Skocz do zawartości

Zdjęcie

A Boy and His Blob


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#31 nole Napisany 07 styczeń 2016 - 18:55

nole

    Dzik bagienny

  • Forumowicze
  • 4283 Postów:

Jest i launch trailerek. Premiera 19 stycznia. Na platformach Sony obowiązkowo cross-buy. ^_^ 


  • 0

#32 Tawotnica Napisany 24 grudzień 2016 - 01:34

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 10446 Postów:

*zacząłem grać* 

 

- platformówka w której skakanie jest zwalone

 

- blob cały czas się gdzieś zacina i wkurza wołanie go i ciągłe czekanie na niego

 

*przestałem grać*

 

Tak można w skrócie opisać moje wrażenia z gry. Czaję koncept, że to powolny puzzle platformer - blobem nie sterujemy bezpośrednio tylko rzucamy sobie pod nogi fasolki, które blob zjada i zamienia się w trampolinę, dziurę i inne przydatne narzędzia do przemieszczania się po świecie gry. W pierwszym świecie arsenał jest ograniczony do trzech, ustalonych z góry przez level transformacji. W każdym poziomie do zebrania są trzy skrzynki, niektóre niedostępne, pewnie odblokowuje się nowe fasolki po bossach, ale ja po siedmiu planszach dałem sobie spokój.

 

Fizyka chłopczyka i bloba z miejsca mnie odrzuciła. Krótkie skoki chłopca, anemiczny bieg i kiepska detekcja kolizji bloba skutecznie psują i tak już wolne tempo gry. Wolałbym, żeby te baloniki i drabiny po prostu wyrastały z ziemi zamiast czekać na pomocnika. No więc stoję przy platformie i wduszam trójkąt, żeby wołać bloba i po 5 minutach wkurza mnie już głos chłopczyka "blooob! come ooon! blob! hey!" i to najczęściej słyszane dźwięki w pustawym pierwszym świecie. :reggie:

 

Chłopczyk nie ma healtha, więc każda styczność z przeciwnikiem, spadnięcie z wysokości bądź różnego rodzaju pułapki go zabijają i spawnują w screenie zgonu. 

 

Wierzę, że im dalej w las tym ciekawsze się zaczną robić zagadki i wykorzystanie transformacji bloba, ale pierwsze wrażenie A Boy and His Blob zrobił tragiczne :nie:  

 

   

 

 


  • 0