Skocz do zawartości

Zdjęcie

Need For Speed: Shift

Slightly Mad Studios EA PS3 X360 PC PSP iOS AND

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
155 odpowiedzi na ten temat

#61 keogh Napisany 17 września 2009 - 16:13

keogh

    aoa

  • Forumowicze
  • 12 581 Postów:
Pierwsze wrażenia: no cóż, jednak takie se.

Taki "realizm" totalnie nie pasuje do nfs`a, model jazdy jakiś taki "przerealistyczniony", (gram na profilu "doświadczony") do tego słabiuteńskie menusy i jeszcze słabszy tunning, który jest z dupy wysrany i totalnie nie pasuje do takiego charakteru gry, dodany chyba na siłę, żeby soft choć odrobinę przypominał nfs. Oczywiście różne bonusy są całkiem fajne, w stylu starych burnoutów. Gra bardzo zrzyna z Race Driverów, szczególnie z jedynki z Ryanem w roli głównej.
Pierwsze co trza zrobić po odpaleniu gry, wleźć w opcje dźwięku i zmniejszyć poziom efektów na ok 60% i włączyć muzę na 100 (defaultowo ustawione na 0% ).
Gra chrupie, ztn nie animacja, ale np przy przejściach loadingu, menusów, co irytuje.

Jedyny ogień jak na razie to rzeczywiście widok z kokpitu !!! Jest przednio ! - ale, wkurwia trochę sapanie, naszego drivera, w momentach stresujących (czyt. przy mocnym dzownie) ok, jest to ciekawe ale totalnie nierealistyczne i ma się wrażenie, że nasz mistrz kierownicy to jakaś pussy na którą Vin Disel patrzy spode łba.

Także grafika zawodzi, sorry ale nie dałem się nabrać, bardzo słabo wykonane modele furek, które w statycznych ujęciach wyglądają niestety slabo, dopiero w pędzie, kiedy nakłada się masa efektów wygląda to ciekawie. Sorry ale wg mnie grafe lepszą ma GRID (model jazdy, zniszczenia, moc fur itp btw.też) Także inne elementy trącą początkiem 2k0 np. animacja i wygląd serwisantów i panienek stojących przy furach przed startem... hmm sorry ale większego bonera miałem podczas patrzenia na bioderka panienek w drugim nfsu niż w szifcie.

Mimo tych gorzkich słów, jeszcze nie skreśliłem tytułu, za krótko grałem. Dziś wieczorem kolejne długie podejście, to się obada. Mniejmy nadzieję, że mnie czymś jeszcze zaskoczy. ;]

Jedno jest jednak pewne, tytuł maksymalnie przehajpowany, co smuci tym bardziej, że nabierają się na niego doświadczeni gracze, barnżowcy recenzenci itd (no chyba, że to tylko kasa zrobiła swoje)
  • 0

#62 Matt Napisany 22 września 2009 - 21:08

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Będzie długie zdanie, kilkukrotnie złożone. W skrócie - kupiłem, odpaliłem, przez pierwszych dwadzieścia minut miałem niewyraźną minę (tę z kategorii "nie-do-końca-rozumiem-twój-dowcip") i wmawiałem sobie, że na pewno coś robię źle, albo nie powyłączałem wszystkich tych "ulepszaczy" i dlatego dziwnie się gra, a potem... cóż, a potem wziąłem drugi oddech, dałem grze drugą szansę, kupiłem Audi R8, zrobiłem jeszcze kilka wyścigów i nagle z całej siły uderzyłem pięścią w xboxa. Zawód nie z tej ziemi. Dałem się nabrać na recenzję gametrailers (DAJEMY 9.5 za grywalność!!! OGIEŃ!!!) i uwierzyłem, że Shift to jakaś kosmiczna jakość. Co za kpina. Auta brzydkie, klockowate i jadą wszędzie, tylko nie do przodu! Sterowanie sztucznie utrudnione i totalnie niezabawne. Wgrywanie tras dłuuuugie i denerwujące. Ostatni raz bawię się racerem, który "mknie" w 25 klatkach na sekundę - toporne to, prymitywne i bardzo nieprecyzyjne. Zgodzę się, że pewnie zabawa kierownicą MOMO, albo G25 daje więcej frajdy, ale jakoś niespecjalnie chcę dopłacać, aby to sprawdzać. Wnętrza aut też specjalnie mnie nie zszokowały, bo wcześniej widziałem te w GT5P - nie to oświetlenie i nie te tekstury, drogie EA. No nic, jutro gra wraca do sklepu. W dalszym ciągu niemiłosiernie kręci mnie Most Wanted z o niebo lepszym modelem jazdy. Nigdy więcej NFSów w moim zbiorze gier.
  • 0

#63 Texz Napisany 22 września 2009 - 21:13

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Będzie długie zdanie, kilkukrotnie złożone. W skrócie - kupiłem, odpaliłem, przez pierwszych dwadzieścia minut miałem niewyraźną minę (tę z kategorii "nie-do-końca-rozumiem-twój-dowcip") i wmawiałem sobie, że na pewno coś robię źle, albo nie powyłączałem wszystkich tych "ulepszaczy" i dlatego dziwnie się gra, a potem... cóż, a potem wziąłem drugi oddech, dałem grze drugą szansę, kupiłem Audi R8, zrobiłem jeszcze kilka wyścigów i nagle z całej siły uderzyłem pięścią w xboxa. Zawód nie z tej ziemi. Dałem się nabrać na recenzję gametrailers (DAJEMY 9.5 za grywalność!!! OGIEŃ!!!) i uwierzyłem, że Shift to jakaś kosmiczna jakość. Co za kpina. Auta brzydkie, klockowate i jadą wszędzie, tylko nie do przodu! Sterowanie sztucznie utrudnione i totalnie niezabawne. Wgrywanie tras dłuuuugie i denerwujące. Ostatni raz bawię się racerem, który "mknie" w 25 klatkach na sekundę - toporne to, prymitywne i bardzo nieprecyzyjne. Zgodzę się, że pewnie zabawa kierownicą MOMO, albo G25 daje więcej frajdy, ale jakoś niespecjalnie chcę dopłacać, aby to sprawdzać. Wnętrza aut też specjalnie mnie nie zszokowały, bo wcześniej widziałem te w GT5P - nie to oświetlenie i nie te tekstury, drogie EA. No nic, jutro gra wraca do sklepu. W dalszym ciągu niemiłosiernie kręci mnie Most Wanted z o niebo lepszym modelem jazdy. Nigdy więcej NFSów w moim zbiorze gier.

Spróbuj tego ustawienia sterowania:
Steering Dead Zone 35
Accelerator Dead Zone 5%
Brake Dead Zone 5%
Steering Sensitivity 30%
Braking Sensitivity 35%
Speed Steering sensitivity 100%
I graj z widokiem z kabiny. Powinno zwiększyć doznania do 420%
  • 0

#64 Matt Napisany 22 września 2009 - 21:19

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Grzebałem, Tex. Biorąc drugi oddech przeszukałem sieć w poszukiwaniu odpowiedzi na "jak się tym cholera bawić, aby było dobrze". Parametry zmieniłem, a trasa jak była pokryta lodem, tak jest, natomiast auta jak tańczyły po asfalcie, tak tańczą nadal. Odpuszczam. Forza 3 za miesiąc?
  • 0

#65 ACZ Napisany 22 września 2009 - 21:27

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 165 Postów:
Matt, szacun za psn id :lol:
  • 0

#66 hubson Napisany 23 września 2009 - 05:52

hubson

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 120 Postów:
mi gra się bardzo dobrze :) właśnie takie racry idealnie mi podchodzą. dziwny ze mnie odbiorca, ale np. grid już mi kompletnie nie pasuje..
  • 0

#67 phsx Napisany 23 września 2009 - 10:41

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Ej to na konsolach ta gra też działa w 30fpsach? O_O Myślałem, że to tylko u mnie na pc takie cuda. Żal jeśli racer nie ma przynajmniej 50 klatek...
  • 0

#68 Texz Napisany 23 września 2009 - 10:53

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Na PC gra działa max 60 klatek. Skoro tyle nie wyciąga miej pretensje jedynie do swojego PC.
  • 0

#69 phsx Napisany 23 września 2009 - 11:31

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Oficjalne rekomendowane wymagania;
# Procesor: Intel Core 2 Duo or AMD 64 X2 5200 + or AMD Phenom /pass
# Pamięć operacyjna: 2 GB lub więcej (Vista wymaga 3 GB RAM) /pass
# Karta graficzna: 512 MB RAM /pass
=Zła optymalizacja, zresztą nie istotne bo nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
  • 0

#70 hubson Napisany 23 września 2009 - 12:18

hubson

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 120 Postów:

Oficjalne rekomendowane wymagania;
# Procesor: Intel Core 2 Duo or AMD 64 X2 5200 + or AMD Phenom /pass
# Pamięć operacyjna: 2 GB lub więcej (Vista wymaga 3 GB RAM) /pass
# Karta graficzna: 512 MB RAM /pass
=Zła optymalizacja, zresztą nie istotne bo nie odpowiedziałeś na moje pytanie.


jaka rodzielczość, jakie detale.
jaki masz procesor, jaką masz kartę graficzną.

u mojego ojca na dual core E5200 2.5GHz@4Ghz i niekręconym 9600GT + 3GB ramu na VHP demo śmiga na max w 1440/900.
na swoim konfigu nie włączałem demka, ale powinno będzie jeszcze lepiej.

komputer komputerowi nierówny..
  • 0

#71 Texz Napisany 23 września 2009 - 13:22

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Oficjalne rekomendowane wymagania;
# Procesor: Intel Core 2 Duo or AMD 64 X2 5200 + or AMD Phenom /pass
# Pamięć operacyjna: 2 GB lub więcej (Vista wymaga 3 GB RAM) /pass
# Karta graficzna: 512 MB RAM /pass
=Zła optymalizacja, zresztą nie istotne bo nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

Mogę mieć 486 z 4Mb Ramm i psioczyć na złą optymalizację, że mi GTA IV nie idzie. Co z tego.
Wersja na konsole śmiga maksymalnie w 30fps.
  • 0

#72 hubson Napisany 23 września 2009 - 13:38

hubson

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 120 Postów:
dla mnie jest płynnie. plus miodnie.
  • 0

#73 Texz Napisany 23 września 2009 - 14:03

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Generalnie z tym Shiftem jest tak, że zapłaciłem za pełną wersję, a dostałem wczesną betę. Trzeba czekać na patche, ten dla PC już wyszedł, wprowadza obsługę rozgrywek po LANie i myszkę w menu. Ten dla PS3 niby miał wyjść ale ciągle go nie widać. Ma wprowadzić normalne zniszczenia. O tym kiedy załatają setkę innych rzeczy bez których nawet nie ruszam tej gry, nie chcę nawet myśleć. Co za czasy.
  • 0

#74 phsx Napisany 24 września 2009 - 08:23

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Mój sprzęt to - athlon x2 5200+ @ 2,7, gforce 9800GTX+ 512 OC edition, 4GB ram (na xp tylko 3 wykrywa), wydaje mi się że powinno chodzić bez jakiegokolwiek AA i filtrowania textur w >40fpsach (1024x768). Zresztą nie istotne, to nie temat o pc'tach.
  • 0

#75 Danteusz Napisany 24 września 2009 - 12:36

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 887 Postów:
Powinien być już patch do wersji PS3 który dodaje zniszczenia.
  • 0

#76 Grz3chu Napisany 24 września 2009 - 17:08

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:

Mój sprzęt to - athlon x2 5200+ @ 2,7, gforce 9800GTX+ 512 OC edition, 4GB ram (na xp tylko 3 wykrywa), wydaje mi się że powinno chodzić bez jakiegokolwiek AA i filtrowania textur w >40fpsach (1024x768). Zresztą nie istotne, to nie temat o pc'tach.

lol a jednak ty masz coś z tym kompem, bo ja odpaliłem demko na super-hiper-mega-maks detalach w rozdzielczości 1680x1050x32 i żadnych dropów nie było. 60 fps ftw!
  • 0

#77 drAKul Napisany 24 września 2009 - 20:03

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
Jeśli mogę się spytać co jest nie tak z wersją na PS 3?
  • 0

#78 Danteusz Napisany 24 września 2009 - 20:05

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 887 Postów:
Już nic, przed wyjściem patcha był bug który powodował brak deformacji karoserii.
  • 0

#79 drAKul Napisany 25 września 2009 - 12:47

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
Senk Ju
  • 0

#80 Texz Napisany 27 września 2009 - 19:21

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
W EA pracują programiści-geniusze. Kto twierdzi inaczej niech sprawdzi wpis na Kotaku o pewnym użytkowniku NFS:S na X360, którego konsola chciała się połączyć z PlayStation Store.
http://kotaku.com/53... ... --on-a-360
  • 0

#81 AdamekPL Napisany 02 października 2009 - 10:37

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
Pograłem w demo i nawet mi się podoba. Grafika jest dobra, widok z kokpitu jest świetny, zwykle wolę widok za samochodu, lub na zderzaku, ale tutaj naprawdę warto grać z widokiem z kokpitu. fajnie wygląda efekt po uderzeniu w coś z dużą szybkością (obraz fajnie traci ostrość).
Jeździ się przyjemnie, nie lubię symulacji, model jazdy w Shift jest dla mnie bardzo porządny.
Grę kupie jak jeszcze trochę stanieje.
  • 0

#82 piterekd Napisany 02 października 2009 - 12:29

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

W EA pracują programiści-geniusze. Kto twierdzi inaczej niech sprawdzi wpis na Kotaku o pewnym użytkowniku NFS:S na X360, którego konsola chciała się połączyć z PlayStation Store.
http://kotaku.com/53... ... --on-a-360

Z tego co do tej pory napisaliście - Shift to najbardziej zabugowana gra wszechczasów :lol:
  • 0

#83 Gość_jachu2_* Napisany 03 października 2009 - 13:15

Gość_jachu2_*
  • Goście
Cała gra jest ładna, a widok z wnętrza jest lepszy niż w FM3. Jednak model jazdy jest dość dziwny, trącający lekko poprzednimi NFSami, i tak jak one nie przekonuje mnie. No i to sapanie kierowcy - śmieszne. Ogólnie myślałem, że Shift będzie lepszą grą, tymczasem lepiej jeździło mi się już w GRIDzie, zatem nowy NFS nie wniósł do gatunku nic nowego. Nie noszę się z zamiarem kupna.
  • 0

#84 Danteusz Napisany 03 października 2009 - 20:09

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 887 Postów:

W EA pracują programiści-geniusze. Kto twierdzi inaczej niech sprawdzi wpis na Kotaku o pewnym użytkowniku NFS:S na X360, którego konsola chciała się połączyć z PlayStation Store.
http://kotaku.com/53... ... --on-a-360

Z tego co do tej pory napisaliście - Shift to najbardziej zabugowana gra wszechczasów :lol:

Pewnie tak, pierwszą rzeczą którą zrobiłem ogrywając demo to dzwon w ścianę który skończył się zatopieniem się w bandzie :lol: Ale spoko, daję wsteczny i z niej wyjechałem....tylko po to aby zatonąć w asfalcie :rotfl:

....a poza tym jechało się fajnie ;)
  • 0

#85 Gość__* Napisany 03 października 2009 - 21:24

Gość__*
  • Goście
Dobra gra szkoda że można ją przejść w 6 h :| a model zderzeń to wzięli chyba z gran turismo bo paszczur prze okrutny
  • 0

#86 Shinigami Napisany 03 października 2009 - 21:26

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Ja tam nie wiem, mnie się całkiem przyjemnie odbijało od przeciwników. No i gra naprawdę mi się spodobała jak jadąc Viperem na pełnej mocy wbiłem się w tył jednego jegomościa i przejechałem pod nim :ninjadance:
  • 0

#87 Gość__* Napisany 03 października 2009 - 21:46

Gość__*
  • Goście
Bardzo to realistyczne :o
  • 0

#88 MonsieurWoland Napisany 03 października 2009 - 21:49

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Nie słyszałeś, że Sosnowiec jest takim zadupiem, że już tam nawet powszechne prawa fizyki nie obowiązują? (bo im sie nie chce :^^: ) OLO :^^:
  • 0

#89 Shinigami Napisany 03 października 2009 - 21:52

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
touché :^^:
  • 0

#90 Gość__* Napisany 03 października 2009 - 21:57

Gość__*
  • Goście
Byłem tam parę razy i wszystkie prawa fizyki działały :lol:
  • 0



Inne z tagami: