Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo Reach


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1440 odpowiedzi na ten temat

#1321 Ryan Napisany 14 marzec 2011 - 20:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32555 Postów:

Nie zdajesz sobie pewnie z tego sprawy, ale Halo Wars jest swietna gra.

Nie zdajesz sobie pewnie z tego sprawy, ale Halo Wars jest swietna gra.

Nie zdajesz sobie pewnie z tego sprawy, ale Halo Wars jest swietna gra.

:clown:
  • 0

#1322 117 Napisany 14 marzec 2011 - 20:23

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
Zabawne. Posmialem sie, ale przestan juz spamowac w tym temacie.
  • 0

#1323 117 Napisany 16 marzec 2011 - 03:19

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
Achievementy do Defiant Map pack mozna zrobic w custom games. Nie trzeba robic ich w matchmaking. Nie sprawdzalem, ale najprawdopodobniej mozna je zrobic samemu jak sie ma wiecej niz jeden pad. banalne 1400/1400
  • 0

#1324 117 Napisany 16 marzec 2011 - 14:16

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
Juz widac pierwsze skutki blednej decyzji Microsoftu. Zamiast pomoc Bungie spelnic aspiracje utrzymania pozycji lidera i po raz kolejny podniesienia poprzeczki wyzej jezeli chodzi o deweloping gier, to ci wyparli sie ich i Bungie zmuszone bylo zostawic Halo. I co w zwiazku z tym? W zwiazku z tym nadchodzi Defiant Map Pack czyli zapowiedz zmierzchu tej fantastycznej serii. Oddanie przygotowania map packa w rece zdrajcow ktorzy opuscili Bungie czyli Certain Affinity od razu widzimy klase jaka dzieli tych wyrobnikow od Bungie. Nowe mapy owszem prezentuja sie pieknie bo w koncu chodza na technologii przygotowanej przez Bungie, ale niestety nie sa do konca tak grywalne. Jasne, widac w nich dosyc sporo ciekawych patentow architektonicznych, ktore powstaly w glowach pracownikow studia Certain Affinity. Pewnie te pomysly albo zostaly im przez Bungie podpowiedziane, albo sa rezultatem doswiadczenia ktore nabyli zanim zdradzili Bungie. I koniec koncow mamy 2 mapy ktore generalnie to sa kopia Anchor 9 i Tempest.

Condemned czyli kopia Anchor 9 jest po prostu zle zaprojektowana w zwiazku z czym walka na mapie toczy sie w centralnym pokoju w ktorym nie ma grawitacji. Nie o to chodzi w Halo by walka toczyla sie w jednej miejscowce.

Highlands – mapa spisuje sie fatalnie w objective based game, gdzie mozna w latwy sposob kampowac na dachach budynkow kazdej ze stron konfliktu, w przypadku Slayer mniejszego niz Big Team mapa staje sie za duza do rozgrywki, przez co gracze zbyt duzo czasu spedzaja na szukaniu siebie.

Mapy firefight nie sprawdzalem jeszcze.
  • 0

#1325 Ryan Napisany 16 marzec 2011 - 17:58

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32555 Postów:
JPR, ale nerdrage. :clown:
  • 0

#1326 Pawlik Napisany 16 marzec 2011 - 20:28

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 13381 Postów:
kupiłem tego szrota, ale nie chce mi sie nawet odpalić. Poczekam aż ziomek z browarami wpadnie, to przejdziemy se kampanie, a potem sprzedam :]
  • 0

#1327 cwany-lis Napisany 16 marzec 2011 - 20:57

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 21509 Postów:
urzekła mnie twoja historia :cf:

ja swój egzemplarz też sprzedałęm gdy była dobra koniunktura tzn. kupiłem za 110 zł. przeszedłem 3 razy i sprzedałem za 105 ale teraz to targnąłbym się nawet i na edycje LEGENDARY - chyba nawet staniała do 3 stówek ?
  • 0

#1328 Pawlik Napisany 16 marzec 2011 - 21:45

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 13381 Postów:
ciesze sie bardzo, mam ich sporo :^^:
  • 0

#1329 Skynet Napisany 02 kwiecień 2011 - 18:22

Skynet

    Chocobo

  • Narybek
  • 12 Postów:
Po czesci 3 najlepsze Halo. Doskonala gra, top tej generacji.
  • 0

#1330 Blizzard Beast Napisany 02 kwiecień 2011 - 19:07

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:

Nie o to chodzi w Halo by walka toczyla sie w jednej miejscowce.


Ooo, naprawdę? A to nie Bungie zrobiło Sword Base, gdzie cała walka toczy się na górze przy gravilifcie/moście? A to nie Bungie zrobiło Reflection, gdzie na samej górze przy windzie siedzą wszyscy?
  • 0

#1331 MonsieurWoland Napisany 02 kwiecień 2011 - 19:09

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15040 Postów:

Juz widac pierwsze skutki blednej decyzji Microsoftu. Zamiast pomoc Bungie spelnic aspiracje utrzymania pozycji lidera i po raz kolejny podniesienia poprzeczki wyzej jezeli chodzi o deweloping gier, to ci wyparli sie ich i Bungie zmuszone bylo zostawic Halo. I co w zwiazku z tym? W zwiazku z tym nadchodzi Defiant Map Pack czyli zapowiedz zmierzchu tej fantastycznej serii. Oddanie przygotowania map packa w rece zdrajcow ktorzy opuscili Bungie czyli Certain Affinity od razu widzimy klase jaka dzieli tych wyrobnikow od Bungie. Nowe mapy owszem prezentuja sie pieknie bo w koncu chodza na technologii przygotowanej przez Bungie, ale niestety nie sa do konca tak grywalne. Jasne, widac w nich dosyc sporo ciekawych patentow architektonicznych, ktore powstaly w glowach pracownikow studia Certain Affinity. Pewnie te pomysly albo zostaly im przez Bungie podpowiedziane, albo sa rezultatem doswiadczenia ktore nabyli zanim zdradzili Bungie. I koniec koncow mamy 2 mapy ktore generalnie to sa kopia Anchor 9 i Tempest.

Condemned czyli kopia Anchor 9 jest po prostu zle zaprojektowana w zwiazku z czym walka na mapie toczy sie w centralnym pokoju w ktorym nie ma grawitacji. Nie o to chodzi w Halo by walka toczyla sie w jednej miejscowce.

Highlands – mapa spisuje sie fatalnie w objective based game, gdzie mozna w latwy sposob kampowac na dachach budynkow kazdej ze stron konfliktu, w przypadku Slayer mniejszego niz Big Team mapa staje sie za duza do rozgrywki, przez co gracze zbyt duzo czasu spedzaja na szukaniu siebie.

Mapy firefight nie sprawdzalem jeszcze.


Dodany obrazek
  • 0

#1332 GuiltySpark Napisany 03 kwiecień 2011 - 13:40

GuiltySpark

    Chocobo

  • Narybek
  • 11 Postów:
Bez przesady, Bungie zaczynalo troche zjadac swoj wlasny ogon, choc Reach to genialna gra, to nie ma w niej tj magii co w 3. ODST jest niewypalem, jako grze rzucilbym tu 7, jako Pelnoprawnej czesci Halo (wiem, ze nie nie jest, uprzedzam flejm) 5. Fajnie, ze wprowadzono zmiany, jest swietna sekcja z dog fightami na orbicie Reach. Szkoda, ze grafika nie trzyma cudownego poziomu 1 levelu.
  • 0

#1333 117 Napisany 12 lipiec 2011 - 15:08

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
Ktos chetny na tygodniowy challenge?

Weekly Challenge:
Exodus: LASO
Complete Exodus, Legendary, All Skulls On (LASO).

5d19h52m56s 15000cR


  • 0

#1334 Tom3k Napisany 14 lipiec 2011 - 20:18

Tom3k

    Chocobo

  • Narybek
  • 24 Postów:
Ja bardzo chętnie ale w weekend?
  • 0

#1335 117 Napisany 14 lipiec 2011 - 20:56

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
w weekend mnie nie ma online
  • 0

#1336 Heisenberg Napisany 14 lipiec 2011 - 20:59

Heisenberg

    praise Kek

  • Forumowicze
  • 5589 Postów:
Zer, jesli dałbym rady to bardzo chętnie. Próbowałem solo i rozwaliła mnie pierwsza duża grupa pokemonów :ninjadance: brak odnawiania tarczy = hardkor
  • 0

#1337 Ryan Napisany 18 lipiec 2011 - 21:57

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32555 Postów:
Po grzyba załadowali w tę grę pierdyliard niepotrzebnych trybów? Infestation jeszcze obejdzie, bo to hołd braku kreatywności deweloperów, ale Grifball? Po co to komu? :ninja:
  • 0

#1338 fingus Napisany 19 lipiec 2011 - 22:49

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 34954 Postów:

Po grzyba załadowali w tę grę pierdyliard niepotrzebnych trybów? Infestation jeszcze obejdzie, bo to hołd braku kreatywności deweloperów, ale Grifball? Po co to komu? :ninja:

Po to samo, po co w jakimś tam szrocie na PS3 256 graczy online. Czyli:
Spoiler

  • 0

#1339 xell Napisany 19 lipiec 2011 - 23:20

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17564 Postów:

Po grzyba załadowali w tę grę pierdyliard niepotrzebnych trybów? Infestation jeszcze obejdzie, bo to hołd braku kreatywności deweloperów, ale Grifball? Po co to komu? :ninja:

Bo to popularny tryb z Halo 3 (oryginalnie stworzony przez fanów).
  • 0

#1340 117 Napisany 20 lipiec 2011 - 17:53

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:

Po grzyba załadowali w tę grę pierdyliard niepotrzebnych trybów? Infestation jeszcze obejdzie, bo to hołd braku kreatywności deweloperów, ale Grifball? Po co to komu? :ninja:


Ale z ciebie trol. To ze moze po raz drugi odpaliles multiplayer nie znaczy, ze tak samo postepuje setki tysiecy graczy ktorzy codziennie po pare godzin rozkoszuja sie tym majstersztykiem Bungie. Halo Reach jest absolutnym geniuszem jezeli chodzi o rozgrywke online I takie smiechy jak Call of Duty czy Battlefield moga mu jedynie lizac stopy. Zacznijmy od tego, ze playlisty nie wymagaja od ciebie posiadania wszystkich mappackow. Pomimo tego gra nadal jest swieza I non stop dostarcza nowy content. Wszystko za sprawa 3 rzeczy:
- playlist – neguj sobie ich potrzebe istnienia, ale grifball to kapitalna zabawa. Przez dodanie rozgrywki do playlisty, zyskal tylko na popularnosci przez co nie ma problem z wyszukaniem nowych graczy, a takze z tym ze mapki beda posiadaly bledy. Bungie wszystko przetestowalo I mozna sie bawic. To samo tyczy sie ogromu innych trybow. Jestes zwolennikiem FFA, Team Objective, Team Slayer, roznych wariacji… spokojnie w Halo Reach znajdziesz wszystko! A w zwiazku z ogromna popularnoscia gry nie musisz sie obawiac ze nie znajdziesz partnerow do grania.
- Trybu forge. Ogromna mapa dodana do Halo Reach pokazuje tylko jak lata swietlna dziela reszte od genialnego Bungie. Mnogosc nowych map, pozwala na rotacje playlist I ich zmiane przez co gracz bez potrzeby wydawania kasy na mappacki moze cieszyc sie Halo Reach I miec pewnosc, ze gra ZAWSZE bedzie posiadala swiezy content.
- Challenge – codziennie bungie rzuca nowe challenge ktore dostarcza troche kredytow. Zainteresowani gracze dzieki temu poznaja inne tryby Halo reach I beda na pewno nimi zauroczeni! Do tego dochodza jackpot co tydzien ktore preferuja inna rozgrywke. To jest po prostu cos absolutnie mistrzowskiego. Wsparcie community przez bungie to rzecz absolutnie mistrzowska i jakikolwiek trolling w tej sprawie jest po prostu slaby.
  • 0

#1341 Ryan Napisany 20 lipiec 2011 - 18:36

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32555 Postów:

Ale z ciebie trol. To ze moze po raz drugi odpaliles multiplayer nie znaczy, ze tak samo postepuje setki tysiecy graczy ktorzy codziennie po pare godzin rozkoszuja sie tym majstersztykiem Bungie.

A co to ma do rzeczy? Część trybów to zapychacze. Nie ważne ile razy odpalę grę, wciąż nimi będą.

playlist – neguj sobie ich potrzebe istnienia, ale grifball to kapitalna zabawa.

Nie, to randomowy szit, który może być zabawny raz, dwa razy. Nikomu niepotrzebny ficzer. Wolałbym, żeby więcej czasu poświęcili w innych miejscach.

Jestes zwolennikiem FFA, Team Objective, Team Slayer, roznych wariacji… spokojnie w Halo Reach znajdziesz wszystko!

Cool, a co to ma do tego, co napisałem? Nie twierdzę, że nie ma fajnych trybów. Ale część to zapychacze, których mogłoby nie być. Albo mogłyby być do wyklikania w forge, jeśli ktoś koniecznie chce nadupiać w piłkę.

Trybu forge.

A to skąd się wzięło? Czy ja pisałem coś o forge?

Challenge

WTF dude? Czy ja pisałem coś o wyzwaniach? Pytam po grzyba w tej grze takie bzdury jak grifball? Jak Cię ktoś pyta o godzinę, to jedziesz z wykładem na temat metod odmierzania czasu od antyku po dziś?
  • 0

#1342 xell Napisany 20 lipiec 2011 - 19:01

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17564 Postów:
Ryan, Zeratul Ci odpowiedział spokojnie. Jak chcesz gier z jednym trybem, to pograj sobie w Counter-Strike'a i tam masz terroryści vs jednostki specjalne nieprzerwanie od 10 lat. I zdaje się, że jest cała liga dedykowana Griftballowi.

Przestań też cytować zdanie po zdanie, taka forma postów jest nieznośna do czytania.
  • 0

#1343 Ryan Napisany 20 lipiec 2011 - 19:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32555 Postów:
Nieznośne do czytania są odpowiedzi nie na temat. No i sprowadzanie rzeczy do absurdu: nigdzie nie pisałem, że ma być jeden tryb.
  • 0

#1344 Kradziej Napisany 20 lipiec 2011 - 19:11

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15864 Postów:

Po grzyba załadowali w tę grę pierdyliard niepotrzebnych trybów? Infestation jeszcze obejdzie, bo to hołd braku kreatywności deweloperów, ale Grifball? Po co to komu? :ninja:

Żeby się ludzie mogli pobawić, proste.
  • 0

#1345 117 Napisany 20 lipiec 2011 - 19:19

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
Nie rozumiem jak mozna nazywac playlisty w Reach zapychaczmi. Jasne, ze skoro pojawiaja sie jako playlisty to znaczy, ze community jest nimi zainteresowane.

Wystarczy sobie wejsc na http://www.bungie.ne...ach/online.aspx by zobaczyc ze wszystkie tryby ciesza sie powodzeniem. Nie jest tak, ze ktorys jest pusty. Nazywanie Living Dead i Grifball zapychaczami jest po prostu bycie ignorantem. To sa tryby stworzone przez community i ktore zyskiwaly coraz wieksza popularnosc od czas H2/H3. To wlasnie narzedzie ktore dostarczylo bungie pozwala stworzyc niesamowita rozgrywke. Opcji jest nieskonczona liczba i tylko te najwazniejsze wpadaja jako playlista. Wystarczy przejsc sie po file share graczy by zobaczyc ilosc roznych trybow rozgrywki. Chyba tylko jeszcze starcraft moze sie pochwalic takimi mozliwosciami. Mnie osobiscie Living Dead nie kreci za bardzo, chcoiaz jestem w stanie pare razy zagrac, co innego grifball ktorego po prostu jestem fanem.
  • 0

#1346 Ryan Napisany 20 lipiec 2011 - 19:54

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32555 Postów:
Matko, jak się taki szrot losuje, to ludzie grają.
  • 0

#1347 xell Napisany 20 lipiec 2011 - 19:58

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17564 Postów:
Ryan odpala multiplayer w Halo (obejrzcie jakieś 40 sekund)
  • 0

#1348 117 Napisany 20 lipiec 2011 - 20:31

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:

Matko, jak się taki szrot losuje, to ludzie grają.


Dodany obrazek

nic sie nie losuje, manualnie sie wybiera playlisty.
co za EPIC FAIL! :fp: :fp: :fp:
  • 0

#1349 Ryan Napisany 20 lipiec 2011 - 20:43

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32555 Postów:
Ale istnieją takie z shitem. Więc się w nich losuje shit. QED
  • 0

#1350 117 Napisany 20 lipiec 2011 - 20:46

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
po prostu Bungie daje ci wybor, jak nie lubisz Living Dead to nie wybierasz takiej playlisty, jak nie jestes pro to nie grasz MLG, jak nie lubisz snajperek to nie grasz Team Snipers. Tak jest w wiekszosci fps z matchmakingiem. Bungie po prostu w swojej wspanialosci dodalo duzo playlist by kazdy mogl znalezc dla siebie cos fajnego. Ja ci w poniedzialek dalem po prostu przekroj roznych playlist bys mogl poznac geniusz Bungie. Nie skumales... tak bywa :rolleyes:
  • 0