Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fallout: New Vegas

Obsidian Bethesda PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
652 odpowiedzi na ten temat

#31 piterekd Napisany 09 marca 2010 - 17:02

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Nie nie daje rady ;) Jak dla mnie to F3 jest dokładnie tym czym masa ludzi obawiała się, że będzie -> Oblivionem w Falloucie ^^ Okej, Fall3 JEST lepszy od Obliva ale i tak myślę, że na więcej jak 7 bym go nie ocenił.
Przeszkadzają mi w nim rzeczy które są typowe dla Obliva i które bez zmiany silnika raczej tam zostaną także w NV. System walki -> zwykły fps, zero kombinowania, szwendanie się po pustkowiu ma rozmyty klimat bo cały czas wydaje mi się, że to Oblivion, fabuła to samo - nieciekawa a możliwości napisania ładnej intrygi w post apokaliptycznym świecie są przecież dość spore. Przesadnie duża swoboda, brak fajniejszych skryptowanych akcji, przez co często wieje nudą, npce łażą jak karaluchy bez sensu i nic ciekawego nie robią. Wpływ naszych decyzji na świat gry? Pewnie! Jakiś tam może i by się znalazł. No i do tego te śmieszne, Oblivionowe twarze :ziewa: Chciałbym, żeby Bioware zrobiło nowego Fallouta.
No już mi lepiej trochę. Jak pisałem - mam nadzieję że coś się zmieni w NV ale to raczej pobożne życzenie :rolleyes:


Dobrze, że nie grałem w Obliviona :)
  • 0

#32 phsx Napisany 09 marca 2010 - 17:04

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Nic nie straciłeś.
  • 0

#33 Godot Napisany 09 marca 2010 - 17:13

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Oblivion był shitem, Fallout 3 jeszcze większym. Patrząc na dokonania Obsidian New Vegas jawi mi się jako crap
  • 0

#34 Gość_Zero_* Napisany 09 marca 2010 - 17:42

Gość_Zero_*
  • Goście
Za nazywanie F3 shitem powinno stosować się kastracje.
  • 0

#35 Scorpio Napisany 09 marca 2010 - 17:46

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
No nie wiem. Dla mnie F3 to już nie Fallout a bardziej mod na Obliviona. Przy całym szacunku dla Elder Scrolls, to są Elder Scrolls. A Fallout to Fallout. Tam pasuje izometria, trochę inny styl graficzny. Diablo III na enginie Dark Messiah of Might and Magic nie byłby też sobą.
  • 0

#36 piterekd Napisany 09 marca 2010 - 19:43

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

No nie wiem. Dla mnie F3 to już nie Fallout a bardziej mod na Obliviona. Przy całym szacunku dla Elder Scrolls, to są Elder Scrolls. A Fallout to Fallout. Tam pasuje izometria, trochę inny styl graficzny. Diablo III na enginie Dark Messiah of Might and Magic nie byłby też sobą.

Izometria we współczesnych czasach to przeżytek. Nikt dzisiaj nie kupiłby izometrycznego Falla..
  • 0

#37 Scorpio Napisany 09 marca 2010 - 20:04

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Tell it to Diablo and StarCraft :angel:
  • 0

#38 fingus Napisany 09 marca 2010 - 22:27

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Chciałbym, żeby Bioware zrobiło nowego Fallouta.

A ja bym nie chciał. <_< Nie uważam, żeby podejście Biowaru do RPG było tak ach-genialne, że teraz już oni i tylko oni mają mieć monopol na roleplaying. <_<
Nie wiem też, czy chciałbym koniecznie powrotu taktycznej turówki, ze wszystkimi jej głupotami, które w starych Fallach aż kłuły w oczy (bezdennie głupie AI towarzyszy tylko to pogarszało).
Diablo 3 jest w izo, bo to hack'n'slash, gdzie jakoś ukonstytuował się "widok z góry" (bodaj już od czasów Gauntleta). Ale Fallout to nie hack'n'slash - nie potrzebuje izo, może sobie sobie być i FPP.
Poza tym nie oszukujmy się - stare Falle nie wrócą i kto by tych nowych nie robił, będzie to po prostu nowa gra ze starym tytułem i tyle. Nie widzę jakoś problemu by ktokolwiek zupełnie bez licencji wziął się zaparł i napisał grę na poziomie Falla ze wszystkimi ach-och i w ogóle. Tylko, rzecz dziwna, nikt się jakoś nie zabiera. Ciekawość czemu. :rolleyes:
  • 0

#39 Psycho-Mantis Napisany 10 marca 2010 - 02:46

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Mnie tam się nowy Fall 3 baaaardzo podobał, na taki tytuł czekamłem całe lata. Zacieram rece czekajac na NV, a co mnie niezmiernie cieszy to zapowiedż, że w gameplayu niewiele się zmieni.
  • 0

#40 Blizzard Beast Napisany 11 marca 2010 - 20:25

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

Tell it to Diablo and StarCraft  :angel:


Sprawdzałeś platformy, na które te gry wychodzą, bo takie rzeczy tam jeszcze uchodzą?
  • 0

#41 Scorpio Napisany 11 marca 2010 - 21:00

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Blizzi B. poczuł zew
Zarapuje nam jak lew

JOŁ!
  • 0

#42 Gość_Zero_* Napisany 11 marca 2010 - 21:38

Gość_Zero_*
  • Goście

Blizzi B. poczuł zew
Zarapuje nam jak lew

JOŁ!


Nawet Meza nie bijesz ... wracaj do śpiewania w chórkach o. Mateusza
  • 0

#43 MonsieurWoland Napisany 12 marca 2010 - 00:09

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

Oblivion był shitem, Fallout 3 jeszcze większym. Patrząc na dokonania Obsidian New Vegas jawi mi się jako crap


Obek rzeczywiscie był crapem, ale F3 IMO jest od niego lepszy. Kto wie może New Vegas dorówna nawet słabszym grom BioWare OLO.
  • 0

#44 Godot Napisany 12 marca 2010 - 00:14

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Nie sądzę. Obsidian jest znane z tworzenia średnich sequeli genialnych gier (KotOR 2, NWN 2). Skoro Fallout 3 jest padaką, to New Vegas będzie crapem.
  • 0

#45 piterekd Napisany 12 marca 2010 - 00:37

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

Skoro Fallout 3 jest padaką, to New Vegas będzie crapem.

Greguś czemu tak usilnie dążysz do tego abyśmy skumulowali na Tobie niezmierzone pokłady naszej nienawiści? :pociesza:
  • 0

#46 Godot Napisany 12 marca 2010 - 00:40

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Zamiast tego proponowałbym popracowanie nad swoim gustem growym ^_^
  • 0

#47 Kradziej Napisany 12 marca 2010 - 06:47

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Greg, NWN2 to średni sequel GENIALNEJ gry? Ktoś tu nie grał w NWN1 :^^:
  • 0

#48 Psycho-Mantis Napisany 04 kwietnia 2010 - 20:44

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Ahh, piaski Nevady, aż się prosi o kilka drobiazgów aby dodać. Liczę w nowej odsłonie na kilka rzeczy:

- Zamiast „domu” samochód :D Oczywiście nie żaden wypasiony i ztuningowany, a taki wypalony słońcem klamot, bardzo chciałbym żeby do wyboru (kupienia) było kilka pojazdów, osobiście widziałbym radiowóz :D z możliwością ich ulepszania zagospodarowywania, bronie poukładane w bagażniku i wnętrzu pojazdu, miejsce na kanistry z benzyną którą trzeba by zdobywać i kupować, części zamienne, wszelkie klamoty, śmieci, amunicja – marzenie Fajnie było by też móc go lekko modyfikować, jakieś stylowe ozdoby czy malowidła godne atomowego holocaustu, samochód mógłby łapać gumę albo się zepsuć, trzeba go naprawiać, kupować/ zdobywać części, koła, kupować upgrady do niego. – Bajka


- Co do broni, aż się prosi o zwiększenie ich ilości. Chętnie widziałbym mniej jakiś dziwadeł typu broń obcych czy kolejne lasero, plazmówki, a więcej broni palnej hand-made, coś na kształt Metro 2033. Przydałoby się tez więcej rodzajów broni z przed apokalipsy, np w F3 straszenie żałowałem, że dział w muzeum historii „USA W II wojnie światowej” był niedostępny – liczyłem na STG44, MP40 czy Lugera, Garandem czy karem 98k tez bym chętnie postrzelał. Co do amunicji to powinno być duużo więcej typów, coś na kształt tego co było w stalkerze. Tam było ze 40 typów amunicji o różnych kalibrach.

- Zbroje – bardzo chętnie widziałbym możliwość upgradeowania własnych pancerzy, hełmów itd, Obecny stan powoduje, że nie noszę żadnej innej zbroi poza tą Enclavy „Hellfire”, która to moim zdaniem mimo teoretycznie gorszych statystyk jest lepsza od T-51b. To samo tyczy się broni, obecnie noszę Xuanlong Assault Rifle i uważam , że jest to najlepsza broń w grze (wyjątkiem jest strzelba Lincolna, jednak amunicja do niej jest w miarę rzadka i droga) , o dziwo broń zdobyta w The Pitt z lepszymi statystykami i strzelająca tym samym nabojem moim zdaniem jest dużo gorsza mimo iż wygląda na taką wybajerowaną z lunetą i tłumikiem.

XARem kładę obecnie wszystko i wszystkich, nawet najnowsze mutanty z dodatków. Szpon śmierci nie zdąży bąka puścić, a gryzie glebe.

- Przydałyby się jakieś anomalie pogodowe, coś ala sławetne Blowouty ze stalkera, fajnie byłoby zobaczyć coś takiego na pustkowiach Nevady, no i jakaś dynamiczna pogoda, bo w F3 klimat utknął chyba, zero deszczu itd.

-Wiecej mutków! Po kilku godzinach gry juz jest taaak nudno w starciach. Ciągle te same mutanty, przydałoby się więcej rodzajów ghuli, jakieś mutanty ludzkie, zombiaki itd.

- Więcej radiostacji! Dużo jakieś fajnej muzyki z epoki, ponadto przydałoby się jakieś wybieranie towarzyszącej nam muzyki, chętnie usłyszałbym kilka łzawych zawodzących kawałków na kształt tej z Terminatora. W F3 mimo iż muzykę uważam za dobrze dobraną to taki stylowy, smutny kawałek był zaledwie jeden i to losy, wiec nie mogłem sobie go zapuścić non stop.


A co do samej gry – lepsza optymalizacja, gra zdecydowanie zbyt często dba o zapewnienie nam ruchu przed telewizorem i wstawanie do restartu konsoli :P Ile się narestartowałem przez te 400h to nie jestem w stanie zliczyć.


No to takie moje małe propozycje, jakbym otrzymał coś z tego to byłbym w siódmym niebie.
  • 0

#49 piterekd Napisany 04 kwietnia 2010 - 21:30

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Z broni imo najlepsza i najfajniejsza pod względem wizualnym jest Tesla Cannon z BS :tak: Ale ja i tak wolę Gauss Rifle z Operation Anchorage :P
  • 0

#50 Psycho-Mantis Napisany 04 kwietnia 2010 - 22:04

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
No tak, ale czym naprawić Gaussa? <_<
  • 0

#51 Gość_Hellmans_* Napisany 04 kwietnia 2010 - 23:45

Gość_Hellmans_*
  • Goście

No tak, ale czym naprawić Gaussa?  Dodany obrazek

W karawanach, choć ja pokusiłem się o niezniszczalny egzemplarz.
  • 0

#52 Gość_Lost_Snake_* Napisany 10 kwietnia 2010 - 10:22

Gość_Lost_Snake_*
  • Goście

- Przydałyby się jakieś anomalie pogodowe, coś ala sławetne Blowouty ze stalkera, fajnie byłoby zobaczyć coś takiego na pustkowiach Nevady, no i jakaś dynamiczna pogoda, bo w F3 klimat utknął chyba, zero deszczu itd.

No dokładnie. Wiele bym dał za radioaktywny deszcz... a chociażby i nawet gdyby był tylko jednokrotną atrakcją odblokuwyjącą dodatkowego questa, to i tak by było super!

W nowym Falloucie miło bym przyjął jeszcze więcej wyborów moralnych na większą skalę, jak to było w poprzedniej części, pokroju chociażby
Spoiler

  • 0

#53 krak2610 Napisany 12 kwietnia 2010 - 16:25

krak2610

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 549 Postów:

Greg, NWN2 to średni sequel GENIALNEJ gry? Ktoś tu nie grał w NWN1 :^^:

NWW2 jest rzeczywiście średnie. Pierwszy Never też genialny nie był, ale na pewno lepszy niż sequel.
  • 0

#54 Gość_piecia997_* Napisany 15 kwietnia 2010 - 06:38

Gość_piecia997_*
  • Goście

No dokładnie. Wiele bym dał za radioaktywny deszcz... a chociażby i nawet gdyby był tylko jednokrotną atrakcją odblokuwyjącą dodatkowego questa, to i tak by było super!

W nowym Falloucie miło bym przyjął jeszcze więcej wyborów moralnych na większą skalę, jak to było w poprzedniej części, pokroju chociażby

Spoiler


Wybory moralne będą na pewno, w końcu to Obsidian - kto grał w Maskę Zdrajcy ten wie, na co stać ich scenarzystów.

A co do radioaktywnego deszczu i pogody, to polecam grać na PC - http://www.fallout3n...e.php?id=10607. Naprawdę fajna sprawa ;p
  • 0

#55 xell Napisany 30 kwietnia 2010 - 22:38

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:
IGN ma zapowiedź New Vegas, garść artworków (śliczne) i screenów (raczej slabe). Zamieszczam najważniejsze cytaty z artykulu.
http://uk.xbox360.ig.../1086462p1.html

Those who played Fallout 3 will be right at home here -- all of the same options exist for creating the look and feel of your character, plus a new age slider has been added -- but the entire process goes by much faster than the protracted childhood of the last game.

I cale szczęście, bo pierwszy schron w grze jakoś powstrzymuje mnie przed powtórzeniem gry.

They can even select the brand new Hardcore mode for some added difficulty. Be warned: Hardcore mode lives up to its name. Taking that option will make the game much more realistic by -- among other things -- adding weight to even little things like bullets, forcing the player to regularly eat and drink water to stay alive, requiring a doctor visit to heal broken bones, and making Stimpaks heal over time instead of instantly. Not for the weak willed, but Obsidian is promising a treat for those that make it through to the end.

Newly added is the ability to find and equip weapon mods and specialty ammo, further tweaking and improving an arsenal that already contains twice as many weapons as Fallout 3.

Another major addition to the flow of combat is the new companion wheel. This is a single-player RPG and you directly control only one main character, but along the way you will come across numerous companions who might be persuaded to join up and help you out. With the companion wheel, you'll be able to quickly dish out basic commands to let your helper know whether to fight or flee.

The most interesting part of the watching the quests play out came in the explanation of the extended system of notoriety and karma. Once again, you're free to be as nice or nasty as you please and your overall karma level will reflect it. At the same time, each faction or town you come across will react to your reputation you have with it. (...) With this system you're free to be both good and evil, shaping the way the world reacts to you along the way and ultimately affecting the outcome of your game.

I'm quite impressed with all that has been added and tweaked – Obsidian clearly did its homework and thought long and hard about what aspects of Fallout 3 could be improved upon without changing the formula too drastically


  • 0

#56 piterekd Napisany 01 maja 2010 - 11:55

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

They can even select the brand new Hardcore mode for some added difficulty. Be warned: Hardcore mode lives up to its name. Taking that option will make the game much more realistic by -- among other things -- adding weight to even little things like bullets, forcing the player to regularly eat and drink water to stay alive, requiring a doctor visit to heal broken bones, and making Stimpaks heal over time instead of instantly. Not for the weak willed, but Obsidian is promising a treat for those that make it through to the end.

czyli będzie aczik potrzebny do calaka :tak:
  • 0

#57 Nexus Napisany 01 maja 2010 - 12:25

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Ten Hardcore mode zapowiada się rewelacyjnie! :rolleyes:
  • 0

#58 xell Napisany 01 maja 2010 - 12:46

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:

Ten Hardcore mode zapowiada się rewelacyjnie! :rolleyes:

Już byl w trójce, w jedynej slusznej wersji. :^^: Zwal się "Wanderer's Mod" czy jakoś tak.
  • 0

#59 Nexus Napisany 01 maja 2010 - 13:11

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Oblukałem temat. Wanderers Edition. Super sprawa. :rolleyes: Chyba sobie sprawię wersję PC... Da się grać na padzie od X-a?
  • 0

#60 xell Napisany 01 maja 2010 - 16:25

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 329 Postów:
Oczywiście, i to bez żadnej konfiguracji (poza ustawieniem inwersa dla osi y). :mrgreen:
  • 0



Inne z tagami: