Skocz do zawartości

Zdjęcie

Alice: Madness Returns

Spicy Horse EA PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
151 odpowiedzi na ten temat

#31 torq314 Napisany 20 lipca 2010 - 22:00

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
Dodany obrazek

Oblivion?
  • 1

#32 Ryan Napisany 20 lipca 2010 - 22:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Bardziej Zanzarah. ;]
  • 0

#33 rikku100 Napisany 20 lipca 2010 - 22:34

rikku100

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 789 Postów:
ja chcialam 2010 :(
  • 0

#34 Kradziej Napisany 20 lipca 2010 - 22:39

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
A może by tak... oryginał na PSN i XBLA, coby każdy sobie odświeżył w moim przypadku zagrał pierwszy raz?
No, chociaż na Steamie niech będzie :cry:
  • 0

#35 Danteusz Napisany 20 lipca 2010 - 22:47

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

Niech jakiś pedzio moderatorek zmieni nazwę tematu na Alice: Madness Returns

Ja się tego nie tykam :foch:

Screeny bardzo dobre, design pierwsza klasa, jakość grafiki też na wysokim poziomie. Uwielbiam gry EA w tej generacji :)
  • 0

#36 ACZ Napisany 21 lipca 2010 - 00:44

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 144 Postów:
Krótki teaser:
http://www.ps3site.p...e-znacie/49469/
Alicja mi przypomina siostrzyczki z Bioshocka.
  • 0

#37 Ryan Napisany 21 lipca 2010 - 01:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

[ciach]
Teaser trailer
http://www.ea.com/al.../teaser-trailer
[ciach]

Krótki teaser:
http://www.ps3site.p...e-znacie/49469/


Czytasz czasem wątek w którym piszesz? Chociaż posty z ostatnich 4h, nie więcej...
  • 0

#38 ACZ Napisany 21 lipca 2010 - 01:17

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 144 Postów:
Czytam, ale chciałem zareklamować stronkę ps3site.pl traktującą o konsoli PS3, lol. :lol:

Edit:
Dante mi za tego posta dał warna, LOL.
A tak naprawdę to nie widziałem linka xella, myślałem, że wstawił tylko te wielkie screeny.
  • 0

#39 Ryan Napisany 21 lipca 2010 - 11:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Uprasza się jakiegoś w 100% hetero, α-dog moderatora o zmianę tematu na Alice: Madness Returns.
  • 0

#40 Nyjacz Napisany 21 lipca 2010 - 13:25

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

A tak naprawdę to nie widziałem linka xella, myślałem, że wstawił tylko te wielkie screeny.

Gdybyś tak prawił od początku, uniknąłbyś warna :rolleyes: .

Dwie rzeczy:
1. O co chodzi z z tym "ja się tego nie tykam"?
2. Gra wygląda cudnie, boję się tylko, że efekt finalny będzie bez pierdolnięcia. Ja chcę pierdolnięcie! Wygląda cudnie, jak mówiłem, genialny design, fajne kolory.
  • 0

#41 xell Napisany 21 lipca 2010 - 14:33

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
1. Czytać nie umiesz.
2. Pisać tak, żeby cokolwiek przekazać też nie.
  • 0

#42 BeSOS Napisany 21 lipca 2010 - 17:52

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
design ok na jednym screenie (tym pustynno kamiennym???), reszta juz bez podjarki jak dla mnie, technicznie też nie ma szału. Ale gra ma potencjał i powinna byc miła ;] Kto robi?
  • 0

#43 Ryan Napisany 21 lipca 2010 - 17:53

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Spicy Horse, firma należy do McGee.
  • 0

#44 Raikoh Napisany 22 lipca 2010 - 19:22

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Burtonowski klimat, budowany świetnym dialogiem, mrocznie i interesująco. Trailer wymiata, biorę w dzień premiery. Brakuje mi takich gier i już żałuję, że nie grałem w część pierwszą- nie gram na PC, stąd tak wyszło.
  • 0

#45 MonsieurWoland Napisany 15 września 2010 - 13:41

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Nowy fpytke trailer http://tgs.gamespot....stories;title;3
  • 0

#46 olfeusz Napisany 15 września 2010 - 14:00

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Szkoda tylko, że reklama przed trailerem jest prawie tak samo długa jak on sam.
  • 0

#47 Cudak Napisany 15 września 2010 - 14:27

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Świetny trailer, a reklamy żadnej nie miałem.
  • 0

#48 ACZ Napisany 15 lutego 2011 - 12:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 144 Postów:
Nowy, świetny trailer.

  • 0

#49 Cudak Napisany 15 lutego 2011 - 13:18

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Jejku, jak ja uwielbiam taki chory, nienormalny klimat. Jaram się oj jaram :skacze:
  • 0

#50 BeSOS Napisany 15 lutego 2011 - 21:03

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Klimat dobry, ale ja czekam na cos real time.
Wogóle ten developer ma na koncie coś dobrego??? Bo przyznam, ze nie znam i nie wiem kim jest McGee!!!!
  • 0

#51 Raikoh Napisany 15 lutego 2011 - 21:29

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
To będzie cudna gra i jest to mój must have. Trailer super klimatyczny.

Producentem jest Spicy Horse i to jest ich debiut na konsolach, wcześniej zrobili American McGee Alice na PC i jakieś gry na iPhone. Jest to młoda firma z panem McGee na czele, a tej postaci przedstawiać nie trzeba. Przypomnę przy czym dłubał ten pan.

* 1994 - Wolfenstein 3D, Tester (Atari Corporation)
* 1994 - Doom II: Hell on Earth, Level Designer (id Software)
* 1994 - Doom, Level Designer (SEGA of America)
* 1995 - The Ultimate Doom, Level Designer (GT Interactive Software Corp)
* 1995 - Doom, Tester (Williams Entertainment Inc.)
* 1996 - Quake, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (id Software)
* 1996 - H!Zone, Co-Producer (WizardWorks Software)
* 1996 - Hexen: Beyond Heretic, Co-Producer (GT Interactive Software Corp)
* 1996 - Final Doom, Level Designer (id Software and Atari Inc.)
* 1997 - Quake Mission Pack 1: Scourge of Armagon, Level Designer (id Software)
* 1997 - Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity, Level Designer (id Software)
* 1997 - Quake II, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (Activision, Inc.)
* 1997 - Doom 64, Level Designer (Midway Games)
* 1998 - Dominion: Storm Over Gift 3, Sound Designer (Eidos Interactive)
* 2000 - Timeline, Co-Designer, Co-Writer (Eidos Interactive)
* 2000 - American McGee's Alice, Creative Director, Co-Writer, Designer (Electronic Arts)
* 2004 - American McGee Presents: Scrapland, Producer (Enlight Interactive)
* 2006 - American McGee Presents: Bad Day L.A., Creative Director, Writer, Co-Designer (Akella)
* 2008 - American McGee's Grimm, Project Leader, Creative Director, Co-Writer, Co-Designer (GameTap)
* 2009 - DexIQ, Project Leader, Creative Director (Spicy Pony)
* 2010 - American McGee's Little Red Riding Hood
* 2011 - Alice: Madness Returns, Creative Director, Co-Writer, Designer (Spicy Horse) (EA)
  • 0

#52 ACZ Napisany 15 lutego 2011 - 21:41

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 144 Postów:
I jeszcze fotka do listy.
Dodany obrazek
  • 0

#53 Raikoh Napisany 15 lutego 2011 - 21:49

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Bankowo gra będzie mocarna pod względem klimatu. Pierwsza część czyli American McGee Alice która wyszła tylko na PC ma średnią 85/100.
EA wywęszyło hit dlatego zdecydowali się zostać wydawcą gry.
  • 0

#54 Blizzard Beast Napisany 01 marca 2011 - 09:28

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

* 1997 - Quake Mission Pack 1: Scourge of Armagon, Level Designer (id Software)
* 1997 - Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity, Level Designer (id Software)


A to skąd? Nad Armagonem pracował Hypnotic, późniejszy Ritual, a DoE zrobiło Rogue. Albo kolo pracował co 3 miechy w innym studiu, albo lista opiera się na wklejeniu wszystkiego, co miało plakietkę id i wyszło w czasie, zanim się z Carmackiem rozstali. Obie ewentualności jakoś podjeżdżają.
  • 0

#55 Raikoh Napisany 01 marca 2011 - 21:14

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Blizz stąd tabelka http://en.wikipedia..../American_McGee
  • 0

#56 Mielu Napisany 01 marca 2011 - 21:45

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1 949 Postów:
http://www.mobygames...eveloperId,823/

i tu i tu

American to jeden z nielicznych gości, których gry miały w tytule nazwisko twórcy, szacun :kratos: AFAIK założył studio w Chinach. Dla mnie McGee jest typkiem, który zawsze ma sporo ciekawych rzeczy do powiedzenia, taki trochę Levine, tylko niestety nie robi Bioshocków, a jakieś szrotowate Bad Day LA. No, Scrapland był nawet spoko, ale to była era PS2, więc pewnie dzisiaj jest niegrywalny, lol :mrgreen: Generalnie lepiej się go czyta/słucha niż gra w jego gry ;)

EDYTA: BTW, czek LINK (bez zeldy). Ludziska byli u niego w Szanghaju, widzieli Alice w jakiejś formie, gadali z nim ("in-depth 14-page preview" lolololo). Szrotu powinno trochę leżeć w necie. Znaczy się informacji o grze. Może warto poszukać?

EDYTA 2: O tutaj na ten przykład chociażby coś ktoś. Lenie :P
  • 0

#57 Raikoh Napisany 01 marca 2011 - 21:56

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Dzięki Miel za link. Obadam, bo tego wywiadu w pierwszym linku od dołu- nie widziałem i nie czytałem. Dla mnie to must have z samej góry must have na ten rok, bo ogólnie mam ich chyba z dwadzieścia. Liczę bardzo na Alice:MR, a po ocenach 'jedynki' (chociaż to było dawno) jestem bardzo pozytywnie nastawiony.
  • 0

#58 xell Napisany 01 marca 2011 - 22:03

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 316 Postów:
American McGee > Ken Levine
1) był level designerem w Doomie
2) zrobił pierwszą Alicję
3) zaprasza laski przez emaila do trójkątów
  • 0

#59 Blizzard Beast Napisany 01 marca 2011 - 22:11

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Bardzom ciekaw, nie mam pod ręką dodatków do kwaka, ale zdziwiłbym się, gdyby faktycznie było tam jego nazwisko na liście płac. Podobnie jak wątpię, że pracował w Midway kiedy kleili Dooma 64. No ale Dooma 64 pod ręką też nie mam.
  • 0

#60 Raikoh Napisany 01 marca 2011 - 22:13

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Obaj to najwyższa czołówka, ale to zaproszenie do trójkąta stawia na wyższym miejscu A.McGee

PS: Tak poza tematem- McGee podobny jest do mnie, albo ja do niego .. nieważne (nie chodzi o zdjęcie w czapce, tylko jakieś bez) :cf:
  • 0



Inne z tagami: