Alice: Madness Returns
#61 Napisany 01 marca 2011 - 22:17
#62 Napisany 01 marca 2011 - 22:19
#63 Napisany 01 marca 2011 - 22:20
Pracował nad poziomami w oryginale -> pojawia się w creditsach portów. Inna sprawa, że mośki z wikipedii nie powinny umieszczać portu na liście gier, nad którymi dłubał.Bardzom ciekaw, nie mam pod ręką dodatków do kwaka, ale zdziwiłbym się, gdyby faktycznie było tam jego nazwisko na liście płac. Podobnie jak wątpię, że pracował w Midway kiedy kleili Dooma 64. No ale Dooma 64 pod ręką też nie mam.
To jest forum. I ten koleś zamieścił printscreena, szkoda, że link wygasł.widze, że xell wierzy we wszystko co napiszą na neogafie. to nierzetelna strona i linkowanie do niej powinno byc zabronione.
#64 Napisany 01 marca 2011 - 22:24
Pracował nad poziomami w oryginale -> pojawia się w creditsach portów. Inna sprawa, że mośki z wikipedii nie powinny umieszczać portu na liście gier, nad którymi dłubał.
To jest forum. I ten koleś zamieścił printscreena, szkoda, że link wygasł.
Pic polega na tym, że nie bardzo można nazwać Dooma 64 portem. To raczej kontynuacja historyjki, nowe levele i grafika. Jeśli nie pracował z Midway nad tą grą (w co szczerze wątpię) to nie powinno jej się przy jego nazwisku wymieniać. To samo tyczy się mojego zarzutu odnośnie dodatków do kwaka.
#65 Napisany 01 marca 2011 - 22:26
print scrin to zaden dowód, latwo mozna spreparowacTo jest forum. I ten koleś zamieścił printscreena, szkoda, że link wygasł.
#66 Napisany 01 marca 2011 - 22:28
Mobygames spisuje creditsy z gier, nie słyszałem o błędach. Patrząc na ich stronę o D64:Pic polega na tym, że nie bardzo można nazwać Dooma 64 portem. To raczej kontynuacja historyjki, nowe levele i grafika. Jeśli nie pracował z Midway nad tą grą (w co szczerze wątpię) to nie powinno jej się przy jego nazwisku wymieniać. To samo tyczy się mojego zarzutu odnośnie dodatków do kwaka.
http://www.mobygames.com/game/doom-64
wygląda na to, że nad Doomem 64 nie pracował, ale w creditsach się znalazł tak jak cały rdzenny team id pracujący nad oryginałem.
EDIT: właściwie toskłądid przy DOOM PC i DOOM 64 się różni, więc przypuszczam, że cały ówczesny team id został wrzucony jako konsultanci.
Owszem, ale historyjka jest zbyt absurdalna, żeby była fejkiem. Poprosze kolesia o ponowne wrzucenie printcreena.print scrin to zaden dowód, latwo mozna spreparowac
#67 Napisany 02 marca 2011 - 08:25
#68 Napisany 02 marca 2011 - 08:29
#69 Napisany 02 marca 2011 - 08:49
Hit - tak, ale od tego czasu uderzył z paroma pomysłowymi pozycjami. Bad Day LA było zabawne (choć rozgrywka nie powalało, fakt), Scrapland był bardzo przyjemny, a w Grimm nie grałem, to się nie wypowiem.Ale zauważyliście że ostatni hit który zrobił ukazał się 11 lat temu?
#70 Napisany 02 marca 2011 - 10:25
http://www.eurogamer...ns-release-date
#71 Napisany 04 marca 2011 - 22:44
Gejplej nr 2
Gra eksploracyjno-zręcznościowa w stylu zeszłorocznego Majina. Tak jak od Majina (i poprzednich gier McGee) bije niskim budżetem na każdym kroku. Niemniej braku alternatyw może być przyjemna gra, choć to co tam widać to zbyt schizowe nie jest.
Ten komentarz z YT to niezły rodzynek:
Raikoh?Cant wair for this game, the first was wonderful, she is soo hot! like omg, i hope there's DLC you can get which make her wear nothing but her panties and bra......mmm slurp!
xxDEATHKILLERxx 2 min. temu
#72 Napisany 04 marca 2011 - 23:59
#73 Napisany 05 marca 2011 - 02:32
#74 Gość_Kazuo_* Napisany 05 marca 2011 - 11:25
#75 Napisany 05 marca 2011 - 11:56
#76 Napisany 06 marca 2011 - 01:18
#77 Napisany 06 marca 2011 - 08:26
#78 Napisany 06 marca 2011 - 08:29
#79 Gość_Kazuo_* Napisany 06 marca 2011 - 11:19
#80 Napisany 06 marca 2011 - 21:27
#81 Napisany 07 marca 2011 - 23:09
#82 Gość_Kazuo_* Napisany 08 marca 2011 - 15:50
#83 Napisany 08 marca 2011 - 22:18
#84 Napisany 09 marca 2011 - 10:26
http://gdc.gamespot....topslot;thumb;2
Gra hula na UE3.
#85 Napisany 09 marca 2011 - 10:33
#86 Napisany 25 marca 2011 - 20:12
#87 Napisany 25 marca 2011 - 20:27
#88 Gość_gofrowsky_* Napisany 25 marca 2011 - 20:29
Wszystko fajne tylko nie Alicja
Bo gdyż ? za***ista okładeczka.
#89 Napisany 25 marca 2011 - 21:04
#90 Napisany 10 kwietnia 2011 - 12:53
długi gameplay....zaczyna mi się podobać, design nie ztej ziemi:)