Tournament of Legends
Rozpoczęte przez
Ryan
, 26 05 2009 05:21
21 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 26 maja 2009 - 05:21
Nowa gra od High Voltage ratuje (?) Wii dla hardkorowych graczy.
http://au.wii.ign.co...6/986261p1.html
http://media.wii.ign...710/imgs_1.html
Gra prezentuje brutalną walkę gladiatorów i ma być połączeniem Bushido Blade z Fight Night. Wygląda całkiem fajnie jak na Wii.
http://au.wii.ign.co...6/986261p1.html
http://media.wii.ign...710/imgs_1.html
Gra prezentuje brutalną walkę gladiatorów i ma być połączeniem Bushido Blade z Fight Night. Wygląda całkiem fajnie jak na Wii.
#2 Napisany 26 maja 2009 - 08:55
Z tego nic dobrego nie wyjdzie.
#3 Napisany 26 maja 2009 - 09:44
Moze dadza rade. Bushido Blade 1 było najbardziej innowacyjna bijatyka w historii.
#4 Napisany 26 maja 2009 - 11:40
Trzeba zobaczyć to w ruchu. Po screenach ciężko wyczuć, ale jestem raczej pesymistycznie nastawiony.
#5 Napisany 26 maja 2009 - 12:14
wykonanie musiałoby byc wyjątkowo wyjątkowe, bo koncept jest raczej przaśny.
#6 Napisany 26 maja 2009 - 14:19
Ryan: Wii ostatnio na gry hardkorowe (a co najmniej nie-casualowe) jakoś szczególnie nie narzeka 8)
Czychu: Już miałem coś napisać o uzasadnieniu swoich stejtmentów ale sporjzałem na screeny...
No więc pierwszy screen (nie art) wygląda dość słabo, następne są lepsze, ale dalej to wygląda na produkt pod szyldem "patrzcie ile efektów jesteśmy w stanie wrzucić na trzypolygonowy obiekt 3D" niż konkretny pomysł na grę. Jeszcze nie czytałem wywiadu, więc nie wiem co tam obiecują, ale jeśli postęp od pierwszej prezentacji do produktu finalnego będzie jak w The Conduit to może być co najmniej bardzo ładnie.
Zapewne nie będzie to epicki produkt triple-A, ale skoro Conduit prawdopodobnie okazuje się grą dobrą, to nie wiem czemu mielibyśmy Gladiatorów spisywac na straty. Ryan ma trochę racji, Wii takie gry są potrzebne, dobrze, że ktoś je robi, a nikt nam jeszcze nie każe ich na szczęście kupować. O tym porozmawiamy jak gra wyjdzie
Idę czytać co tam autorzy bajdurzą o grze.
Czychu: Już miałem coś napisać o uzasadnieniu swoich stejtmentów ale sporjzałem na screeny...
No więc pierwszy screen (nie art) wygląda dość słabo, następne są lepsze, ale dalej to wygląda na produkt pod szyldem "patrzcie ile efektów jesteśmy w stanie wrzucić na trzypolygonowy obiekt 3D" niż konkretny pomysł na grę. Jeszcze nie czytałem wywiadu, więc nie wiem co tam obiecują, ale jeśli postęp od pierwszej prezentacji do produktu finalnego będzie jak w The Conduit to może być co najmniej bardzo ładnie.
Zapewne nie będzie to epicki produkt triple-A, ale skoro Conduit prawdopodobnie okazuje się grą dobrą, to nie wiem czemu mielibyśmy Gladiatorów spisywac na straty. Ryan ma trochę racji, Wii takie gry są potrzebne, dobrze, że ktoś je robi, a nikt nam jeszcze nie każe ich na szczęście kupować. O tym porozmawiamy jak gra wyjdzie
Idę czytać co tam autorzy bajdurzą o grze.
#7 Napisany 26 maja 2009 - 18:51
Docelowo gra ma obsługiwać sterowanie dwoma wiilotami (lewa i prawa ręka), oboma zaopatrzonymi w Motion Plus. Szykuje się idealna okazja do pokazywania możliwości Wii. Trudno oczekiwać jakichś walorów artystycznych, ale myślę, że dobrze, że taka gra będzie.
#8 Napisany 26 maja 2009 - 19:20
Docelowo gra ma obsługiwać sterowanie dwoma wiilotami (lewa i prawa ręka), oboma zaopatrzonymi w Motion Plus. Szykuje się idealna okazja do pokazywania możliwości Wii. Trudno oczekiwać jakichś walorów artystycznych, ale myślę, że dobrze, że taka gra będzie.
Nie sądzę. Chyba że masz dodatkowe info niż wywiad.
Tak, pada tam stwierdzenie 'wiimotes', ale prawdopodobnie chodiz o pilot+gruchę ponieważ potem często piszą o używaniu analoga. A o dwóch M+ chyba nie ma mowy w ogóle. Sprostuj jesli sie myle ale chyba znadintepretowales tekst.
Mi się podoba że gra ma mieć widok znad ramienia, a nie z boku, co najpierw wykoncypowalem sobie z shotów. Bieg takim ciężkim i silnym gladiatorem będzie miał chyba coś z Gearsów. Tylko otoczenie inne.
#9 Napisany 26 maja 2009 - 19:23
Niestety, gra uderza kompletnie nie w moje klimaty, więc zapewne to mój pierwszy i zarazem ostatni post w tym temacie. Może inni się nacieszą, a panowie z High Voltage Studios niech działają dalej. Good luck.
#10 Napisany 26 maja 2009 - 20:01
E tam płaczecie. Jeśli gra połączy najlepsze elementy Die by the Sword i Rune, będzie wypas.
#11 Napisany 27 maja 2009 - 03:40
Chyba tak. Dla mnie "wiimotes" to dwa piloty a nie nunczaku, myślałem: "ale cool, będzie obsługa na dwa wiiloty", co pasowało mi do nacisku gry na sterowanie. Ale fakt, to raczej nie jest tak. No cóż. Nieciekawie to IMO wygląda, nie przepadam za tymi klimatami.Tak, pada tam stwierdzenie 'wiimotes', ale prawdopodobnie chodiz o pilot+gruchę ponieważ potem często piszą o używaniu analoga. A o dwóch M+ chyba nie ma mowy w ogóle. Sprostuj jesli sie myle ale chyba znadintepretowales tekst.
#12 Napisany 27 maja 2009 - 07:30
Dla mnie też to oznacza dwa piloty no ale moze mu sie tak powiedzialo. Poza tym gdyby bylo jak mowisz to wtedy gra bylaby niszowa tysiac, kupiloby ja chyba pol osoby. Korzystanie z 2 wiilotow jest fajne ale powinno byc co najwyzej opcja jak chociazby w Overkill.
#13 Napisany 27 maja 2009 - 14:09
Wszystko zależy od sterowania. Za to lubię Wii, niemal każda gra jest pod tym względem wyjątkowa. Jeżeli chodzić i obsługiwać tarczę będzie się nunchakiem a machać orężem w prawej dłoni przy użyciu M+, to na pewno będzie to interesujące. Oczywiście wszystko zalezy od implementacji tych motywów. Na razie arty podobają mi się średnio (choć nie przyłaczam się do zdegustowanego tłumku), a grafika za bardzo kłuje pikselami. Ale się zobaczy.
#14 Napisany 28 maja 2009 - 03:22
Na IGN-ie jest zwiastun, wygląda to IMO na maksa prymitywnie i prostacko. Jedyna nadzieja w sterowaniu, bo nic innego w tej grze nie widać, stoisz i siekasz rywala.
#15 Napisany 28 maja 2009 - 12:59
Na mnie nie zrobiło to aż tak złego wrażenia. Tzn jak na finalną grę jest badrzo źle, ale jako sama zajawka, tego czego się spodziewać to ujdzie w tłumie. Szkoda że HV robią sobie szkodę, pokazując gry w tak wczesnym stadium produkcji, ale to ich problem.
#16 Napisany 28 maja 2009 - 15:30
Moim zdaniem nie wygląda tak źle, ale oczywiście: gotowy produkt tak wyglądać nie ma prawa. Za dużo tu migania i poszarpanych krawędzi. Mogli pcozekać z filmikiem jeszcze kilka miesięcy. Ale pewnie w ten sposób starają sie znaleźć wydawcę, podobnie jak z The Conduit.
#17 Napisany 28 maja 2009 - 19:53
Kto pisał tekst do trailera? Rzym początkiem cywilizacji? Ktoś powinien wrócić do szkoły.
http://kotaku.com/52... ... loody-mess
http://kotaku.com/52... ... loody-mess
#18 Napisany 28 maja 2009 - 20:49
jak dla mnie mogłoby nie być gry, a wydać mogliby sam soundtrack. brzmi gladiatorowo, ktoś udanie podszywa się pod Hansa Zimmera.
#19 Napisany 29 maja 2009 - 09:01
http://gonintendo.co...ry.php?id=84242
Przyznaję się, nowy trailer mi się podoba Oczywiście dalej muszą poprawić migotanie, ale wygląda to ciekawie dość już, całkiem żwawo się ruszają, a moc czuć.
Przyznaję się, nowy trailer mi się podoba Oczywiście dalej muszą poprawić migotanie, ale wygląda to ciekawie dość już, całkiem żwawo się ruszają, a moc czuć.
#20 Napisany 04 czerwca 2009 - 16:32
http://www.gametrail... ... r-ad/50804
Gameplay.
W sumie nie wiem co się na nim dzieje. Wygląda to trochę jak Punch Out z gladiatorami, nie ma swobody ruchu po arenie, przynajmniej w tej walce. Tekstury i efekty świetlne ładne, ale animacja już nie bardzo, gladiatorzy skaczą jak koniki polne. The Grinder już teraz wygląda dużo lepiej od "tego".
Gameplay.
W sumie nie wiem co się na nim dzieje. Wygląda to trochę jak Punch Out z gladiatorami, nie ma swobody ruchu po arenie, przynajmniej w tej walce. Tekstury i efekty świetlne ładne, ale animacja już nie bardzo, gladiatorzy skaczą jak koniki polne. The Grinder już teraz wygląda dużo lepiej od "tego".
#21 Napisany 05 czerwca 2009 - 03:56
Więcej gameplay'u:
http://www.gametrail... ... r-ad/50801
Trailer:
http://www.gametrail... ... r-ad/50792
Dziwna mechanika, przypomina trochę grę turową - wszystkie ruchy mają poważne cooldown a każdy ruch zużywa staminę. Bardziej papier/kamień/nożyce niż mordobicie.
http://www.gametrail... ... r-ad/50801
Trailer:
http://www.gametrail... ... r-ad/50792
Dziwna mechanika, przypomina trochę grę turową - wszystkie ruchy mają poważne cooldown a każdy ruch zużywa staminę. Bardziej papier/kamień/nożyce niż mordobicie.
#22 Napisany 13 marca 2010 - 11:22
http://gonintendo.co...y.php?id=117136
Dwa gameplaye z gry.
Styl się zupełnie zmienił, Sega nie chce wydawać już gier z literką M na Wii, więc zmieniono tak, by gra załapała się na Teen.
Design: 0/10.
Ale sam filmik nienajgorszy, podoba mi się dynamiczna kamera. Hitu nie będzie, ale gra na 7 może tak. Tylko kto kupuje gry na 7?
Dwa gameplaye z gry.
Styl się zupełnie zmienił, Sega nie chce wydawać już gier z literką M na Wii, więc zmieniono tak, by gra załapała się na Teen.
Design: 0/10.
Ale sam filmik nienajgorszy, podoba mi się dynamiczna kamera. Hitu nie będzie, ale gra na 7 może tak. Tylko kto kupuje gry na 7?