Forbidden Siren & Forbidden Siren 2
#61 Gość__* Napisany 27 grudnia 2005 - 23:39
Wielkim + gry jest fakt ze mozemy sledzic historie kilkunastu postaci. Wprost uwielbiam zgadywac kto padnie nastepny...kto dotrwa do konca:).
FS posiada rowniez bardzo klimatyczne misje. Akcja w ktorej trzeba mala dziwczynka uciec z domu po ktorym krazy 'RODZINKA' SHIBITO (mamusia zawziecie tnie ludzkie mieso w kuchni, tatus lazi po domu i bezskutecznie prubuje odpalic cygaro a curunia odrabia lekcje w swoim pokoju bazgrolac cos po zakrwawionym zeszycie) dlugo zapamietacie.
Oczywiscie gra ma rowniez wady. Jest strasznie trudna...umiera sie szybko...SHIBITO sa
BAAAAARDZO czujnymi przeciwnikiami. Czasami lata sie po calym poziomie szukajac malego przedmiociku a tu BACH!!! I zacznamz od nowa poraz 34.
Ukonczzlem ta gre i jestem z siebie BAAAAARDZO dumnz!!! warto bylo. Jak macie klopotz to piszcie...postaram sie pomoc[/b]
#62 Napisany 28 grudnia 2005 - 09:38
Psychopata :->Wprost uwielbiam zgadywac kto padnie nastepny...kto dotrwa do konca:).
Zwłaszcza, że:FS posiada rowniez bardzo klimatyczne misje. Akcja w ktorej trzeba mala dziwczynka uciec z domu po ktorym krazy 'RODZINKA' SHIBITO (mamusia zawziecie tnie ludzkie mieso w kuchni, tatus lazi po domu i bezskutecznie prubuje odpalic cygaro a curunia odrabia lekcje w swoim pokoju bazgrolac cos po zakrwawionym zeszycie) dlugo zapamietacie.
- Harumi może się przed nimi tylko chować.
- Tomoko już znamy z wcześniejszej gry ;_;
E, tak to miałem tylko przy ostatnim poziomie. Strzelanie z gwintówki mnie wykańczało. Ale to kwestia wprawy, bo second objective przeszedłem już w miarę gładko.Oczywiscie gra ma rowniez wady. Jest strasznie trudna...umiera sie szybko...SHIBITO sa BAAAAARDZO czujnymi przeciwnikiami. Czasami lata sie po calym poziomie szukajac malego przedmiociku a tu BACH!!! I zacznamz od nowa poraz 34.
A już w lutym ma być FS2.
#63 Napisany 28 grudnia 2005 - 11:32
Jak macie klopotz to piszcie...postaram sie pomoc[/b]
Popatrz na moje poprzednie posty jezeli możesz pomoc (chocby w małym stopniu) byłbym wdzieczny ;]
Własnie czytałem zapowiedzi FS 2 na serwisach. Trzeba powiedziec że zapowiada sie jeszcze lepiej niż pierwowzor....no i ci nowi przeciwnicy...
PS: sorka za brak niektorych polskich znakow.
#64 Gość__* Napisany 29 grudnia 2005 - 01:09
do niej opisu. Powiadam wam ta gra potrafi czasami naprawde wkur....
mleko2099: jezeli masz orginał to w instrukcji na końcu sa podpowiedzi
w formie zagadek do wszystkich alternatywnych misji.
Pozatym niech na ekranie tytułowym włączy ci sie samograj.
Masz tam pokazany sposób przejścia niektórych problemów.
Mniej wiecej w połowie gry samograj sie zmieni
Jeżeli dalej będziesz miał kłopoty pisz mi konkretnie date danej misji
i zaistniały problem. Postaram sie pomuc!
A na FS2 wprost nie mogę się doczekać...........
#65 Gość__* Napisany 29 grudnia 2005 - 13:56
bohater!! I mam nadzieje że będzie równie przygnębiający co 1 część.
Poziom trudności nie musi dla mnie się jakoś zmienić. Najbardziej w jedynce
wkurzał mnie fakt ze kilka przedmiotów potrzebnych do ukończenia danego
scenariusza znajdywałem przez czysty przypadek!!! Nie tak powinno to wyglądać.
Zresztą....nawet jak w NEO+ dostanie 5/10 to i tak ją kupie
#66 Gość__* Napisany 31 grudnia 2005 - 13:50
czy przy oglądaniu trailera do FS2 wam też chodziły ciarki po plecach ??
Z tego filmiku martwi mnie tylko jedna rzecz....ten soldier strzelający z karaninu
Siła FS glównie polegała na fakcie że trzeba było raczej chować sie przed SHIBITO
lub używać sprytu do wykiwania ich a nie otwarta walka na broń palną
#67 Napisany 03 stycznia 2006 - 10:29
#68 Napisany 12 stycznia 2006 - 15:43
Znalazłem jeszcze plakat i fotki: 1 2 3 4 5
#69 Gość__* Napisany 22 stycznia 2006 - 09:40
#70 Gość__* Napisany 22 stycznia 2006 - 13:34
Małe pytanko??
czy przy oglądaniu trailera do FS2 wam też chodziły ciarki po plecach ??
Z tego filmiku martwi mnie tylko jedna rzecz....ten soldier strzelający z karaninu
Siła FS glównie polegała na fakcie że trzeba było raczej chować sie przed SHIBITO
lub używać sprytu do wykiwania ich a nie otwarta walka na broń palną
Faktycznie wyglada to nieco dziwnie ale mysle ze tworcy gry odpowiednio to rozwiaza - na przyklad minimalna iloscia amunicji.
Trailer MEGA klimatyczny. Ciekawi mnie cala ta otoczka z zolnierzami, czyzby wyslana przez rząd grupa wojskowa majaca sprawidzc co sie dzieje w wiosce? Czesc zolnierzy zostaje "shibito" (na trailerze widac ze zolnierz strzela do innego) i musimy walczyc z wlasnymi kolegami..brrr... Moze to tez byc jakas baza wojskowa, ale obstawiam pierwszy scenariusz
Nie moge sie doczekac na ta gre. Ktos wie kiedy premiera w PAlu?
#71 Gość__* Napisany 01 lutego 2006 - 21:53
Acha - Sony podalo, ze FS 2 w Palu pojawi sie latem.
#72 Gość__* Napisany 09 lutego 2006 - 10:44
No to teraz już nie mogę sie doczekać lata Oby tłumaczenia na jezyk
ludzki przebiegło bez żadnych komplikacji!!!!
#73 Gość__* Napisany 28 lutego 2006 - 16:31
plizzz....silenty przeszedlem a tu utkłem...
#74 Gość__* Napisany 28 lutego 2006 - 17:47
..przy okazji zapowiedzi Siren 2 ,mam prosbe moglby mi kto linka podac do jakiegos opisu Forbidden Siren?
plizzz....silenty przeszedlem a tu utkłem...
Powiedz na czym utknąłeś to może ci jakoś pomoge
#75 Gość__* Napisany 01 marca 2006 - 18:37
Powiedz na czym utknąłeś to może ci jakoś pomoge
stary za duzo roboty bys mial to bodajrze 2 misja gdzie jeden siedzi na dachu i mi wybija bohatera...a nie mam zapalu do gry bo wiele tytulow jeszcze czeka na przejscie wiec chyba narazie odstawie na pulke,ale dzia za checi..
#76 Gość__* Napisany 02 marca 2006 - 07:47
#77 Gość__* Napisany 06 marca 2006 - 16:40
zawsze to fajnie WCIELIĆ się w DRUGĄ STRONĘ.......ale czy ja wiem
#78 Gość__* Napisany 01 czerwca 2006 - 19:21
Mnie poziom trudnosci Siren wlasciwie nie przeszkadza, bo przebilem sie przez wiekszosc misji i poza kilkoma wyjatkami nie narzekam. A im trudniejsze zadanie, tym wieksza satysfakcja.
A ja nadal bede sie upieral ze poziom trudnosci w pierwszym FS byl jak na horror przegiety. Przez wiekszosc misji gra sie spokojnie, ale kilka bylo irytujacych jak cholera. Grajac w horror chce wczuwac sie w klimat gry, a nie zaliczac misje po kilkanascie razy (co prawda w FS tego typu misji bylo zaledwie kilka, ale frustracja jest i tak olbrzymia). Taki Project Zero (czesc pierwsza) rowniez byl dosyc trudny, ale poziomem trudnosci nie przekraczal granicy frustracji, a FS w kilku momentach skutecznie odwracal uwage gracza od klimatu gry i skupial ja na checi zaliczenia jakiegos poziomu, przez co cala atmosfera rozgrywki ulatywala. Mysle, ze niska srednia ocen gry na zachodnich serwisach (70 %) jest po czesci spowodowana wlasnie zle wywarzonym poziomem trudnosci. Oby w drugiej czesci sytuacja ta sie nie powtorzyla.
#79 Gość__* Napisany 29 czerwca 2006 - 15:03
Acha - co ciekawe, Europa dostanie gre jako pierwsza (przed USA)
#82 Gość__* Napisany 07 lipca 2006 - 08:05
#83 Gość__* Napisany 13 lipca 2006 - 18:59
Edit:
Na Eurogamer pojawila sie recenzja gry, która nieco ostudzila moj zapal. W skrocie - z recki wynika ze gra jest nieco latwiejsza, bardziej przystepna (jest nawet "easy mode"), w misjach sa hintsy i checkpointy, dzieki czemu nie musimy powtarzac misji od poczatku jak to czesto mialo miejsce w jedynce. Grafika jest niewiele lepsza, za to dzwiek tym razem jest bardziej dopracowany (mozna wlaczyc japonski dubbing i angielskie napisy). Ogolem jednak gra nie wprowadza za wiele nowosci w stosunku do czesci pierwszej, jesli ktos sie spodziewal tytulu o klase lepszego od poprzedniczki to gra nie spelni jego oczekiwan. Ocena 7/10 rowniez nie napawa optymizmem, ale coz - w gre i tak zagram, choc mialem nadzieje ze tym razem FS dorowna w koncu serii Fatal Frame. Ale z tego co wyczytalem na Eurogamer, wyglada na to ze trylogia Project Zero nadal pozostanie najlepsza seria horrorow o japonskim klimacie.
#84 Napisany 25 stycznia 2007 - 16:47
Dziś wchodze do Media Markt, a tam z 30 sztuk Forbidden Siren 2 za 5 dyszek! Takiej okazji na horror nir było od dawna
#85 Napisany 05 marca 2007 - 06:48
Zacząłem grać w piątek. Na razie czuję, że cholernie trudno będzie . Ale podobać się podoba.
Idę siakimś nauczycielem, który ma rewolwer. Towarzyszy mu uczennica bodajże. Znalazłem jakiś zawór przy "wyschniętej rzeczce" pod mostkiem. Śmigałem sobie tu i tam i nic. Na razie tylko 2 podejścia wprawdzie do tej misji, ale.. może ktoś coś podpowie?
#86 Napisany 05 marca 2007 - 08:45
#87 Napisany 22 kwietnia 2007 - 14:03
#88 Napisany 06 maja 2007 - 10:28
Pyanie proste: czy ktoś wie, czy na PS2 jest jeszcze jakiś horror w klimacie Forbidden Siren? Czyli japoński horror, klimat ściśle japoński i otoczenie podobne? Nie znam się za bardzo, stąd pytanie
#89 Napisany 06 maja 2007 - 10:38
Pyanie proste: czy ktoś wie, czy na PS2 jest jeszcze jakiś horror w klimacie Forbidden Siren? Czyli japoński horror, klimat ściśle japoński i otoczenie podobne? Nie znam się za bardzo, stąd pytanie
Dwa słowa : PROJECT ZERO. IMO jest lepszy i bardziej, hm, artystyczny (dwójka i trójka) i starojapoński niż Forbidden Siren (choć rozgrywa się jako tako w latach 80-tych XX wieku).
#90 Napisany 25 kwietnia 2008 - 23:08
Czy da się jakkolwiek zabić shibito? Jakakolwiek postać może zabić czymkolwiek shibito? Bo ja strzeliłem 2x profesorem w trzeciej misji i stałem przy tym shibito jakies 3 minutki i on nic. Poszedłem po radio i wtedy patrzę z jego oczu a on wstał już (chyba tuż po moim odejściu). Hm?