Skocz do zawartości

Zdjęcie

Halo Reach


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1444 odpowiedzi na ten temat

#121 Ryan Napisany 04 grudnia 2009 - 21:53

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Nie no, Reach robi jeszcze Bandżi, więc będzie full wypas.
  • 0

#122 wrog Napisany 04 grudnia 2009 - 23:06

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Ale marka Halo jest już władzą 343, więc oni na pewno będą wpływać na Bungie i spieprzą coś.
  • 0

#123 117 Napisany 05 grudnia 2009 - 02:50

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

Raczej chodziło o to, że ludzie z Bungie są jedynymi, którym udała się sztuka sprzeczna z fundamentalną zasadą sprzętu elektrionicznego - że z dysku szybciej. Przedstawienie fabuły ssie pałę i tyle - tak, ludzie, którzy pracowali przy MGSach mogą zrobić to lepiej. Nie znam osoby, która twierdziłaby, że reklamy Halo 3 nie mają fajniejszego klimatu niż sama gra (tak, teraz możesz wyskoczyć, będę znał jedną). Nie, lepiej pitolić, że wszystko będzie słabe. Przypominasz mi tych wszystkich pecetowych smuciarzy, że Fallout 3 to nie Fallout, bo w ogóle, że nie i już.

Mogę odpowiedzieć Ci tylko tym: nie chcesz nowego Halo od 343? Nie kupuj. :rower:


Oczywiscie xelloss madrze prawi. Halo 3 bylo dostepne przed pojawieniem sie mozliwosci instalowania gier na 360. Gra dziala z plyty bez instalacji, loadingi sa w biegu, jedynie co level jest jeden wiekszy loading, ktory trwa moze 1 minute. Jezeli to, ze Halo 3 zle dziala po zainstalowaniu mialo swiadczyc o nieudolnosci Bungie to lekko zenujace, bo jakos ODST ktory wyszedl po tym jak technologia instalacji byla dostepna jakos nie zabrania grac w gre zainstalowana i na plycie. W PRZECIWIENSTWIE do MGS gdzie MUSISZ gre zainstalowac co chapter by miec mozliwosc w nia zagrac. Dlaczego panom pracujacym nad MGS ze swoim WIELKIM portfolio nie udalo sie zlikwidowac mozliwosci instalacji? Niech no zgadne, to nie ich wina, to wina Sony i ich slabej PS3. LOL

sorry BB ja nie znam osoby, ktora by porownywalaby klimat reklamy do gry... no teraz juz znam... ciebie.

Kolejna smieszna rzecz... ja ci przypominam pecetowych smuciarzy? A kto placze, ze rare stworzylo gniota w postaci PDZ zamiast kontynuowac genialne PD? Powod? Bo to nie bylo to same Rare. Ile osob z oryginalnego skladu tworzacego PD robilo PDZ? A moze to wina tego, ze Microsoft polozyl swoje lapy na tym tytule? I dziwi mnie, ze wlasnie ty negujesz to co pisze, gdy jakos to co ja przewiduje odnosnie serii Halo spotkalo twoja ukochana gre. Odpowiedz dlaczego PDZ ssie pale? Dlaczego nie bylo genialna kontynuacja genialnego PD? Kto teraz trzesie portkami, zeby Rare nie zrobilo PD2 opartego na Natalu?

Kolesie pracujacy nad MGS moga przedstawic fabule lepiej? sorry, ale Halo to nie sa 90 minutowe cutscenki i przyszyta reka przejmujaca kontrole nad cialem... Halo ma wyjebiscie przedstawiona fabule... Jedyneczka jest tajemnicza, mamy samotnego zolnierza ktory dociera na jakies dziwny pierscien, jestesmy w wojnie z jakas obca rasa. Idealnie zbudowany klimat tajemnicy i zagrozenia. Dwojeczka z wyjasnieniami powodow wojny z Przymierzem, ich struktury, postac Arbitra, genialne wejscie Graveminda, i fenomenalne uszczypliwe zarozumiale teksty cortany. trojeczka swietnie nawiazujaca do jedynki i dwojki, genialna epicka kampania, rozmach i walka o przetrwanie. Swietne zakonczenie. Nie wiem czego fan moglby chciec wiecej? Jakby do 343 dolaczyli kolesie z Ninja Theory robiacy cutscenki do HS albo Naughty Dog, to bym sie zgodzil. Jest szansa, ze fabula bedzie przedstawiona jeszcze lepiej, ale kolesie robiacy Forze, BiA, MGS no sorry ale nie bardzo...

Ryan ty juz lepiej nic nie pisz... najpierw smiejesz sie z wymogu instalacji gier na PS3, teraz ci to jakos nie przeszkadza, uwazasz serie MGS za szmire, a teraz nagle tworzy ona zajebiste portfolio... twierdzisz, ze Halo to szrot a teraz nagle aktywnie starasz sie bronic jego przyszlosci bo nagle zajmie sie nim ekipa twojego bylego pracodawcy... zenujace. W ogole to jest absurd... nie lubisz Halo, nie interesuje cie Halo, nie grasz w Halo ale nagle jestes najwiekszym adwokacikiem i obronca serii ktora cie tak naprawde NIE INTERESUJE. Halo cie nie interesuje po co w ogole sie wypowiadasz? Co cie obchodzi czy wyjdzie zajebista czy slaba gra? I tak nie kupisz i tak nie zagrasz? Powod? Nie znam. Nie wiem jaki kompleks leczysz aktywnie negujac wszystko co pisze, ale licze ze pomaga ci to, bo inaczej szkoda twojego czasu.
  • 0

#124 Ryan Napisany 05 grudnia 2009 - 03:06

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Jeśli chciałeś sprawdzić, czy przez zanudzenie bzdurami można wygrać dyskusję na forum, to udało Ci się. Powtarzam po raz drugi: chcesz to ciągnąć, pogadamy w sobotę. Nie zamierzam marnować czasu na odpisywanie na ścianę absurdów, żeby w odpowiedzi dostać kolejną porcję bełkotu.
  • 0

#125 117 Napisany 05 grudnia 2009 - 03:19

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

Jeśli chciałeś sprawdzić, czy przez zanudzenie bzdurami można wygrać dyskusję na forum, to udało Ci się. Powtarzam po raz drugi: chcesz to ciągnąć, pogadamy w sobotę. Nie zamierzam marnować czasu na odpisywanie na ścianę absurdów, żeby w odpowiedzi dostać kolejną porcję bełkotu.

Lepiej przeczytaj jeszcze raz swoje posty na ostatnich dwoch stronach tematu zanim zaczniesz innym cos zarzucac.
  • 0

#126 Ney Napisany 05 grudnia 2009 - 09:00

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Ja się częściowo na pewno zgadzam z Zeratulem, bo też mam obawy o przyszłość serii bez Bungie, ale z drugiej strony to najważniejsze I.P dla MS i nie chce mi się wierzyć, żeby sobie pozwolili na schrzanienie tego...
O taki Halo Wars IMO ładnie zadbali :)

Wracając do tematu to prezentacja Halo: Reach na VGA ma trwać ok 2,5 minuty (info z Bungie weekly update). I dobrze bo już się bałem kolejnego 30 sekundowego teasera...
  • 0

#127 Scorpio Napisany 05 grudnia 2009 - 09:09

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

przyszyta reka przejmujaca kontrole nad cialem...

Chyba jednak MGS nie przeszedłeś :|
  • 0

#128 Blizzard Beast Napisany 05 grudnia 2009 - 12:35

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Do zobaczenia w Epic Fail, Zeratulku.

Aha, twierdzenie, że dla mnei PDZ to gniot, po tym jak wlepiłem jej 9.2 to żedanka taka, jak cały tamten post :wink:
  • 0

#129 117 Napisany 05 grudnia 2009 - 12:55

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

Do zobaczenia w Epic Fail, Zeratulku.

Aha, twierdzenie, że dla mnei PDZ to gniot, po tym jak wlepiłem jej 9.2 to żedanka taka, jak cały tamten post :wink:

O wow szkoda ze podczas naszej ostatniej rozmowie na live co innego mowiles nevermind.
  • 0

#130 Blizzard Beast Napisany 05 grudnia 2009 - 12:58

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Dobrze, dobrze. Porozmawiamy o tym w takim razie, bo jeśli ty nie widzisz różnicy w developmencie PDZ i następnego Halo, to za długo by ci tu chyba je wypisywać.
  • 0

#131 117 Napisany 05 grudnia 2009 - 13:07

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
widze roznice halo to lepsza gra lepsza seria i wiecej jest przy niej do spartolenia gdy zabiora sie za nia niewlasciwi ludzie
  • 0

#132 xell Napisany 05 grudnia 2009 - 14:16

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

Raczej chodziło o to, że ludzie z Bungie są jedynymi, którym udała się sztuka sprzeczna z fundamentalną zasadą sprzętu elektrionicznego - że z dysku szybciej. Przedstawienie fabuły ssie pałę i tyle - tak, ludzie, którzy pracowali przy MGSach mogą zrobić to lepiej. Nie znam osoby, która twierdziłaby, że reklamy Halo 3 nie mają fajniejszego klimatu niż sama gra (tak, teraz możesz wyskoczyć, będę znał jedną).

1)prawdę mówiąc, to nie znam się na tym, ale podejrzewam, że trójka zbyt intensywnie korzystała z cache'owania na dysku, przez co po instalce dochodziło do przerzucania danych z HDD na HDD i dopiero potem do RAMU, co spowalniało cały proces zamiast go przyśpieszyć. Ponieważ Bungie mogło nie wiedzieć, że w przyszłości będzie opcja instalowania gier, nie musieli uwzględniać takiego potencjalnego problemu.
2)Oczywiście, że trójka ma lepszy klimat od jej reklam. Ale ma nudną fabułę i tragiczne dialogi, w przeciwieństwie do reszty serii.

Ogólnie śmieszy mnie to ciągłe podważanie kompetencji Bungie, zwłaszcza technicznych. Prawda, graficznie H3 wypadło nie najlepiej, ich metoda renderowania dwóch obrazów na jedną klatkę się nie sprawdziła, ale przecież wiadomo, że Reach ma nowy silnik, więc zapewne porzucił tamten koncept. Za to jakoś ludzie z łatwością pomijają to, że nie ma shootera z AI lepszym niż ODST.

Można niczym Ryan przywoływać, że Microsoft ściągnął do 343 samą elitę deweloperów, ale czy na pewno jest to prawda? Ryan Payton przyszedł z Kojima Productions, tylko za co on tam naprawdę odpowiadał? Czy przyczynił się do mocnych stron MGS4? Kenneth Scott przyszedł z id, czyli wcześniej robił nieciekawie artystycznie Quake'i, Frank O'Connor był writing lead przy Halo 3, grze o beznadziejnych dialogach, ostatnią grą Yu Corrinne było BiA:HH... Wg mnie ta mieszanka (z masą innych ludzi) ma dużo do udowodnienia i znacznie więcej oczekuję od Reach niż pierwszej gry 343. Co nie oznacza, że nie mam nadziei, że zrobią świetną grę.

Już tylko tydzień.:)
  • 0

#133 Ryan Napisany 05 grudnia 2009 - 15:02

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Payton był producentem części filmików i warstwy dialogowej. Jeśli MGS4 ma jakieś mocne strony, to nie ma wśród nich archaicznego gameplay'u. Na szczęście nie maczał w nim palców. W 343 odpowiada za zdjęcia/kinematografię i ma pod sobą 2 kolesi z doświadczeniem w podobnym zakresie. Kwestia jakości artystycznej Q2/3/4 i DOOM3 jest IMO czymś o czym można polemizować. Dla mnie id będące firmą wirującą wokół pomysłu "tworzymy technologię, dopasowujemy do niej grę" musiało zatrudniać całkiem zdolnego człowieka jako dyrektora artystycznego. Dzisiaj ludzi, którzy potrafią pogodzić wizję artystyczną z technologią nazywa się mianem technical artist, a ludzi, którzy nadają się do tej roli jest niewielu. Zresztą Scott nie jest art directorem 343, ma nad sobą jeszcze jedną osobę zanim trafia na Kiki, która zawiaduje studiem. O'Connor może nie być najlepszym tekściarzem na świecie, ale ma w genach Halo. A ostatnią grą Yu było Borderlands.

W 343 jest jeszcze sporo weteranów o których się nie mówi: z IW, Treyarch, Epic, FASA, ACES, Lith i masy innych. Część z nich ma 10 i więcej lat doświadczenia w branży (przykładowo Scott pracował jeszcze przy Commander Keen).

Zaczęło się w ogóle od tego, że napisałem, że Halo od 343 może wyglądać o klasę lepiej niż te od Bungie. Bo może - Bungie władowało w H3 wiele subtelnych efektów graficznych, które koniec końców nie zostały docenione przez graczy. Warstwa graficzna będąca technologicznym cudem podnieca mnie i może jeszcze kilka tysięcy osób na świecie. Gracze chcą gry atrakcyjnej wizualnie a nie architektonicznie. I w tym zakresie wierzę, że 343 dostarczy. Gameplayowo nie sądzę, by silili się na odejście od tego czym Halo jest i bezpiecznie zreplikują gameplay dodając tylko kilka smaczków. Ostatnią rzeczą na jaką MS pozwoli jest wydanie Halo alienującego bazę dotychczasowych fanów.
  • 0

#134 Blizzard Beast Napisany 05 grudnia 2009 - 15:29

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Halo to lepsza seria niż PD. Masz w ogóle podstawy do tego, żeby się o niej wypowiadać? Grałeś w Halo, Halo 2, Halo 3 ODST na premierze. Grałeś w jedynkę Perfecta, żeby wiedzieć, czym była jak się pokazała, przeczytałeś książki, znasz setting? Czy twoja wiedza o tej serii ogranicza się tylko do PDZ? Bo jak tak, to naprawdę nie mamy o czym rozmawiać.
  • 0

#135 MonsieurWoland Napisany 05 grudnia 2009 - 19:41

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:
obrazek

:^^:
  • 0

#136 Groomi Napisany 05 grudnia 2009 - 23:53

Groomi

    Mega Man

  • Narybek
  • 134 Postów:
Nie mogę się już wtorku doczekać.
  • 0

#137 117 Napisany 06 grudnia 2009 - 00:58

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
hmm... bedziecie zawiedzeni, nie bylo pyskowki.
  • 0

#138 Ryan Napisany 06 grudnia 2009 - 01:56

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Ale jest polewa z Zeratula. ;* I tak warto posłuchać. :^^:
  • 0

#139 xell Napisany 07 grudnia 2009 - 10:45

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:
Dżef Kili hajpuje trailer:

At the VGAs, we actually go down on to the Planet Reach and see this game for the first time. It’s all going to be in-game stuff. This is not CG. This is not live-action like all the kids on twitter are speculating. You will get a first glimpse at the world of Reach, which is phenomenal. I think it’s going to be the biggest game of next year by far. Folks love ODST and though it was great but when people see the huge leap forward Bungie is taking with Reach, I don’t know if you seen it yet, but everyone that I talked to that’s been on the team and seen it is incredibly excited about that time.


  • 0

#140 Ryan Napisany 09 grudnia 2009 - 00:46

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Los Zeratullos przed chwilą zapodał to:

We're excited to announce our newest member of the 343 family, Audio Director, Sotaro Tojima from Kojima Productions!

http://twitter.com/H...atus/6466679383

:lol:
  • 0

#141 wrog Napisany 09 grudnia 2009 - 01:14

wrog

    Miszcz konsoli

  • Forumowicze
  • 3 046 Postów:
Jeszcze Kojimę niech wezmą i dostaniemy takie Halo 4, że mucha nie siada...
  • 0

#142 117 Napisany 09 grudnia 2009 - 01:20

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
Halo 4 - 10h filmikow i 2h gameplayu
  • 0

#143 Ryan Napisany 09 grudnia 2009 - 03:04

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Czyli w sumie tyle gry co w Halo 3, ale przynajmniej fajny film dodadzą. :lol:
  • 0

#144 Danteusz Napisany 09 grudnia 2009 - 03:35

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Na wiele rzeczy można narzekać w MGS4, ale akurat dźwięk jest tam perfekcyjny :]
  • 0

#145 Ryan Napisany 09 grudnia 2009 - 03:40

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
W Halo jest lepszy. Najlepszy. Nie wiesz? :)
  • 0

#146 Danteusz Napisany 09 grudnia 2009 - 03:42

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
No tak, zapomniałem. W Halo 3 nawet cyferka 3 jest lepsza niż w MGS3. Bo jest poprzedzana przez słowo Halo.
  • 0

#147 117 Napisany 09 grudnia 2009 - 04:01

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

Czyli w sumie tyle gry co w Halo 3, ale przynajmniej fajny film dodadzą. :lol:


wnioskujesz po filmikach w MGS4?
  • 0

#148 Ryan Napisany 09 grudnia 2009 - 04:15

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Mhm. Oglądałem kiedyś w pracy ten film na YT. :^^:
  • 0

#149 117 Napisany 09 grudnia 2009 - 04:29

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

  • 0

#150 xell Napisany 09 grudnia 2009 - 09:33

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 228 Postów:

:lol:
Ale ten filmik to niezłe gówno, jakim cudem MGS4 dostawał tak wysokie noty? (biorąc pod uwagę rzekomą ilość cut-scenek)
  • 0