Halo Reach
#121 Napisany 04 grudnia 2009 - 21:53
#122 Napisany 04 grudnia 2009 - 23:06
#123 Napisany 05 grudnia 2009 - 02:50
Raczej chodziło o to, że ludzie z Bungie są jedynymi, którym udała się sztuka sprzeczna z fundamentalną zasadą sprzętu elektrionicznego - że z dysku szybciej. Przedstawienie fabuły ssie pałę i tyle - tak, ludzie, którzy pracowali przy MGSach mogą zrobić to lepiej. Nie znam osoby, która twierdziłaby, że reklamy Halo 3 nie mają fajniejszego klimatu niż sama gra (tak, teraz możesz wyskoczyć, będę znał jedną). Nie, lepiej pitolić, że wszystko będzie słabe. Przypominasz mi tych wszystkich pecetowych smuciarzy, że Fallout 3 to nie Fallout, bo w ogóle, że nie i już.
Mogę odpowiedzieć Ci tylko tym: nie chcesz nowego Halo od 343? Nie kupuj.
Oczywiscie xelloss madrze prawi. Halo 3 bylo dostepne przed pojawieniem sie mozliwosci instalowania gier na 360. Gra dziala z plyty bez instalacji, loadingi sa w biegu, jedynie co level jest jeden wiekszy loading, ktory trwa moze 1 minute. Jezeli to, ze Halo 3 zle dziala po zainstalowaniu mialo swiadczyc o nieudolnosci Bungie to lekko zenujace, bo jakos ODST ktory wyszedl po tym jak technologia instalacji byla dostepna jakos nie zabrania grac w gre zainstalowana i na plycie. W PRZECIWIENSTWIE do MGS gdzie MUSISZ gre zainstalowac co chapter by miec mozliwosc w nia zagrac. Dlaczego panom pracujacym nad MGS ze swoim WIELKIM portfolio nie udalo sie zlikwidowac mozliwosci instalacji? Niech no zgadne, to nie ich wina, to wina Sony i ich slabej PS3. LOL
sorry BB ja nie znam osoby, ktora by porownywalaby klimat reklamy do gry... no teraz juz znam... ciebie.
Kolejna smieszna rzecz... ja ci przypominam pecetowych smuciarzy? A kto placze, ze rare stworzylo gniota w postaci PDZ zamiast kontynuowac genialne PD? Powod? Bo to nie bylo to same Rare. Ile osob z oryginalnego skladu tworzacego PD robilo PDZ? A moze to wina tego, ze Microsoft polozyl swoje lapy na tym tytule? I dziwi mnie, ze wlasnie ty negujesz to co pisze, gdy jakos to co ja przewiduje odnosnie serii Halo spotkalo twoja ukochana gre. Odpowiedz dlaczego PDZ ssie pale? Dlaczego nie bylo genialna kontynuacja genialnego PD? Kto teraz trzesie portkami, zeby Rare nie zrobilo PD2 opartego na Natalu?
Kolesie pracujacy nad MGS moga przedstawic fabule lepiej? sorry, ale Halo to nie sa 90 minutowe cutscenki i przyszyta reka przejmujaca kontrole nad cialem... Halo ma wyjebiscie przedstawiona fabule... Jedyneczka jest tajemnicza, mamy samotnego zolnierza ktory dociera na jakies dziwny pierscien, jestesmy w wojnie z jakas obca rasa. Idealnie zbudowany klimat tajemnicy i zagrozenia. Dwojeczka z wyjasnieniami powodow wojny z Przymierzem, ich struktury, postac Arbitra, genialne wejscie Graveminda, i fenomenalne uszczypliwe zarozumiale teksty cortany. trojeczka swietnie nawiazujaca do jedynki i dwojki, genialna epicka kampania, rozmach i walka o przetrwanie. Swietne zakonczenie. Nie wiem czego fan moglby chciec wiecej? Jakby do 343 dolaczyli kolesie z Ninja Theory robiacy cutscenki do HS albo Naughty Dog, to bym sie zgodzil. Jest szansa, ze fabula bedzie przedstawiona jeszcze lepiej, ale kolesie robiacy Forze, BiA, MGS no sorry ale nie bardzo...
Ryan ty juz lepiej nic nie pisz... najpierw smiejesz sie z wymogu instalacji gier na PS3, teraz ci to jakos nie przeszkadza, uwazasz serie MGS za szmire, a teraz nagle tworzy ona zajebiste portfolio... twierdzisz, ze Halo to szrot a teraz nagle aktywnie starasz sie bronic jego przyszlosci bo nagle zajmie sie nim ekipa twojego bylego pracodawcy... zenujace. W ogole to jest absurd... nie lubisz Halo, nie interesuje cie Halo, nie grasz w Halo ale nagle jestes najwiekszym adwokacikiem i obronca serii ktora cie tak naprawde NIE INTERESUJE. Halo cie nie interesuje po co w ogole sie wypowiadasz? Co cie obchodzi czy wyjdzie zajebista czy slaba gra? I tak nie kupisz i tak nie zagrasz? Powod? Nie znam. Nie wiem jaki kompleks leczysz aktywnie negujac wszystko co pisze, ale licze ze pomaga ci to, bo inaczej szkoda twojego czasu.
#124 Napisany 05 grudnia 2009 - 03:06
#125 Napisany 05 grudnia 2009 - 03:19
Lepiej przeczytaj jeszcze raz swoje posty na ostatnich dwoch stronach tematu zanim zaczniesz innym cos zarzucac.Jeśli chciałeś sprawdzić, czy przez zanudzenie bzdurami można wygrać dyskusję na forum, to udało Ci się. Powtarzam po raz drugi: chcesz to ciągnąć, pogadamy w sobotę. Nie zamierzam marnować czasu na odpisywanie na ścianę absurdów, żeby w odpowiedzi dostać kolejną porcję bełkotu.
#126 Napisany 05 grudnia 2009 - 09:00
O taki Halo Wars IMO ładnie zadbali
Wracając do tematu to prezentacja Halo: Reach na VGA ma trwać ok 2,5 minuty (info z Bungie weekly update). I dobrze bo już się bałem kolejnego 30 sekundowego teasera...
#127 Napisany 05 grudnia 2009 - 09:09
Chyba jednak MGS nie przeszedłeśprzyszyta reka przejmujaca kontrole nad cialem...
#128 Napisany 05 grudnia 2009 - 12:35
Aha, twierdzenie, że dla mnei PDZ to gniot, po tym jak wlepiłem jej 9.2 to żedanka taka, jak cały tamten post
#129 Napisany 05 grudnia 2009 - 12:55
O wow szkoda ze podczas naszej ostatniej rozmowie na live co innego mowiles nevermind.Do zobaczenia w Epic Fail, Zeratulku.
Aha, twierdzenie, że dla mnei PDZ to gniot, po tym jak wlepiłem jej 9.2 to żedanka taka, jak cały tamten post
#130 Napisany 05 grudnia 2009 - 12:58
#131 Napisany 05 grudnia 2009 - 13:07
#132 Napisany 05 grudnia 2009 - 14:16
1)prawdę mówiąc, to nie znam się na tym, ale podejrzewam, że trójka zbyt intensywnie korzystała z cache'owania na dysku, przez co po instalce dochodziło do przerzucania danych z HDD na HDD i dopiero potem do RAMU, co spowalniało cały proces zamiast go przyśpieszyć. Ponieważ Bungie mogło nie wiedzieć, że w przyszłości będzie opcja instalowania gier, nie musieli uwzględniać takiego potencjalnego problemu.Raczej chodziło o to, że ludzie z Bungie są jedynymi, którym udała się sztuka sprzeczna z fundamentalną zasadą sprzętu elektrionicznego - że z dysku szybciej. Przedstawienie fabuły ssie pałę i tyle - tak, ludzie, którzy pracowali przy MGSach mogą zrobić to lepiej. Nie znam osoby, która twierdziłaby, że reklamy Halo 3 nie mają fajniejszego klimatu niż sama gra (tak, teraz możesz wyskoczyć, będę znał jedną).
2)Oczywiście, że trójka ma lepszy klimat od jej reklam. Ale ma nudną fabułę i tragiczne dialogi, w przeciwieństwie do reszty serii.
Ogólnie śmieszy mnie to ciągłe podważanie kompetencji Bungie, zwłaszcza technicznych. Prawda, graficznie H3 wypadło nie najlepiej, ich metoda renderowania dwóch obrazów na jedną klatkę się nie sprawdziła, ale przecież wiadomo, że Reach ma nowy silnik, więc zapewne porzucił tamten koncept. Za to jakoś ludzie z łatwością pomijają to, że nie ma shootera z AI lepszym niż ODST.
Można niczym Ryan przywoływać, że Microsoft ściągnął do 343 samą elitę deweloperów, ale czy na pewno jest to prawda? Ryan Payton przyszedł z Kojima Productions, tylko za co on tam naprawdę odpowiadał? Czy przyczynił się do mocnych stron MGS4? Kenneth Scott przyszedł z id, czyli wcześniej robił nieciekawie artystycznie Quake'i, Frank O'Connor był writing lead przy Halo 3, grze o beznadziejnych dialogach, ostatnią grą Yu Corrinne było BiA:HH... Wg mnie ta mieszanka (z masą innych ludzi) ma dużo do udowodnienia i znacznie więcej oczekuję od Reach niż pierwszej gry 343. Co nie oznacza, że nie mam nadziei, że zrobią świetną grę.
Już tylko tydzień.
#133 Napisany 05 grudnia 2009 - 15:02
W 343 jest jeszcze sporo weteranów o których się nie mówi: z IW, Treyarch, Epic, FASA, ACES, Lith i masy innych. Część z nich ma 10 i więcej lat doświadczenia w branży (przykładowo Scott pracował jeszcze przy Commander Keen).
Zaczęło się w ogóle od tego, że napisałem, że Halo od 343 może wyglądać o klasę lepiej niż te od Bungie. Bo może - Bungie władowało w H3 wiele subtelnych efektów graficznych, które koniec końców nie zostały docenione przez graczy. Warstwa graficzna będąca technologicznym cudem podnieca mnie i może jeszcze kilka tysięcy osób na świecie. Gracze chcą gry atrakcyjnej wizualnie a nie architektonicznie. I w tym zakresie wierzę, że 343 dostarczy. Gameplayowo nie sądzę, by silili się na odejście od tego czym Halo jest i bezpiecznie zreplikują gameplay dodając tylko kilka smaczków. Ostatnią rzeczą na jaką MS pozwoli jest wydanie Halo alienującego bazę dotychczasowych fanów.
#134 Napisany 05 grudnia 2009 - 15:29
#135 Napisany 05 grudnia 2009 - 19:41
#136 Napisany 05 grudnia 2009 - 23:53
#137 Napisany 06 grudnia 2009 - 00:58
#138 Napisany 06 grudnia 2009 - 01:56
#139 Napisany 07 grudnia 2009 - 10:45
At the VGAs, we actually go down on to the Planet Reach and see this game for the first time. It’s all going to be in-game stuff. This is not CG. This is not live-action like all the kids on twitter are speculating. You will get a first glimpse at the world of Reach, which is phenomenal. I think it’s going to be the biggest game of next year by far. Folks love ODST and though it was great but when people see the huge leap forward Bungie is taking with Reach, I don’t know if you seen it yet, but everyone that I talked to that’s been on the team and seen it is incredibly excited about that time.
#140 Napisany 09 grudnia 2009 - 00:46
http://twitter.com/H...atus/6466679383We're excited to announce our newest member of the 343 family, Audio Director, Sotaro Tojima from Kojima Productions!
#141 Napisany 09 grudnia 2009 - 01:14
#142 Napisany 09 grudnia 2009 - 01:20
#143 Napisany 09 grudnia 2009 - 03:04
#144 Napisany 09 grudnia 2009 - 03:35
#145 Napisany 09 grudnia 2009 - 03:40
#146 Napisany 09 grudnia 2009 - 03:42
#147 Napisany 09 grudnia 2009 - 04:01
Czyli w sumie tyle gry co w Halo 3, ale przynajmniej fajny film dodadzą.
wnioskujesz po filmikach w MGS4?
#148 Napisany 09 grudnia 2009 - 04:15
#149 Napisany 09 grudnia 2009 - 04:29
#150 Napisany 09 grudnia 2009 - 09:33
Ale ten filmik to niezłe gówno, jakim cudem MGS4 dostawał tak wysokie noty? (biorąc pod uwagę rzekomą ilość cut-scenek)