
Silent Hill: Shattered Memories
#61
Gość__*
Napisany 03 kwietnia 2009 - 18:32
#62
Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:05
#63
Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:08
Tak właściwie to z Waszych postów (Kyo i Pita) zrozumiałem tyle, że developer jest do bani, bo nie wiem skąd wzięliście pozostałe zarzuty. mtv bullshit? gdzie? dlaczego? co na to wskazuje?
#64
Gość__*
Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:13
do grega: kochasiu No more Heroes, MadWorld i House mi sie na Wii bardzo podobają ;* Mario tez cenie, do tego lubei Shirena w ktorego pogrywam u kolegi. Ale pewnie tym ostatnim sie nie zainteresujesz, bo jako posiadacza Wii nie zajara Cie nierewolucyjna gra, nie od SE, prawda

#65
Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:18

Zaznaczałem że nie jestem fanem serii, tym bardziej znawcą.
Mi bardziej chodziło o to że wieszacie psy na grze, z tego powodu że cała seria się stoczyła, a nie że zapowiedź w NP sugeruje ze to będzie zła gra. Nie podoba Ci się sam pomysł, ok, ale to nie znaczy że inni, dla których SH to nie świętość, nie mogą liczyć na dopracowaną, straszną przygodę. Zwłaszcza że są powody by tej gry nie skreślać.
Poza tym to bardziej Silent Hill: Historia Alternatywna niż pisanie jedynki od nowa, udając że to oryginał.
No i najważniejsze: tak naprawdę nikt z nas nie ma pojęcia co zostanie zmienione, jak bardzo i czy na gorsze. Przekonamy się pewnie najwcześniej za 6 miesięcy.
#66
Gość__*
Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:21
#67
Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:23
Ale te Wasze zarzuty do pasują do Origins/Homecoming chyba bardziej niż do Shattered Memories?
pisałem o Origins/Homecoming. Po Shattered Memories spodziewam się tego samego z oczywistych powodów, że też będzie grą Climax, i że stare SH są zbyt osobiste i specyficzne. To są gry z duszą. Nikomu innemu nie uda się stworzyć czegoś identycznego. Czegoś na miarę SH - tak. Ale do tego trzeba geniusza, a wśród nowych autorów raczej takiego nie ma

#68
Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:30

Zapodam go jeszcze raz .
http://www.true-gami... ... stcount=37
#69
Gość__*
Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:48
Aha, ta gra nie ma szans na dobrą sprzedaż. I bardzo dobrze. Może w końcu Konami da tej serii zdechnąć.
#70
Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:54
Walka jest wywalona w takim sensie, że nie będzie raczej ataków ofensywnych. Będzie można albo przegonić przeciwników albo im uciec, ew. pozbyć się w inny sposób, po prostu bez strzelania czy waleniem rurkami.
I nie wiem dlaczego przechylenie puszki i znalezienie klucza jest bardziej żałosne niż podejście do puszek i wciśnięcie przycisku akcji.
Twój radykalizm wobec gry dopiero co zapowiedzianej, z której anwet nie ma filmiku, po prostu nie pozwola prowadzić rzeczową dyskusję.
#71
Gość__*
Napisany 03 kwietnia 2009 - 20:21
Problem polega na tym, że ja mam dowód na żałosność SH: SD.Twój radykalizm wobec gry dopiero co zapowiedzianej, z której anwet nie ma filmiku, po prostu nie pozwola prowadzić rzeczową dyskusję.

A teraz wybacz, idę onanizować się przed moją kopią Silent Hill 1 (fap, fap, fap...).
#72
Napisany 03 kwietnia 2009 - 20:23
#73
Napisany 03 kwietnia 2009 - 20:57
I odwal się od posiadaczy Wii - masz coś do nich? No to wiesz, 50 mln ludzi ma coś do ciebie.
KAXI: Ej, bez takich. Rozmawiamy kulturalnie!
#74
Gość__*
Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:05

#75
Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:17

Co do WoWa - nie wiem, o co ci kurcze chodzi, przeciez ta gra chyba nie musiała być mhroczna? ;p Jeśli zaś chodzi o Chrono, to idealnie się wbiłeś w czasie, bo właśnie zmywam się bić ostatniego bossa, hehe!
#76
Gość__*
Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:23

#77
Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:34

Co do Silent Hill. Nie oszukujmy sie. Gra stacza sie od czasu jak Konami zostawilo developing. Jak wspomnial kiedys Chmielarz i jak wiecie pewnie i Wy, ani male grupki fanow, ani hardkorowcy nie napedzaja rynku. Team Silent (jak i Gamefreak czy Retro) to studia, ktore robia jedna serie przez 7 czy 8 lat i jesli nie przynosza duzych profitow porownywalnych do innych serii danego wydawcy (Team Silent, ktory robi gry dla Konami) to mozna zrobic dwie rzeczy: a) rozwiazac studio (jak np. stuido odpowiedzialne za Viewtiful Joe) i porozsylac ludzi lub b) zmienic taktyke. Silenta kochamy za fabule z osmym dnem, piekno i za najbardziej dolujacy strach w historii, ale tak jest dla nas. Zaden z moich znajomych nie bierze Silentow wlasnie z powodu, ze jest za straszny. Wola inne gry. Konami, aby zarabiac (bo kazdy pieniadze miec musi) postanowilo nieco zmodyfikowac forme Silenta. Ruch przy Homecoming (nawiazania do filmow, ktore de facto sa chetniej ogladane, niz gry), gdzie Double Helix bardziej stara sie trafic w wieksze grono to wg. mnie dobry ruch. Oczywiscie dla Nas, dla fanow SH to bluznierstwo, ale taka jest smutna prawda. Nie mozemy zrobic nic innego, niz zaakceptowac stan rzeczy. Moze to byc swoisty okres "byc czy nie byc" dla Cichego Wzgorza. Jesli nie uda sie sprzedac tych tytulow to poprostu jestemy w dupie. Origins zostawmy na boku. Robili to amerykanie, niby nic nowego, bo masa kopiowania z innych czesci, ale z drugiej strony, Nas nic nigdy nie zadowala, bo czekamy na drugiego Siletna 2. Ale on nigdy nie nadejdzie. To wyglada tak:
1. Dostajemy info o Silent Hill na PSP.
2. Wszyscy sie ciesza.
3. Dowiadujemy sie, ze robia to hamburgery i wk*rwiamy sie nieludzko, nie dajac im zadnej szansy (po czesci poparte niezbyt wielkim doswiadczeniem teamu).
4. Czekamy. Gra sie zmienia tysiac razy. Wszyscy dalej sa zli.
5. Gra wkoncu wychodzi. I tu ostatni punkt:
a) wszyscy hiphiphurraaaaaaaaaaa! Nowy Silent Hill. Na logike bierzesz do glowy fakt, ze gra jest poprostu inna, bo to inny team, ale dajemy czas na rozwoj wydarzen.
albo
b) BUEEE!! Zly Climax. Gra zasysa. Co z tego, ze jak za duzo zmian to chcemy starego Silenta. Poprostu treba narzekac. A jak wyszlo by, ze gra opiera sie na utartych, lekko zmienionych zasadach (tak jak jest de facto w Original Sin) to od razu mowimy, ze za malo nowosci.
Poprostu od czasu Silent Hill 2 gra idzie po prostej (a raczej sie stacza) w dol, a my czekamy na nowe Silent Hill 2. Ale nie czekajcie, jak juz mowilem nigdy nie nadejdzie. Silent Hill 2 jest piekne, bo jest wyjatkowe i jedyne.
Konami dalo jednak zielone swiatlo dla Homecoming z nadzieja na to, zeby serie znalo (i przedewszystkim kupywalo) wiecej osob. Jak wyjdzie to trzeba poczekac.
Co do samego Shatterd Memories, bo troche zbilismy z tematu. Gra WKONCU daje nam mase nowosci. Poczekajcie, az wyjdzie i wtedy mozna sie wypowiedziec. Moze okazac sie, ze to wlasnie na Wii odrodzi sie Ciche Wzgorze. Narzekamy na brak zmian? Tu mamy ich mase. Czego nam brakuje w nowych Silentach? Gl. dobrej fabuly, strachu i pieknej muzyki, czyli tego, co nas oczarowalo jeszcze na PSX. Climax dalo calkiem niezla robote piszac Origins. Teraz po zdoyciu zaufania Konami, moze napisza cos dobrego. WIi to specyficzna konsola. Tu wiele gier ma ostatnia szanse, moze Silent jest jedna z nich. Poczekajmy, az gra wyjdzie i sie o niej wypowiemy. Skad wiecie, ze brak walki bedzie Wam zawadzal? Moze to byc wlasnie ten patent, ktory nas znow rozgrzeje do czerwonosci. Poczekajcie, zagrajcie i sie wypowiadajcie. Bo jak mozecie mi mowic, ze cos jest lepsze od czegos jak nie wiedzie jak ta druga rzecz wyglada.
Ja dla SH:SM daje ostatnia szanse. Nie musi to byc mega killer, ale poczekam cierpliwie i sprawdze czy nowe mechanimy ozywia te serie. Kiedys tez sie gralo w 2D i bylo fajnie, az ktos wpadl na pomysl, ze mozna jeszcze isc w trzecim wymiarze. Teraz nie mozemy bez tego zyc. Nie krytykujcie, nie pochwalajcie. Czekajcie cierpliwie.
#78
Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:46
Nie mozemy zrobic nic innego, niz zaakceptowac stan rzeczy.
Oczywiście, że możemy go nie zaakceptować. Kogo obchodzi, że oni też muszą płacić rachunki

A tak serio -> wiesz Maka, nikt tu raczej zbyt nie pije do gameplay'u w nowych grach, a do braku aspektów, które czyniły Silent Hille Silent Hillami i uczynienie z nich lolowatych horrorów klasy C...

#79
Gość__*
Napisany 03 kwietnia 2009 - 22:03
Zastanawiam się jeszcze, skąd bierze się to chore myślenie, że gracze nie mogą nic zrobić - że możemy jedynie zaakceptować obecny stan rzeczy. Czy Ty aby na pewno przemyślałeś tamto zdanie? Gry nie powstają same dla siebie i same z siebie. I nie wierzę, że zmusiłeś mnie do napisania takiego komunału.
#80
Napisany 04 kwietnia 2009 - 11:26

Full content of nintendo power may issue is up:
http://www.nintendopower.com/
http://www.nintendop.../NP241_TOCa.pdf
SilentHill Wii:
http://www.nintendop....SilentHill.jpg
#81
Napisany 04 kwietnia 2009 - 21:49
#82
Napisany 06 kwietnia 2009 - 18:23

#83
Gość__*
Napisany 06 kwietnia 2009 - 18:29
Widzę że dalej nie ogarniasz - masz bana, wypad stąd - Dante
#84
Napisany 06 kwietnia 2009 - 19:34

#85
Napisany 06 kwietnia 2009 - 19:41
Wersja PS2 może być uproszczonym portem z Wii, z wyciętymi niektórymi wiilotowymi zagadkami. A co zrobią na PSP? Nie wiem. Możemy tylko spekulować.
W każdym razie stare plotki okazały się prawdziwe co do joty.
Czekam teraz na oficjalne screeny i filmiki wypuszczone do netu.
#86
Napisany 06 kwietnia 2009 - 19:50

#87
Napisany 06 kwietnia 2009 - 21:45
Gra wyjdzie pod koniec tego roku na Wii/PSP/PS2. x360 i PS3 mogą obejść się smakiem. IMO przesłanie jest jasne - developerowi nie chce się zbytnio pracować nad ulepszoną grafiką. Dlatego z poprawkami wizualnymi zatrzymaja sie na poziomie Wii i nie bedą dalej szaleć

#88
Napisany 06 kwietnia 2009 - 21:51
#89
Napisany 06 kwietnia 2009 - 21:52
However, Konami claims that NPCs now frequent different locations and offer new responses, with new paths and clues altering the original experience. What's more, while PS2 and PSP versions feature traditional control schemes, Wii owners can enjoy motion control elements attempting to increase immersion in Silent Hill's unsettling world. Your remote now serves as both a torch – to scour the darker corners of town – and a mobile phone. This latter element serves as a secondary interface for accessing GPS maps and photo-taking. Motion controls also enable players to interact with puzzles and examine objects on their journey.
Za IGN.
Mam nadzieję, że tak jak w przypadku Tenchu 4, to Wii jest docelową platformą. Konwertowanie z PS2 (teraz nie jest już tak kochane jak kiedyś = mniej się starają) jak i z PSP na Wii nie skończyłoby się niczym dobry


#90
Napisany 07 kwietnia 2009 - 09:31
http://www.climaxgroup.com/
Mam nadzieję , że Climax postara się z grafiką na konsoli N .Overlord na Wii wygląda bardzo dobrze , oby i w tym przypadku postarali się .