Skocz do zawartości

Zdjęcie

DmC: Devil May Cry

Ninja Theory Capcom PS4 PS3 XONE X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
846 odpowiedzi na ten temat

#1 Nyjacz Napisany 21 maja 2009 - 08:53

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
Zakładam ten temat z dwóch powodów. A właściwie trzech. W sumie czterech.
1. Kocham tą serię;
2. Chcę być właścicielem tego topicu a ktoś mógłby mnie wyprzedzić, ponieważ...
3. E3 za _niedługo_ a pojawiła się plotka, że być może, być może...
4. Na tym forum ludzie robią różne dziwne rzeczy. Może uda mi się komuś podnieść ciśnienie nazwą tematu.

Liczę na dopieszczony graficznie, mega trudny slasher z Dante w roli głównej w klimatach pierwszego DMC z domieszką różnych nowych patentów.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:49

  • 0

#2 gruby Napisany 21 maja 2009 - 09:23

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Ja bym już wolał coś jak rozbudowana część 4 z Nero jako głównym bohaterem. Dante się zestarzał. Do piachu z nim :twisted:
  • 0

#3 phsx Napisany 21 maja 2009 - 09:48

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
E tam zestarzał, w DMC4 był zajebiście designersko wykreowany, niech mu dają możliwość łapania wrogów z odległości - taką jaką miał Nero i byłby wypas.
  • 0

#4 Shinigami Napisany 21 maja 2009 - 11:32

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

w klimatach pierwszego DMC

Nie ma bata, 3 i 4 pokazały w jakim kierunku będzie rozwijała się seria i mnie to pasuje.

A temat do zamknięcia, bo nie było jeszcze żadnego newsa :P Mimo tego, że wszyscy wiemy, że gra powstaje.
  • 0

#5 Nyjacz Napisany 21 maja 2009 - 11:34

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

w klimatach pierwszego DMC

Nie ma bata, 3 i 4 pokazały w jakim kierunku będzie rozwijała się seria i mnie to pasuje.

A temat do zamknięcia, bo nie było jeszcze żadnego newsa :P Mimo tego, że wszyscy wiemy, że gra powstaje.

A zamykajcie sobie, i tak się zabezpieczyłem tym tematem ;D.
  • 0

#6 Danteusz Napisany 21 maja 2009 - 11:37

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:
No to zamykam, tradycyjnie tematy zakładamy gdy pojawią się pierwsze wieści o grze
  • 0

#7 Shinigami Napisany 01 czerwca 2010 - 19:19

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

W najnowszym numerze PlayStation 3 Magazine mamy informacje potwierdzającą, że gra znajduje się w produkcji, że czuwa nad nią zespół Ninja Theory, odpowiedzialny za popełnienie Heavenly Sword. Gra zostanie wydana na konsolach obecnej generacji (uffff!). Niestety, jest również informacja, w której mowa, że gra nie jest na liście wydawniczej Capcomu na najbliższe dwa lata.
http://neogo.pl/news...ze-za-dwa-lata/

Plotki o Ninja Theory (prawdopodobnie) potwierdzone. Po prostu, ku*wa, genialnie...
  • 0

#8 Lady Luck Napisany 01 czerwca 2010 - 19:21

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:

Plotki o Ninja Theory (prawdopodobnie) potwierdzone. Po prostu, ku*wa, genialnie...


A co, to bardzo źle? Może scenki będą wyreżyserowane jak w Heavenly i nie będzie mi wstyd ich oglądać na głos :P
  • 0

#9 Shinigami Napisany 01 czerwca 2010 - 19:35

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

A co, to bardzo źle? Może scenki będą wyreżyserowane jak w Heavenly i nie będzie mi wstyd ich oglądać na głos :P

Jakbym chciał filmików, to bym grał w MGSa. A ja chcę dobrego systemu walki, takim czymś ludzie z NT jeszcze się nie pochwalili. Poza tym wybacz, ale DMC4 jest wyreżyserowane genialnie ;)
  • 0

#10 Gość_Ins_* Napisany 01 czerwca 2010 - 19:55

Gość_Ins_*
  • Goście

A co, to bardzo źle? Może scenki będą wyreżyserowane jak w Heavenly i nie będzie mi wstyd ich oglądać na głos :P


Zle to malo powiedziane, to jest jeden z gorszych newsow ostatnich lat dla mnie ... a co do scenek to te z DMC4 byly po stokroc lepsze od Heavenly Sword :)
  • 0

#11 Scorpio Napisany 01 czerwca 2010 - 20:07

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Ins - chyba efektownością :P

Rzecz w tym, że HS i DMC to inne bajki. KOMPLETNIE. Zatem, o ile NT nie zmieni podejścia do slashera, DMC może stać się kompletnie inną serią. Ja tam, osobiście, wolałbym powrót do pierwszego DMC. Gotyk, muzyka, scenerie, projekty ... wszystko tam grało idealnie i było cudnie wyważone :)
  • 0

#12 Danteusz Napisany 01 czerwca 2010 - 20:40

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 881 Postów:

 Ja tam, osobiście, wolałbym powrót do pierwszego DMC. Gotyk, muzyka, scenerie, projekty ... wszystko tam grało idealnie i było cudnie wyważone :)


Dokładnie...niestety seria idzie raczej w kierunku stylistyki Power Rangers :(



  • 0

#13 Nyjacz Napisany 01 czerwca 2010 - 20:49

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
Teraz to się martwię, ale w sumie to jeszcze bardziej podnosi moją ciekawość.
  • 0

#14 Lady Luck Napisany 01 czerwca 2010 - 21:52

Lady Luck

    Meow

  • Forumowicze
  • 9 747 Postów:
Poważnie myślicie, że tak strasznie zmienią system? To byłby strzał w stopę (nie, Czychu, nie składaj na mnie skargi :P ), nie wydaje mi się, żeby chcieli od niego odejść jakoś znacząco.
  • 0

#15 ACZ Napisany 01 czerwca 2010 - 22:08

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
Prawda jest taka, że seria potrzebuje większych zmian. Gdybym miał robić slashera to robiłbym go na szkielecie tego co było w HS i Bayonetty. Naprawdę, chyba nie ma na rynku slashera innego niż HS, gdzie tak fajnie broń rusza się niezależnie od ciała, gdy nie jest używana lub przy wyprowadzaniu ciosów. Poza tym ten system miał jaja, czuć było moc ciosów, ale był nie do końca dopracowany. Capcom na pewno nie da zepsuć kury znoszącej złote jajka i będzie wszystkiego doglądał, źle nie będzie, ba, może być killer. Widocznie Capcom zobaczył duży potencjal w tym co było w HS i chce to dopakować, aby miało w 100% ręce i nogi.
Ninja Theory ma już na ukończeniu Enslaved, więc pewnie już co nieco zespołu dłubie nad DMC5 (oczywiście jeśli to prawda, że to oni dłubią nad grą) i jak ma wyjść dopiero za 2 lata to jest szansa, że być może to będzie coś na miarę RE4 dla serii. No i w końcu można będzie być pewnym, że Dante nie będzie miał po 3 klatki animacji na wyprowadzenie ciosu, a w końcu będzie się poruszał płynnie.
  • 0

#16 Scorpio Napisany 01 czerwca 2010 - 22:20

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Czyś - im slasher jest szybszy i bardziej responsywny tym lepiej. Jeśli Dante ma 3 klatki na cios to jest to te 3/60 sekundy, czyli 1/20, czyli akurat tyle, ile powinno być na szybki cios. Lekko przesadzam, ale nie szukam w slasherach zamaszystych animacji, a doskonale opracowanego, zbalansowanego, wyzywającego i dającego radochę systemu rozgrywki.
  • 0

#17 ACZ Napisany 01 czerwca 2010 - 22:29

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
Ninja Gaiden jest szybki i Ryu jest znacznie lepiej animowany od Dantego. Sorry, ale w animacji Dantego jest masa rzeczy do poprawienia, chociażby animacja peleryny hehe lub to jak z bezruchu przechodzi do chodzenia, tam jest po prostu jedna klatka jako przejście z jednej animacji do drugiej.
  • 0

#18 Shinigami Napisany 01 czerwca 2010 - 23:27

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Sorry, ale w animacji Dantego jest masa rzeczy do poprawienia, chociażby animacja peleryny hehe

W takim razie to jedną rzecz mamy z głowy, bo Dante nie nosi peleryny.

Poważnie myślicie, że tak strasznie zmienią system? To byłby strzał w stopę (nie, Czychu, nie składaj na mnie skargi :P ), nie wydaje mi się, żeby chcieli od niego odejść jakoś znacząco.

Myślę, że mogą chcieć to zrobić. Heavenly Sword jest fajny, ale w porównaniu do DMC powolny, w Enslaved nie widzę żadnego zaawansowanego systemu walki, więc tu musieliby wszystko opracować od zera. Fajnie, że mają cztery części z których mogą czerpać, ale diabli wiedzą, co wymyślą.

Czychu, przestań wypowiadać się o grach w które nawet nie grałeś, bo jeśli DMC5 miałby być zbudowany na szkielecie Bayo, to... wyglądałby tak samo, jak cztery poprzednie części. Bayonetta ma tylko jedną różnicę w stosunku do Devila. Najistotniejszą na świecie i zmieniającą całe podejści do walki, ale jednak tylko jedną, więc DMC5 nie może tego skopiować.

Ogólnie moje zdanie jest takie, że Diabelska seria nie potrzebuje konkretnych zmian (choć Nero był mega nowością i zmianą w serii i wyszedł bardzo fajnie), wystarczy rozwijać to, co już mamy. Wszystkie trzy topowe slashery (DMC4, NG2, Bayo) mają swój własny styl i żaden z nich nie powinien od niego odchodzić.
  • 0

#19 ACZ Napisany 02 czerwca 2010 - 11:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:

zbudowany na szkielecie Bayo

i HS.

Dante nie nosi peleryny.

płaszczyk, który powiewa jak peleryna, olo.
  • 0

#20 Scorpio Napisany 02 czerwca 2010 - 11:36

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Chyba nigdy nie nosiłeś płaszcza i peleryny :P
  • 0

#21 Shinigami Napisany 02 czerwca 2010 - 12:40

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Czychu, zacznij grać w gry albo wypad.
  • 0

#22 ACZ Napisany 02 czerwca 2010 - 14:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
Nie grałem tylko w Bayo.
  • 0

#23 Gość_Zetsu_* Napisany 02 czerwca 2010 - 15:36

Gość_Zetsu_*
  • Goście
Jeżeli DMC:5 będzie przypominać czwórkę to ja chyba już podziękuję.

Uwielbiam tą serię, każdej kolejnej odsłony wyczekuję z wypiekami, przy każdej spędzam dziesiątki, a nawet setki godzin, nawet w tą nieszczęsną dwójkę szarpałem jak popieprzony, podobnie było z DMC:4. Jednak do zaślepionego fanboja mi daleko, a poza tym w dziedzinie gamingu wyznaję jedną, żelazną zasadę - jeżeli coś nie idzie do przodu to się w istocie cofa do tyłu. I tak jest właśnie z DMC. Jedynka pomimo, że nie wprowadzała żadnych super-ultra nowoczesnych rozwiązań, to jednak swoim unikalnym stylem postawiła gatunek slasherów na głowie. Wtedy to było COŚ. Niesamowite połączenie klimatu, rewelacyjnej oprawy audio-wizualnej oraz efekciarskiej sieki. Dwójka niestety rozczarowywała, chociaż ani średniakiem, ani już tym bardziej gniotem nie była. Dobre imię serii zdołała przywrócić kontynuacja w postaci Dante's Awakening, gra która określenie "dynamiczna rozwałka" wrzuciła na kompletnie nowy poziom, dosłownie miażdżąc wszelką "konkurencję" (oprócz innego molocha - Ninja Gaiden) i zapewniając graczom najbardziej miodną rzeźnię jaką tylko mogliby sobie wyobrazić. Jednak także i ta część nie była niczym odkrywczym, zaledwie rozwinięciem znanych już rozwiązań. Problem jednak w tym, że "wtedy" to aż tak nie raziło. A przy następczyni już tak.

DMC:4 z racji istnienia na silniejszym sprzęcie analogicznie też powinno przeskoczyć na wyższy poziom, oferując graczom nową dawkę doznań, w NAJGORSZYM wypadku choćby tylko tych wizualnych. Jednak ta odsłona nie dość, że nie wprowadzała sobą nic nowego, to co gorsza - względem poprzedniej części okazała się wręcz sporym krokiem do tyłu. Dało się to odczuć zwłaszcza przy walkach, głównie sterując Nero - niesamowita sztywność animacji, powolność ruchów (DMC:1 się kłania), porażająco mała ilość technik. Normalnie jakbym się wrócił w czasie. Dalej - przeciwnicy; wariacja na temat znanych już marionetek, come back lodowatych Frostów, jaszczurów, latających zjaw. Mocne uczucie deja'vu. Podobnie przy walce jako Dante - cztery znane style, nieznacznie tylko zmodyfikowane + jedna nowa (ale bardzo ograniczona), dodatkowo zabrano mu bieganie oo ścianach. Grafika z kolei to taki DMC:3 na sterydach, czyli jak na obecne standardy zwyczajna bieda.

Ogólnie nie twierdzę, że czwórka jest beznadziejna. Ba, po dziś dzień jest to całkiem porządny szpil. Jednak w swojej archaiczności jest też momentami strasznie irytujący, i tutaj dochodzimy do konkluzji - ja po prostu nie wyobrażam sobie, żeby piątka miała być taka sama/podobna. Powielanie schematów trwa już zdecydowanie zbyt długo i Capcom w końcu powinien ostro się wziąć za mocną renowację serii. Dlatego z jednej strony to dobrze, że za DMC:5 ma odpowiadać nowy zespół, gdyż daje to spore szanse na długo oczekiwane zmiany i odświeżenie wizerunku. Osobiście nie uważam Heavently Sword za żaden ósmy cud świata, ale mimo wszystko skoro Japończycy zdążyli już zapomnieć jak się robi porządne gry, to teraz już jedyna nadzieja pozostaje w zachodnich twórcach.



Do moderacji - to co, mogę już zaklepać ten temat o FFXV?
  • 0

#24 Scorpio Napisany 02 czerwca 2010 - 17:32

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Nie, FFXV dopiero po ogłoszeniu prac :P

Co do DMC - pokaż mi jakiś slasher 3D sprzed tego tytułu z takim systemem ewolucji broni, kupowaniem ciosów, combami z wybiciem w powietrze, grafiką, stylem ... bo jak dla mnie, DMC wprowadziło sporo rozwiązań i nowego podejścia
  • 0

#25 Nyjacz Napisany 02 czerwca 2010 - 17:58

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
DMC > NG. Choćby dlatego, że Dante > Ryu. Wszystko w DMC, począwszy od systemu walki, poprzez feeling, grafikę, klimat, bossów, kończąc nawet na fabule, jara mnie bardziej niż w NG. I już.
  • 0

#26 Gość_Mac_* Napisany 02 czerwca 2010 - 18:02

Gość_Mac_*
  • Goście
Wszystko to kwestia gustu, ktorego nie masz za grosz. Nie ma lepszego systemu w slasherach, bardziej zaawansowanego i dajacego mase funu zarowno nowym jak i starym graczom. To jest fakt.
  • 0

#27 Shinigami Napisany 02 czerwca 2010 - 18:05

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:

Wszystko to kwestia gustu, ktorego nie masz za grosz.

Geniusz :lol: "Wszystko jest kwestią gustu, ale mój gust jest lepszy i wuj" :clown:

Wszystkie Twoje posty nic nie wnoszące do dyskusji będą wywalane, Mac. Zapracowałeś sobie na to. Jak już wiele razy pisałem, nie masz nic do powiedzenia odnośnie danego tematu, to wypad.
  • 0

#28 Gość_Zetsu_* Napisany 02 czerwca 2010 - 18:08

Gość_Zetsu_*
  • Goście

Stawianie slow "system walki", "DMC" i "NG" w jednym zdaniu jest conajmniej nietaktem.

A co, taki kiepski ten NG?

Nie, FFXV dopiero po ogłoszeniu prac :P

To był oczywiście żart w odniesieniu do tego tematu (jak na mój gust trochę zbyt przedwczesny) ;]

Co do DMC - pokaż mi jakiś slasher 3D sprzed tego tytułu z takim systemem ewolucji broni, kupowaniem ciosów, combami z wybiciem w powietrze, grafiką, stylem ... bo jak dla mnie, DMC wprowadziło sporo rozwiązań i nowego podejścia

Daj mi się chwilę zastanowić <minęło 0,01 sec.> Heavently Sword? Wprawdzie brakuje w tej grze DMC'kowego tuningu broni, ale jeżeli chodzi o styl, dynamikę oraz grafę to niestety, ale w obliczu sztampy stawianej przez DMC:4 ta gra jest lepsza. I piszę to jako gość, któremu przygoda Nariko jakoś specjalnie nie przypadła do gustu. Ale cóż, obiektywizm...

Co do świeżych rozwiązań w DMC:4, to do głowy przychodzi mi jedynie nowy sposób przedstawiania fabuły (zamiany ról postaci wiodących) oraz...nie wiem, Devil Bringer? Trochę mało.
  • 0

#29 Nyjacz Napisany 02 czerwca 2010 - 18:09

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

Wszystko to kwestia gustu, ktorego nie masz za grosz. Nie ma lepszego systemu w slasherach, bardziej zaawansowanego i dajacego mase funu zarowno nowym jak i starym graczom. To jest fakt.

Ale design to wielkie obrośnięte włosami dupsko. A DMC to taka dupcia, o której śnisz po nocach. I właśnie dlatego wolę DMC, bo mam coś o czym Ty śnisz.
  • 0

#30 Scorpio Napisany 02 czerwca 2010 - 19:25

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Daj mi się chwilę zastanowić <minęło 0,01 sec.> Heavently Sword?

Jakim cudem to pokazało się przed DMC1? o___________O

NG ma fajną walkę, w nowej części genialne obliteration, ale design bohaterów/stworów zawsze był padaczny, poza naprawdę nielicznymi wyjątkami. Tylko w tej serii babki z dużymi biustami są tak przesadzone, że aż aseksowne ...
  • 0



Inne z tagami: