Jest do zrobienia bez glitchy. A faktycznie trudno jak cholera. Samotnie jest uber hard. Jednak frajda z przejscia na legendary - bezcenna.finału na legendary sobie nie wyobrażam - chyba, że jest jakiś glicz
Halo Reach
#1411 Napisany 10 stycznia 2013 - 13:30
#1412 Napisany 10 stycznia 2013 - 15:34
#1413 Napisany 04 września 2014 - 08:10
Przeszedłem misje w kosmosie i wyladowałem w Nowej Alexandrii.
Dużo mo jeszcze do końca zostało??
Fajnie sie gra
Najwiekszego banana i okrzyk radości miałem jak Białemu Elite przypadkowo rzuciłem plasma granade i przyczepił sie mu do głowy
#1414 Napisany 04 września 2014 - 08:16
Nic dziwnego ...najlepsze Halo.
Prawde mowiac nie pamietam ile jeszcze Ci zostalo...
Czas zagrac w tę perełkę kolejny raz
#1415 Napisany 04 września 2014 - 08:54
#1416 Napisany 04 września 2014 - 09:07
Czytałem ksiazke, wiem jak sie sie skonczy obrona Reach.
#1417 Napisany 11 września 2018 - 20:29
Czytałem ksiazke, wiem jak sie sie skonczy obrona Reach.
Kozak Ja tym razem książki przed przejściem gry nie skończyłem
Ale skończyłem za to tę grę. Podobno najlepsze Halo. Cóż, nie jestem w stanie się tego odnieść, bo na razie grałem tylko w to i H1, więc o kwestii "najlepszości" nie będę się wypowiadał, ale o samej grze z chęcią.
A więc, od czego by tu zacząć? Może od fabuły. Nie zachwyciła mną od początku, ale mimo, że wiem, jak się skończyła (dzięki, Koksiak, że jako szczyl dojebałeś spoilerem i nie mogłem zapomnieć!), to naturalnym jest, iż chciałem zobaczyć jak do tego doszło i jak to powiązali z H1. Początkowo było ok, ale bez bobera, natomiast druga część gry rzeczywiście rusza z przysłowiowego kopyta Covenanta. Koniec nie powalił mnie na kolana pewnie dlatego, że wiedziałem jak się kończy, ale bez tej wiedzy byłaby większa wczuta. Podobało mi się za to, że gra kończy się sceną,
Grafika. No jest taka:
Brak wersji X Enhanced na początku trochę bolał (przypomniałem sobie jak wyglądają piksele), ale szybko przestało mi to przeszkadzać i gra - mimo że wyraźnie widać było, iż to poprzednia generacja - podobała mi się pod względem tego (obecnie już) oldschoolowego wyglądu. Tak samo było z designem świata i samej gry. Widać, że autorzy inspirowali się Destiny. Nie daję coolface, abyś się naciął na tego pozornie poważnego trolla.
Zatem podobało mi się prawie wszystko. Z wyjątkiem jednej rzeczy. Celowania.
Może to ja - janusz ery ADSu, który brak celowania pamięta jeszcze z czasów pierwszego Wolfa 3D pod DOSem, ale za nim nie tęskni - może to znak czasów, ale kierwa nie mogłem skumać jak pod lewym triggerem nie ma przybliżania Z czasem się przyzwyczaiłem i nawet czerpałem frajdę z takiego rozwiązania, ale trzeba było się przestawić.
Nie mam po co polecać gry, bo nie wiem kto jeszcze mający X360 czy XOne w to nie grał, ale cieszę się, że mogłem zagrać najpierw w to, a potem w resztę*. 8.9/10
* - niby grałem w H1 na PC lata temu, ale właśnie skończyłem ją jeszcze raz w ramach MCC i teraz jadę dalej do H5 ciurkiem
Ten post był edytowany przez DaddyMadCaddy dnia: 11 września 2018 - 20:30
#1418 Napisany 11 września 2018 - 21:21
Jak dla mnie jedna ze slabszych odslon ale na pewno lepsza niz 4 i 5. Duzo bardziej mi zapadly w pamieci 3 i ODST i sa moim zdaniem lepsze pod wzgledem fabuly, muzyki i poziomow ale mozliwe, ze to tylko sentyment bo z reach nie pamietam prawie nic poza ulepszona mechanika i nowym multi w ktorym doszly umiejetnosci.
#1419 Napisany 11 września 2018 - 21:49
Mój ulubiony singiel z serii - pełen fajnych militarnych akcji bez cudów, wianków na kiju z teleportami, floodem i zagładą wszechświata w tle. Ostatnio grałem kilka miesięcy temu i urzekły mnie tym razem dobrze napisane dialogi, aktorzy podkładający głos i taki poważny, wszechobecny smutek i świadomość nieustannego pasma porażek. Ledwo co niszczymy krążownik a tu nadlatuje jakiś gwiezdny niszczyciel. Pełna ofensywa sił lądowych UNSC kończy się desantem jeszcze większych sił Przymierza.
#1420 Napisany 12 września 2018 - 08:54
Dla mnie Reach też najlepsza część w singlu, no i brak ADS to znak rozpoznawczy HALO, które niestety musiało się dostosować do januszy.
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 12 września 2018 - 08:56
#1421 Napisany 12 września 2018 - 09:31
Daddy jakim cudem ktoś ci zaspoilerował Reach skoro skończyłeś Halo CE czyli teoretycznie powinnieś wiedzieć czym zakończył się upadek Reach.
Dedi chyba nie za pan brat z angielskim abo nie gra dla fabuły Ale faktycznie REACH to takie Termopile albo kosmiczne Alamo, każdy kto nawet pobieżnie liznął serię to wie.
#1422 Napisany 12 września 2018 - 09:33
Reach ma najlepszego singla bo pięknie czerpało z topowych misji z poprzednich części, udało się stworzyć Bungie kampanie chyba bez jednego słabego levelu (pierwszy raz w historii serii IMO). Ja mimo wszystko mam największy sentyment do Halo:CE. Tam taki "Assault on the control room" przechodziłem za pierwszym razem na legendary chyba z 4 godziny, co to jest za poziom, tam jest wszystko Plus ta muzyka No i jest jeszcze Silent Cartographer z tą gitarką na koniec
#1423 Napisany 12 września 2018 - 11:45
no i brak ADS
Co to ADS?
#1424 Napisany 12 września 2018 - 11:49
Aim down sight czyli przycelowanie.
#1425 Napisany 12 września 2018 - 12:21
Chodzi o auto aiming?
#1426 Napisany 12 września 2018 - 12:23
#1427 Napisany 12 września 2018 - 12:27
Mam dobry dzień więc nawet nie będę szydził
#1428 Napisany 12 września 2018 - 12:33
Nadal nie wiem o co chodzi, proszę o wytłumaczenie w języku polskim. ;]
#1429 Napisany 12 września 2018 - 12:34
ADS to jest przycelowanie, zbliżenie oka jakby do celownika - do muszki lub kolimatora jak na tym screenie
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 12 września 2018 - 12:35
#1430 Napisany 12 września 2018 - 12:38
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa, o to chodzi.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 12 września 2018 - 12:39
#1431 Napisany 12 września 2018 - 12:58
Nie udawaj, i tak wciąż nie rozumiesz.
#1432 Napisany 12 września 2018 - 13:31
Brodnica płacze [']
#1433 Napisany 12 września 2018 - 15:03
Daddy jakim cudem ktoś ci zaspoilerował Reach skoro skończyłeś Halo CE czyli teoretycznie powinnieś wiedzieć czym zakończył się upadek Reach.
Dla mnie Reach też najlepsza część w singlu, no i brak ADS to znak rozpoznawczy HALO, które niestety musiało się dostosować do januszy.
Poprzez spoila nie miałem na myśli sam upadek Reach ino to, iż Koksiak jeszcze chyba 13-letnim gimbem będąc napisał coś w stylu:
Nie zrobił tego z chamstwa, tylko po prostu pewnie neurony nie przeskoczyły, nie mam mu tego za złe, tylko wiedziałem co się będzie działo - za to nie wiedziałem jak, więc chociaż tyle.
W H:CE grałem ok. 20 lat temu, a że gra wtedy nie rzuciła mną na kolana, więc pamiętałem ogólny zarys, ale nie pamiętałem konkretnie co było mówione w pierwszej misji i od jakiego tła historycznego się zaczynała. Nie siedząc też w tej serii nie śledziłem historii kto co kiedy z kim, ale może to i dobrze, bo dzięki temu teraz jadę całą serię po kolei i grając w H:CE zaraz po Reach miałem frajdę jak to się łączy. A teraz jeszcze kilka gier z tego uniwersum mnie czeka
Lepiej późno niż nie wiedzieć co to ADS
Co do samego ADS to już gadałem na ten temat z Nejkiem, rozumiem, że to znak rozpoznawczy itp., natomiast nie ukrywam, że po wielu latach i wielu grach, gdzie to było czymś naturalnym nagle powrót do korzeni był trochę szokiem i trzeba się było przestawić, ale w miarę szybko się udało i w H:CE już nie miałem z tym problemu
Ten post był edytowany przez DaddyMadCaddy dnia: 12 września 2018 - 15:05
#1434 Napisany 12 września 2018 - 15:53
jak zwykle grube i tłuste tłumaczenie się! forumka Dedi nie oszukasz!
ps. grałeś na XO? czy gra ma tam stabilną animację czy ostro klatkuje, gdy np. lecimy helikopterem z ekipą na misję?
#1435 Napisany 12 września 2018 - 16:58
Odnoszę się tylko do istotnych kwestii, a te nieistotne - jak Twoje pomówienia nt. mojej znajomości języka - pomijam milczeniem!
Grałem na XOX, ale to była zwykła wersja, pewnie taka sama jak na X360, nie wiem, czy lepiej działała, nic się nie przycinało specjalnie, prawie płynne 30 klatek
#1436 Napisany 12 września 2018 - 17:22
Ten post był edytowany przez Tynio dnia: 12 września 2018 - 17:29
#1437 Napisany 12 września 2018 - 18:03
No u mnie to wyglądało tak:
#1438 Napisany 12 września 2018 - 18:17
60 fps to chyba było w online.
#1439 Napisany 13 września 2018 - 10:00
Coś skopane jest na XOX bo na 360 było plynnie w 60 klatkach.????
60 fps to chyba było w online.
Nie i nie. Na x360 chodziło w 30 fpsach (i to niestabilnych)