Silent Hill: Shattered Memories
#31 Napisany 01 kwietnia 2009 - 21:27
To by Czesiek sugerowało, że nie do końca gramy nową postacią.
#32 Napisany 01 kwietnia 2009 - 21:55
maj 2009 ? no no nieźle ktoś w przyszłośc wyjechał.
#33 Napisany 01 kwietnia 2009 - 23:07
#34 Napisany 01 kwietnia 2009 - 23:44
-You steer Harry with the control stick
-The Wii Remote is used to aim the flashlight "This is one of the things we dreamed about when the Wii controller was first unveiled, and it's every bit as effective as we imagined."
-The developer wants the game to be as immersive as possible. "When you want to check on something in the environment, for example, you simply fix your view on it rather than press a button, and instead of text appearing on screen, Harry comments vocally." (MARl0 note: This sounds really awesome!)
-Streaming environments that completely eliminate load times
-The static noise comes out of the Wii Remote now. It also acts as your cell phone. "Just as we're starting to feel sufficiently uncomfortable, the Wii Remote rings and nearly scares us out of our seats." "There's no response when we answer this particular call, so we hang up and try the first thing that comes to mind: dial 911. An emergency dispatcher actually picks up, her voice emanating from the Wii Remote speaker, but she can't hear Harry and eventually hangs up. Looks like we're on our own."
-Combat has been completely removed from the game. "Instead, you have no choice but to flee, which proves considerably more terrifying."
-Once the monsters see you, the chase is on. "Holding Z button makes Harry get the lead out, and during the getaway, you can barge through doors, climb over fences, jump through windows, and so on. You can even barricade doors behind you with a bookshelf or whatever else might be handy. The static gets louder as the monsters close in, and while Harry is running, you can look back over his shoulder. Watching these abominations leap over cars and crawl along the rooftops as they relentlessly pursue our hero had us on the edge of our seats." "To be clear, these chase sequences aren't quick-time events; you have full control over Harry and can choose whichever path you see fit to his destination." "The monsters will take alternate routes to try to cut you off, and they'll use their numbers to flank you whenever possible."
- "Shattered Memories is about as far removed from a typical remake as you can imagine. It takes inspiration from the original as the foundation for something that feels like a true evolution of the series."
#35 Napisany 01 kwietnia 2009 - 23:52
#36 Napisany 01 kwietnia 2009 - 23:52
#37 Napisany 02 kwietnia 2009 - 01:34
#38 Napisany 02 kwietnia 2009 - 10:17
#39 Napisany 02 kwietnia 2009 - 10:28
#40 Napisany 02 kwietnia 2009 - 11:21
#41 Napisany 02 kwietnia 2009 - 13:28
#42 Napisany 02 kwietnia 2009 - 15:53
Maka, jesteś posiadaczem PSP, więc już nie musisz kupować Wii ;]
#43 Napisany 02 kwietnia 2009 - 16:38
#44 Napisany 02 kwietnia 2009 - 17:17
#45 Napisany 02 kwietnia 2009 - 17:32
#46 Napisany 02 kwietnia 2009 - 17:56
Skany z Nintendo Power w zajebiaszczej jakości .
http://www.true-gami...et/boards/showp ... stcount=37
Artykuł długi, masa tekstu, zbyt zmęcozny jestem by przebić się przez cały Ale obrazki ładne, pomysły również, jest wywiad z człowiekiem odpowiedzialnym za muzykę - fani 1 części powinni się cieszyć.
Mi się podobają teksty o tym że miasto bawi się z graczem, nie z postacią. Coś czuję, że duchowo ta gra może mieć coś wspólnego w tym względzie z Eternal Darkness.
#47 Napisany 02 kwietnia 2009 - 21:04
Hmm... tylko ja uwazam, ze mimo wszystko to co bylo najlepsze w Silent Hill na PSXa, stalo sie jeszcze lepsze w pozniejszych czesciach? Teksiu nie bluznij.Nie, bo reszta to jakieś popłuczyny nie SH.
#48 Napisany 02 kwietnia 2009 - 21:34
2ga sprawa - stawiam kratę browara, ze SH3/4 będzie i tak łądniejszy
#49 Napisany 03 kwietnia 2009 - 15:57
Po 1sze - kto to robi? Bo chyba w tej podjarce Silentem zapomnieliscie o najwazniejszym.
Climax -> goście od Origins.
#50 Napisany 03 kwietnia 2009 - 16:13
#51 Napisany 03 kwietnia 2009 - 17:25
Art główny rzeczywiście słaby ale lepiej spójrz na skany w dobrej jakości, link jest na tej stronie.
#52 Napisany 03 kwietnia 2009 - 17:29
Poza tym to co tam pokazują nijak się ma do jedynki. Po co więc robić SH1 na nowo skoro w ogóle go nie przypomina ?
#53 Napisany 03 kwietnia 2009 - 17:42
Po co więc robić SH1 na nowo skoro w ogóle go nie przypomina ?
...
muszę jeszcze chwilę pomyśleć
...
jak ostatni raz sprawdzałem, to różne rzeczy robiło się NA NOWO właśnie po to żeby były inne niż pierwowzór
gdybyś też przeczytał informacje na samym pcozątku wrzucone przez Malutkiego, to byś wyczytał że to nie do końca remake, ale gra oparta na motywach pierwszego SH
oczywiście, Twoja reakcja mnie nie dziwi, ponieważ nieodłączną cechą fana jest oburzenie na ruszanie oryginału w jakikolwiek sposób. Jako katolik np. też bym nie był zadowolony gdyby ktoś napisał książkę opartą na motywach Biblii i nazwał ją Biblia: Historia prawdziwa albo coś w tym guście
#54 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 17:46
#55 Napisany 03 kwietnia 2009 - 17:47
oczywiście, Twoja reakcja mnie nie dziwi, ponieważ nieodłączną cechą fana jest oburzenie na ruszanie oryginału w jakikolwiek sposób. Jako katolik np. też bym nie był zadowolony gdyby ktoś napisał książkę opartą na motywach Biblii i nazwał ją Biblia: Historia prawdziwa albo coś w tym guście
Właśnie . A to co oni odstawiają to jak splunięcie w twarz każdemu trÓ fanowi SH. Serio, Pico potwierdzi .
#56 Napisany 03 kwietnia 2009 - 17:53
Poza tym, tru fanów chyba nigdy nie było więcej niż 500 000, a 50 000 000 posiadaczy Wii czeka
Bardziej serio: wyznawcą SH nie jestem, więc praktycznie podchodzę do gry jako do nowej produkcji, a fakt oparcia o część pierwszą działa tylko na plus z powodu renomy tej gry. Wszystkie informacje podane do tej pory bardzo mi się podobają (schizowa gra bez walki? to prawie jak ED tylko ze tam walka było, z tym ze malo istotna), screeny trudno ocenić, ale brzydko nie będzie, a może być bardzo ładnie. Wszystko to każe mi czekać na pierwszy trailer.
#57 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 17:56
Sam fakt, że nowy Silent Hill powstaje na Wii wystarczy, by czuć wielkie niezadowolenia (zagadki rozwiązywane przy użyciu wiilota - OLO), a tutaj na dodatek mamy do czynienia z jakąś idiotyczną "reimaginacją" jedynki autorstwa kretynów od Origins - gry, która doprowadziła fanów SH do rozpaczy, niszcząc całkowicie uniwersum i na dokładkę dorzucają marny gameplay. Legendy są po to, by być legendami. SH 1 to legenda. Ciołki z Climax to profanatorzy. Najlepiej podsumował to jeden z fanów z Silent Hill Heaven:
We're entitled to an opinion, and we've already seen this series watered down to a piss weak vague resemblance of what we loved about Silent Hill. We've got every reason to believe that this game is going to follow suit with the addition of items like PDAs and the "re imagining" by a development team that don't give a shit, and just want a pay cheque without having any creative ability or recognition.
I jeszcze jedno - co Egon Spengler z Pogromców Duchów robi w Silent Hill?
#58 Napisany 03 kwietnia 2009 - 18:20
...Kpiną jest fakt, że na tym mimo wszystko dużym forum znalazł się do tej pory tylko jeden prawdziwy fan Silent Hill. Cała reszta fappuje do tego prezentującego co najwyżej brak jakiejkolwiek prezentacji - mówiąc po krillowsku - produktu. Posiadacze Wii sa już tak zdesperowani, iż wystarczy rzucić im w twarz grafą sprzed 10 lat, grafą na poziomie sraczkowatego Fahrenheit, aby zaczęli merdać ogonkami i cieszyć się niczym wygłodniałe psy na suchą kość.
Sam fakt, że nowy Silent Hill powstaje na Wii wystarczy, by czuć wielkie niezadowolenia (zagadki rozwiązywane przy użyciu wiilota - OLO), a tutaj na dodatek mamy do czynienia z jakąś idiotyczną "reimaginacją" jedynki autorstwa kretynów od Origins - gry, która doprowadziła fanów SH do rozpaczy, niszcząc całkowicie uniwersum i na dokładkę dorzucają marny gameplay. Legendy są po to, by być legendami. SH 1 to legenda. Ciołki z Climax to profanatorzy. Najlepiej podsumował to jeden z fanów z Silent Hill Heaven:We're entitled to an opinion, and we've already seen this series watered down to a piss weak vague resemblance of what we loved about Silent Hill. We've got every reason to believe that this game is going to follow suit with the addition of items like PDAs and the "re imagining" by a development team that don't give a shit, and just want a pay cheque without having any creative ability or recognition.
I jeszcze jedno - co Egon Spengler z Pogromców Duchów robi w Silent Hill?
Grales kiedys w Silent Hill?