Skocz do zawartości

Zdjęcie

W co teraz gracie?


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
24562 odpowiedzi na ten temat

#20341 BeSOS Napisany 14 sierpnia 2018 - 22:09

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Można też grać w DC bez obrażania się na nie :cf:
  • 0

#20342 Kazuo Napisany 14 sierpnia 2018 - 22:21

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Nie gram w oszukujące mnie gówna :^^:


  • 0

#20343 Schrodinger Napisany 15 sierpnia 2018 - 01:54

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
A wiesz ze w GoW tez jest lvl otoczenia względem Ciebie? :cf:
  • 1

#20344 narvany Napisany 15 sierpnia 2018 - 06:08

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:

Z rana 2 runy w Enter the Gungeon ładnie weszły


  • 0

#20345 Kazuo Napisany 15 sierpnia 2018 - 08:58

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

A wiesz ze w GoW tez jest lvl otoczenia względem Ciebie? :cf:

 

Gdzie o tym czytałeś? Enyłej, z tej gry takie erpegie jak z Kurzego kulturysta, więc chyba nie będzie mnie to aż tak denerwować. 


  • 0

#20346 Mateo Napisany 15 sierpnia 2018 - 09:34

Mateo

    Demigod

  • Forumowicze
  • 7 112 Postów:
Co do Wii! Musze przyznać że Wiijebiście się gra w Corruption na wiilocie. Sama gierka to petarda, w końcu to Metroid Prime. Pojawienie się innych łowców, jak i 'voice-actingu' w grze pozytywnie wpływa na wrażenia. Naprawdę ciężko się oderwać od tej gry. Niby starsza pozycja, ale klimat i atmosfera tej serii to dla mnie numero uno. Myślałem że z Wii to będzie krótki epizodzik, a tu już kumpel chce mi do pracy przynieść Super Mario Galaxy. :) btw. To w ogóle imo bardzo fajna konsola.
  • 0

#20347 fingus Napisany 15 sierpnia 2018 - 09:38

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
@Kazuo - o tym nie trzeba czytać, wystarczy zostawić sobie sprawiającego problem przeciwnika, wrócić do niego po złapaniu paru leveli i przekonać się, że też się awansował. Miłej zabawy z tą nową wiedzą. :cf:
  • 0

#20348 Kazuo Napisany 15 sierpnia 2018 - 09:47

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

To słabo, nie rozumiem dlaczego deweloperzy ładują do gry tak poroniony patent, w takim wypadku przecież cały progres postaci traci sens. Po co kupować skille, po co rozwijać bohatera skoro rozgrywka nie stanie się przez to łatwiejsza?. No nic, GoW to i tak nie jest gra rpg i nie wydaje mi się, żeby statystyki miały tu aż tak duże znaczenie, więc jeszcze się nie zniechęcam. 


  • 0

#20349 fingus Napisany 15 sierpnia 2018 - 09:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Poronionym patentem jest ekspienie i levelowanie, to ono sprawia tyle problemów developerom, że tego typu sztuczki wydają sie najlepszy rozwiązaniem (zwłaszcza gdy gra ma być choć trochę otwarta). Smutny relikt lat 70 i początków papierowych erpegów. Miejmy nadzieję, że kiedyś umrze.

Ale prawda, że w GoW ważniejsze są zdobyte perki niż poziomy.

Ten post był edytowany przez fingus dnia: 15 sierpnia 2018 - 09:55

  • 0

#20350 Kazuo Napisany 15 sierpnia 2018 - 10:08

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Poronionym patentem jest ekspienie i levelowanie, to ono sprawia tyle problemów developerom, że tego typu sztuczki wydają sie najlepszy rozwiązaniem (zwłaszcza gdy gra ma być choć trochę otwarta). Smutny relikt lat 70 i początków papierowych erpegów. Miejmy nadzieję, że kiedyś umrze.

Ale prawda, że w GoW ważniejsze są zdobyte perki niż poziomy.

 

Taka moda, nie można już zrobić normalnego slashera / przygodówki bez tych pseudo-erpegowych elementów, które tylko niepotrzebnie komplikują (i nam i developerom) rozgrywkę. Dlatego mam nadzieję, że Capcom przy DMC5 wypnie się na te wszystkie zachodnie patenty i zrobi grę w swoim stylu, która zadowoli fanów klasycznego rzeźniczenia. Broń w łapę, trochę skillów do odblokowania i jazda. Póki co w God of War gra mi się fajnie, ale nie będę ukrywał, że wolałem starą formułę. 


  • 0

#20351 Schrodinger Napisany 15 sierpnia 2018 - 11:17

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:
No wlasnie nigdzie nikt o tym w reckach nie pisał a potem sie lekko wkurwilem bo nienawidze skalowania.
  • 1

#20352 Pawlik Napisany 15 sierpnia 2018 - 15:47

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

no to jest słabe, bo w sumie po co levelować? A wiedźminie nie było podobnie? 


  • 0

#20353 burnstein Napisany 15 sierpnia 2018 - 17:15

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Po co? Nie wiem, żeby mieć szanse z tymi co mieli od początku lvl 7 i mieli cie na muśnięcie sznurówki?


  • 0

#20354 Stan Napisany 15 sierpnia 2018 - 17:37

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 206 Postów:

no to jest słabe, bo w sumie po co levelować? A wiedźminie nie było podobnie? 

Nie. W Wiesku nie skalowało przeciwników, jeżeli na danym obszarze mieli oni na początku 15 lvl to taki mieli też na końcu. Tylko czasami dorzucało nowe potworki majace wyższe lvl(oraz troche inny wygląd chyba z tego co pamiętam miały te z wyższym lvl, ale tu moge źle pamiętać) do nich. 


  • 0

#20355 BeSOS Napisany 15 sierpnia 2018 - 20:52

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Po patchu dali taką opcję, masz fun jak masz40lvl a quest jest na 10ty ale jakoś go ominales i chcesz nadrobić?

Już tak nie demonizujcie skalowania.
  • 0

#20356 fingus Napisany 15 sierpnia 2018 - 20:57

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Skalowanie to tylko dramatyczna próba ratunku przed poważniejszym błędem, czyli wciskaniem do gier wideo rozwiązań z papierowych erpegów z lat 70. :cf: No ale to nie miejsce na tę dyskusję.

Chciaż nie - nie krępujcie się, możecie to ciągnąć. Potem przeniosę do osobnego tematu. :potter:
  • 0

#20357 Kazuo Napisany 15 sierpnia 2018 - 21:00

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Po patchu dali taką opcję, masz fun jak masz40lvl a quest jest na 10ty ale jakoś go ominales i chcesz nadrobić?

Już tak nie demonizujcie skalowania.

 

Oczywiście, że będziemy, bo to jedno z największych nieporozumień w grach wideo. 

 

Wytłumacz mi po co w takim razie w ogóle pakowanie postaci, skoro twórcy i tak zawsze będą stawiać przed Tobą przeciwników o tym samym levelu? Jaki w tym sens? Wracanie do pominiętych wcześniej questów o niskim lv. z przykoksowanym bohaterem i rozwalanie wszystkich na hita to fajna sprawa, bo pokazuje, że Twój wysiłek w zdobywanie expa i mocniejszych skillów nie poszedł na marne. W przypadku skalowania robisz to  wszystko na darmo. Ogólnie widzę Jedyn, że Ty chyba lubisz jak Cię gierki robią w balona. 


  • 1

#20358 lukaszSA Napisany 15 sierpnia 2018 - 21:02

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:

Przecież levelowanie to wciskają nawet do strzelanek multiplaterowych. Ludzie mają dziwy fetysz cyferek. A jak nie chcesz się męczyć ze zrobieniem levelowania dobrze, to podnosisz statystyki jednocześnie skalując poziom przeciwników. W ten sposób ludzie mogą się spuszczać nad swoim wysokim levelem, a w grze się nic nie zmienia.


  • 0

#20359 Hellmans Napisany 15 sierpnia 2018 - 21:09

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Pamiętam że w FF XIII było to fajnie rozwiązane, bo tam np. jakiś opancerzony żółw zarówno na początku jak i końcu gry był dalej opancerzony, więc o ile walka przykokszonymi postaciami była prostsza, to jednak w obu przypadkach wymagała żonglowania paradigmami żeby dobrać się do słabego punktu. 


  • 0

#20360 Chewie Napisany 15 sierpnia 2018 - 21:53

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

 

no to jest słabe, bo w sumie po co levelować? A wiedźminie nie było podobnie? 

Nie. W Wiesku nie skalowało przeciwników, jeżeli na danym obszarze mieli oni na początku 15 lvl to taki mieli też na końcu. Tylko czasami dorzucało nowe potworki majace wyższe lvl(oraz troche inny wygląd chyba z tego co pamiętam miały te z wyższym lvl, ale tu moge źle pamiętać) do nich. 

 

 

No i dobrze, tak powinno byc a nie ze stworki sa specjalnie oslabione zebys mogl je rozwalic na niskim lvlu. Jakis trol jest za mocny na twoim obecnym poziomie to wrocisz do niego pozniej jak przypakujesz, tak jak w prawdziwym zyciu. W skyrimie vanilli to bylo strasznie glupie, ze kiedy wbiles maks level to wszyscy chodzili w deadrycznej zbroi to samo z lootem. Dlatego skyrim tylko z morrowlootem


  • 0

#20361 Nyjacz Napisany 15 sierpnia 2018 - 22:01

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:
No w zyciu faktycznie tak jest z tymi trolami.
  • 0

#20362 Kazuo Napisany 15 sierpnia 2018 - 22:06

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

No nie powiesz mi chyba, że po porannym prysznicu i śniadanku nie wychodzisz z domu, żeby napierdalać się z trollami? 


  • 0

#20363 Chewie Napisany 15 sierpnia 2018 - 22:15

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

tak bylo


  • 1

#20364 Spuczan Napisany 16 sierpnia 2018 - 09:12

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
U mnie od razu wyskakują wysokopoziomowe smoki :ok:
  • 0

#20365 Wezyr Napisany 16 sierpnia 2018 - 09:18

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:

World of Warcraft Battle for Azeroth

 

no zajebiste krótko mówiąc, ale czekam na pierwsze raidy i mythic+


  • 0

#20366 Schrodinger Napisany 16 sierpnia 2018 - 09:29

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

Hollow Knight na Switchu ciągle, ale czuje że dobrze jakby się już skończyło bo 40h na liczniku już jest
Persona 5 ponownie na PS4, a bo tak mnie jakoś pociągnęło do jakiegoś jRPGa na PS4 pod grind.


  • 0

#20367 BeSOS Napisany 16 sierpnia 2018 - 11:31

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
80h w OT i nadal mi się nie znudziło...
  • 0

#20368 Chewie Napisany 16 sierpnia 2018 - 18:37

Chewie

    ????????????????????

  • Forumowicze
  • 11 651 Postów:

U mnie od razu wyskakują wysokopoziomowe smoki :ok:

 

W skyrimie? Smoki bez modow to jakis zart, padaja na pare hitow


  • 0

#20369 Spuczan Napisany 16 sierpnia 2018 - 19:36

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

U mnie od razu wyskakują wysokopoziomowe smoki :ok:

 

W skyrimie? Smoki bez modow to jakis zart, padaja na pare hitow

 

W życiu chłopaku, w prawdziwym życiu.

 

8-15-2018_7-00-17_PM.png

 

Żarty na bok. Ostatnio miałem mało czasu aby przysiąść do Pillars of Eternity II Deadfire. A co się robi jak się ma mało czasu? Dokładnie tak moi drodzy, mówię właśnie o tym! Gra się w milion innych gier. W związku z tym udało mi się zagrać lub dosłownie skubnąć w  demka Forza Horizon 2, Forza Horizon 3  :please: , Shadow of Mordor 2, WRC FIA World Rally Championship (nie pytajcie), Gravel (polecam jak ktoś lubi słabe gry), Divinity: Original Sin II  :please: oraz pełne wersje gier MGS Snake Eater 3D (nadal nie mogę pokonać Volgina na Extreme na 3DSie - pierwsza część walki zajmuje mi 2 minuty a druga to katorga, sterowanie zasysa), Lost Odyssey (początek gry), The Evil Within (6 rozdział - walka z psiną) i Wiedźmin 2 na PC.

 

Myślę, że po weekendzie uda się wprowadzić trochę porządku i wrócić do Pillarsów bo ostatnio dołączyłem Maję, spotkałem się z Eothasem i robię zadania dla Flaune Ellete. Jest to bezsprzecznie poważny kandydat do tytuły giereczki roku 2018.


  • 2

#20370 Schrodinger Napisany 16 sierpnia 2018 - 19:37

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 972 Postów:

divinity 2 na konsole (bo coś tam jakiś wcześniejszy dostęp jest jak sie kupi preorder) czy pece?


  • 0