#31 Napisany 21 kwietnia 2009 - 11:37
Stara wersja w SD: http://www.gametrail...ayer/48018.html
#32 Napisany 26 kwietnia 2009 - 04:42
#33 Napisany 15 maja 2009 - 04:49
http://kotaku.com/52... ... rn-markets
#34 Napisany 15 maja 2009 - 14:14
It'll be out in the spring of 2010.
**rwa te zjeby się chyba nigdy nie nauczą -_-
#35 Napisany 15 maja 2009 - 18:23
A zmiana tytułu poza Japonią... oni się chyba nigdy nie nauczą...
#36 Napisany 15 maja 2009 - 21:31
#37 Napisany 15 maja 2009 - 22:04
#38 Napisany 15 maja 2009 - 22:06
#39 Napisany 15 maja 2009 - 22:24
#40 Napisany 15 maja 2009 - 22:34
#41 Napisany 15 maja 2009 - 22:41
#42 Napisany 15 maja 2009 - 22:59
#43 Napisany 16 maja 2009 - 07:55
A, czekaj, to skąd z tego cytatu:hm...pomyślmy...przesuwania premier na zachodzie o pół roku?
miałem to wywnioskować?It'll be out in the spring of 2010.
#44 Napisany 16 maja 2009 - 11:40
#45 Napisany 19 maja 2009 - 04:46
HD: http://www.gametrail... ... e-of/49385
SD: http://www.gametrail... ... e-of/49386
#46 Napisany 22 maja 2009 - 18:28
gameplay gameplay
na oficjalnej stronie gry http://eoe.sega.jp/ pojawił się (chyba dziś) nowy trailerek w którym jest cała scena walki z gameplaya. Filmik jest w zakładce Movie (Debut Trailer type B)
#47 Napisany 23 maja 2009 - 15:22
Gra wygląda bardzo dobrze i mi się te screeny skojarzyły z Lost Oddysey .Podobny design otoczenia na pierwszym screenie? Chyba tak. Ja się cieszę ,że gra wyjdzie w europie ,bo i z tym bywa różnie w tym gatunku dlatego Rikku wdech i wydech ,bo zbliża się Vasperia
#48 Napisany 23 maja 2009 - 20:25
i nie, nie mów ze nigdy sie nie nauczą bo własnie że wiele Japońskich firm już dawno zaczęła traktować Europę i (zwłaszcza) Stany za równorzędne rynki i sytuacja sie stale zmienia....
i tak, na pewno Vesperia która jesli dobrze pojdzie bedzie po 10 miesiacach jest tu dobrym tytulem do wymienienia...
btw. co Ty tam widzisz z LO?
#49 Napisany 24 maja 2009 - 23:35
nowe scany z Famitsu, czemu ah czemu ja nie czytam tych znaczków... :<
przynajmniej ign.com streściło z tego najważniejsze (mam nadzieję) rzeczy...
http://ps3.ign.com/a...4/984903p1.html
Resonance makes use of the all new t-A-B battle system. t-A-B stands for tri-Attack-Battle. Yes, tri-Ace put their own name in the battle system. That's how they ride.
t-A-B is a semi-realtime battle system which offers elements of command battles and action battles. You start off your turn by selecting once of your characters. You then take direct control of the character, moving around and attacking a target of your choice. The current character's move ends when your attack ends. After moving all three of your party members, your turn ends.
The term "turn" may be a bit incorrect here, as your enemy actually does not have a turn. Enemies move while your characters move. They're apparently well-behaved, though, as they'll only attack the character you're controlling at the time.
Each character's turn is time-limited. You can keep on moving and switching out weapons until time runs out. However, you're limited to just one attack. Once your attack finishes, the character's turn ends even if you have time remaining.
The actual method of attacking makes use of a charging system. Once you've selected a target and pressed the attack button, your character charges up in preparation of the move. Once a charge meter that's shown surrounding the targeted enemy fills up, you can perform your attack. You can also choose to be a bit patient and charge up your attack multiple times, resulting in stronger attacks.
The amount of time the charge gauge takes to fill up is proportional to the proximity of the enemy. You'll be able to attack more quickly if an enemy is closer, but you'll also open yourself up to attack.
It should be noted that enemies also undergo this charge procedure before unleashing their attacks on you. A meter above the enemy's head shows how close it is to attacking.
While you're free to move around the battle field, you can also set up predefined paths. When moving along these paths, you gain access to Invincible Actions, special attacks which keep you invincible as you strike the enemy. They also produce some flashy effects.
Using these moves require that you make use of an item called an Invincible State gauge. These are an essential element of battle and can be earned through a variety of methods, including dealing a certain amount of damage to enemies.
There's also a defensive component to the game. You have access to a jump, which can be used to avoid enemy attack or obstacles. While in air, you can unleash an attack of your own, resulting in some stylish actions. You may actually prefer to unleash jumping attacks just for show, even if there's no real need to jump.
;]
#50 Napisany 26 maja 2009 - 04:23
Jesli chodzi o skojarzenie z LO to w pierwszym screenie ,przeciwnik jak i kolory otoczenia z designem (ale nie do końca) kojarzą mi się własnie z LO ,a dokładniej z pewnym miejscem ...
#51 Napisany 26 maja 2009 - 12:00
Panowie odnośnie tego wątku, jak się już bawimy wikipedią i wyszukiwaniem gdzie co było, to żaden Final czy inna gra, a literatura się kłania:OH COME ON ileż można?!będzie ona podzielona na dwie warstwy: górne kondygnacje są zamieszkane przez zamożnych, dolne przez biednych;
http://pl.wikipedia....)
#52 Napisany 22 grudnia 2009 - 23:21
Edit:
No dobra, może z wciągnięciem jak na razie przesadziłem, ale system walki jest całkiem spoko.
#53 Napisany 22 grudnia 2009 - 23:30
#54 Napisany 22 grudnia 2009 - 23:34
#55 Napisany 22 grudnia 2009 - 23:35
#56 Napisany 22 grudnia 2009 - 23:40
#57 Napisany 22 grudnia 2009 - 23:40
#58 Napisany 22 grudnia 2009 - 23:43
#59 Gość_Zero_* Napisany 22 grudnia 2009 - 23:55
OK, zaraz zapuszczę ściąganie. Interesuje mnie ta gierka, może być kolejny cichy erpegowy hit na PS3
kolejny ? jakiś hit prócz VC wyszedł ? zresztą komercyjnie VC chyba nie odniosła znaczącego sukcesu