Sorry, ale w animacji Dantego jest masa rzeczy do poprawienia, chociażby animacja peleryny hehe
W takim razie to jedną rzecz mamy z głowy, bo Dante nie nosi peleryny.
Poważnie myślicie, że tak strasznie zmienią system? To byłby strzał w stopę (nie, Czychu, nie składaj na mnie skargi ), nie wydaje mi się, żeby chcieli od niego odejść jakoś znacząco.
Myślę, że mogą chcieć to zrobić. Heavenly Sword jest fajny, ale w porównaniu do DMC powolny, w Enslaved nie widzę żadnego zaawansowanego systemu walki, więc tu musieliby wszystko opracować od zera. Fajnie, że mają cztery części z których mogą czerpać, ale diabli wiedzą, co wymyślą.
Czychu, przestań wypowiadać się o grach w które nawet nie grałeś, bo jeśli DMC5 miałby być zbudowany na szkielecie Bayo, to... wyglądałby tak samo, jak cztery poprzednie części. Bayonetta ma tylko jedną różnicę w stosunku do Devila. Najistotniejszą na świecie i zmieniającą całe podejści do walki, ale jednak tylko jedną, więc DMC5 nie może tego skopiować.
Ogólnie moje zdanie jest takie, że Diabelska seria nie potrzebuje konkretnych zmian (choć Nero był mega nowością i zmianą w serii i wyszedł bardzo fajnie), wystarczy rozwijać to, co już mamy. Wszystkie trzy topowe slashery (DMC4, NG2, Bayo) mają swój własny styl i żaden z nich nie powinien od niego odchodzić.