Ratchet & Clank: A Crack in Time
#211 Gość_Taikun_* Napisany 13 marca 2011 - 01:37
#212 Napisany 13 marca 2011 - 20:59
#213 Gość_Taikun_* Napisany 13 marca 2011 - 21:06
Ale ominąłem zagadki Clanka + centralnie leciałem non stop w przód
#214 Napisany 13 marca 2011 - 21:17
Ale racja. Da się ją niezwykle szybko ukończyć. Jak idzie się na hurra i ma się stosowny osprzęt (odpowiednio ulepszony).
Ja takowy posiadam, ale w czasówki się nie bawiłem, a i zagadki rozwiązywałem raz jeszcze.
#215 Gość_Taikun_* Napisany 13 marca 2011 - 21:21
#216 Napisany 03 kwietnia 2011 - 14:46
Nie wiem czy podoba mi sie bardziej niz jedynka, nieco maja inny feeling i klimacik, ale zdaje mi sie ze jest lepiej zbalansowana....az nie chce zeby sie skonczyla
#217 Gość_Taikun_* Napisany 03 kwietnia 2011 - 14:48
#218 Napisany 03 kwietnia 2011 - 15:23
Wiesz co?Od trzech dni sobie w to arcydzielo gram i jestem zdania ze ejsto to jedna z najlepszych gier tej generacji, szoker, jakosc przerywnikow, design leveli, pomysly, udzwiekowienie i gra aktorska to najwuzsza polka, co chwila cos innego insomniac to geniusze, ciekawe co wymysla nastepnego na ps360
Nie wiem czy podoba mi sie bardziej niz jedynka, nieco maja inny feeling i klimacik, ale zdaje mi sie ze jest lepiej zbalansowana....az nie chce zeby sie skonczyla
Przybijam ci piątkę!
Taką:
#219 Napisany 03 kwietnia 2011 - 18:28
Ja Toolsy kończyłem nie tak dawno i myślałem, że oprawa będzie w dwójce nieco lepsza, na plus jest ślizna woda i kilka efektów ale generalnie to ciągle ten sam poziom (design robi swoje), ciekawe jak gra by wyglądała w 30 fpsach ....all 4 one w 60 jest też?
Ogólnie szkoda, ze kolejna część odchodzi od korzeni, chociaż w sumie nadal mało o niej wiemy, może ejdnak nas Insomniacy zaskoczą i gra bedzie miała pełnoprawny tryb single player...
#220 Napisany 03 kwietnia 2011 - 21:25
Na PS2 zrobili 3 gry z Ratchetem, a teraz na półmetku tej generacji 4 all już będzie czwartą grą na PS3, więc pewnie im już ten Ratchet du.pą wyłazi, hehe.
#221 Napisany 03 kwietnia 2011 - 21:31
#222 Napisany 04 kwietnia 2011 - 09:00
#223 Napisany 05 kwietnia 2011 - 11:35
I co do boltów w Zegarze - na niektórych mapach brakuje mi np jednego bolta ale mapa nie pokazuje lokacji - zdobywa sie je za challenge w podświadomosci Clanka?? A jak nie, to czy za challenge cos jeszcze dostane, czy tylko satysfakcje z ich ukonczenia ;]?
#224 Napisany 05 kwietnia 2011 - 19:56
Gra skończona - dla mnie jest to obok Uncharted najlepsza seria na PS3, Insomniac bardzo niesłusznie sa pomijani w wyliczankach developerów robiących najładniejsze gry na PS3 (czy ogólnie nawet), bo biorąc pod uwage, ze Ratchety na PS3 śmigaja w 60 fpsach to jest to nie lada wyczyn przy jakości oprawy jaka nam tu serwują. Zawsze laury dostaje jednak Noughty Dog, a Insomniac to dla mnie ta sama liga i Crack in Time to udowadnia na każdej płaszczyźnie (dla mnie Ratchet > Uncharted ale to inne gry więc nie ma co porównywać)
Co jeszcze, świetny humor (Dr Nefarious wymiata )), za***isty design leveli, masa rozmaitosci w gameplayu...swoja droga Sega mogłaby nauczyc sie od Ratcheta jak wskrzesić Sonica bo śmiganie w hover buciorach i odbijanie sie od sprężyn w Ratchecie jest niesamowicie zajawkowe i niewątpliwie nieco zgapione od Jeża
#225 Napisany 12 kwietnia 2011 - 07:39
#226 Napisany 12 kwietnia 2011 - 08:44
#227 Napisany 12 kwietnia 2011 - 09:17
#228 Napisany 18 czerwca 2011 - 21:26
#229 Gość_Taikun_* Napisany 18 czerwca 2011 - 21:38
Jak pokonujesz ostatniego bossa, dajesz cofnięcie w czasie, wracasz do momentu przed walką z nim. Nie idziesz się napieprzać tylko zbierać śruby i robić inne trofea, potem jak już masz wszystko prócz chelendży idziesz do bossa, rozwalasz go i odpalasz chelendż i jedziesz speedruna w 2,5hKradzieju, przeszedłem grę zbierając wszystko i robiąc wszystko, mam każdą z broni, całą kolekcję Zoni itd. Brakuje mi jedynie wszystkich śrubek (czyli trofeum za to) oraz trofeów: dwóch sekretnych, jednego za Challenge. Cofnąłem czas i teraz chciałbym dozbierać śrubki - JAK? Są w Great Clock, ale jak tam wchodzę, to mam walkę z Generałem. Chcę się też dowiedzieć, co dalej? Jak je zbiorę, to przechodzę ostatnią walkę i zamiast cofać czasu, daję challenge?
Za pokonanie wszystkich ziomow na arenie (czy tam okreslonego) dostaje sie mapy ze srobami, wtedy prosciej je znaleźć w great clocku ...
#230 Napisany 18 czerwca 2011 - 21:51
Cool, wszystko się zgadza, ale jak wchodzę do Wielkiego Zegara (mam mapkę skarbów - według niej, jest tam 5 śrubek), to idę kawałek i odpala się walka z Azutkiem.Jak pokonujesz ostatniego bossa, dajesz cofnięcie w czasie, wracasz do momentu przed walką z nim. Nie idziesz się napieprzać tylko zbierać śruby i robić inne trofea, potem jak już masz wszystko prócz chelendży idziesz do bossa, rozwalasz go i odpalasz chelendż i jedziesz speedruna w 2,5h
Za pokonanie wszystkich ziomow na arenie (czy tam okreslonego) dostaje sie mapy ze srobami, wtedy prosciej je znaleźć w great clocku ...
#231 Gość_Taikun_* Napisany 18 czerwca 2011 - 21:56
#232 Napisany 19 czerwca 2011 - 00:42
Cool, wszystko się zgadza, ale jak wchodzę do Wielkiego Zegara (mam mapkę skarbów - według niej, jest tam 5 śrubek), to idę kawałek i odpala się walka z Azutkiem.
Też się z tym męczyłem. O ile dobrze pamiętam to je zbierasz Clankiem.
#233 Napisany 19 czerwca 2011 - 10:41
#234 Napisany 05 sierpnia 2011 - 18:39
Jest pięknie ! Humor wprost wylewa się z ekranu, czy to na filmikach czy w samej grze, gdzie prym wiedzie oczywiście Mr. Zurkon i jego "Mr Zurkon does NOT come in peace", uwielbiam tą broń
Etapy Clanka świetnie pomyślane, choć design tych leveli już średni mi sie podoba, chyba to wina kolorystyki, na mój gust jest za "zimna".
Fajna gierka.
#235 Gość_Taikun_* Napisany 05 sierpnia 2011 - 18:40
#236 Napisany 05 sierpnia 2011 - 22:29
#237 Napisany 07 sierpnia 2011 - 17:46
Mam pytanie co to za bonus za odalezienie wszystkich zoni ?
#238 Napisany 15 sierpnia 2011 - 22:57
Gra jest śliczna, zabawna i nie pozwala się nudzić, cały czas coś sie dzieje i w przeciwienstwie do ToD nie wkrada się monotonia. Historia też jakby ciekawsza, a filmiki zabawniejsze. Może zabrakło tylko tak fajnych przeciwników szeregowych jak piraci z poprzedniej części.
Z minusów, a może nie, nie minusów, tylko swego rodzaju rozczarowań, zaliczyłbym design leveli które, owszem są piękne i fajnie zaprojekowane to jednak nie mają pier*****ęcia. Biega sie po nich świetnie, jednak brak mi świeżości.
Jakbym miał wystawiać ocene to dałbym mocną 8 z olbrzymim plusem. Jakbym nie grał w ToD to dałbym 9 z plusem