Halo Reach
#1261 Napisany 15 stycznia 2011 - 16:26
Zer już też dawno zapomniał, bo się zatracił w WoW.
#1262 Napisany 15 stycznia 2011 - 19:28
#1263 Napisany 15 stycznia 2011 - 19:40
#1264 Napisany 16 stycznia 2011 - 01:06
Dwa posiedzenia samemu na normalu. Na wyższych poziomach dłużej. W co-opie krócej.
#1265 Napisany 16 stycznia 2011 - 02:55
#1266 Napisany 16 stycznia 2011 - 10:18
#1267 Napisany 16 stycznia 2011 - 14:53
#1268 Napisany 16 stycznia 2011 - 19:13
#1269 Napisany 18 stycznia 2011 - 11:38
#1270 Napisany 18 stycznia 2011 - 12:00
#1271 Napisany 18 stycznia 2011 - 14:07
#1272 Napisany 18 stycznia 2011 - 14:19
I Reach ma o wiele lepsze modyfikatory rozgrywki, mercenaries to niesmaczny dowcip przy firefight. Naprawdę powinieneś odpuścić sobie ze stwierdzeniem, że Reach niewiele oferuje.
#1273 Napisany 18 stycznia 2011 - 16:48
Taki RE4 (też strzelanka) jest w stanie dostarczyć singiel na 20+ h przy pierwszym podejściu, a jak skończymy to ma więcej atrakcji - rozwijanie broni, bonusowe guny, tryb hard, znajdźki, secrety, alternatywne kostiumy, misje Adą, mercenaries. Więcej niż jestem w stanie skonsumować.
Halo - Kampania około 6h-7h na normalu + wiele, wiele godzin na multi i napewno wyjdzie dużo większa sumka niż RE4 Jeżeli chcę dlugą grę w singlu to kupuję grę RPG.
#1274 Napisany 18 stycznia 2011 - 21:05
Bez żartów - w ODST mam 20 minut łażenia od misji do misji w tym mieście, które do tego jest nudne, puste, nieciekawe i nie wygląda porywająco. Nie licząc dwóch czy trzech potyczek z mopsami po drodze. Gdyby wyciąć te sekwencje, było 2 godziny gry w plecy. A w RE4 jakoś nie czułem znużenia łażeniem. Jak jest w Reach - nie wiem, bo nie grałem. Dlatego dopytuję co gra oferuje ponad dwie poprzednie odsłony.Mnie RE4 zajął jakieś 16h. Długość jest rozciągnięta przez to, że wszystko się porusza jak mucha w smole w tej grze, typowa potyczka składa się z przeciwników wleczących się w Twoim kierunku i powolnym ich wystrzelaniu, bo oczywiście jeden headshot nie załatwi sprawy. Przemierzenie Leonem terenów w Reach zajęłoby chyba z 50 godzin.
No to brawo, że udało się dorównać 5-letniej grze. Nie zaglądałem do FF w ODST jeszcze - jak to jest skonstruowane? Jaki jest system nagradzania czy motywacji? Np. ten w hordzie w Gearsach był zwalony, bo od początku wszystko było dostępne, nie liczył chyba żadnych statystyk - gdyby ktoś miał pomysł spróbować każdej mapy, musiał na kartce notować, w które już grał. Nie było o co walczyć - takie naparzanie się dla samego naparzania. Oceny i odblokowywanie postaci czy map w Residencie działało jednak dużo lepiej. Ale skoro polecasz, to spróbuję tego FF.I Reach ma o wiele lepsze modyfikatory rozgrywki, mercenaries to niesmaczny dowcip przy firefight. Naprawdę powinieneś odpuścić sobie ze stwierdzeniem, że Reach niewiele oferuje.
Ja multi olałem już dawno temu i olewam nadal - chcę porządnych singlowych doznań, wciągającej fabuły, która ma początek i koniec, jakiejś zamkniętej całości, czegoś, co mogę ukończyć. Model "meczowy" nie odpowiada mi kompletnie - z podobnych powodów nie grywam w nawalanki czy wyścigi. To nie dla mnie.Halo - Kampania około 6h-7h na normalu + wiele, wiele godzin na multi i napewno wyjdzie dużo większa sumka niż RE4 Jeżeli chcę dlugą grę w singlu to kupuję grę RPG.
#1275 Napisany 18 stycznia 2011 - 21:07
REMEMBER REACH!!!
#1276 Napisany 18 stycznia 2011 - 21:23
Nie ma za co.fingus nie znam sie na grach...sorry...
Za to ja się znam i wiem, co mi się podoba.
BTW: Reach w Polsce dostało jakąś sensowną lokalizację? Czy można brać z UK?
#1277 Napisany 18 stycznia 2011 - 21:31
#1278 Napisany 18 stycznia 2011 - 21:51
RE4 ma znacznie więcej pustego filler contentu niż ODST, choć na tle większości gier i tak nieźle się spisuje w kwestii wprowadzania nowych sekwencji gameplayowych.Bez żartów - w ODST mam 20 minut łażenia od misji do misji w tym mieście, które do tego jest nudne, puste, nieciekawe i nie wygląda porywająco. Nie licząc dwóch czy trzech potyczek z mopsami po drodze. Gdyby wyciąć te sekwencje, było 2 godziny gry w plecy. A w RE4 jakoś nie czułem znużenia łażeniem. Jak jest w Reach - nie wiem, bo nie grałem. Dlatego dopytuję co gra oferuje ponad dwie poprzednie odsłony.
Zgarniasz punkty, za które możesz sobie odblokować elementy pancerza. Ogólnie gra się dla przyjemności zwalczania kolejnych fal Covenantów za znajomymi. Mnie Mercenaries w Resi znudziło po 10 minutach, bo nie można było z nikim pograć. Już nie mówiąc, że sam gameplay w RE4 jest o 3 klasy gorszy.No to brawo, że udało się dorównać 5-letniej grze. Nie zaglądałem do FF w ODST jeszcze - jak to jest skonstruowane? Jaki jest system nagradzania czy motywacji? Np. ten w hordzie w Gearsach był zwalony, bo od początku wszystko było dostępne, nie liczył chyba żadnych statystyk - gdyby ktoś miał pomysł spróbować każdej mapy, musiał na kartce notować, w które już grał. Nie było o co walczyć - takie naparzanie się dla samego naparzania. Oceny i odblokowywanie postaci czy map w Residencie działało jednak dużo lepiej. Ale skoro polecasz, to spróbuję tego FF.
#1279 Napisany 18 stycznia 2011 - 22:16
To co każde Halo, czyli średniacki w porywach dobry gameplay w singlu i bardzo dobry online.Dlatego dopytuję co gra oferuje ponad dwie poprzednie odsłony.
#1280 Napisany 18 stycznia 2011 - 22:25
Halo Reach to prequel do fantastycznej historii z zroznicowanym gameplayem, przepiekna grafike i niesamowicie fajnym swiatem, to takze przepustka do raju.
#1281 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:12
Halo Reach to prequel do fantastycznej historii z zroznicowanym gameplayem, prziekna grafike
Leżę
A poważnie, to zazdroszę tego gamestopu, bo w Europie Halo jest jakieś wybrakowane w tych sklepach. A już na pewno w posiadanych przeze mnie grach z serii historia nie jest fantastyczna, gameplay nie jest różnorodny (grałeś ty kiedyś w jakieś CoD4, albo coś takiego?), a grafika właśnie została ruszona z padacznej w całkiem niezłą, ale na przepiękną grę z serii chyba przed następną generacją nie ma co liczyć.
#1282 Gość_Taikun_* Napisany 19 stycznia 2011 - 20:22
#1283 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:45
Jeśli chodzi o grafikę, to na 360 Reach>RDR>Castlevania>reszta. Fabułę lepiej przemilczeć.
#1284 Napisany 19 stycznia 2011 - 20:52
#1285 Napisany 19 stycznia 2011 - 21:20
#1286 Napisany 19 stycznia 2011 - 23:35
#1287 Napisany 21 stycznia 2011 - 13:53
#1288 Napisany 21 stycznia 2011 - 14:53
Nie bede w ogole wspominal o innych rzeczach bo i tak ich nie zrozumiesz
#1289 Napisany 21 stycznia 2011 - 16:04
Kampania w COD4 to jest kupa, a te urozmaicenia, o których piszesz, to wrzucone w większości na siłę minigierki niż prawdziwe urozmaicenie. Reach w kwestii różnorodności ustępuje znacząco trójce, gdyż za dużo w nim jest zadań pokroju activate x albo defend y, gdzie się odpiera kolejne fale przeciwników jak w Firefight (choć jak pisałeś, obrona laboratorium jest ciekawą wersją tego zadania). Z drugiej strony, każdy objective w Reach można wykonać na kilkanaście sposobów w zależności od preferencji gracza, o czym nie ma mowy w COD czy większości innych FPSów.Pierwsze Modern Warfare to kupa gówna? Gratuluję. Co do różnorodności tej gry: jak dla mnie combo Prypeć+AC130+Bliski wschód+komando foki to większa różnorodność niż takie Reach, gdzie pokój za pokojem jest dokładnie do samo. Chyba, że dla kogoś różnorodnością jest to, że w pomieszczeniu A wyskakują cztery grunty, dwa Elite'y, dwa jackale i pięć Brutes, a w pomieszczeniu B wyskakuje sześć gruntów, trzy Elite'y, trzy Brutes i inżynier. Dla mnie nie. Jedyne różnorodne sekcje w reach to obrona Halsey i latanie Falconem między wieżowcami. Poza tym w koło macieju to samo. Fajne, ale to samo.
Królem różnorodności w FPSach pozostaje Halo 3, najlepsza kampania w serii i jedna z najlepszych w ogóle i kij w oko tym, co twierdzą inaczej.