Alice: Madness Returns
Rozpoczęte przez
MonsieurWoland
, 19 02 2009 22:50
Spicy Horse EA PS3 X360 PC
151 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 20 lipca 2010 - 22:00
Oblivion?
#32 Napisany 20 lipca 2010 - 22:25
Bardziej Zanzarah. ;]
#33 Napisany 20 lipca 2010 - 22:34
ja chcialam 2010
#34 Napisany 20 lipca 2010 - 22:39
A może by tak... oryginał na PSN i XBLA, coby każdy sobie odświeżył w moim przypadku zagrał pierwszy raz?
No, chociaż na Steamie niech będzie
No, chociaż na Steamie niech będzie
#35 Napisany 20 lipca 2010 - 22:47
Ja się tego nie tykamNiech jakiś pedzio moderatorek zmieni nazwę tematu na Alice: Madness Returns
Screeny bardzo dobre, design pierwsza klasa, jakość grafiki też na wysokim poziomie. Uwielbiam gry EA w tej generacji
#36 Napisany 21 lipca 2010 - 00:44
#37 Napisany 21 lipca 2010 - 01:06
[ciach]
Teaser trailer
http://www.ea.com/al.../teaser-trailer
[ciach]
Krótki teaser:
http://www.ps3site.p...e-znacie/49469/
Czytasz czasem wątek w którym piszesz? Chociaż posty z ostatnich 4h, nie więcej...
#38 Napisany 21 lipca 2010 - 01:17
Czytam, ale chciałem zareklamować stronkę ps3site.pl traktującą o konsoli PS3, lol.
Edit:
Dante mi za tego posta dał warna, LOL.
A tak naprawdę to nie widziałem linka xella, myślałem, że wstawił tylko te wielkie screeny.
Edit:
Dante mi za tego posta dał warna, LOL.
A tak naprawdę to nie widziałem linka xella, myślałem, że wstawił tylko te wielkie screeny.
#39 Napisany 21 lipca 2010 - 11:20
Uprasza się jakiegoś w 100% hetero, α-dog moderatora o zmianę tematu na Alice: Madness Returns.
#40 Napisany 21 lipca 2010 - 13:25
Gdybyś tak prawił od początku, uniknąłbyś warna .A tak naprawdę to nie widziałem linka xella, myślałem, że wstawił tylko te wielkie screeny.
Dwie rzeczy:
1. O co chodzi z z tym "ja się tego nie tykam"?
2. Gra wygląda cudnie, boję się tylko, że efekt finalny będzie bez pierdolnięcia. Ja chcę pierdolnięcie! Wygląda cudnie, jak mówiłem, genialny design, fajne kolory.
#41 Napisany 21 lipca 2010 - 14:33
1. Czytać nie umiesz.
2. Pisać tak, żeby cokolwiek przekazać też nie.
2. Pisać tak, żeby cokolwiek przekazać też nie.
#42 Napisany 21 lipca 2010 - 17:52
design ok na jednym screenie (tym pustynno kamiennym???), reszta juz bez podjarki jak dla mnie, technicznie też nie ma szału. Ale gra ma potencjał i powinna byc miła ;] Kto robi?
#43 Napisany 21 lipca 2010 - 17:53
Spicy Horse, firma należy do McGee.
#44 Napisany 22 lipca 2010 - 19:22
Burtonowski klimat, budowany świetnym dialogiem, mrocznie i interesująco. Trailer wymiata, biorę w dzień premiery. Brakuje mi takich gier i już żałuję, że nie grałem w część pierwszą- nie gram na PC, stąd tak wyszło.
#45 Napisany 15 września 2010 - 13:41
Nowy fpytke trailer http://tgs.gamespot....stories;title;3
#46 Napisany 15 września 2010 - 14:00
Szkoda tylko, że reklama przed trailerem jest prawie tak samo długa jak on sam.
#47 Napisany 15 września 2010 - 14:27
Świetny trailer, a reklamy żadnej nie miałem.
#48 Napisany 15 lutego 2011 - 12:45
Nowy, świetny trailer.
#49 Napisany 15 lutego 2011 - 13:18
Jejku, jak ja uwielbiam taki chory, nienormalny klimat. Jaram się oj jaram
#50 Napisany 15 lutego 2011 - 21:03
Klimat dobry, ale ja czekam na cos real time.
Wogóle ten developer ma na koncie coś dobrego??? Bo przyznam, ze nie znam i nie wiem kim jest McGee!!!!
Wogóle ten developer ma na koncie coś dobrego??? Bo przyznam, ze nie znam i nie wiem kim jest McGee!!!!
#51 Napisany 15 lutego 2011 - 21:29
To będzie cudna gra i jest to mój must have. Trailer super klimatyczny.
Producentem jest Spicy Horse i to jest ich debiut na konsolach, wcześniej zrobili American McGee Alice na PC i jakieś gry na iPhone. Jest to młoda firma z panem McGee na czele, a tej postaci przedstawiać nie trzeba. Przypomnę przy czym dłubał ten pan.
* 1994 - Wolfenstein 3D, Tester (Atari Corporation)
* 1994 - Doom II: Hell on Earth, Level Designer (id Software)
* 1994 - Doom, Level Designer (SEGA of America)
* 1995 - The Ultimate Doom, Level Designer (GT Interactive Software Corp)
* 1995 - Doom, Tester (Williams Entertainment Inc.)
* 1996 - Quake, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (id Software)
* 1996 - H!Zone, Co-Producer (WizardWorks Software)
* 1996 - Hexen: Beyond Heretic, Co-Producer (GT Interactive Software Corp)
* 1996 - Final Doom, Level Designer (id Software and Atari Inc.)
* 1997 - Quake Mission Pack 1: Scourge of Armagon, Level Designer (id Software)
* 1997 - Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity, Level Designer (id Software)
* 1997 - Quake II, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (Activision, Inc.)
* 1997 - Doom 64, Level Designer (Midway Games)
* 1998 - Dominion: Storm Over Gift 3, Sound Designer (Eidos Interactive)
* 2000 - Timeline, Co-Designer, Co-Writer (Eidos Interactive)
* 2000 - American McGee's Alice, Creative Director, Co-Writer, Designer (Electronic Arts)
* 2004 - American McGee Presents: Scrapland, Producer (Enlight Interactive)
* 2006 - American McGee Presents: Bad Day L.A., Creative Director, Writer, Co-Designer (Akella)
* 2008 - American McGee's Grimm, Project Leader, Creative Director, Co-Writer, Co-Designer (GameTap)
* 2009 - DexIQ, Project Leader, Creative Director (Spicy Pony)
* 2010 - American McGee's Little Red Riding Hood
* 2011 - Alice: Madness Returns, Creative Director, Co-Writer, Designer (Spicy Horse) (EA)
Producentem jest Spicy Horse i to jest ich debiut na konsolach, wcześniej zrobili American McGee Alice na PC i jakieś gry na iPhone. Jest to młoda firma z panem McGee na czele, a tej postaci przedstawiać nie trzeba. Przypomnę przy czym dłubał ten pan.
* 1994 - Wolfenstein 3D, Tester (Atari Corporation)
* 1994 - Doom II: Hell on Earth, Level Designer (id Software)
* 1994 - Doom, Level Designer (SEGA of America)
* 1995 - The Ultimate Doom, Level Designer (GT Interactive Software Corp)
* 1995 - Doom, Tester (Williams Entertainment Inc.)
* 1996 - Quake, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (id Software)
* 1996 - H!Zone, Co-Producer (WizardWorks Software)
* 1996 - Hexen: Beyond Heretic, Co-Producer (GT Interactive Software Corp)
* 1996 - Final Doom, Level Designer (id Software and Atari Inc.)
* 1997 - Quake Mission Pack 1: Scourge of Armagon, Level Designer (id Software)
* 1997 - Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity, Level Designer (id Software)
* 1997 - Quake II, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (Activision, Inc.)
* 1997 - Doom 64, Level Designer (Midway Games)
* 1998 - Dominion: Storm Over Gift 3, Sound Designer (Eidos Interactive)
* 2000 - Timeline, Co-Designer, Co-Writer (Eidos Interactive)
* 2000 - American McGee's Alice, Creative Director, Co-Writer, Designer (Electronic Arts)
* 2004 - American McGee Presents: Scrapland, Producer (Enlight Interactive)
* 2006 - American McGee Presents: Bad Day L.A., Creative Director, Writer, Co-Designer (Akella)
* 2008 - American McGee's Grimm, Project Leader, Creative Director, Co-Writer, Co-Designer (GameTap)
* 2009 - DexIQ, Project Leader, Creative Director (Spicy Pony)
* 2010 - American McGee's Little Red Riding Hood
* 2011 - Alice: Madness Returns, Creative Director, Co-Writer, Designer (Spicy Horse) (EA)
#52 Napisany 15 lutego 2011 - 21:41
I jeszcze fotka do listy.
#53 Napisany 15 lutego 2011 - 21:49
Bankowo gra będzie mocarna pod względem klimatu. Pierwsza część czyli American McGee Alice która wyszła tylko na PC ma średnią 85/100.
EA wywęszyło hit dlatego zdecydowali się zostać wydawcą gry.
EA wywęszyło hit dlatego zdecydowali się zostać wydawcą gry.
#54 Napisany 01 marca 2011 - 09:28
* 1997 - Quake Mission Pack 1: Scourge of Armagon, Level Designer (id Software)
* 1997 - Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity, Level Designer (id Software)
A to skąd? Nad Armagonem pracował Hypnotic, późniejszy Ritual, a DoE zrobiło Rogue. Albo kolo pracował co 3 miechy w innym studiu, albo lista opiera się na wklejeniu wszystkiego, co miało plakietkę id i wyszło w czasie, zanim się z Carmackiem rozstali. Obie ewentualności jakoś podjeżdżają.
#55 Napisany 01 marca 2011 - 21:14
Blizz stąd tabelka http://en.wikipedia..../American_McGee
#56 Napisany 01 marca 2011 - 21:45
http://www.mobygames...eveloperId,823/
i tu i tu
American to jeden z nielicznych gości, których gry miały w tytule nazwisko twórcy, szacun AFAIK założył studio w Chinach. Dla mnie McGee jest typkiem, który zawsze ma sporo ciekawych rzeczy do powiedzenia, taki trochę Levine, tylko niestety nie robi Bioshocków, a jakieś szrotowate Bad Day LA. No, Scrapland był nawet spoko, ale to była era PS2, więc pewnie dzisiaj jest niegrywalny, lol Generalnie lepiej się go czyta/słucha niż gra w jego gry
EDYTA: BTW, czek LINK (bez zeldy). Ludziska byli u niego w Szanghaju, widzieli Alice w jakiejś formie, gadali z nim ("in-depth 14-page preview" lolololo). Szrotu powinno trochę leżeć w necie. Znaczy się informacji o grze. Może warto poszukać?
EDYTA 2: O tutaj na ten przykład chociażby coś ktoś. Lenie
i tu i tu
American to jeden z nielicznych gości, których gry miały w tytule nazwisko twórcy, szacun AFAIK założył studio w Chinach. Dla mnie McGee jest typkiem, który zawsze ma sporo ciekawych rzeczy do powiedzenia, taki trochę Levine, tylko niestety nie robi Bioshocków, a jakieś szrotowate Bad Day LA. No, Scrapland był nawet spoko, ale to była era PS2, więc pewnie dzisiaj jest niegrywalny, lol Generalnie lepiej się go czyta/słucha niż gra w jego gry
EDYTA: BTW, czek LINK (bez zeldy). Ludziska byli u niego w Szanghaju, widzieli Alice w jakiejś formie, gadali z nim ("in-depth 14-page preview" lolololo). Szrotu powinno trochę leżeć w necie. Znaczy się informacji o grze. Może warto poszukać?
EDYTA 2: O tutaj na ten przykład chociażby coś ktoś. Lenie
#57 Napisany 01 marca 2011 - 21:56
Dzięki Miel za link. Obadam, bo tego wywiadu w pierwszym linku od dołu- nie widziałem i nie czytałem. Dla mnie to must have z samej góry must have na ten rok, bo ogólnie mam ich chyba z dwadzieścia. Liczę bardzo na Alice:MR, a po ocenach 'jedynki' (chociaż to było dawno) jestem bardzo pozytywnie nastawiony.
#58 Napisany 01 marca 2011 - 22:03
American McGee > Ken Levine
1) był level designerem w Doomie
2) zrobił pierwszą Alicję
3) zaprasza laski przez emaila do trójkątów
1) był level designerem w Doomie
2) zrobił pierwszą Alicję
3) zaprasza laski przez emaila do trójkątów
#59 Napisany 01 marca 2011 - 22:11
Bardzom ciekaw, nie mam pod ręką dodatków do kwaka, ale zdziwiłbym się, gdyby faktycznie było tam jego nazwisko na liście płac. Podobnie jak wątpię, że pracował w Midway kiedy kleili Dooma 64. No ale Dooma 64 pod ręką też nie mam.
#60 Napisany 01 marca 2011 - 22:13
Obaj to najwyższa czołówka, ale to zaproszenie do trójkąta stawia na wyższym miejscu A.McGee
PS: Tak poza tematem- McGee podobny jest do mnie, albo ja do niego .. nieważne (nie chodzi o zdjęcie w czapce, tylko jakieś bez)
PS: Tak poza tematem- McGee podobny jest do mnie, albo ja do niego .. nieważne (nie chodzi o zdjęcie w czapce, tylko jakieś bez)