Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dead Space: Extraction

Visceral Games EA Wii PS3

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
113 odpowiedzi na ten temat

#1 Malutki Napisany 04 lutego 2009 - 00:16

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Założyłem nowy wątek ponieważ nie chce zaśmiecać tematu z konsol HD .Mam nadzieje , iż panowie z Ea dotrzymają słowa i nie będzie to slaby port :) .
EA: ‘Dead Space’ Coming To Wii, Won’t Be A Weak Port

And the EA earnings call keeps delivering. Company CEO John Riccitiello just revealed that the company’s well-received XBox 360 / PS3 horror game “Dead Space” will be coming to the Wii. The implied timeframe was some time in the next year or so. Riccitiello immediately signaled that the game wouldn’t be a weak port: “It is absolutely going to be the quality of fear factor of the Xbox 360 and PS3 versions.”


http://multiplayerbl... ... weak-port/

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 13:46

  • 0

#2 ACZ Napisany 04 lutego 2009 - 01:18

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:
Ale dlaczego? Po co te tematy? Możecie się wypowiadać w dziale currentgen, gra to multiplatforma.
  • 0

#3 Ryan Napisany 04 lutego 2009 - 01:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przecież nie ma szans, to będzie zupełnie inna gra. Poza tym wychodzi spóźniona - dostanie podtytuł i inny content żeby Nintendo zatwierdziło ją.
  • 0

#4 ACZ Napisany 04 lutego 2009 - 01:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 169 Postów:
No tak, będzie mniej krwista. No to niech zostanie jednak już lepiej w tym dziale :]
  • 0

#5 Godot Napisany 04 lutego 2009 - 08:01

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Idiota
  • 0

#6 gruby Napisany 04 lutego 2009 - 10:03

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Doskonale info. 8) Teraz się cieszę, że nie wyjąłem gry na PS3. :twisted: Strzelanie za pomocą wiilota jest o wieeeeeele bardziej wkręcające.
  • 0

#7 Texz Napisany 04 lutego 2009 - 10:25

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Kolejny średniak z dużej konsoli. To co następne? Lost Planet, Bionic Commando, Residencik 5?
  • 0

#8 gruby Napisany 04 lutego 2009 - 10:27

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Mam nadzieję, że wszystkie. :shock:
  • 0

#9 Krill Napisany 04 lutego 2009 - 10:36

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Po co ten wątek, skoro już jest temat w dziale Current Gen? Myślę, że ten topic można spokojnie zamknąć.
  • 0

#10 gruby Napisany 04 lutego 2009 - 10:39

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Ja tam bym nie przenosił. Wersje na Wii są inne i wrzucone do etmatów ogólnych umierają, bo nikt się tym nimi nie interesuje. Bez sensu połaczono już Dead Rising z Chop Till You Drop i nie wyszlo to na zdrowie. Skoro gra ma inne momenty, inny gameplay, inne sterowanie, to wrzucanie to do jednego topicu jest bez sensu, bo nie będzie o czym gadać. Ale modem nie jestem...
  • 0

#11 Krill Napisany 04 lutego 2009 - 13:30

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Bez przesady, ja tam bym nie traktował Dead Space na PS3 i Wii jako dwóch różnych gier, szczególnie mając na uwadze zapewnienia developera o jakości konwersji, choć te aukrat mogą ostatecznie rozminąć się z tym, co prezentować będzie produkt końcowy. Przynajmniej na razie nie widzę powodów, by zakładać osobny temat, chociaż, z drugiej strony, może rzeczywiście ma to sens biorąc pod uwagę, że na forum jest zaledwie garstka osób mających Wii. Tyle ode mnie, czekam na więcej informacji o tym porcie.
  • 0

#12 Kaxi Napisany 04 lutego 2009 - 15:09

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Poczekamy, zobaczyby. Na razie zostawiam. Ale cos mi sie wydaje ze juz predzej Dead Rising zasluguje na osobny temat.

A sama informacja to mocarz O_O Nie sam fakt gry, ktora ogralem juz na 360, ale fakt ze taki tytul zostanie skonwertowany. Tzn ze mozemy sie spodziewac inny znanych IP na Wii: osobiscie chce wyczesanego Burnouta ze sterowania a'la Excite Truck :-D
  • 0

#13 ramzes64 Napisany 04 lutego 2009 - 17:36

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
Ja bym nie zamykal tematu i wkladal go do multiplatformowego. Nic sie nie bedzie mozna dowiedziec.

Taki np Alone in The Dark - wersja na Wii a inne konsole jest chyba duzo rozna - co nie ? - No wlasnie.

Na Wii w parku praktycznie nie mozemy nic zrobic, takie korytka te levele, ana filmikach z X360 to widac mapke (jak w GTA), bohater jezdzi sobie samochodzikeim golfowym - na Wii tego nie ma.

Okej - powiecie ze Wii ma okrojona wersje, no ja to rozumiem, ale wlasnie chcialbym zobaczyc roznice, albo nawet nie roznice w temacie MULTI, a opis, recenjze, wrazenia z gry na Wii.

Jedna gra na rozne platformy, powinna miec w kazdym z dzialow swoj temat. ... przeciez nie bede szukal informacjo o grze na Wii w dziale PS3 tylko dlatego ze jest multi? i Dowiem sie wtedy ze Grafika w MEGA HIPER FULL HD jest - a kupie gre i sie rozczaruje, bo jakis "baran" polaczy tematy.
  • 0

#14 Malutki Napisany 04 lutego 2009 - 19:30

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Po artykule , który opublikował IGN myślałem , iż dostaniemy kolejną odsłonę Boom bloxa , a tu mila niespodzianka :) .Powoli wszystko zaczyna się potwierdzać , jestem ciekaw co ma do zaoferowania Konami i Ubisoft .

Mam nadzieję, że wszystkie. :shock:

Gruby , w tym roku możesz spodziewać się konkretnych gierek na Wii od Capcomu :wink: .

The Essential Elements of Dead Space Wii
With the Wii version now official, we break down the must-have elements of a Wii Dead Space.
http://wii.ign.com/a...0/950774p1.html
  • 0

#15 Arasz Napisany 04 lutego 2009 - 19:42

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:
Czemu sądzę, że każdy hardkor gracz jeśli ma Wii to jako party included machine i przeszedł Dead Space na innej konsoli? Jeśli tego nie zrobił to więc czemu by miał na Wii?
  • 0

#16 Kaxi Napisany 04 lutego 2009 - 20:04

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
To zalezy czy coś do gry dodadzą. Ja DS (jeszcze) nie skonczylem bo do szewskiej pasji doprowadza mnie kilka drobnych niedopatrzeń, jak np. brak szybkiego obrotu o 180 stopni. Poza tym emocje wywoluje nie tylko co z tej gry bedzie ale to ze w ogole bedzie, co wydaje sie byc zwiastunem zmiany w tendencjach wydawniczych.
  • 0

#17 ogqozo Napisany 04 lutego 2009 - 21:18

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Wii ma ogromny potencjał, ogromną bazę użytkowników. Sądzę, że jest sporo osób, które w Dead Space'a jeszcze nie grały, a zainteresują się grą na Wii.

Poza tym... może to lepszy sposób na zainteresowanie tzw. "hardkorowców", niż startowanie z osobną marką na Wii - bo takowe często są przez media ignorowane. A tak - "O! Dead Space! Dobra gra! To na Wii też jest! Polecam!". Może na taką reakcję liczy EA.
  • 0

#18 Arasz Napisany 05 lutego 2009 - 04:59

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:
Zgadzam się z bazą użytkowników, ale większość z nich ma zapewne sławetny zestaw Wii60 i Ci prędzej skuszą się na grę na klocku dodając do tego fakt, że przybędzie trochę wody w Bałtyku zanim gra się pojawi na maszynkę Nintendo i wersja z xO będzie tańsza. Dla ludzi posiadający tylko Wii będzie to jednak kuszący kąsek... chyba.
  • 0

#19 gruby Napisany 05 lutego 2009 - 09:18

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Co to w ogóle za durna dyskusja? Po co się zastanawiać ile osób kupi grę? Myślę, że nawet EA tego nie wiem, a nas - graczy- już w ogóle to nie powinno obchodzić. Ważne, że zapowiedziano grę. Ja w nią nie grałem. I będę się raczej zastanawiał jak może wyglądać, co w niej będzie fajnego i jak rozwiążą sterowanie niż na temat sprzedaży i grupy docelowej. Proponuję Wam też mniej rozkminiać ile osób kupi grę, szczególnie jeden dzień po zapowiedzi tytułu, a skupić się na samym sofcie.
  • 0

#20 Gość__* Napisany 05 lutego 2009 - 18:53

Gość__*
  • Goście
Nie przypuszczałem, że EA zdecyduje się na realizację wersji na Wii. Mnie najbardziej ciekawi, jak gra będzie się prezentować (grafika w trochę lepszym stylu niż np. RE4?), wykorzystanie Wiilot'a na pewno odegra dużą rolę w atrakcyjności tego tytułu, co może przyciągnąć nowych odbiorców posiadających Wii, ale nie mających wcześniej styczności z Dead Space.
  • 0

#21 Arasz Napisany 05 lutego 2009 - 19:00

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:

Co to w ogóle za durna dyskusja? Po co się zastanawiać ile osób kupi grę?



Nie zastanawiam się ile osób kupi grę bo liczba sprzedanych egzemplarzy nie zawsze idzie w parze z miodnością tylko czy gra będzie w stanie zainteresować tych co już grali.
  • 0

#22 Gość__* Napisany 05 lutego 2009 - 19:08

Gość__*
  • Goście
To całkiem możliwe. Jestem wprost pewien, że jakaś tam część graczy, którzy grali w Dead Space na PS3 lub X360 a posiadający dodatkowo Wii sięgną po wersję na konsoli Nintendo, ponieważ jakby nie patrzeć to ciekawy dla Wii tytuł, nie wiadomo też czy coś zostanie dodane w ramach nieuknionych redukcji strony audiowizualnej.
  • 0

#23 ramzes64 Napisany 05 lutego 2009 - 20:58

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
ciekawe tez, czy jak wyjdzie ta gra, to posiadacze Wii po przejsciu gry, skusza sie dodatkowo na wersje na X360 - aby zobaczyc jak sie gra na klocku i chlebaku
  • 0

#24 Malutki Napisany 05 lutego 2009 - 21:25

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Jak mogłoby wyglądać sterowanie w Dead Space na Wii

Osobiście bardzo zaskoczyła mnie zapowiedź Dead Space na Wii, ale z punktu widzenia graczy to doskonała decyzja EA. Wygląda na to, że niezależni deweloperzy przekonują się do tej konsoli i po Sedze teraz EA uderza w bardziej doświadczonych użytkowników. Na powyższym wideo nie widać wersji na Wii, ale za to pewien internauta tak przerobił grę na PC, aby dało się w niej sterować Wiilotem. Efekt nie jest idealny, są problemy z kamerą i kontrolą, ale generalnie nie jest źle. Skoro coś takiego zrobił amator, to jestem pewien, że EA spisze się przynajmniej na piątkę. No i wczesnowiosenne wróble ćwierkają, że do pracy zaprzęgnięty ma być też Wii Motion Plus. Bajerancko.

Trailer :
http://polygamia.pl/... ... e_comments

A tutaj taki mały żarcik :wink: :
Dodany obrazek

IGN Nintendo Voice Chat podcast summary
EA news

- Moving half to development to Wii
- Dead Space heading to Wii
- Daemon, Bozon, Matt big Dead Space fans
- Game is really good + atmospheric
- Want someone really competent to bring the game to Wii
- Matt has high hopes for the game - doesn’t think it’ll be exactly what everyone thinks it’ll be but it’ll still be pretty awesome
- Next week and a half to 2 weeks - more news will probably come
- Kind of knew it was coming
- Matt thinks it’ll be fun - doesn’t think people have to worry about it being a port

http://www.nintendoe...ing.com/?p=9918
  • 0

#25 Malutki Napisany 13 lutego 2009 - 11:10

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
W ramach ciekawostki :
Dead Space Original Xbox Demo


Dead Space Website Drops First Hint Of Wii Release

We know most of you may have already heard the slipped news on the upcoming Wii release of Dead Space. Today came the first hint of it from the official Dead Space website. The hint came in a form which should be familiar to Dead Space vets, as alien coded markings on a wall. Because I am fluent in the alien code, or obsessed on finding out more on the Wii release, I managed to translate it. The image above, from the Dead Space website's blog, translates to: "The End Will Be Set In Motion".

"Motion" likely refers to the Wii game, but could the Wii game be some kind of conclusion to the original Dead Space game? Nothing concrete just yet, but keep a lookout on deadspace.ea.com. Hopefully a press release is just around the corner!

Dodany obrazek
http://www.gamingbit...nt/view/5219/1/
  • 0

#26 gruby Napisany 18 lutego 2009 - 13:54

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Nasz Dead Space będzie nową grą. Prequelem z nową bohaterką i w ogóle gites. http://wii.ign.com/a...4/954895p1.html Wygląda :shock:*








* tyle, że to strzelanka na szynach... :lol:
  • 0

#27 Malutki Napisany 18 lutego 2009 - 14:13

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Jestem zawiedziony , spodziewałem się solidnego portu , a dostane shit na szynach .Moje zainteresowanie grą spadło do zera :/ .
  • 0

#28 gruby Napisany 18 lutego 2009 - 14:23

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
No niestety... Też liczyłem na coś w stylu RE4. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale szynowe strzelanki , to nie jest to, co lubię najbardziej.
  • 0

#29 gruby Napisany 18 lutego 2009 - 15:02

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Obejrzałem kilka razy trailer. Przejrzalem jeszcze raz to, co wiadomo. I cóż. Nie będę się podkładał, pisząc, że gra może być wielka. Jednak drzemie we mnie jeszcze pewna nadzieja, choć jak wiadomo, ona właśnie umiera ostatnia. Autorzy wspominają coś o puzzlach i przygodowości gry oraz nietypową kontrolę. Jeżeli okaże się, że elementy na szynach będą przeplatane FPS w rodzaju Metroida, to może być fajnie. Shooterki onrail nie słyną z zagadek, a tu autorzy wprost o nich mówią.

Połączenie tych dwóch światów mogłoby być niezwykle naturalne i budujące klimat horroru. Widzę to tak, że (tak jak na trailerze) penetrujemy puste korytarze w konwencji First Person. Przełączamy dźwignie, włazimy w dziury itd. I co jakiś czas wyskakuje znikąd potwór i odpala ostrą sekwencję strzelanki na szynach, połączonej z QTE.

Oczywiście to tylko spekulacja, ale opieram ją na kilku przesłankach. puzzle to jedna z nich. Ale sam trailer pokazuje, że nie jest to onrail znany z HotD. Długie sekwencje podczas których bohaterka izie korytarzem i nic się nie dzieje nie współgrają z tym gatunkiem. Po trzecie Dead Space (chociaż przygoda jeszcze przede mną, ale swoje wiem) nie jest chyba typem serii, gdzie wyskakują na bohatera setki potworów na raz. Produkcja stoi klimatem odosobnienia i zaszczucia - trudno będzie to odtworzyć za pomocą sekwencji szynowych.

Oczywiście mogę się mylić, i DS:E okaże się tylko Virtua Cop w przebraniu, ale myślę, że ekipa która stworzyła Dead Space nie zniszczy w ten sposób swojego dzieła. Mam przeczucie, że warto poczekać na więcej informacji, bo Extraction coś ukrywa. ;)
  • 0

#30 Malutki Napisany 18 lutego 2009 - 15:48

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Gruby , moim zdaniem nie ma co się łudzić .Obejrzałem trailer i mi to wygląda na klona Dragon Quest Swords .Co z tego , że gra posiada bardzo dobrą oprawę audio-wizualną skoro jest to głupia szynówka .Myślałem sobie fajnie Ea w końcu dostarczy solidny tytuł na Wii , a co się okazuje sami wiemy :/ .Bez kitu , chce zagrać w porządnego FPS'a lub TPP na wiilocie .
  • 0



Inne z tagami: