W co teraz gracie?
#20341 Napisany 14 sierpnia 2018 - 22:09
#20342 Napisany 14 sierpnia 2018 - 22:21
Nie gram w oszukujące mnie gówna
#20343 Napisany 15 sierpnia 2018 - 01:54
#20344 Napisany 15 sierpnia 2018 - 06:08
Z rana 2 runy w Enter the Gungeon ładnie weszły
#20345 Napisany 15 sierpnia 2018 - 08:58
A wiesz ze w GoW tez jest lvl otoczenia względem Ciebie?
Gdzie o tym czytałeś? Enyłej, z tej gry takie erpegie jak z Kurzego kulturysta, więc chyba nie będzie mnie to aż tak denerwować.
#20346 Napisany 15 sierpnia 2018 - 09:34
#20347 Napisany 15 sierpnia 2018 - 09:38
#20348 Napisany 15 sierpnia 2018 - 09:47
To słabo, nie rozumiem dlaczego deweloperzy ładują do gry tak poroniony patent, w takim wypadku przecież cały progres postaci traci sens. Po co kupować skille, po co rozwijać bohatera skoro rozgrywka nie stanie się przez to łatwiejsza?. No nic, GoW to i tak nie jest gra rpg i nie wydaje mi się, żeby statystyki miały tu aż tak duże znaczenie, więc jeszcze się nie zniechęcam.
#20349 Napisany 15 sierpnia 2018 - 09:54
Ale prawda, że w GoW ważniejsze są zdobyte perki niż poziomy.
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 15 sierpnia 2018 - 09:55
#20350 Napisany 15 sierpnia 2018 - 10:08
Poronionym patentem jest ekspienie i levelowanie, to ono sprawia tyle problemów developerom, że tego typu sztuczki wydają sie najlepszy rozwiązaniem (zwłaszcza gdy gra ma być choć trochę otwarta). Smutny relikt lat 70 i początków papierowych erpegów. Miejmy nadzieję, że kiedyś umrze.
Ale prawda, że w GoW ważniejsze są zdobyte perki niż poziomy.
Taka moda, nie można już zrobić normalnego slashera / przygodówki bez tych pseudo-erpegowych elementów, które tylko niepotrzebnie komplikują (i nam i developerom) rozgrywkę. Dlatego mam nadzieję, że Capcom przy DMC5 wypnie się na te wszystkie zachodnie patenty i zrobi grę w swoim stylu, która zadowoli fanów klasycznego rzeźniczenia. Broń w łapę, trochę skillów do odblokowania i jazda. Póki co w God of War gra mi się fajnie, ale nie będę ukrywał, że wolałem starą formułę.
#20351 Napisany 15 sierpnia 2018 - 11:17
#20352 Napisany 15 sierpnia 2018 - 15:47
no to jest słabe, bo w sumie po co levelować? A wiedźminie nie było podobnie?
#20353 Napisany 15 sierpnia 2018 - 17:15
Po co? Nie wiem, żeby mieć szanse z tymi co mieli od początku lvl 7 i mieli cie na muśnięcie sznurówki?
#20354 Napisany 15 sierpnia 2018 - 17:37
no to jest słabe, bo w sumie po co levelować? A wiedźminie nie było podobnie?
Nie. W Wiesku nie skalowało przeciwników, jeżeli na danym obszarze mieli oni na początku 15 lvl to taki mieli też na końcu. Tylko czasami dorzucało nowe potworki majace wyższe lvl(oraz troche inny wygląd chyba z tego co pamiętam miały te z wyższym lvl, ale tu moge źle pamiętać) do nich.
#20355 Napisany 15 sierpnia 2018 - 20:52
Już tak nie demonizujcie skalowania.
#20356 Napisany 15 sierpnia 2018 - 20:57
Chciaż nie - nie krępujcie się, możecie to ciągnąć. Potem przeniosę do osobnego tematu.
#20357 Napisany 15 sierpnia 2018 - 21:00
Po patchu dali taką opcję, masz fun jak masz40lvl a quest jest na 10ty ale jakoś go ominales i chcesz nadrobić?
Już tak nie demonizujcie skalowania.
Oczywiście, że będziemy, bo to jedno z największych nieporozumień w grach wideo.
Wytłumacz mi po co w takim razie w ogóle pakowanie postaci, skoro twórcy i tak zawsze będą stawiać przed Tobą przeciwników o tym samym levelu? Jaki w tym sens? Wracanie do pominiętych wcześniej questów o niskim lv. z przykoksowanym bohaterem i rozwalanie wszystkich na hita to fajna sprawa, bo pokazuje, że Twój wysiłek w zdobywanie expa i mocniejszych skillów nie poszedł na marne. W przypadku skalowania robisz to wszystko na darmo. Ogólnie widzę Jedyn, że Ty chyba lubisz jak Cię gierki robią w balona.
#20358 Napisany 15 sierpnia 2018 - 21:02
Przecież levelowanie to wciskają nawet do strzelanek multiplaterowych. Ludzie mają dziwy fetysz cyferek. A jak nie chcesz się męczyć ze zrobieniem levelowania dobrze, to podnosisz statystyki jednocześnie skalując poziom przeciwników. W ten sposób ludzie mogą się spuszczać nad swoim wysokim levelem, a w grze się nic nie zmienia.
#20359 Napisany 15 sierpnia 2018 - 21:09
Pamiętam że w FF XIII było to fajnie rozwiązane, bo tam np. jakiś opancerzony żółw zarówno na początku jak i końcu gry był dalej opancerzony, więc o ile walka przykokszonymi postaciami była prostsza, to jednak w obu przypadkach wymagała żonglowania paradigmami żeby dobrać się do słabego punktu.
#20360 Napisany 15 sierpnia 2018 - 21:53
no to jest słabe, bo w sumie po co levelować? A wiedźminie nie było podobnie?
Nie. W Wiesku nie skalowało przeciwników, jeżeli na danym obszarze mieli oni na początku 15 lvl to taki mieli też na końcu. Tylko czasami dorzucało nowe potworki majace wyższe lvl(oraz troche inny wygląd chyba z tego co pamiętam miały te z wyższym lvl, ale tu moge źle pamiętać) do nich.
No i dobrze, tak powinno byc a nie ze stworki sa specjalnie oslabione zebys mogl je rozwalic na niskim lvlu. Jakis trol jest za mocny na twoim obecnym poziomie to wrocisz do niego pozniej jak przypakujesz, tak jak w prawdziwym zyciu. W skyrimie vanilli to bylo strasznie glupie, ze kiedy wbiles maks level to wszyscy chodzili w deadrycznej zbroi to samo z lootem. Dlatego skyrim tylko z morrowlootem
#20361 Napisany 15 sierpnia 2018 - 22:01
#20362 Napisany 15 sierpnia 2018 - 22:06
No nie powiesz mi chyba, że po porannym prysznicu i śniadanku nie wychodzisz z domu, żeby napierdalać się z trollami?
#20363 Napisany 15 sierpnia 2018 - 22:15
tak bylo
#20364 Napisany 16 sierpnia 2018 - 09:12
#20365 Napisany 16 sierpnia 2018 - 09:18
World of Warcraft Battle for Azeroth
no zajebiste krótko mówiąc, ale czekam na pierwsze raidy i mythic+
#20366 Napisany 16 sierpnia 2018 - 09:29
Hollow Knight na Switchu ciągle, ale czuje że dobrze jakby się już skończyło bo 40h na liczniku już jest
Persona 5 ponownie na PS4, a bo tak mnie jakoś pociągnęło do jakiegoś jRPGa na PS4 pod grind.
#20367 Napisany 16 sierpnia 2018 - 11:31
#20368 Napisany 16 sierpnia 2018 - 18:37
U mnie od razu wyskakują wysokopoziomowe smoki
W skyrimie? Smoki bez modow to jakis zart, padaja na pare hitow
#20369 Napisany 16 sierpnia 2018 - 19:36
U mnie od razu wyskakują wysokopoziomowe smoki
W skyrimie? Smoki bez modow to jakis zart, padaja na pare hitow
W życiu chłopaku, w prawdziwym życiu.
Żarty na bok. Ostatnio miałem mało czasu aby przysiąść do Pillars of Eternity II Deadfire. A co się robi jak się ma mało czasu? Dokładnie tak moi drodzy, mówię właśnie o tym! Gra się w milion innych gier. W związku z tym udało mi się zagrać lub dosłownie skubnąć w demka Forza Horizon 2, Forza Horizon 3 , Shadow of Mordor 2, WRC FIA World Rally Championship (nie pytajcie), Gravel (polecam jak ktoś lubi słabe gry), Divinity: Original Sin II oraz pełne wersje gier MGS Snake Eater 3D (nadal nie mogę pokonać Volgina na Extreme na 3DSie - pierwsza część walki zajmuje mi 2 minuty a druga to katorga, sterowanie zasysa), Lost Odyssey (początek gry), The Evil Within (6 rozdział - walka z psiną) i Wiedźmin 2 na PC.
Myślę, że po weekendzie uda się wprowadzić trochę porządku i wrócić do Pillarsów bo ostatnio dołączyłem Maję, spotkałem się z Eothasem i robię zadania dla Flaune Ellete. Jest to bezsprzecznie poważny kandydat do tytuły giereczki roku 2018.
#20370 Napisany 16 sierpnia 2018 - 19:37
divinity 2 na konsole (bo coś tam jakiś wcześniejszy dostęp jest jak sie kupi preorder) czy pece?