Seria Syphon Filter !!! Przy tej grze zapominalem o calym swiecie Rowniez Tekken'y. MGS miazdzyl fabula, ale ustepowal Syphonowi muza i tempem rozgrywki. GT tez swoje odsluzylo w mojej maszynce. Pozatym bylo wiele innych gier (Wipeout, RollCage, Real Blows Fatal Fury, itd) ale to tylko w/w gry pozostaly w mojej pamieci
Dzis sam jestem dziad... eeee... ojcem, gram niewiele albo wcale, ale na Syphon Filter Omega Strain czekam bardzo (takie male zboczonko z czasow PSX)
Najlepsza gra na PSXa
Rozpoczęte przez
cappo
, 19 03 2004 21:55
200 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 05 kwietnia 2004 - 09:50
#32 Gość__* Napisany 06 kwietnia 2004 - 00:20
MGS i jeszcze raz MGS...no i GT...i Resident Evil 2...aaaaaaa...ja moglbym tak dlugo
#33 Gość__* Napisany 06 kwietnia 2004 - 17:32
heh... było ich kilka..... MGS; Tenchu; Winning Eleven'y; SUIKODEN2!; Chrono Cross i tak dalej i tak dalej....
Ech... wiadomo było ich cała masa...
Ech... wiadomo było ich cała masa...
#34 Gość__* Napisany 08 kwietnia 2004 - 18:57
MGS,PES,FF VII
#35 Gość__* Napisany 10 kwietnia 2004 - 17:29
Powiem jedno słowo:
MEDIEVIL
To jest do dziś najleprza gierka w jaką grałem, ale cały czas stoją przed moimi oczyma inne piękne tytuły: pierwsza część Soul Reavera, seria CB włącznie z niezapomnianym CTR:) seria RE, seria Spyro, oczywiście FF (7 i 8 stawiam na równi), serie Medal of Honor, niezapomniane GT2 (jedynki nigdy nie miałem) i inne ....
MEDIEVIL
To jest do dziś najleprza gierka w jaką grałem, ale cały czas stoją przed moimi oczyma inne piękne tytuły: pierwsza część Soul Reavera, seria CB włącznie z niezapomnianym CTR:) seria RE, seria Spyro, oczywiście FF (7 i 8 stawiam na równi), serie Medal of Honor, niezapomniane GT2 (jedynki nigdy nie miałem) i inne ....
#36 Gość__* Napisany 12 kwietnia 2004 - 20:25
heheee jak wcześniej mianuje grę pt. Final Fantasy VIII )
No ale nie jedna gra mi sie podoba:) jest takze Gran turismo 2, Soul Reaver.....eh móglbym tak wymieniać ale mi sie nie chce:)
A zresztą moge jeszcze powiedzieć ze CrashTeam Racing jest super oraz Crash Bandicoot 3 i tyle przynajmniej narazie:))
No ale nie jedna gra mi sie podoba:) jest takze Gran turismo 2, Soul Reaver.....eh móglbym tak wymieniać ale mi sie nie chce:)
A zresztą moge jeszcze powiedzieć ze CrashTeam Racing jest super oraz Crash Bandicoot 3 i tyle przynajmniej narazie:))
#37 Gość__* Napisany 16 kwietnia 2004 - 12:49
FF 7 jest najlepsza i chyba nic nie trzeba dodawać,MGS jest zaraz obok,ISS/PES najlepsza multiplayerówka to co się przy tej grze działo przechodzi wszelkie pojęcie hehe
#38 Gość__* Napisany 16 kwietnia 2004 - 13:05
Yo! Szwedu zgadzam się z tobą ! Jak dla mnie MGS zasługuje na 11/10. 8) . Druga gra,która wg mnie zasługuje na taką ocenę to FF 7 ! zTą grą spędziłem masę dni i do dzisiaj mnie nie nudzi !!!
#39 Gość__* Napisany 20 kwietnia 2004 - 23:18
FFVII - bo ma ładne filmiki renderowane i summony i... mało miejsca zajmuje na memorce?
Silent Hill - najstraszniejsza gra, jaką przeżyłem. I gdyby nie SH1, nie mielibyśmy dwójki
Tekken 3 - wszyscy w to grali i ja też. I podobało mi się bardzo.
Vagrant Story - klimat+fabuła+elementy zręcznościowe+kuźnia... mógłbym tak wymieniać...
Ridge Racer - ech, sentyment... Jedna z moich pierwszych gier na PSX. Zrywała kask
Samochodowe deathmatche od Singletrac - ile ciężkich bluzgów poleciało podczas gry w Twisted Metal 2 i Rogue Trip... Ech, rozrzewniłem się
Resident Evil - jedynka doczekała się gruntownego odświeżenia, najmilej wspominam dwójkę, zaś trójka miała tego pecha, że ukazała się już po SH.
Wipeout - cała seria trzymała poziom, ale przyznaję, że pierwsza była dla mnie zwyczajnie za trudna. Lamer ze mnie.
Silent Hill - najstraszniejsza gra, jaką przeżyłem. I gdyby nie SH1, nie mielibyśmy dwójki
Tekken 3 - wszyscy w to grali i ja też. I podobało mi się bardzo.
Vagrant Story - klimat+fabuła+elementy zręcznościowe+kuźnia... mógłbym tak wymieniać...
Ridge Racer - ech, sentyment... Jedna z moich pierwszych gier na PSX. Zrywała kask
Samochodowe deathmatche od Singletrac - ile ciężkich bluzgów poleciało podczas gry w Twisted Metal 2 i Rogue Trip... Ech, rozrzewniłem się
Resident Evil - jedynka doczekała się gruntownego odświeżenia, najmilej wspominam dwójkę, zaś trójka miała tego pecha, że ukazała się już po SH.
Wipeout - cała seria trzymała poziom, ale przyznaję, że pierwsza była dla mnie zwyczajnie za trudna. Lamer ze mnie.
#40 Napisany 07 maja 2004 - 21:37
Hmm...
Tenchu 1 - za klimat i najlepszy OST w grze jaki kiedykolwiek słyszałem.
FFVII - Wiadomo - genialna niemalże pod każdym względem.
Soul Blade - za rewelacyjne(a także w pewnym sensie i rewolucyjne)intro.
Metal Gear Solid - Powodów wiele: świetny scenariusz, głębokie postacie, a także rewelacyjna gra aktorska.
Suikoden II - IMO Najbardziej wciągający JRPG. Ileż zabawy sprawia samo poszukiwanie wszystkich Stars of Destiny...
Mógłbym wymieniać jeszcze wiele, ale jak na razie tylko tyle przychodzi mi do głowy. Ogólnie PSX miał od groma hitów.
Tenchu 1 - za klimat i najlepszy OST w grze jaki kiedykolwiek słyszałem.
FFVII - Wiadomo - genialna niemalże pod każdym względem.
Soul Blade - za rewelacyjne(a także w pewnym sensie i rewolucyjne)intro.
Metal Gear Solid - Powodów wiele: świetny scenariusz, głębokie postacie, a także rewelacyjna gra aktorska.
Suikoden II - IMO Najbardziej wciągający JRPG. Ileż zabawy sprawia samo poszukiwanie wszystkich Stars of Destiny...
Mógłbym wymieniać jeszcze wiele, ale jak na razie tylko tyle przychodzi mi do głowy. Ogólnie PSX miał od groma hitów.
#41 Napisany 08 maja 2004 - 08:50
To te najlepsze (IMO):
I - Final Fantasy VIII/Metal Gear Solid
II - Final Fantasy VII/Final Fantasy Tactics
III - Soul Blade/Silent Hill
IV - Xenogears/Chrono Cross
V - Vagrant Story
VI - Tekken 3
VII - Resident Evil 1
VII - Soul Reaver
IX - Front Mission 3
X - Valkyrie Profile
W sumie nie wiem po co to piszę, skoro wszyscy to wiedzą, ale może znajdzie się chociaż jeden nie uświadomiony.
I - Final Fantasy VIII/Metal Gear Solid
II - Final Fantasy VII/Final Fantasy Tactics
III - Soul Blade/Silent Hill
IV - Xenogears/Chrono Cross
V - Vagrant Story
VI - Tekken 3
VII - Resident Evil 1
VII - Soul Reaver
IX - Front Mission 3
X - Valkyrie Profile
W sumie nie wiem po co to piszę, skoro wszyscy to wiedzą, ale może znajdzie się chociaż jeden nie uświadomiony.
#42 Gość__* Napisany 09 maja 2004 - 11:21
Wielka trójka:
FF VII
MGS
Civilization II
FF VII
MGS
Civilization II
#43 Napisany 10 maja 2004 - 11:12
FFVII... za to jak "zbliżył" ok 40 ludzi na moim (byłym) osiedlu na tyle, że było tłoczno.
#44 Gość__* Napisany 10 maja 2004 - 17:40
według mnie najfepszymi grami na szataka są:
Metal Gear Solid
Tekken 3
Crash Bandicoot2
i oczywiście Final Fantasy Vll
Metal Gear Solid
Tekken 3
Crash Bandicoot2
i oczywiście Final Fantasy Vll
#45 Gość__* Napisany 12 maja 2004 - 14:04
ehhh... zawsze padają te same nazwy: FF7, MGS, GT, T3, ISS, Soul Blade... okej, to są zajebiste tytuły, ale dlaczego zawsze te same? w ramach protestu podam moją listę czarnych koni, cichych zabójców czasu:
-Civilization 2 (mimo oprawy a/v )
-Spyro 2
-Harvest Moon
-LMA Manager
-Metal Slug X
-Music 2000
ponadto kilku gigantów, których chyba nikt tu jeshshe nie wymienił: Soul Reaver, WipeOut 2097, FF Tactics, CTR, Medal of Honor, Chrono Cross, THPS 2
-Civilization 2 (mimo oprawy a/v )
-Spyro 2
-Harvest Moon
-LMA Manager
-Metal Slug X
-Music 2000
ponadto kilku gigantów, których chyba nikt tu jeshshe nie wymienił: Soul Reaver, WipeOut 2097, FF Tactics, CTR, Medal of Honor, Chrono Cross, THPS 2
#46 Gość__* Napisany 17 maja 2004 - 15:57
zgadzam się z JJ.Każdy zapytany o najlepszą giere zarzuca tymi samymi tytułami.No dobra są fajne ale nie wolno zapominać o innych np:
Valkyrie Profile
Civilization 2
LMA manager
albo chodźby parasite eve 2
Valkyrie Profile
Civilization 2
LMA manager
albo chodźby parasite eve 2
#47 Gość__* Napisany 20 maja 2004 - 15:52
Jak dla mnie da best są:
1.FF7
2.FF8
3.MGS
4.Silent Hill
5.Chrono Cross
6.LOK:Soul Reaver
7.ISS 2
8.Valkyrie Profile
9.RE2 i 3
10.Medal of honour 1 i 2
... i wiele innych, kocham je wszystkie!!!!
1.FF7
2.FF8
3.MGS
4.Silent Hill
5.Chrono Cross
6.LOK:Soul Reaver
7.ISS 2
8.Valkyrie Profile
9.RE2 i 3
10.Medal of honour 1 i 2
... i wiele innych, kocham je wszystkie!!!!
#48 Napisany 02 czerwca 2004 - 13:00
Silent Hill na PSX!!! Zaraz po premierze dorwaliśmy z kumplem tę gierę zrobiliśmy 2 kopie i wio do domu drać. Za kilka godzin nie wytrzymałem, gdy nadszedł wieczór wyłączyłem podzielić się "przeżyciami" (a raczej strachem). Ten leży pod kołderką oglądając Wiadomości, czy coś...też nie wytrzymał tej "brudnej" grafiki i schizującego dzwięku! Niedawno grając w SH 2 wracałem wieczorkiem do domu, kiedy przechodziłem koło przepompowni ścieków to dyżurujący tam cieć włączył silnik!!!!!!!! ALEŻ MNĄ WSTRZASNEŁO...
Kiedyś za młodu oglądaliśmy zawsze w nocy 997 (za przyzwoleniem kochanej Świętej pamięci babci!!!), wtedy to był jeszcze ostry program! Kto pamięta prowadzącego rodem z SH Pana Najmrockiego. Nieraz pokazywali tam wisielców, topielców, denaty...
W nocy bałem się chodzić...a to uczucie wróciło razem z serią SH i niechce odejść!
Babciu!!! Niedługo do Ciebie dołącze - jak będę grał w tą gierę!!!
R.I.P my grandpa from hell.
Następnę części nie wnosiły już tej świeżości co jedynka, ale też ostro dawały radę. Zryły beret, banie oraz psychę! Te blizny już nigdy się nie zagoją!!! hehehe!!! Dziś nic nie ćpałem, ale wczoraj popiłem ruskiej wódeczki i mam kacowatą głupawę...hehehehehehe!!!! Króyko mówiąć wszystkie horrorowate gierki poryjąryją głowe jak pole na fasole.
Samemu w domu i w nocy już niegram.
Acha możecie mnie cytować...jak chcecie - pozwalam!!! hehehehehe!!!
Kiedyś za młodu oglądaliśmy zawsze w nocy 997 (za przyzwoleniem kochanej Świętej pamięci babci!!!), wtedy to był jeszcze ostry program! Kto pamięta prowadzącego rodem z SH Pana Najmrockiego. Nieraz pokazywali tam wisielców, topielców, denaty...
W nocy bałem się chodzić...a to uczucie wróciło razem z serią SH i niechce odejść!
Babciu!!! Niedługo do Ciebie dołącze - jak będę grał w tą gierę!!!
R.I.P my grandpa from hell.
Następnę części nie wnosiły już tej świeżości co jedynka, ale też ostro dawały radę. Zryły beret, banie oraz psychę! Te blizny już nigdy się nie zagoją!!! hehehe!!! Dziś nic nie ćpałem, ale wczoraj popiłem ruskiej wódeczki i mam kacowatą głupawę...hehehehehehe!!!! Króyko mówiąć wszystkie horrorowate gierki poryjąryją głowe jak pole na fasole.
Samemu w domu i w nocy już niegram.
Acha możecie mnie cytować...jak chcecie - pozwalam!!! hehehehehe!!!
#49 Gość__* Napisany 27 czerwca 2004 - 23:01
TEKKEN3
#50 Gość__* Napisany 01 lipca 2004 - 18:05
ff7
#51 Gość__* Napisany 28 lipca 2004 - 09:13
Oto one:
1. Metal Gear Solid (piękna gra...)
2. Castlevania: Symphony of the Night
3. Pro Evolution Soccer 2
3. Final Fantasy 7,8,9
4. Suikoden 2
5. Silent Hill
6. Tenchu 1,2
7. Medal of Honor 1,2
8. Crash Bandicoot 1,2,3
9. Tekken 3
10. Chrono Cross (Trigger też bo wyszedł na tą konsolkę)
I jak napisał yasioum: " i wiele innych, kocham je wszystkie!!!! "
Zgadzam się...
1. Metal Gear Solid (piękna gra...)
2. Castlevania: Symphony of the Night
3. Pro Evolution Soccer 2
3. Final Fantasy 7,8,9
4. Suikoden 2
5. Silent Hill
6. Tenchu 1,2
7. Medal of Honor 1,2
8. Crash Bandicoot 1,2,3
9. Tekken 3
10. Chrono Cross (Trigger też bo wyszedł na tą konsolkę)
I jak napisał yasioum: " i wiele innych, kocham je wszystkie!!!! "
Zgadzam się...
#52 Gość__* Napisany 28 lipca 2004 - 12:04
Wszystkie FF'y, MGS, Silent Hill, Tekken, ISS... moznaby naprawde długo. Jednak ukochaną serią (co widać po ksywie i avie/sigu) jest i będzie dla mnie FF.
#53 Gość__* Napisany 01 sierpnia 2004 - 19:51
1.Tekkne3
2.Medievil 1 i 2
3.Final Fantasy I i II: Origins, VI, VII i VIII.
4.Panzer Front
5.Tenchu
6.MGS
7.Silent Hill
8.Resident Evil 3:Nemesis
9.Spyro 2 i 3
10.VagranT Story
2.Medievil 1 i 2
3.Final Fantasy I i II: Origins, VI, VII i VIII.
4.Panzer Front
5.Tenchu
6.MGS
7.Silent Hill
8.Resident Evil 3:Nemesis
9.Spyro 2 i 3
10.VagranT Story
#54 Gość__* Napisany 05 sierpnia 2004 - 12:20
Jest wiele wspanialych gier na PSX , ale najwspanialsza gra to LEGEND OF MANA
#55 Gość__* Napisany 05 sierpnia 2004 - 12:45
A ja bradzo lubiłam Spyro i Carsh'a 8)
#56 Gość__* Napisany 13 sierpnia 2004 - 19:40
Dlamnie najlepsze to:
1.Silent Hill
2.Metal Gear Solid
3.Seria Resident Evil (nie licząc Gun Survivor'a )
4.Crashe
5.Tenchu 2
1.Silent Hill
2.Metal Gear Solid
3.Seria Resident Evil (nie licząc Gun Survivor'a )
4.Crashe
5.Tenchu 2
#57 Gość__* Napisany 26 września 2004 - 17:25
Medievil i FF VII. The best of the best!
#58 Gość__* Napisany 05 października 2004 - 16:02
Najlepsiejsza i najzawalistrza gra na starego dobrego PSX-a to bez wątpienia ”Harwest Moon Back To Nature” ! Spędziłem przy tym wspaniałym produkcie półtora roku i jeszcze nie znudził mi się ani trochę!!! Dziwne ? Ale prawdziwe! 8)
#59 Gość__* Napisany 05 października 2004 - 16:52
jakie dziwne? zaczadzisty tytuł! autentycznie. na podwórku u mnie raz nawet był "okres Harvest Moona" kiedy to wszyscy grali i... wymieniali się przepisami O_O
pozdro
pozdro
#60 Gość__* Napisany 05 października 2004 - 23:21
Jak narazie to:
1. Syphon Filter 2
2. Syphon filter 1
3. RE 2
4. RE 1
5. RE 3
6. Mortal Kombat 2
7. SFA3
8. Alien Res.
9. Samurai shodown [all]
10. Kurushi
1. Syphon Filter 2
2. Syphon filter 1
3. RE 2
4. RE 1
5. RE 3
6. Mortal Kombat 2
7. SFA3
8. Alien Res.
9. Samurai shodown [all]
10. Kurushi