iOS - gry
Rozpoczęte przez
AdamekPL
, 28 04 2009 17:51
1581 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 09 września 2010 - 12:44
Macie w prezencie screeny z Epic Citadel złapane z mojego 3GS
#62 Napisany 09 września 2010 - 14:15
Porównajmy to z większą wersją Uwaga, waży ponad 4MB. Ale trudno, kogo stać na zaglądanie tu, ten pewnie ma dobre łącze.
#63 Napisany 09 września 2010 - 19:12
A jak z płynnością? U mnie po wgraniu iOS 4.1 jest prawie idealnie, na 4.0 lekko haczyło przy otwartych przestrzeniach
#64 Napisany 09 września 2010 - 22:00
Optymalizacja chyba poszła w stronę nowych iPhone, bo co jakieś kilka milisekund jest szarpnięcie. Framerate też przeciętny. Ale to na razie na 3.2.2 więc na 4.2 będzie pewnie lepiej.
#65 Napisany 12 września 2010 - 12:29
Rzuciłem się wczoraj na dwie rzeczy z AppStore.
Jedna z nich to
Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD
Bez dwóch zdań najlepsza wersja CW jaką grałem. Oprócz grafiki HD można sobie wrzucić własne kawałki do radia, a sama nawigacja na większym ekranie nie sprawia tyle problemów co na iPodzie. Sterowanie jest bliskie ideału, po czasie można grać bez patrzenia gdzie są przyciski. Pamiętam, że w mniejszej wersji miałem z tym problemy.
Art Puzzles HD, Rembrandt Jigsaw Puzzle Collection
Sama gra jest za free, płatne natomiast są galerie największych malarzy, które później można układać jak normalne puzzle. Gra mnie na tyle wciągnęła, że kupiłem Rembrandta i chyba na tym się nie skończy. Wczoraj w trybie Pro męczyłem się z tym dziełem sztuki: http://en.wikipedia....Mill_(Rembrandt)
Po ułożeniu można sobie to wysłać do Photo i ustawić na tapetkę. Świetna sprawa. Obsługuje Open Feint i można sobie zrobić challenge z innymi osobami, układanie na czas. Mój na powyższym obrazie to 108 minut XD
Jedna z nich to
Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD
Bez dwóch zdań najlepsza wersja CW jaką grałem. Oprócz grafiki HD można sobie wrzucić własne kawałki do radia, a sama nawigacja na większym ekranie nie sprawia tyle problemów co na iPodzie. Sterowanie jest bliskie ideału, po czasie można grać bez patrzenia gdzie są przyciski. Pamiętam, że w mniejszej wersji miałem z tym problemy.
Art Puzzles HD, Rembrandt Jigsaw Puzzle Collection
Sama gra jest za free, płatne natomiast są galerie największych malarzy, które później można układać jak normalne puzzle. Gra mnie na tyle wciągnęła, że kupiłem Rembrandta i chyba na tym się nie skończy. Wczoraj w trybie Pro męczyłem się z tym dziełem sztuki: http://en.wikipedia....Mill_(Rembrandt)
Po ułożeniu można sobie to wysłać do Photo i ustawić na tapetkę. Świetna sprawa. Obsługuje Open Feint i można sobie zrobić challenge z innymi osobami, układanie na czas. Mój na powyższym obrazie to 108 minut XD
#66 Napisany 12 września 2010 - 15:53
A ipod touch 16gb juz wchodzi w gre aby ruszyc te epic citadel czy tylko wersja 32gb?
#67 Napisany 12 września 2010 - 15:55
Która generacja iPoda Touch? Bo wersje 16GB i 32GB mówią tylko o tym ile się na nich mieści, o niczym więcej.
#68 Napisany 12 września 2010 - 18:07
3g
#69 Napisany 12 września 2010 - 21:17
To powinno pójść bez problemu jeżeli masz w miarę nowy firmware.
#70 Napisany 18 września 2010 - 11:58
Jakie gry na iphona polecacie oprócz Peggle i Robot Unicorn?
#71 Napisany 18 września 2010 - 12:45
Oba Monkey Island, Beneath a Steel Sky, Broken Sword, Settlers, Space Miner, Pacman Championship Edition, Pang, PuzzleQuest, Civilization Revolution, Dungeon Hunter, Labirynth 2, Siberian Strike, Space Invaders Infinite Gene, Tap Tap Revenge, Flashback
#72 Napisany 18 września 2010 - 13:11
Action Hero jest fajny.
#73 Napisany 18 września 2010 - 15:46
Monster Dash, Mega Worm, Pindball HD i darmowe oldschoolowe RPG - Undercroft.
#74 Napisany 18 września 2010 - 16:53
Z kąt ściągnąć te epic citadel BO nie wiem a zobaczył bym co to warte, na screena-ach prezentuje się smakowicie
#75 Napisany 18 września 2010 - 16:58
A ipod touch 16gb juz wchodzi w gre aby ruszyc te epic citadel czy tylko wersja 32gb?
Czychu3 16Gb to jest iPoda touch 2 generacji jak już coś.
iPod-y 3 generacji wyszły tylko w wersjach z pamięcią 32 i 64 Gb.
#76 Napisany 18 września 2010 - 18:56
Z kąt ściągnąć te epic citadel BO nie wiem a zobaczył bym co to warte, na screena-ach prezentuje się smakowicie
Na iPhone/iPodzie/iPadzie masz programik "AppStore", powinna być w top 10 darmówek.
#77 Napisany 20 września 2010 - 12:59
Na iPhone/iPodzie/iPadzie masz programik "AppStore", powinna być w top 10 darmówek.
Dzięki stary za info. Bo na początku tego w Cydia szukałem...
#78 Napisany 20 września 2010 - 14:02
Szczęściarz z jailbreakiem. Ja muszę czekać do listopada.
#79 Napisany 20 września 2010 - 14:10
Jak nie jak takSzczęściarz z jailbreakiem. Ja muszę czekać do listopada.
A co się stało ???
#80 Napisany 20 września 2010 - 15:45
Zaktualizowałem firmware do najnowszego i muszę czekać aż wyjdzie na iPada 4.2.
#81 Napisany 05 października 2010 - 12:20
"Chamie" drażnisz tych, co mają tylko iPhone'a 3gMacie w prezencie screeny z Epic Citadel złapane z mojego 3GS
Jeszcze większy "chamie" drażnisz tych, co mają iPhone'a 3g i nie mają iPadaPorównajmy to z większą wersją Uwaga, waży ponad 4MB. Ale trudno, kogo stać na zaglądanie tu, ten pewnie ma dobre łącze.
Takie wolne żarty oczywiście. Kiedyś myślałem, że iPad jest niepotrzebny nikomu, ale odkąd miałem okazję się nim chwilę pobawić (pisałem już o tym? ) zmieniłem zdanie. Kupić nie kupię, bo żal mi kasy, ale nie zamierzam już psioczyć na sens istnienia owego urządzenia. Za niecały rok będę chciał wymienić mojego iPhone'a 3g na 4, może mi operator rzuci z jakąś niską ceną za przedłużenie umowy.
Co do gier, to bardzo ciekawe jest logiczne LetsTans - niby układanie klocków/kostek, ale bardzo dobre. Bardzo lubi to moje dziecko lat 4 - układa już na "3 poziomie" zaawansowania (nadal proste, ale jak na 4 lata wcale nie)
#82 Napisany 01 listopada 2010 - 08:59
OMG, wczoraj wyszedł na iPada polski Painkiller. Nie widziałem jeszcze gameplaya ale zaraz to zrobię. Trochę drogi, poczekam albo na wersję lite, albo na promocję.
#83 Napisany 03 listopada 2010 - 10:59
Gra na bazie Epic Citadel będzie się nazywać Infinity Blade i trafi do AppStore w te święta. Zapowiada się na standardowy RPG: walki, levelowanie, questy
http://www.slidetopl...nshots-released
http://www.slidetopl...nshots-released
#84 Napisany 03 listopada 2010 - 13:46
#85 Napisany 03 listopada 2010 - 15:46
Już dawno, lol.http://wireless.ign.com/articles/112/1120543p1.html
Robot Unicorn Attack Metal jest juz na App store
#86 Napisany 18 listopada 2010 - 11:54
Rage na iPhone to celowniczek
#87 Napisany 01 grudnia 2010 - 10:58
#88 Napisany 01 grudnia 2010 - 12:20
na iPhone 3G chodzi?
#89 Napisany 01 grudnia 2010 - 12:45
Powinno chodzić na wszystkich urządzeniach z iOS
#90 Napisany 01 grudnia 2010 - 16:24
Już sobie ściągnąłem darmowego Drivera