 i generalnie dowolna sportowa gra
- NFS Underground
- Gran Turismo 3 i 4
- Tony Hawks Proskater dowolna część
Gry które warto sprawdzić za excellence w jednej dziedzinie (grafika, dzwiek, styl, rozgrywka), sama gra nie musi być genialna:
- Odin Sphere
- Rez
- Gregory Horror Show
- Killer 7
- Beyond Good and Evil
- Mark of Kri
- Kingdom Hearts 1
- God Hand
- Viewtiful Joe
- Ar Tonelico 2
- Outrun 2006: Coast to Coast
- Ring of Red
- Grim Grimoire
- Katamari Damacy
#51 Gość_illmatic_* Napisany 30 listopada 2010 - 09:01
Moje must havey to:
Strzelanki: Black i Killzone
Przygodówki: POP, TR - anniversary,
Strzelanki: Black i Killzone
Przygodówki: POP, TR - anniversary,
#52 Napisany 18 maja 2011 - 15:58
Must-havey wg mnie:
God of War I i II,
Soul Calibur 3,
Tekken 5,
Resident Evil 4,
Metal Gear Solid 3.
God of War I i II,
Soul Calibur 3,
Tekken 5,
Resident Evil 4,
Metal Gear Solid 3.
#53 Napisany 07 grudnia 2015 - 13:44
seria Jak and Daxter
Final Fantasy X i XII
okami