Nowy projekt Molyneux nazywa sie Milo i jest robiony na silniku Unreal. Bedziemy wychowywac dzieci!
Milo
Rozpoczęte przez
117
, 01 06 2009 20:48
75 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 01 czerwca 2009 - 20:48
#2 Napisany 01 czerwca 2009 - 20:51
Czy proces tworzenia ich też będzie dostępny?Nowy projekt Molyneux nazywa sie Milo i jest robiony na silniku Unreal. Bedziemy wychowywac dzieci!
#3 Gość__* Napisany 01 czerwca 2009 - 20:53
Molyneux tworzy historię. Jeśli to tak jak na konferencji będzię działało to widać, co potrafi już technologia. Unreal ciekawie wygląda. Ogólnie pełno smaczków tam widziałem 8) Jestem na +
#4 Napisany 01 czerwca 2009 - 20:56
Przeraża mnie ten koncept.
Tyle powiem
Tyle powiem
#5 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:16
SMS do Lisy (moja laska)
"U'll be able 2 have a baby on xbox and raise it. It's gonna be like virtual like tamagotchi".
Odpowiedź
"o cool. I want 1."
I wszystko jasne...
"U'll be able 2 have a baby on xbox and raise it. It's gonna be like virtual like tamagotchi".
Odpowiedź
"o cool. I want 1."
I wszystko jasne...
#6 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:18
Chcę zabawić się z Milo
#7 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:20
SMS do Ryan'a
" Zostaniesz ojcem mojego Milo?"
nie odpisał
" Zostaniesz ojcem mojego Milo?"
nie odpisał
#8 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:32
Mi sie wydaje ze to było tech demo. Jeżeli maja zamiar cos takiego wypuscic na rynek to zycze im powodzenia. Gdyby natomiast taki system miał zostac zaimplementowany do gier RPG (i uzywany jedynie podczas konwersacji) to ja nie mam pytan
#9 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:36
I lokalizowaliby to na x języków? Ile zwrotów gra by rozpoznawała, czy tylko konkretne wyrazy?(spis w instrukcji lol ) Mój móżdżek tego nie ogarnia, myślę, że albo jest to prostsze niż mi się wydaje, albo tak trudne i przegiete, ze się nie uda.
#10 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:36
Po co wiele jezyków. Wystarczylby angielski:P
#11 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:37
#12 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:41
Bo to było tech demo. Nie sądzę, żeby Milo pojawił się jako produkt.Mi sie wydaje ze to było tech demo.
#13 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:41
jak sie nie pojawi, to Lisa mnie zabije... OMG co ja zrobilem
#14 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:45
^Zajebisty avatarek!!
Dajcie jakiegoś trailera do tego Myla, albo fotki, bo na razie widzę tę grę tylko w wyobraźni
#15 Gość__* Napisany 01 czerwca 2009 - 21:46
Kolejny wymysł typu Onlive...
#16 Napisany 01 czerwca 2009 - 21:55
Chcę to ... chcę sprawdzić czy będę dobrym ojcem
#17 Napisany 02 czerwca 2009 - 07:18
Brian Crecente: "Just saw milo. Is he alive? No. Impressive? Very."
#18 Napisany 02 czerwca 2009 - 10:22
To będzie gra o tytule "Milo and Kate".
Wywiad z Peterem:
http://www.eurogamer... ... -interview
Nie dla mnie takie rzeczy...
Wywiad z Peterem:
http://www.eurogamer... ... -interview
Nie dla mnie takie rzeczy...
#19 Napisany 02 czerwca 2009 - 12:01
Na 4chanie pewnie trwa teraz zbiorowa histeria OLO
#20 Napisany 02 czerwca 2009 - 12:16
Wczorajsza prezentacja http://e3.gamespot.c... ... es;title;4
#21 Napisany 02 czerwca 2009 - 15:23
Kurde, zlukałem ten filmik i pierwsze uczucie jakie się pojawiło w mojej głowie to przerażanie do czego zmierzają gry o_O A co będzie jak kiedyś ten Milo zechce się wyrwać z tivika? Co mu powiesz? Nie możesz wyjśc bo jesteś tylko grą, programem..Wczorajsza prezentacja http://e3.gamespot.c... ... es;title;4
#22 Napisany 02 czerwca 2009 - 15:50
moze bedzie jak Video Girl Ai
#23 Napisany 02 czerwca 2009 - 16:08
Boner
#24 Napisany 02 czerwca 2009 - 16:43
A co się stanie jak zbluzgam swoje wirtualne dziecko? Albo jak je pobije? Wirtualna przemoc rodzinna - innowacja!
#25 Napisany 02 czerwca 2009 - 16:58
dostaniesz bana na xbox live
#26 Napisany 02 czerwca 2009 - 17:01
geoffkeighley: Saw Project Natal last night and Milo with Peter Molyneux. Tech is intriguing and deep but very early. Sources say Fall 2010 at earliest.
#27 Napisany 03 czerwca 2009 - 03:41
Eurogamer nie jest zadowolony, że to chłopiec. Dwa razy pytali piotrusia czemu nie wirtualny sex.
Eurogamer: My colleague pointed out that if it was a 17 year-old acrobat, instead of things like 'Have you done your homework?' you could say, 'Will you take your bra off?'
Peter Molyneux: Yeah, you could do. You could make a great porn game with this stuff, that's absolutely for sure. But I'd love the idea that you've got this character who you are inspiring. It is such a wonderful feeling that to inspire anything, whether it's a dog or a person or a kid. When you see and feel that emotion, it's pretty emotional.
Eurogamer: One of my colleagues did want me to ask why you made him a 12 year-old boy, and not a nubile 17 year-old lady acrobat?
Peter Molyneux: If we were making a porn game, I probably would do that. He's not 12, he's about 10, and that's before he's hit puberty. Part of the amazing impact of this is he can remind you of your childhood.
Eurogamer: My colleague pointed out that if it was a 17 year-old acrobat, instead of things like 'Have you done your homework?' you could say, 'Will you take your bra off?'
Peter Molyneux: Yeah, you could do. You could make a great porn game with this stuff, that's absolutely for sure. But I'd love the idea that you've got this character who you are inspiring. It is such a wonderful feeling that to inspire anything, whether it's a dog or a person or a kid. When you see and feel that emotion, it's pretty emotional.
Eurogamer: One of my colleagues did want me to ask why you made him a 12 year-old boy, and not a nubile 17 year-old lady acrobat?
Peter Molyneux: If we were making a porn game, I probably would do that. He's not 12, he's about 10, and that's before he's hit puberty. Part of the amazing impact of this is he can remind you of your childhood.
#28 Napisany 03 czerwca 2009 - 03:46
zalosny ten eurogamer...
#29 Napisany 03 czerwca 2009 - 03:59
#30 Napisany 03 czerwca 2009 - 07:20
Ale to jest dobre pytanie. Jak nie będzie pannicy, to ja nie kupujezalosny ten eurogamer...