Najlepsza gra na PSXa
Rozpoczęte przez
cappo
, 19 03 2004 21:55
200 odpowiedzi na ten temat
#91 Napisany 06 czerwca 2005 - 16:17
Ciężko dać jedną grę ale skoro maq być jedna to Vagrant Story
#92 Gość__* Napisany 21 lipca 2005 - 14:58
A psx to konsola legenda.kocham i kochac ja bede.
ulubionych gier jest wiele oto czołóweczka:THPS2, Harvest Moon, Spider Man, FF8, WWF SmackDown2 i najlepsza FFIX.Na pleju piraciłem ale teraz steram sie kupic te gry w oryginalnych wersjach.FF9 na allegro kupiłem za 150, ale dałbym wiecej bo ta gra to czesc mojego zycia.Druga (po Kasi) miłosć .
ulubionych gier jest wiele oto czołóweczka:THPS2, Harvest Moon, Spider Man, FF8, WWF SmackDown2 i najlepsza FFIX.Na pleju piraciłem ale teraz steram sie kupic te gry w oryginalnych wersjach.FF9 na allegro kupiłem za 150, ale dałbym wiecej bo ta gra to czesc mojego zycia.Druga (po Kasi) miłosć .
#93 Gość__* Napisany 21 lipca 2005 - 16:29
dla mnie najlepszym Tytułem na psx'a był,jest i bedzie Metal Gear Solid
#94 Napisany 24 lipca 2005 - 23:05
Tekken 3
Soul Blade
Vigilante 8
Silent Hill
Finale
Crashe
Resident Evil 2
Syphon Filter
Gry Yaroze ,pamieta ktos te hmmm "cuda" ???
Soul Blade
Vigilante 8
Silent Hill
Finale
Crashe
Resident Evil 2
Syphon Filter
Gry Yaroze ,pamieta ktos te hmmm "cuda" ???
#95 Napisany 25 lipca 2005 - 19:55
To najtrudniejszy temat chyba na całym forum bo na PSX gier jest tyle, że jednoznaczna odpowiedź chyba nie jest możliwa i dla każdego pewnie będzie to inna gra. Wiem, że nawet mimo całego szacunku jakim darzę MGS nigdy nie była to dla mnie na przykład jedna z tych ulubionych serii tak samo z FF7 dla wielu ludzi to obiekt kultu a ja mam do niej stosunek neutralny. Osobiście najbardziej polubiłam na Sony1 Final Fantasy 8 i 9, Tekken 3 (i tylko trzy niestety), Crash, SH, Tomb Raider 4 i wiele innych.
#96 Gość__* Napisany 08 sierpnia 2005 - 20:29
PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE PARASITE EVE. crashe, tomb raidery, residenty, dino crisis,draivery,vailiganty, gta, rollcage, nascar
#97 Napisany 15 sierpnia 2005 - 23:39
FF VII, VIII
MGS
ISS
Parasite Eve
Vagrant Story
Resident Evil począwszy od 1 do 3
Silent Hill
Gran Turismo
Tak na dobrą sprawę to tak można pisać i pisać w nie skończoność...
MGS
ISS
Parasite Eve
Vagrant Story
Resident Evil począwszy od 1 do 3
Silent Hill
Gran Turismo
Tak na dobrą sprawę to tak można pisać i pisać w nie skończoność...
#98 Napisany 24 sierpnia 2005 - 22:16
Final Fantasy Tactics (system gry)
Final Fantasy 9 (klimat)
Tekken 3 (wiadomo)
Harvest Moon (nie da sie tego opisać)
Metal Slug (czysty arcade)
Final Fantasy 9 (klimat)
Tekken 3 (wiadomo)
Harvest Moon (nie da sie tego opisać)
Metal Slug (czysty arcade)
#99 Napisany 13 października 2005 - 14:51
Cholera jeżeli mam wybrać tą jedną to ........hmm......długo zastanawiałem się nad tym co wybrać MGS czy FF7........MGS mimo wszystko wygrywa.
PS: na psxa jest tyle wspaniałych gier ze głowa boli.
PS: na psxa jest tyle wspaniałych gier ze głowa boli.
#100 Napisany 13 października 2005 - 14:55
Tu się zgadzam, sama miałam problem co wybrać ale ostatecznie nie jedyną ale prawdziwą miłość z tej platformy mam jednąPS: na psxa jest tyle wspaniałych gier ze głowa boli.
#101 Napisany 13 października 2005 - 16:10
Max Cavalera wystąpił w jakiejś grze na PSX? Niebywałe...Tu się zgadzam, sama miałam problem co wybrać ale ostatecznie nie jedyną ale prawdziwą miłość z tej platformy mam jedną
#102 Gość__* Napisany 13 października 2005 - 16:23
Hmm...Moja ulubiona multiplayerówka(single też ) to....
Vigilante 8 / V8 2nd Offence
Naprawdę świetna gra, która przykuwała do konsolki na dłuuugie godziny
A dalej to oczywiście jakieś Crashe, Drivery i inne popierdółki).
EDIT:
(o MGSie bym zapomniał - shame on me ! ).
Vigilante 8 / V8 2nd Offence
Naprawdę świetna gra, która przykuwała do konsolki na dłuuugie godziny
A dalej to oczywiście jakieś Crashe, Drivery i inne popierdółki).
EDIT:
(o MGSie bym zapomniał - shame on me ! ).
#103 Gość__* Napisany 13 października 2005 - 16:46
Bardzo ciężko się na coś zdecydować . Ale.... Tekken 3 !!! setki ( jak nie tysiące ) godzin nie można tak łatwo wyrzucić z pamięci . Tekken 3 pokazał ile miodu można wrzucić w jeden tytuł 8) RESPECT !!!
#104 Napisany 13 października 2005 - 20:54
Nie, Jin KazamaMax Cavalera wystąpił w jakiejś grze na PSX? Niebywałe...
PIONABardzo ciężko się na coś zdecydować . Ale.... Tekken 3 !!! setki ( jak nie tysiące ) godzin nie można tak łatwo wyrzucić z pamięci . Tekken 3 pokazał ile miodu można wrzucić w jeden tytuł RESPECT !!!
#105 Gość__* Napisany 14 października 2005 - 12:59
PIONA
Nie może być inaczej
#106 Napisany 14 października 2005 - 17:14
Taa... Tekken 3... Byłem kiedyś osiedlowym mistrzem w T3, byłem, dopóki nie został nim mój brat... Już nie lubię tej gry!
#107 Napisany 14 października 2005 - 17:25
Ja uważam ze tekken 3 jest nadal najlepszy w śród całej serii i chyba już tak pozostanie.
Pozdro Szacun.
Pozdro Szacun.
#108 Napisany 14 października 2005 - 20:49
Żartowałem. Też uważam T3 za najlepsze w serii (zaraz po nim jest T2). Reszta jakaś przekombinowana albo niedorobiona jest...
#109 Napisany 14 października 2005 - 20:58
Albo wszystko się powtarza to, co było już w T3 praktycznie zero nowości a szkoda, bo ta gra ma spory potencjał.
Pozdro Szacun.
Pozdro Szacun.
#110 Gość__* Napisany 15 października 2005 - 11:09
Żartowałem. Też uważam T3 za najlepsze w serii (zaraz po nim jest T2). Reszta jakaś przekombinowana albo niedorobiona jest...
W T2 cały czas rządzi muza - pod tym względem T2 rulez !!
#111 Napisany 17 października 2005 - 12:41
Też uważam, że T3 jest najlepsze z całej serii i generalnie chyba ostatnio częściej w w "Trójkę" niż w "Piątkę". Ale przyznaję, że jak T3 to tylko wersja NTSC, bo PAL jest cholernie wolna.
OST z T3 ROXXX
OST z T3 ROXXX
#112 Napisany 17 października 2005 - 13:13
Jeżeli mowa o "Tikenie" najlepszy trzeźwym okiem patrząc jest "piątka" ( ale to sprawa gustu) bezapelacyjnie za to miuzik z T5 wymiata !!
#113 Napisany 17 października 2005 - 13:24
T5 jest dobry, bardzo dobry ale nie ma tego klimatu co T3, nie ma tego magicznego "czegoś" IMO
Co do OST - ten z T5 żre
Co do OST - ten z T5 żre
#114 Napisany 17 października 2005 - 13:36
hmmm kłucił bym się czy piątka nie ma klimatu ale sprawa gustu a o tym wiadomo...nie dyskutuje się.
OST z piątki zamiata bez dwoch zdań !
BTW zejdźmy z tematu bo robimy niepotrzebne OffTopy
OST z piątki zamiata bez dwoch zdań !
BTW zejdźmy z tematu bo robimy niepotrzebne OffTopy
#115 Gość__* Napisany 18 października 2005 - 09:59
pozwólcie że użyję "zpolszczonych" tytułów:
1. Gram w Turismo 2,
2. Solidna Metalowa Geara,
3. Filtr od Syfonu.
1. Gram w Turismo 2,
2. Solidna Metalowa Geara,
3. Filtr od Syfonu.
#116 Gość__* Napisany 08 lutego 2006 - 17:55
Dwa tytuły: Final Fantasy VII i Metal Gear Solid. Która lepsza? FFVII nie dla ludzi, którzy nie lubią RPGów, MGS - nie dla tych, którzy nie przepadają za grami akcji... Final - dla jednych zbyt wydumany, co za problemy te postaci mają, sami schizofrenicy... Metal - podobno zbyt ckliwy i przegadany... Ale dla mnie obie gry mają wspaniałą fabułę i w obie, mimo upływu czasu świetnie się gra. Może MGS ponad FFVII? Może... Trudno mi się zdecydować, ale reszta jest poniżej Metal Gear Solid i Final Fantasy VII.
#117 Gość__* Napisany 13 lutego 2006 - 16:17
Moja najlepsza gra na PSX'a to bezapelacyjnie Chrono Cross. Dalej za nim jest Tekken 3, Gran Turismo 2, MGS i Gex 2
#118 Gość_t0m3ek_* Napisany 13 lutego 2006 - 16:20
FFVII, Chrono Cross, MGS, Tekken 3. Wiecej grzechow nie pamietam
#119 Gość__* Napisany 04 czerwca 2006 - 11:04
Trzy słowa Metal gear solid Seria Final fantasy też wymiata może 7 jest najlepsza ale się najbardziej podobala 8 oprocz tego silent hill i wiele innych
#120 Gość__* Napisany 13 sierpnia 2006 - 12:59
dla mnie to bedzie
re, re2 i re3
final fantasy 7,9
tekken ,2,3
medievil
crash bandicoot
granturismo
mgs
i gra ktora bardzo polubilem TOMBI
re, re2 i re3
final fantasy 7,9
tekken ,2,3
medievil
crash bandicoot
granturismo
mgs
i gra ktora bardzo polubilem TOMBI