NINJA GAIDEN SIGMA2
#31 Napisany 22 marca 2009 - 23:08
#32 Napisany 23 marca 2009 - 23:25
Za 2 dni pojawi się teaser.
#33 Napisany 23 marca 2009 - 23:58
Cały dziś dzień już jest Sigma, zamiast znaczka.Zmieńce tą nazwę w końcu "na po ludzku", teraz widzę na końcu jakieś pół litery L.
Za 2 dni pojawi się teaser.
#34 Napisany 24 marca 2009 - 05:54
Anyway first look z GDC http://gdc.gamespot.... ... es;title;1
Oraz rzeczony trailer. http://gdc.gamespot.... ... os;title;3
#35 Napisany 24 marca 2009 - 11:44
Sigma 2 przedstawi nam historię znaną z wersji na konsolę Microsoftu, ale rozwiniętą o pewne wątki, co wiąże się z drugim grywalnym bohaterem. Tą osobą będzie po raz kolejny kobieta, a mianowicie Ayane, postać znana z innej gry Tecmo, Dead or Alive. Będzie ona posiadała własne bronie, ruchy, oraz magię. To jednak nie wszystko. S2 pozwoli wcielić nam się w jeszcze jedną właścicielkę miseczki o rozmiarze D. Momiji powinna być znana posiadaczom DS, gdyż pojawiła się w kieszonkowym Ninja Gaiden Dragon Sword. Teraz zadebiutuje na dużej konsoli. Obecność obu niewiast będzie wpleciona w historię gry.
Stary i poczciwy Ryu poza wspomnianymi kobietami natrafi na nowych przeciwników i bossów. W walce pomogą mu nowe bronie, które Team Ninja umieścił specjalnie dla tej wersji gry.
Pojawi się zupełnie nowy tryb kooperacji, w którym będzie można wraz z przyjacielem wypróbować cztery poziomy trudności w ponad 30 wyzwaniach. Nasze postępy będą monitorowane i umieszczane na tablicach wyników razem z innymi graczami z całego świata. Mapy do tego trybu to mieszanka znanych, ale przerobionych poziomów z singla oraz zupełnie nowych.
Ponadto możemy liczyć na masę usprawnień, takich jak lepsza praca kamery, czy podpowiedź o kierunku dalszej drogi (głowa bohatera będzie wskazywała gdzie mamy się udać). Usprawnień ma być sporo, a wszystko dzięki wsparciu fanów, którzy grając w wersję na 360-kę pisali o problemach.
Od strony technicznej S2 korzysta z tego samego silnika graficznego co NG2, poddanego jednak poprawkom. Celem twórców jest osiągnięcie lepszej grafiki od oryginału, dzięki dodawaniu nowych technologi. Jak im się to udało na razie ciężko ocenić.
Wersja na PS3 nie będzie wcale gorsza od konkurencyjnej pod względem osiągnięć. Te naturalnie są zastąpione przez trofea, zaś ich zdobycie ma zachęcać do wyciśnięcia ostatnich soków z kampanii dla jednego gracza i trybu współpracy. Gra będzie miała także bogate statystyki, które utrwalą nasze dokonania.
Według Tecmo rozgrywka dla samotnego ninja została wzbogacona o 30% dodatków, nie wspominając już o nowym trybie współpracy. Wygląda więc na to, że nawet ci, którzy grali w dwójkę na Xboxie będą mogli poważnie zastanowić się nad zakupem drugiej Sigmy.
by GO.
#36 Gość__* Napisany 24 marca 2009 - 12:04
#37 Napisany 24 marca 2009 - 13:38
#38 Napisany 24 marca 2009 - 15:48
#39 Napisany 24 marca 2009 - 19:11
#40 Gość__* Napisany 24 marca 2009 - 20:38
#41 Napisany 24 marca 2009 - 21:01
Bo sieka z kończynami rozkręca wyobraźnię jak mało co!
#42 Napisany 25 marca 2009 - 13:36
Trailer bez cenzury ? widać cięcia, tyle że zamiast krwi i jest jakieś fioletowe gówno ;> Tak czy siak must Have ;>
#43 Napisany 25 marca 2009 - 23:41
http://www.eurogamer... ... es-on-show
Replacing blood and dismemberment with "cooler, cleaner, sleeker" magical puffs of fairy dust like in the trailer? I've had niggling doubts in the back of my head since I saw the trailer, with the distinct lack of blood and extremely high prevalence of "sparkly" effects that randomly flood the screen for no reason at all. I guess OTs will now be pats on the head and the enemies vanish in a sparkly cloud.
Now that I take a look at the trailer a few more times, a lot of the graphics look very subpar. The fiery land dragon is actually very poorly textured, and all the rest of the trailer is trying to dazzle you with cheap glowy particle effects.
Ninja Gaiden Sigma 2 [...] will include new playable characters, online co-op play, and other improvements.
http://www.gamasutra... ... tory=22868
Online Co-op etc.
#44 Napisany 11 kwietnia 2009 - 16:44
#45 Gość__* Napisany 14 kwietnia 2009 - 06:42
#46 Gość__* Napisany 18 maja 2009 - 16:59
#47 Napisany 18 maja 2009 - 17:19
#48 Napisany 18 maja 2009 - 18:21
#49 Napisany 19 maja 2009 - 10:38
Oby Hayashi'emu udało się poprawić niedociągnięcia dwójki...
#50 Napisany 02 czerwca 2009 - 12:05
#51 Gość__* Napisany 02 czerwca 2009 - 18:46
#52 Napisany 10 czerwca 2009 - 09:43
#53 Napisany 11 czerwca 2009 - 18:44
gameplay http://www.gamespot.... ... eo/6211764
Nadal sa kłopoty z kamera.
A tutaj druga czesc tego dema, Ayane robi niezła rzeznie http://e3.gamespot.com/video/6211813/
#54 Gość__* Napisany 15 czerwca 2009 - 22:50
#55 Napisany 16 czerwca 2009 - 09:59
#56 Gość__* Napisany 16 czerwca 2009 - 18:57
Pierwsze słysze zeby demo miało wyjsc zaraz po e3.
No co ty widzę że ominęły Cię niusy jeszcze z przed E3 kiedy to TN zapowiedzieli, że dadzą demko jeszcze na E3 lub zaraz po jego zakończeniu. Niestety z czystego lenistwa nie dam ci linków do tego niusa.
#57 Napisany 28 lipca 2009 - 19:01
I nosz strzela szlag, gdy się widzi na filmiku brak poprawienia pracy kamery. Znów co chwilę widać zamiast postaci belkę, kamera nie ukazuje najważniejszego fragmentu placu boju (np. przeciwnika metr za plecami). I to na filmiku, który mógł być manipulowany przez twórców by pokazać jak najlepsze strony gry. Szkoda, naprawdę. Może to nie do obejścia przy enginie gry? ALE JAK DO DIASKA WYWALILI KRWAWE AKCJE TO CHCIAŁBYM CHOĆ LEPSZEJ PRACY KAMERY ZA TO
#58 Napisany 23 września 2009 - 11:46
http://ps3.ign.com/a.../1027436p2.html
Dla porównania, NG2 dostało 8.7, przy czym trzeba brać pod uwagę upływ czasu od jej premiery
#59 Napisany 01 października 2009 - 09:27
Kevin twierdzi, ze gra jest lepsza od pierwowzoru. Dla mnie to must have