Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silent Hill: Shattered Memories


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
185 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 18:32

Gość__*
  • Goście
Nie, przecież Origins o rednecku jest zajebisty, amerykański SH5 jest genialny, shooter na pistolet SH trzyma klimat, a przenoszenie serii w czasie, wypruwanie jej z mistyki, wpakowywanie ją w klimat failedowatego filmu, inspirowanie się owym filmem i komiksami, wrzucanie Piramid Heada byle gdzie - jak najbardziej są zajebiste. A teraz pójdę pograc w klimatcyzne i mroczne World of Warcraft
  • 0

#62 Godot Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:05

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Dla Ciebie lepiej by było gdyby świat zatrzymał się na erze PSXa. Dragon Quest na Wii - beeee, Silent Hill na Wii - beeee. Na co jeszcze marudzisz? Nie podoba Ci się? Trudno, przecież i tak Wii nie masz.
  • 0

#63 Kaxi Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:08

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 564 Postów:
Ale te Wasze zarzuty do pasują do Origins/Homecoming chyba bardziej niż do Shattered Memories?
Tak właściwie to z Waszych postów (Kyo i Pita) zrozumiałem tyle, że developer jest do bani, bo nie wiem skąd wzięliście pozostałe zarzuty. mtv bullshit? gdzie? dlaczego? co na to wskazuje?
  • 0

#64 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:13

Gość__*
  • Goście
dobra odpowiedz mi Kaxi - skad Piramid Head w SH5 i Arcade? w 2 cos symbolizowal. Skad kult z filmu w SH5? Gdzie sie podzial mistycyzm zainspirowany judaizmem z 1 i 2? Dlaczego designy potworow sa duzo slabsze? Dlaczego sami oryginalni tworcy uznali, ze po 4ce nie da sie juz z seria nic zrobic? Dlaczego seria zamaist inspirowac sie Drabina Jakubowa zaczyna ZRZYNAC z niej sceny? Po co odwolania do filmu? Po co przedstawiac po raz drugi historie z SH 1 do tego przesuwajac ja w czasie tak, ze nawet nie trzyma sie kupy z Originsem, ktory i tak juz zaburzał kontiniuum?

do grega: kochasiu No more Heroes, MadWorld i House mi sie na Wii bardzo podobają ;* Mario tez cenie, do tego lubei Shirena w ktorego pogrywam u kolegi. Ale pewnie tym ostatnim sie nie zainteresujesz, bo jako posiadacza Wii nie zajara Cie nierewolucyjna gra, nie od SE, prawda :oops: ? (i tak Cie kocham)
  • 0

#65 Kaxi Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:18

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 564 Postów:
Pita: nie mam pojęcia :P
Zaznaczałem że nie jestem fanem serii, tym bardziej znawcą.
Mi bardziej chodziło o to że wieszacie psy na grze, z tego powodu że cała seria się stoczyła, a nie że zapowiedź w NP sugeruje ze to będzie zła gra. Nie podoba Ci się sam pomysł, ok, ale to nie znaczy że inni, dla których SH to nie świętość, nie mogą liczyć na dopracowaną, straszną przygodę. Zwłaszcza że są powody by tej gry nie skreślać.

Poza tym to bardziej Silent Hill: Historia Alternatywna niż pisanie jedynki od nowa, udając że to oryginał.

No i najważniejsze: tak naprawdę nikt z nas nie ma pojęcia co zostanie zmienione, jak bardzo i czy na gorsze. Przekonamy się pewnie najwcześniej za 6 miesięcy.
  • 0

#66 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:21

Gość__*
  • Goście
Powiem co mi się podoba - że nie bedziemy walczyc z potworami, zawsze nie pasowało mi to w SH ze mozna bylo wpiperzyc im podczas gdy ja osobiscie w podobnej sytuacji zapewne mialbym jelita w nogawkach
  • 0

#67 Kyo Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:23

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:

Ale te Wasze zarzuty do pasują do Origins/Homecoming chyba bardziej niż do Shattered Memories?


pisałem o Origins/Homecoming. Po Shattered Memories spodziewam się tego samego z oczywistych powodów, że też będzie grą Climax, i że stare SH są zbyt osobiste i specyficzne. To są gry z duszą. Nikomu innemu nie uda się stworzyć czegoś identycznego. Czegoś na miarę SH - tak. Ale do tego trzeba geniusza, a wśród nowych autorów raczej takiego nie ma :P .
  • 0

#68 Malutki Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:30

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Odnoszę wrażenie , iż niektórzy nie przeczytali tego artykułu z NP :P
Zapodam go jeszcze raz .
http://www.true-gami... ... stcount=37
  • 0

#69 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:48

Gość__*
  • Goście
Walka w oryginalnych SH była walką z własnym strachem. Całkowite jej wywalenie, i to przy tłumaczeniu, że to bardziej realistyczne (rotfl), całkowicie wypacza ideę tej serii. Ale o czym my tu w ogóle dyskutujemy - to silent Hill, w którym zagadki są na zasadzie "potrząśnij wiilotem, a z puszki wyleci klucz", to Silent Hill, w którym korzystamy z PDA, to Silent Hill, w którym istnieje Lodowy Świat, to w końcu Silent Hill, w którym dowiemy się, że oryginalna wizja jest do pupy, bo kilku fanów stwierdziło, że umie lepiej. Rozmowa w tym temacie jest po prostu żałosna. Mamy do czynienia z mixem Fatal Frame, Fahrenheit, Fragile i Ghostbusters. Jak ktoś chce sobie zrobić takiego rotfla, to proszę bardzo, ale niech nazwie go własnym tytułem.

Aha, ta gra nie ma szans na dobrą sprzedaż. I bardzo dobrze. Może w końcu Konami da tej serii zdechnąć.
  • 0

#70 Kaxi Napisany 03 kwietnia 2009 - 19:54

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 564 Postów:
Skoro rozmowa w tym temacie jest żałosna, to nie bierz w niej udziału.

Walka jest wywalona w takim sensie, że nie będzie raczej ataków ofensywnych. Będzie można albo przegonić przeciwników albo im uciec, ew. pozbyć się w inny sposób, po prostu bez strzelania czy waleniem rurkami.

I nie wiem dlaczego przechylenie puszki i znalezienie klucza jest bardziej żałosne niż podejście do puszek i wciśnięcie przycisku akcji.

Twój radykalizm wobec gry dopiero co zapowiedzianej, z której anwet nie ma filmiku, po prostu nie pozwola prowadzić rzeczową dyskusję.
  • 0

#71 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 20:21

Gość__*
  • Goście

Twój radykalizm wobec gry dopiero co zapowiedzianej, z której anwet nie ma filmiku, po prostu nie pozwola prowadzić rzeczową dyskusję.

Problem polega na tym, że ja mam dowód na żałosność SH: SD.

Dodany obrazek

A teraz wybacz, idę onanizować się przed moją kopią Silent Hill 1 (fap, fap, fap...).
  • 0

#72 Texz Napisany 03 kwietnia 2009 - 20:23

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 600 Postów:
Na skanach widać flarę, którą trzyma Harry. Sama nie-walka będzie zapewne się opierać na zasadzie podchodów i unikania potworów. Nie wiem jak reszta, ale mnie bardziej to odpowiada tego rodzaju rozgrywka, niż walenie z shotguna do potworów, które znam na tyle, że padają po dwóch strzałach. W końcu daleko nie szukając, w takim Dead Space najwięcej ciarek na plecak sprawia monstrum, którego nie da się zabić, bo po każdym ciosie się regeneruje.
  • 0

#73 Kradziej Napisany 03 kwietnia 2009 - 20:57

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
WTF, zamknij się wreszcie do diaska. Pieprzysz na temat gry, o której NIE MASZ BLADEGO POJECIA. Tak jak np. Kaxi. Z TYM, że Kaxi NIE MÓWI JAKA GRA BEDZIE, a ty to najwyraźniej WIESZ. Pracujesz w Climax? Kurde cool, większość ludzi z polskimi nazwiskami zatrudnionych w zagranicznych firmach deweloperskich nie chwali się swoim pochodzeniem!
I odwal się od posiadaczy Wii - masz coś do nich? No to wiesz, 50 mln ludzi ma coś do ciebie.

KAXI: Ej, bez takich. Rozmawiamy kulturalnie!
  • 0

#74 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:05

Gość__*
  • Goście
Kurde to ja mam przerąbane u 11 milionów fanów WoWa :P Kradziej - idź kończyć CT lepiej ;p. Chyba jasnym wydaje się fakt, że jak ktoś zrobił 2 słabe SH (w sensie białasi) to zrobi kolejnego słabego SH. Ta seria jest japońska i taka powinna zostać. Zresztą japońskie SH Arcade i Play Novel też były kijowe, wiec nie hate'uje ot tak sobie. Ot komixy,film, gry po czwórce, komórkowe pierdoły - to zabiło serie. Konami zrobiło lola - zabiło SH, PESa, MGS (dodam że chyba coś koło 4ki Kojima uznał ze blizej mu do hamburgera niz japonczyka). Ale ludzie nadal beda je kochac, lubci i bronic. Jak Finale, jak Harrego, jak Warcraft ,jak Spider-many. Jesteśmy małym targetem, ale targetem który ma podstawy do sadzenia o danych seriach danych rzeczy. A ta gra, w chiwli obecnej z SH ma wspolny tytuł.
  • 0

#75 Kradziej Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:17

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Jasne, PRZYPUSZCZAĆ można mnóstwo rzeczy, ale nie STWIERDZAJMY FAKTÓW, jeśli nie mamy bladego pojecia o jakimś temacie. I po co od razu wyzywać posiadaczy Wii? Nie można na spokojnie? :^^:
Co do WoWa - nie wiem, o co ci kurcze chodzi, przeciez ta gra chyba nie musiała być mhroczna? ;p Jeśli zaś chodzi o Chrono, to idealnie się wbiłeś w czasie, bo właśnie zmywam się bić ostatniego bossa, hehe!
  • 0

#76 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:23

Gość__*
  • Goście
Way to go, Kradziej. Przekonałeś mnie do swojej wizji, jak wooj. A teraz wybacz, ale wracam fappować do Silent Hill 1. Choć nie, dziś wieczorem chyba lepiej będzie popluć na pudełko z Origins. I tak BTW - to naprawdę zabawne, że tylko ja mogę się tutaj powoływać na fakty w postaci wcześniejszych dokonań ludzi z Climax, podczas gdy wy marzycie o niebieskich migdałach.

Dodany obrazek
  • 0

#77 Wezyr Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:34

Wezyr

    hic sunt leones

  • Forumowicze
  • 10 564 Postów:
Tez gram w World of Warcraft :P

Co do Silent Hill. Nie oszukujmy sie. Gra stacza sie od czasu jak Konami zostawilo developing. Jak wspomnial kiedys Chmielarz i jak wiecie pewnie i Wy, ani male grupki fanow, ani hardkorowcy nie napedzaja rynku. Team Silent (jak i Gamefreak czy Retro) to studia, ktore robia jedna serie przez 7 czy 8 lat i jesli nie przynosza duzych profitow porownywalnych do innych serii danego wydawcy (Team Silent, ktory robi gry dla Konami) to mozna zrobic dwie rzeczy: a) rozwiazac studio (jak np. stuido odpowiedzialne za Viewtiful Joe) i porozsylac ludzi lub b) zmienic taktyke. Silenta kochamy za fabule z osmym dnem, piekno i za najbardziej dolujacy strach w historii, ale tak jest dla nas. Zaden z moich znajomych nie bierze Silentow wlasnie z powodu, ze jest za straszny. Wola inne gry. Konami, aby zarabiac (bo kazdy pieniadze miec musi) postanowilo nieco zmodyfikowac forme Silenta. Ruch przy Homecoming (nawiazania do filmow, ktore de facto sa chetniej ogladane, niz gry), gdzie Double Helix bardziej stara sie trafic w wieksze grono to wg. mnie dobry ruch. Oczywiscie dla Nas, dla fanow SH to bluznierstwo, ale taka jest smutna prawda. Nie mozemy zrobic nic innego, niz zaakceptowac stan rzeczy. Moze to byc swoisty okres "byc czy nie byc" dla Cichego Wzgorza. Jesli nie uda sie sprzedac tych tytulow to poprostu jestemy w dupie. Origins zostawmy na boku. Robili to amerykanie, niby nic nowego, bo masa kopiowania z innych czesci, ale z drugiej strony, Nas nic nigdy nie zadowala, bo czekamy na drugiego Siletna 2. Ale on nigdy nie nadejdzie. To wyglada tak:
1. Dostajemy info o Silent Hill na PSP.
2. Wszyscy sie ciesza.
3. Dowiadujemy sie, ze robia to hamburgery i wk*rwiamy sie nieludzko, nie dajac im zadnej szansy (po czesci poparte niezbyt wielkim doswiadczeniem teamu).
4. Czekamy. Gra sie zmienia tysiac razy. Wszyscy dalej sa zli.
5. Gra wkoncu wychodzi. I tu ostatni punkt:
a) wszyscy hiphiphurraaaaaaaaaaa! Nowy Silent Hill. Na logike bierzesz do glowy fakt, ze gra jest poprostu inna, bo to inny team, ale dajemy czas na rozwoj wydarzen.
albo
b) BUEEE!! Zly Climax. Gra zasysa. Co z tego, ze jak za duzo zmian to chcemy starego Silenta. Poprostu treba narzekac. A jak wyszlo by, ze gra opiera sie na utartych, lekko zmienionych zasadach (tak jak jest de facto w Original Sin) to od razu mowimy, ze za malo nowosci.
Poprostu od czasu Silent Hill 2 gra idzie po prostej (a raczej sie stacza) w dol, a my czekamy na nowe Silent Hill 2. Ale nie czekajcie, jak juz mowilem nigdy nie nadejdzie. Silent Hill 2 jest piekne, bo jest wyjatkowe i jedyne.
Konami dalo jednak zielone swiatlo dla Homecoming z nadzieja na to, zeby serie znalo (i przedewszystkim kupywalo) wiecej osob. Jak wyjdzie to trzeba poczekac.
Co do samego Shatterd Memories, bo troche zbilismy z tematu. Gra WKONCU daje nam mase nowosci. Poczekajcie, az wyjdzie i wtedy mozna sie wypowiedziec. Moze okazac sie, ze to wlasnie na Wii odrodzi sie Ciche Wzgorze. Narzekamy na brak zmian? Tu mamy ich mase. Czego nam brakuje w nowych Silentach? Gl. dobrej fabuly, strachu i pieknej muzyki, czyli tego, co nas oczarowalo jeszcze na PSX. Climax dalo calkiem niezla robote piszac Origins. Teraz po zdoyciu zaufania Konami, moze napisza cos dobrego. WIi to specyficzna konsola. Tu wiele gier ma ostatnia szanse, moze Silent jest jedna z nich. Poczekajmy, az gra wyjdzie i sie o niej wypowiemy. Skad wiecie, ze brak walki bedzie Wam zawadzal? Moze to byc wlasnie ten patent, ktory nas znow rozgrzeje do czerwonosci. Poczekajcie, zagrajcie i sie wypowiadajcie. Bo jak mozecie mi mowic, ze cos jest lepsze od czegos jak nie wiedzie jak ta druga rzecz wyglada.
Ja dla SH:SM daje ostatnia szanse. Nie musi to byc mega killer, ale poczekam cierpliwie i sprawdze czy nowe mechanimy ozywia te serie. Kiedys tez sie gralo w 2D i bylo fajnie, az ktos wpadl na pomysl, ze mozna jeszcze isc w trzecim wymiarze. Teraz nie mozemy bez tego zyc. Nie krytykujcie, nie pochwalajcie. Czekajcie cierpliwie.
  • 0

#78 Kyo Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:46

Kyo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 503 Postów:

Nie mozemy zrobic nic innego, niz zaakceptowac stan rzeczy.


Oczywiście, że możemy go nie zaakceptować. Kogo obchodzi, że oni też muszą płacić rachunki :P .

A tak serio -> wiesz Maka, nikt tu raczej zbyt nie pije do gameplay'u w nowych grach, a do braku aspektów, które czyniły Silent Hille Silent Hillami i uczynienie z nich lolowatych horrorów klasy C... :P
  • 0

#79 Gość__* Napisany 03 kwietnia 2009 - 22:03

Gość__*
  • Goście
Maka, z całym szacunkiem, ale Twoja wypowiedź jest zwyczajnie nieadekwatna do rzeczywistości. Popełniasz błędy merytoryczne (nie myśl, że mam to za coś strasznego, ale jednak nie udawajmy, że jest ok) i zbyt śmiało forsujesz swoją wizję polityki Konami. Powoływanie się na Chmielarza to też nie jest najlepszy pomysł. Zresztą - w tym temacie nie ma sensu omawiać ruchów wewnątrz Konami. To naiwne, praktycznie nikt spoza układu nie wie, jak to wygląda naprawdę. Łatwo uwierzyć we własną przenikliwość i tworzyć tego typu analizy, ale w 99% przypadków są nic nie warte. No i zresztą - co to ma do rzeczy? To, dlaczego Konami dało zrobić taką grę Climax, nie ma nic wspólnego z tym, że samo Climax ssie pauę. Wystarczy popatrzeć na ich gierki - już głupi rachunek prawdopodobieństwa każe odrzucić SH: SD i poprawić z shotguna.

Zastanawiam się jeszcze, skąd bierze się to chore myślenie, że gracze nie mogą nic zrobić - że możemy jedynie zaakceptować obecny stan rzeczy. Czy Ty aby na pewno przemyślałeś tamto zdanie? Gry nie powstają same dla siebie i same z siebie. I nie wierzę, że zmusiłeś mnie do napisania takiego komunału.
  • 0

#80 Malutki Napisany 04 kwietnia 2009 - 11:26

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Pierwsza strona w całości :wink: .
Full content of nintendo power may issue is up:
http://www.nintendopower.com/
http://www.nintendop.../NP241_TOCa.pdf
SilentHill Wii:
http://www.nintendop....SilentHill.jpg
  • 0

#81 Mani Napisany 04 kwietnia 2009 - 21:49

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Popraw ostatni link.
  • 0

#82 Danteusz Napisany 06 kwietnia 2009 - 18:23

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 33 055 Postów:
W takim wypadku nie ma przenosin, bo działy są zbyt daleko ;) Ale wypada założyć temaciki w odpowiednich miejscach
  • 0

#83 Gość__* Napisany 06 kwietnia 2009 - 18:29

Gość__*
  • Goście
Widzę, że klucha dalej nie ogarnia - należy przenieść kategorię Wii do działu PastGen.

Widzę że dalej nie ogarniasz - masz bana, wypad stąd - Dante
  • 0

#84 Malutki Napisany 06 kwietnia 2009 - 19:34

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Mam nadzieję , że wersja na Wii nie będzie portem z Ps2 :/ .
  • 0

#85 Kaxi Napisany 06 kwietnia 2009 - 19:41

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 564 Postów:
Po materiale z NP się na to nie zanosi. Gra zdaje się być projektowana pod Wii.
Wersja PS2 może być uproszczonym portem z Wii, z wyciętymi niektórymi wiilotowymi zagadkami. A co zrobią na PSP? Nie wiem. Możemy tylko spekulować.
W każdym razie stare plotki okazały się prawdziwe co do joty.

Czekam teraz na oficjalne screeny i filmiki wypuszczone do netu.
  • 0

#86 ACZ Napisany 06 kwietnia 2009 - 19:50

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 37 684 Postów:
Mogę się założyć, że grafa będzie taka sama jak na PS2, a patenty na Wii skończą się jedynie na machaniu latarką wiilotem, olo :^^:
  • 0

#87 MonsieurWoland Napisany 06 kwietnia 2009 - 21:45

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 269 Postów:
http://www.gamespot.... ... es;title;4

Gra wyjdzie pod koniec tego roku na Wii/PSP/PS2. x360 i PS3 mogą obejść się smakiem. IMO przesłanie jest jasne - developerowi nie chce się zbytnio pracować nad ulepszoną grafiką. Dlatego z poprawkami wizualnymi zatrzymaja sie na poziomie Wii i nie bedą dalej szaleć :^^:
  • 0

#88 Texz Napisany 06 kwietnia 2009 - 21:51

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 600 Postów:
Gdyby robili wersję na X360 i PS3 pociągnęło by to koszty mocno w górę. Stworzenie gry w HD, gdzie każdy najmniejszy detal dokładnie widać, w porównaniu do wersji SD gdzie ich ilość jest znacząco mniejsza. Dla mnie to bardzo dobra informacja nie gwarantuje, że produkt finalny będzie na poziomie KZ2, a co najmniej GeOW2. Przynajmniej będą mogli dłużej popracować nad wszystkimi tymi smaczkami, które przyczyniły się m.in. do sukcesu pierwszej części nie rozwodząc się na temat czy soft działający na X360, będzie równie dobrze działać na PS3.
  • 0

#89 Kaxi Napisany 06 kwietnia 2009 - 21:52

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 564 Postów:

However, Konami claims that NPCs now frequent different locations and offer new responses, with new paths and clues altering the original experience. What's more, while PS2 and PSP versions feature traditional control schemes, Wii owners can enjoy motion control elements attempting to increase immersion in Silent Hill's unsettling world. Your remote now serves as both a torch – to scour the darker corners of town – and a mobile phone. This latter element serves as a secondary interface for accessing GPS maps and photo-taking. Motion controls also enable players to interact with puzzles and examine objects on their journey.


Za IGN.

Mam nadzieję, że tak jak w przypadku Tenchu 4, to Wii jest docelową platformą. Konwertowanie z PS2 (teraz nie jest już tak kochane jak kiedyś = mniej się starają) jak i z PSP na Wii nie skończyłoby się niczym dobry :? No ale PS2 ciągle stoi koło TV, więc mam alternatywę. :)
  • 0

#90 Malutki Napisany 07 kwietnia 2009 - 09:31

Malutki

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 508 Postów:
Coś się zmieniło na stronie Climax .Nie ma już Wii & PsP , jest Project 1 .
http://www.climaxgroup.com/
Mam nadzieję , że Climax postara się z grafiką na konsoli N .Overlord na Wii wygląda bardzo dobrze , oby i w tym przypadku postarali się .
  • 0