Skocz do zawartości

Zdjęcie

SYBERIA I & II


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 cwany-lis Napisany 04 marca 2009 - 17:15

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:
Klasyczne przygodówki wydane na pc, ps2 i x boxa - kameralny klimat, historia drogi i specyficzny styl Benita Sokala mieszający prawdę z fikcją :tak:

Obie części mocno mi przypadły do gustu - przeszedłem je na pececie, teraz mając obie części w wersji na playstation 2 zamierzam je przejść raz jeszcze na 42 calowej plaźmie 8)

Oczywiście gry te są przeznaczone dla specyficznego grona graczy ceniącego przedewszystkim historię i idylliczną przygodę.
  • 0

#2 Spuczan Napisany 28 grudnia 2011 - 15:49

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 043 Postów:
Nawet nie wiedziałem, że ta gra wyszła na PS2. Zakupiłem ostatnio CDA z obydwoma częściami i pewnie niedługo sprawdzę w akcji.
  • 0

#3 Gamemen Napisany 28 marca 2012 - 21:44

Gamemen

    Mega Man

  • Narybek
  • 146 Postów:
Jak dla mnie dwie najlepsze przygodówki jakie wyszły. Genialna fabuła, świetny design, fajne zagadki i zakończenie nad którym uroniłem łzę. Szkoda, że Socal robi teraz takie szmiry.
  • 0

#4 Holden Napisany 23 lipca 2012 - 14:33

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
w jedynke kiedys troche gralem na pc i nie podobala mi sie, za duzo biegania, sredni klimat, a polski dubbing byl dosc sredniawy na moje uszy
  • 0

#5 cwany-lis Napisany 23 lipca 2012 - 14:38

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:
polski dubbing bym momentami tak sztywny, że hooooj ale oryginał wcale nie lepszy ...

mi gra wybitnie się spodobała ale grałem z solucją by się nie spinać
  • 0

#6 Holden Napisany 23 lipca 2012 - 14:40

Holden

    Za wysokie IQ...

  • Forumowicze
  • 9 638 Postów:
ale zagadki akurat sa bardziej logiczne niz w innych przygodowkach ? bo jak w grim fandango natrafilem na drzwi z zamkiem w formie obracanych kostek (kto gral ten wie) i dowiedzialem sie rozwiazania to rzucilem gre w pizdu (znowu)
  • 0

#7 cwany-lis Napisany 23 lipca 2012 - 17:05

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:
teoretycznie są logiczne ale w praktyce kilka zagadek to kwestia klikania na wszystkim - ja w gry z tego gatunku gram jedynie dla poznania fabuły i klimatu, inaczej nie dałbym rady
  • 0

#8 fingus Napisany 23 lipca 2012 - 20:08

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Syberia nie miała trudnych zagadek - właściwie to było ich niewiele i były logiczne. Miała za to rewelacyjne tło i klimat. Dla nich warto było zagrać.
  • 0

#9 xell Napisany 23 lipca 2012 - 20:58

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:
Syberia nie ma zagadek tylko fetch questy. Jedna z nielicznych gier, o których mogę powiedzieć, że lepiej spisałaby się do obejrzenia na youtubie (ulubiona metoda Ryana i piterkad).
  • 0

#10 cwany-lis Napisany 23 lipca 2012 - 22:11

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:
właśnie dlatego grałem z solucją by nie utracić płynności rozgrywki - w ten sposób gra się świetnie sprawdza jako ... powieść graficzna ? mi klimat części pierwszej i drugiej mocno zapadł w pamięć - to jedna z moich ulubionych gier i co rok, dwa przechodzę ją ponownie

ech, pamiętam jak chciałem bez solucji przejść "the Longest Journey" - dwa tygodnie siedziałem w akademiku April i nie mogłem zrozumieć po co jej gumowa kaczka, korek, stary chleb i sznur - wtedy to wydrukowałem sobie poradnik i ukończyłem grę w 3 dni - od tego czasu nie próbuję nawet szukać logicznych rozwiązań w point'n'click
  • 0

#11 Sylvan Wielki Napisany 23 lipca 2012 - 23:12

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 617 Postów:
Lubię. Przyjemnie się w nią grało. Syberia ma niezwykle seksowną bohaterkę.
  • 0

#12 xell Napisany 24 lipca 2012 - 01:42

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:

właśnie dlatego grałem z solucją by nie utracić płynności rozgrywki - w ten sposób gra się świetnie sprawdza jako ... powieść graficzna ? mi klimat części pierwszej i drugiej mocno zapadł w pamięć - to jedna z moich ulubionych gier i co rok, dwa przechodzę ją ponownie

ech, pamiętam jak chciałem bez solucji przejść "the Longest Journey" - dwa tygodnie siedziałem w akademiku April i nie mogłem zrozumieć po co jej gumowa kaczka, korek, stary chleb i sznur - wtedy to wydrukowałem sobie poradnik i ukończyłem grę w 3 dni - od tego czasu nie próbuję nawet szukać logicznych rozwiązań w point'n'click

Dzisiaj większość przygodówek jest robiona tak, że sprawna para oczu wystarcza do ich ukończenia. Syberia była pod tym względem wyjątkowo przygłupia, tylko rozmiar lokacji i wolne tempo głównej bohaterki czyniły te fetch questy skrajnie nudnymi. Na youtubie można towszystko przewijać, przeskakując od dialogów do dialogów.
  • 0