Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo Reach


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1444 odpowiedzi na ten temat

#61 xell Napisany 18 listopada 2009 - 23:47

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 230 Postów:
http://www.bungie.ne... ... hFirstLook

To ma być opening z gry.
  • 0

#62 Ryan Napisany 24 listopada 2009 - 01:02

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Pewnie bardziej związane z next-gen Halo, ale i tak tutaj wrzucę. :)
Wywiad z Corrinne Yu, głównym architektem silnika w 343. Poprzednio pełniła podobną rolę w Gearbox Software. Jej mąż - Kenneth Scott - był lead gfx designerem w id Software a obecnie jest dyrektorem artystycznym w 343.

http://channel9.msdn... ... Microsoft/
  • 0

#63 xell Napisany 29 listopada 2009 - 20:34

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 230 Postów:
Czemu związane z next-gen Halo? Ona cały czas mówi o programowaniu 360tki i nawet oczekuje, aż będzie mogła tworzyć na DX11. Właściwie ten wywiad potwierdza, że przynajmniej pierwsze Halo (4?) od 343 będzie na 360.
  • 0

#64 Ryan Napisany 29 listopada 2009 - 21:52

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Next-gen w kontekście silnika a nie konsoli.
  • 0

#65 xell Napisany 29 listopada 2009 - 22:06

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 230 Postów:
W takim razie Reach też będzie next-gen!!!!!1!
Spoiler

  • 0

#66 Ryan Napisany 29 listopada 2009 - 22:40

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Z całym szacunkiem, ale mam ograniczone zaufanie do technologii Bungie. Z pewnością będzie ładnie i płynnie, ale kosmicznego skoku jakościowego bym się po Reach nie spodziewał. :)
  • 0

#67 xell Napisany 29 listopada 2009 - 23:07

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 230 Postów:
A po Halo (4?) od 343 spodziewasz się skoku jakościowego, na sześcioletniej platformie (lub starszej) w momencie premiery tej gry?
  • 0

#68 Ryan Napisany 29 listopada 2009 - 23:23

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Biorąc pod uwagę doświadczenie zespołu i kilka plotek, które obiły mi się o uszy - tak. :)
  • 0

#69 Blizzard Beast Napisany 30 listopada 2009 - 00:25

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
...i to, że multum gier jest od Halo 3/ODST duuuuuuuuuuuuuużo ładniejszych.
  • 0

#70 117 Napisany 30 listopada 2009 - 05:49

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
bardziej ufam bungie niz cyckom z 343
  • 0

#71 Blizzard Beast Napisany 30 listopada 2009 - 09:18

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Bo masz jakiekolwiek podstawy. Co nie znaczy, że nie są w stanie napisać lepszego silnika, zwłaszcza, jeśli zaczynają od początku. Bungie na podstawach swojej technologii jedzie już prawie dekadę.

Bez trudu uwierzę, że 343 dostarczy ładniejsze Halo, pytanie tylko, czy ta gra będzie jeszcze podpadać pod kategorię "plays like Halo".
  • 0

#72 Ryan Napisany 30 listopada 2009 - 13:09

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mają w 343 gameplay designera ukradzionego z IW, więc możliwe, że nie. ;)
  • 0

#73 xell Napisany 30 listopada 2009 - 21:52

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 230 Postów:
W przyszłą sobotę dowiemy się , jak wygląda Reach, do tego czasu nie ma sensu już spekulować ;]
  • 0

#74 117 Napisany 02 grudnia 2009 - 18:31

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

Bo masz jakiekolwiek podstawy. Co nie znaczy, że nie są w stanie napisać lepszego silnika, zwłaszcza, jeśli zaczynają od początku. Bungie na podstawach swojej technologii jedzie już prawie dekadę.

Bez trudu uwierzę, że 343 dostarczy ładniejsze Halo, pytanie tylko, czy ta gra będzie jeszcze podpadać pod kategorię "plays like Halo".

mam podobne podstawy co ty... plus to, ze Bungie juz cos stworzylo, a 343 poki co stworzylo Waypoint ktory tak gnoisz
  • 0

#75 Ryan Napisany 02 grudnia 2009 - 18:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Akurat 343 nie stworzyło Waypoint, stworzyło je Certain Affinity. Mówiliśmy o tym w podcaście, może warto posłuchać Epic Fail? :^^:
  • 0

#76 117 Napisany 02 grudnia 2009 - 18:39

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

Akurat 343 nie stworzyło Waypoint, stworzyło je Certain Affinity. Mówiliśmy o tym w podcaście, może warto posłuchać Epic Fail? :^^:

http://certainaffinity.com/waypoint/

Halo Waypoint, co-developed by Certain Affinity and Microsoft Game Studio’s 343 Industries, is the definitive destination on Xbox LIVE for Halo fans around the world.

poprawiasz mnie samemu bedac w bledzie...
  • 0

#77 Ryan Napisany 02 grudnia 2009 - 18:51

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie jestem w błędzie, mój drogi. 343 odpowiada za treść - przypominam Ci, że 343 kontroluje Halo jako IP i jedną z szych w 343 jest Frank O'Connor, ex-lead writer Bungie. Deweloperzy* w 343 nie zajmowali się Halo Waypoint. Jak odchodziłem z firmy było ich 6 i wśród projektów, którymi się zajmowali, nie było Waypoint (ale Waypoint zajmował sę np. Frankie).

*w sensie programiści, przypominam że mówimy o silniku graficznym
  • 0

#78 117 Napisany 02 grudnia 2009 - 18:53

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
potrzebuje bardziej wiarygodnych dowodow niz twoje obserwacje w firmie
  • 0

#79 117 Napisany 02 grudnia 2009 - 20:05

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
suma summarum 343 ind nie ma portfolio
  • 0

#80 Ryan Napisany 02 grudnia 2009 - 21:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Patrząc w ten sposób - nikt nie ma portfolio, bo ludzie po każdym projekcie w każdej firmie się zmieniają w jakimś stopniu. W 343 są ludzie z id, Gearbox, IW, Bungie, Kojima Prod i kilku innych uznanych miejsc. Nie ma ani jednej osoby, która na mobygames miałaby mniej niż 5 gier na koncie, a większość ma 10+, sprawdzałem. (z czego w znakomitej większości mówmy o ludziach pracujących wyłącznie nad grami AAA i dodatkami do nich) Jeśli dla Ciebie to brak portfolio, to żyjemy w innym świecie.
  • 0

#81 117 Napisany 03 grudnia 2009 - 01:49

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
oh please... portfolio to ma Frank za zrobienie serii Halo, reszta nie ma nic... jak mozna porownywac gry Halo do jakis gier AAA? To jak porownywac Wladce Pierscienia do jakiegos fantasy napisanego przez nerda...

Gearbox - konwersje, konwersje, brothers in arms
Kojima - slaby technicznie MGS
IW - skrypty

jak ci ludzie moga w ogole rownac sie z genialna ekipa Bungie LLC tworcow takich killerow jak Myth i Halo!!!

czarno widze serie Halo po tym jak Bungie przestanie ja tworzyc, za to w pozytywnych barwach widze nowe IP ktore zaczna tworzyc ^^
  • 0

#82 wrog Napisany 03 grudnia 2009 - 02:50

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Co za fanboj. Powiew świeżości może bardzo dobrze zrobić tej serii.
  • 0

#83 117 Napisany 03 grudnia 2009 - 05:18

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
Zeby tylko ten powiew nie okazal sie bakiem
  • 0

#84 Ryan Napisany 03 grudnia 2009 - 14:48

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ty jednak tępy jesteś. Faktycznie, jak ktoś nie pracował nad Halo, to nie ma portfolio, bo inne gry się nie liczą, liczy się wyłącznie Halo. Jak ktoś np. pracował nad Q2/3/4 to nie ma portfolio. Żenada.
  • 0

#85 117 Napisany 03 grudnia 2009 - 16:30

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
Chodzi o jakosc. Twoje portfolio jest bogatsze niz jakiegos mietka ktory o pracy w M moglby pomarzyc
  • 0

#86 Kradziej Napisany 03 grudnia 2009 - 16:52

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

czarno widze serie Halo po tym jak Bungie przestanie ja tworzyc

OK, a skad wiesz, ze ktoś zrobi Halo gorzej niż Bungie? Skąd wiesz, że Bugnie miało AŻ TAKI wkład w to, że H2 i 3 były równie dobre jak jedynka (załóżmy, tu opinie się moga różnić). Może to MS trzymał ich w garści i zabraniał zmian? Albo skład ekipy się z projektu na projekt zmieniał w 50%?
  • 0

#87 Ryan Napisany 03 grudnia 2009 - 17:07

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wciąż nie czaisz, Zeratul. Ja nie mówię o pracy nad "jakimiś 5 tytułami". Jeśli ktoś pracował nad MGSami, to MA mocne portfolio. Jeśli ktoś pracował nad każdym PGRem, każdą Forzą i wszystkimi Gyrosami to MA mocne portfolio. Świat nie kończy i nie zaczyna się na Bungie.
  • 0

#88 117 Napisany 03 grudnia 2009 - 21:09

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
343 zniszczy genialna serie takie sa fakty a ty se wlep warna za lamanie regulaminu I obrazanie innych
  • 0

#89 Blizzard Beast Napisany 03 grudnia 2009 - 21:29

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Ok. Epic Fail zasłabował bo nie było dramy, więc będzie drama. Robimy to na antenie - fanboj kontra rozsądek!
  • 0

#90 117 Napisany 04 grudnia 2009 - 00:42

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
Pijesz do mnie, a jedyne co tu wida to fanbojstwo Ryan'a wobec swojego bylego pracodawcy. Wszyscy wiedza co sie stalo z seria Tony Hawk Ride po tym jak przestal ja robic Neversoft, a przejelo Robomodo, wszyscy wiedza co sie stalo z seria Guitar Hero po tym jak przestal je robic Harmonix a przejal je Neversoft, wszyscy wiedza ktore CoD jest lepszy, to od IW czy to od Treyarch. Doskonale przyklady na to co sie dzieje, jak oryginalne studia przestaja pracowac nad tym swoim IP. To juz pozwala stwierdzic, ze po tym jak Bungie skonczy z Reach z 343 Halo stanie sie popluczynami.

Jeśli ktoś pracował nad MGSami, to MA mocne portfolio.

No ba, ze ma jego portfolio charakteryzuje sie 2 minutowymi instalkami przed kazdym chapterem, archaicznym gameplayem i srednia grafika i 90 minutowymi cut-scenkami
Dziwi mnie, ze od dzis jestes tak wielkim fanem MGS ktorego tak niedawno calkiem ladnie gnoiles i nie uznawales za swietna gre, ale NEVERMIND

Otoz wyobraz sobie, ze Bungie udalo sie zrobic gre, bez instalek co chapter, ze swietnym nowatorskim i co gre zmienianym i ulepszanym gameplayem!

Koles z Infinity Ward tez ma zajebiste portfolio bo co on zrobil? COCK OF DOODY gre ktora charakteryzuje sie skryptami i nieskonczonymi respawnami przeciwnikow. Jest naprawda wartosciowa osoba w 343.

Bungie udalo sie zrobic jedno z najlepszych AI jakie kiedykolwiek powstalo w grach, zarowno bruty, grunty jak i elici zachowuja sie naturalnie. Jedyne co spaprawli to AI towarzyszy. Ale od czego jest co-op ktorego IW NIE UDALO sie do tej pory wprowadzic.

Cycata ktora pracowala w Gearbox rowniez MA ZAJEBISTE PORTFOLIO w koncu robila taka gre jak Brothers in Arms: Hell's Highway, ktora okazala sie... niewypalem. Szkoda, ze pani YU z reszta ekipy Gearbox nie udalo sie opanowac silnika UNREAL ENGINE

Pan z Turn10 tez ma zajebiste portfolio udalo mu sie wypuscic zajebisty symulator bez zniszczen ktorego nikt nie kupuje... co on moze takiej zajebistego wprowadzic do 343? Poprawidz doswiadczenia plynace z jazdy warthogiem? Come on... po byku zajebiste portfolio

Pan z Bizzare Creation i jego niewypal w postaci The Club na pewno jest kolejnym swietnym dodatkiem do BOGATEGO portfolio. Project Gotham Racing to tez fajna seria, ktorej nikt nie kupuje i do ktorej nie udalo sie zaimplementowac zmiennych warunkow pogodowych.

Tym samym mamy zajebiste portfolio gier
Forza
PGR
MGS
CoD
BiA
The Club itd...

swietne portfolio jak na kandydata do pracy nad seria HALO ktora nie ma NIC wspolnego z wyzej wymienionymi grami bo opiera sie na zupelnie innych pomyslach i koncepcjach.

Tak samo mozna powiedziec, ze Michael Jordan udajac sie do MLB mial zajebiste portfolio w postaci 2 tytulow NBA... :lol:

MASTER CHIEF REST IN PIECE
  • 0