To jedyny remaster jaki kupię.
DmC: Devil May Cry
#811 Napisany 18 marca 2015 - 23:49
#812 Napisany 19 marca 2015 - 02:57
To będzie moja pierwsza gra jak już kupię ps4 chociaż bardziej czekam za remasterem DMC4.
#813 Napisany 19 marca 2015 - 07:47
Co Ty Kazik, a BB, przecież lubisz slaszery ?
#814 Napisany 19 marca 2015 - 07:55
Jestem dumny z Matt'a.
Tak wlasnie kocha sie giereczki video dla dzieci i tak powinno sie o nich pisac
#815 Napisany 19 marca 2015 - 09:52
Co Ty Kazik, a BB, przecież lubisz slaszery ?
Zaraz za DMC
#816 Napisany 19 marca 2015 - 10:13
#817 Napisany 19 marca 2015 - 10:53
DMC4 jest trudniejsze od DmC, ale bez przesady, trudnością i tak nie umywa się do Dante's Awakening.
#818 Napisany 21 marca 2015 - 14:26
No, w DMC4 już taki kozak nie będę Pewnie skończy się w najlepszym wypadku na ukończeniu gry na poziomie normal, a Bloody Palace nawet nie odblokuję
gra jest prosta na kazdym poziomie trudnosci, bo można tanio farmić orby.
#819 Napisany 21 marca 2015 - 14:33
Jest dosyć łatwa przez przepakowanego Nero - Devil Bringer + Blue Rose wymaksowane i nikt nie podskoczy, nawet na DMD. U Dantego jest trochę trudniej, ale też bez przesady. Generalnie to DMC3 uchodzi za najbardziej hardkorowego Devila. Chciałbym, żeby Capcom ogarnęło dupsko i zrobiło piątkę w takim stylu
#820 Napisany 21 marca 2015 - 14:37
no trójka to najtrudniejsza częśc.
#821 Napisany 22 marca 2015 - 20:50
Zagrałem w misję czwartą na poziomie Dante Must Die! HARDCORE i Tyrant pojawił się zgodnie z rozkładem. Problem w tym, że misja pozostaje niezaliczona na poziomie trudności Dante Must Die. Drama
Ten post był edytowany przez Matt dnia: 23 marca 2015 - 10:46
#822 Napisany 23 marca 2015 - 14:57
... chociaż bardziej czekam za remasterem DMC4.
Premiera czwórki już 17 czerwca. W grze znajdzie się tryb Legendary Knight. A teraz uwaga, Kazuo, lepiej usiądź :
Oprócz Nero i Dantego grywalni będą też:
#823 Napisany 23 marca 2015 - 15:02
Vergil był już zdradzony na teaserze.
#824 Napisany 23 marca 2015 - 20:44
Vergil pojawił się w DMC4? A nie tylko ewentualnie jako hint w dialogach, czy coś?
#825 Napisany 23 marca 2015 - 21:02
#826 Napisany 23 marca 2015 - 22:14
To, że miał być grywalny Vergil, to było wiadome już od jakiegoś czasu Kurde, naprawdę im się nie spieszyło, po tylu latach wydawać tak dopakowaną edycję... w DMC3 ten "zły" bliźniak kosił masakrycznie, czwórkę w edycji specjalnej kupię chociażby, żeby znowu móc nim porzeźniczyć.
#827 Napisany 26 marca 2015 - 17:37
#828 Napisany 03 kwietnia 2015 - 15:48
Sam już nie wiem, czy nie sprezentować sobie wersji na Xbox One! Takie to dobre!!
Ten post był edytowany przez Matt dnia: 03 kwietnia 2015 - 15:48
#829 Napisany 03 kwietnia 2015 - 15:49
#830 Napisany 03 kwietnia 2015 - 16:22
Matt gratuluję! Nie sprzedajesz po starej znajomości?
#831 Napisany 08 kwietnia 2015 - 17:46
Niedługo wyjdzie łatka na PS4, która doda filtrowanie anizotropowe.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 08 kwietnia 2015 - 17:47
#832 Napisany 22 grudnia 2015 - 11:34
Powoli gram i tak sobie myślę, dlaczego do cholery ta gra od początku nie mogła tak wyglądać? Tryby "turbo" i "hardkor" dają radę mocno i zamieniają casualową podstawkę niemalże w to samo masakrycznie dobre siekanie co w poprzednich częściach od Capcomu. Do tego lock'on, strój Dantego z jedynki i można szarpać Nie dało się tak od razu?? Pozostaje żałować, że platyna jest taka prościutka, po DMC4:SE czuję się zdegustowany.
#833 Napisany 23 grudnia 2015 - 02:37
Tak, tryb "turbo" jest ciekawym dodatkiem. Co do reszty, cóż, znak czasów.
#834 Napisany 02 kwietnia 2018 - 14:53
Trochę się spóźniłem i ło paaaanie, dobrze że nie ominąłem tego DmC od Ninja Theory. Zarąbisty slasher, na PS4/XONE chyba nie znajdziecie lepszego.
Bardzo podobało mi się jak gra podczas pierwszego przejścia rozwija skrzydła. Już podstawowym zestawem broni jest całkiem miodnie, ale DmC cały czas dokłada, dokłada i dokłada. Np. jak pomyślałem, że przydałoby się coś lepszego do kontrolowania tłumów - siup - Aquila z ogromnym zasięgien, który jeszczse można ulepszyć.
Za zebrane z wrogów tokeny kupujemy nowe ataki, skoki, uniki itd. Jest ich masa, więc pod koniec gry mamy przeogromne możliwości trzaskania kombosów. Coś pięknego, dla mnie na luzie może się mierzyć z Bayonettą.
Dużo elementów z resztą działa podobnie jak używanie itemów, psujące ranking albo ukryte drzwi z mini-wyzwaniami (równie kozackimi jak w Bayo). Czym się Devil May Cry wyróżniał dla mnie to nacisk na żonglowanie zarówno przeciwnikami jak i bronią. Żeby nie spadło kombo trzeba co chwila atakować innym orężem, więc trigerry chodzą jak szalone. Potrzebowałem chwilę, zanim załapałem i zapamiętałem dobrze system walki, bo nawet skok można w pewnym momencie modyfikować łopatkowym przyciskiem.
Na minus, że widać mocno nawet po remasterze, że gierka jeszcze na poprzedniej generacji nie wyglądała dobrze. Ten wszechobecny glare, używanie trzech kolorów na krzyż, żeby zamaskować niskiej jakości tekstury i paskudnie mało kreatywni przeciwnicy (wizualnie, nie mechanicznie).
Stylistycznie najlepiej sprawdzały się te bardziej abstrakcyjne etapy, mój osobisty faworyt to dyskoteka. Gdyby gra zawsze tak wyglądała i grała kolorami to nie miałbym większych zastrzeżeń, ale przez większość czasu jest jednak pod tym względem bardzo nierówno.
Mimo tego gameplayem DmC się broni. Po przejściu dopiero nabiera się ochoty na masterowanie. Wydaje mi się, że część znajdziek jest nie do zdobycia bez kompletu broni, a eSSSkować też oczywiście prościej z większym arsenałem.
Definitive Edition (portowane przez polskie studio QLOC) ma dodane DLC 'Vergil's Downfall' i turbo/hardcore mode, poza tym z tego co rozumiem to tylko wyższa rozdziałka i przede wszystkim 60fpsów. Nawet jeśli ktoś grał to chyba warto, bo idzie wyrwać gierkę w folii za 6-7 dyszek.
Nie wiem jak się ten reboot sprzedał, mam nadzieję że kiedyś doczekamy się kontynuacji. Nie bijcie, ale wolałbym chyba DmC2 niż DMC5...
#835 Napisany 29 kwietnia 2018 - 09:16
Zgadzam się, bardzo lubię DmC. Natomiast na PS4 zdecydowanie są lepsze slashery. Jest DMC1, 3 i 4!
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 29 kwietnia 2018 - 10:03
#836 Napisany 29 kwietnia 2018 - 10:01
#837 Napisany 29 kwietnia 2018 - 10:03
Edytowane, a za błąd modlę się do Spardy.
#838 Napisany 01 listopada 2018 - 14:44
W sumie aż do premiery RE2 nie mam nic do ogrania, więc postanowiłem wrócić do DmC i pobawić się w masterowanie ocen. W sensie podstawkę w wersji na ps3 już dawno zrobiłem na 100%, ale w Definitive Edition dodali trochę więcej trybów, więc nie miałem jeszcze okazji zrobić wszystkiego. Co mogę powiedzieć, gierka cały czas daje radę, ma niesamowite tempo (z ciekawości odpaliłem bez turbo mode - gra traci wtedy 90% zajebistości) i naprawdę podoba mi się jak Ninja Theory przemodelowało system walki łącząc u Dantego prawie wszystkie kombosy, strzelanie, uniki i kontry w jeden mega rozbudowany oraz intuicyjny styl. Tricker, Gunslinger oraz Swormaster z DMC3 / DMC4 na raz, bez konieczności zmieniania stylów w locie. Co prawda zabrakło Royal Guard, ale w to miejsce mamy pierwiastek stylu walki Nero, dzięki łańcuchom momentalnie przyciągamy do siebie przeciwników (lub siebie do nich) i w trakcie starć sprawuje się to fenomenalnie, nie ma mowy o uciążliwym bieganiu do wystrzelonych na kilka metrów wrogów, wszystko jest mega płynne i odbywa się błyskawicznie, więc jedyne co pozostaje to klecić coraz dłuższe comba i nie dać się przy tym trafić. Jeżeli jest jakaś rzecz, którą NT zrobiło lepiej od Capcom przy Devilu, to jest właśnie walka w wykonaniu Dantego. Zajebiste jest też to, że przy takiej ilości broni na raz (5 broni białych oraz 3 palne) nie ma najmniejszych problemów, żeby przełączać się między nimi w locie i kleić wymyślne kombinacje ciosów, wystarczy kilka godzinek treningu i można odstawiać morderczy balet śmierci. W podstawce można było co prawda narzekać na dosyć wolną rozgrywkę (to znaczy w porównaniu do innych slasherów i tak bardzo szybką, ale jednak brak turbo mode był odczuwalny), marne 30 fpsów i brak lock-on, ale w Definitive Edition developer naprawił wszystko co było do naprawienia.
Będzie teraz mocno grane i jestem pewny, że nawet po premierze DMC5 będę jeszcze długimi latami wracał do tego tytułu. Zdecydowanie najlepsza gra jaką wypluło w swojej karierze Ninja Theory.
#839 Napisany 02 listopada 2018 - 14:22
Zdecydowanie najlepsza gra jaką wypluło w swojej karierze Ninja Theory.
Patrząc na to co wypuścili do tej pory (przed i po premierze DMC) to można się pokusić o stwierdzenie, że to nie jest duże osiągniecie, ale fakt, DMC wyszło im jak mało co. Świetna gierka.
#840 Napisany 02 listopada 2018 - 14:40
Patrząc na to co wypuścili do tej pory (przed i po premierze DMC) to można się pokusić o stwierdzenie, że to nie jest duże osiągniecie,
Też prawda. Pamiętam jakie miałem obawy kiedy powierzono im prace na nową częścią, biorąc pod uwagę jakie gry zrobili wcześniej, ale goście naprawdę pozytywnie zaskoczyli. Tym bardziej byłem załamany oczekując znacznie więcej po Hellblade, niestety goście po DmC totalnie się uwstecznili w rozwoju.